W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Ponad 5 000 000 sprzedanych egzemplarzy
Bohaterowie tej książki, cztery istoty - myszy - są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie - żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia.
"Ser" to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu - dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego.
Publikacja jest owocem dwuletniego projektu Zarządzanie miejscami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO w Polsce i w Norwegii (2009?2011), który stał się platformą wymiany doświadczeń pomiędzy polskimi i norweskimi przedstawicielami instytucji odpowiedzialnych za zarządzanie dziedzictwem, a także szansą na zainicjowanie bezpośredniej współpracy konkretnych zespołów i instytucji z obu krajów.
Norweskim partnerem Międzynarodowego Centrum Kultury była w tym przedsięwzięciu Dyrekcja Ochrony Dziedzictwa Kulturowego (Riksantikvaren) w Oslo.
Kryterium wyboru miejsc było podobieństwo merytoryczne obiektów na Liście UNESCO w obu krajach oraz podobna problematyka ochrony. Celem było porównanie analogicznych miejsc w Polsce i w Norwegii w 4 grupach tematycznych: 1. Układy urbanistyczne dużych miast 2. Dziedzictwo poprzemysłowe na przykładzie miast górniczych 3. Kościoły drewniane 4. Krajobrazy kulturowe.
Książka zawiera obszerny materiał ilustracyjny.
Wersja polsko-angielska
Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych.
Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak:
? informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej,
? informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej,
? zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej,
? modele zarządzania informacją rynkową.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych ? zwłaszcza uczelni technicznych ? na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Poradnik metodyczny dla nauczyciela jest ściśle skorelowany z podręcznikiem i stanowi pomoc w organizowaniu procesu kształcenia.
Zamieszczone w poradniku propozycje mogą stanowić podpowiedź dla nauczyciela do zaplanowania i zorganizowania własnego procesu kształcenia.
Zmęczenie pracą? Poczucie niedowartościowania? Frustracja?
Coraz więcej osób boryka się dzisiaj z podobnymi odczuciami – bez względu na płeć i wiek. Naszą niezwykłą książką wychodzimy do wszystkich tych, których nawet w najmniejszym stopniu zaczęła przytłaczać szara codzienność. ANTYNERWINUM to 36 skutecznych porad na walkę ze stresem w pracy. Dzięki dodatkowym źródłom energii i nowemu podejściu do życia znów można nabrać ochoty do pracy i zachować spokój nawet w największym chaosie. ANTYNERWINUM na pewno w tym pomoże!
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej.
Numer dopuszczenia: 22/2006
Potrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią. Odpowiednio skonstruowany system nadzoru korporacyjnego to taki, który dysponuje właściwymi mechanizmami oraz standardami postępowania skutecznie łagodzącymi skutki rozdziału własności od zarządzania, a w konsekwencji prowadzącymi do tego, że decyzje podejmowane przez zarząd są zbieżne z celami i interesami akcjonariuszy oraz innych interesariuszy.
Niniejsza publikacja jest kompleksowym opracowaniem poświęconym zagadnieniom związanym z prowadzeniem nadzoru i kontroli nie tylko w spółkach notowanych na giełdzie, ale również w przedsiębiorstwach tak specyficznych jak spółki z udziałem Skarbu Państwa czy przedsiębiorstwa rodzinne.
Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia. W niniejszym, szóstym tomie serii autorzy omawiają zadania i rolę trenera w procesie szkoleniowym. Przybliżają trzy główne obszary jego działalności, typologię tego zawodu oraz możliwe ścieżki kariery. Poruszają też ważną kwestię etyki zawodowej i odpowiedzialności - trener jest osobą kluczową dla procesu szkoleniowego i to na nim spoczywa największa odpowiedzialność za przygotowanie, realizację i efekty szkolenia. Tom zawiera wiele opisów sytuacji z praktyki trenerskiej oraz cennych wskazówek pomocnych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.
Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Omawia dokładnie:
- czym jest coaching kadry kierowniczej,
- co składa się na kontekst organizacyjny coachingu,
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
- co powinien wiedzieć potencjalny coach.
Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.
Program osobistej efektywności
Dzięki książce Zrób to od razu. Program Osobistej Efektywności ludzie na całym świecie pracują sprawniej i nadają tempa swojej karierze. Teraz przyszła twoja kolej: dowiedz się, jak zorganizować sobie pracę, by zwiększyć wydajność i znaleźć więcej czasu na to, czym naprawdę chcesz się zajmować. Autor na podstawie swego wieloletniego doświadczenia radzi m.in. jak:
- panować nad nadmiarem informacji napływających z różnych źródeł;
- zorganizować genialnie prosty, lecz niezwykle skuteczny system przechowywania danych;
- wykorzystywać w pracy zdobycze technologii;
- usprawniać pracę zespołową i komunikację w firmie oraz prowadzić bardziej efektywne zebrania.
Program Osobistej Efektywności stanowi pomost między naszymi zachowaniami i nawykami, nową technologią a rozwijającym się środowiskiem pracy oraz umożliwia zachowanie niezbędnej równowagi między życiem zawodowym a osobistym.
Kerry Gleeson jest założycielem i dyrektorem generalnym Institute for Business Technology International oraz twórcą Programu Osobistej Efektywności. Instytut, mający filie na całym świecie, przeszkolił w zakresie zarządzania menedżerów i pracowników m.in. tak znaczących firm, jak General Motors, Shell, Nissan, Hewlett-Packard, i wielu innych.
Fragment Książki
Jak sobie radzić z nadmiarem informacji
Wszyscy cierpimy z powodu nadmiaru informacji. Bywa to przytłaczające i może przesłaniać nam sprawy, na których powinniśmy się koncentrować. Rozwój technologii sprawił, że informacje i zadania do wykonania docierają do nas obecnie ze znacznie większej liczby źródeł niż kiedyś'. Dawniej w biurze musiałeś' radzić sobie jedynie z dzwoniącym telefonem i korespondencją dostarczaną raz dziennie. Teraz mamy pocztę elektroniczną, telefony komórkowe, faksy i nieustający strumień korespondencji dostarczanej przez szereg firm świadczących usługi pocztowe i kurierskie. W epoce informacji, w jakiej żyjemy, istotne jest, żebyśmy wiedzieli również, jakie informacje nie są nam potrzebne.
Najskuteczniejszym sposobem pozbycia się natłoku informacji jest powstrzymanie napływu mało istotnych danych i zadań. Rysunek 3.2 przedstawia różne sposoby przesiewania wiadomości. Przyjmowanie informacji, nie poddanych żadnemu wstępnemu sortowaniu, i zajmowanie się tym po fakcie jest najmniej skutecznym sposobem kontrolowania ich napływu. Lepszą metodą jest przesiewanie wiadomości, zanim do nas dotrą.
Lepiej by było, gdyby zajął się tym personel pomocniczy. Natomiast idealnym wyjściem jest staranne analizowanie wszystkich źródeł informacji i eliminowanie tych, które oferują mało istotne dane, wykasowując je z listy, rezygnując z subskrypcji i tak dalej.
Szufladka na dokumenty przychodzące
Papiery w twojej szufladce na dokumenty przychodzące, wiadomości w poczcie głosowej i skrzynce e-mailowej, rozmowy telefoniczne oraz ludzie - wszystko to zaprząta twoją uwagę. Dodaj do tego zebrania, w których musisz uczestniczyć, a nic dziwnego, że masz poczucie, iż rzadko udaje ci się zrobić coś naprawdę ważnego.
Znam ludzi, dla których produktywny dzień w pracy oznacza poświęcenie całego czasu na siedzenie przy biurku i zajmowanie się dokumentami pojawiającymi się w szufladkach na korespondencję przychodzącą. Są tym całkowicie zaabsorbowani.
Mnóstwo informacji w ich szufladkach zaś to jedynie potwierdzenia, że inni zrealizowali swoje zadania. Prawdopodobnie 50% tego typu dokumentów ma charakter informacyjny oraz jest przeznaczonych do zarchiwizowania ...
Pierwszy milion w ciągu siedmiu lat
Czy wiesz, co powstrzymuje większość ludzi i nie pozwala im żyć takim życiem, o jakim marzą?
Pieniądze... po prostu pieniądze!
Dlatego że pieniądz jest symbolem pewnego nastawienia życiowego, miarą określonej postawy mentalnej.
Pieniądz nie wkracza do naszego życia przypadkowo. Jeśli chodzi o pieniądze, to mamy tu raczej do czynienia z pewną formą energii. Im więcej jej zużyjemy na sprawy rzeczywiście ważne w życiu, tym więcej pieniędzy do nas przypłynie.
Ludzie autentycznego sukcesu bez trudu zarabiają ogromne pieniądze. Niektórzy zatrzymują je, niektórzy wydają tylko po to, żeby pomóc innym ludziom, lecz zarówno jedni, jak i drudzy odznaczają się zdolnościami do obracania pieniędzmi.
Nie wolno oczywiście przeceniać znaczenia pieniędzy. Kiedy jednak pieniądze stają się ważne?
Gdy brakuje ich na każdym kroku...
Ten, kto ma problemy finansowe, często zbyt dużo czasu poświęca myślom o pieniądzach. Zajmijmy się tym tematem raz, ale Porządnie - po to, żeby go opanować. Od tego momentu pieniądze nam pomocne we wszystkich dziedzinach naszego życia.
Wszyscy mamy określone wyobrażenia o tym, jak chcemy żyć, a także o tym, co się nam poniekąd od życia należy. Pragniemy głęboko wierzyć, że zdołamy sprostać zadaniom, które ten świat uczynią lepszym, piękniejszym. Zbyt często jednak dzieje się tak, że codzienna rutyna i rzeczywistość tłumią te marzenia.
Wielu ludzi zapomina, że należy im się miejsce po słonecznej stronie ulicy, gdyż, według ich opinii, z sytuacji, w której się znaleźli, nie mogą już się wyzwolić. Wielu wczuwa się często w rolę poszkodowanych. Konsekwencją tego bywa zazwyczaj pójście na kompromisy. Nierzadko się zdarza, że ludzie uważają swoją sytuację finansową za przyczynę tego, iż nie mogą żyć tak, jak by sobie tego życzyli.
Od ponad dziesięciu lat zajmuję się wyłącznie tematem pieniędzy oraz osiągnięcia sukcesu i szczęścia w życiu. Nauczyłem się postrzegać pieniądze elastyczniej i innymi oczami niż kiedyś. Pieniądze mogą nam uniemożliwiać wykorzystanie tkwiących w nas zdolności twórczych albo pomóc nam w tym, żebyśmy je w pełni wykorzystali.
Pisząc te słowa, jestem gotowy oddać się do dyspozycji czytelników jako ich prywatny mentor. Chciałbym podzielić się z innymi tym, czego dane mi było się nauczyć. Chciałbym pokazać, w jaki sposób każdy może zbudować sobie maszynkę do robienia pieniędzy.
Posiadanie pieniędzy oznacza przede wszystkim możliwość prowadzenia pełniejszego i bardziej niezależnego życia. Kiedy to zrozumiałem, zapragnąłem podzielić się swoją wiedzą na ten temat z innymi. Zobowiązałem się wobec samego siebie, że każdemu, z kim będę miał do czynienia, postaram się pomóc na drodze do jego finansowej wolności, ponieważ tak jak można się nauczyć latać, nurkować czy programować, można sobie przyswoić wiadomości o tym, jak osiągnąć dobrobyt - wystarczy poznać kilka bardzo ważnych podstawowych zasad.
Droga do finansowej wolności Spis Treści:
Podziękowania
Przed mowa
Analiza: jak przedstawiają się twoje finanse?
PODSTAWY
1. Czego naprawdę chcesz?
2. Co oznacza pojęcie „odpowiedzialność"?
3. Czy dorobienie się miliona graniczy z cudem?
4. Dlaczego nie ma więcej bogatych ludzi?
5. Co naprawdę myślisz o pieniądzach?
JAK DOROBIĆ SIĘ PIERWSZEGO MILIONA? - PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK
6. Długi
7. Jak zwiększysz swoje zarobki
8. Oszczędzać - płacić samemu sobie
9. Nlezwykłość zjawiska „procenty z procentów"
10. Akcje - sposób na pomnażanie pieniędzy
11. Fundusze - pozwól innym pomnażać twoje pieniądze
12. Finansowa osłona, finansowe zabezpieczenie, finansowa wolność
13. Mentor i sieć ekspertów
14. Pieniądze można siać
Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
Jeżeli dobrowolnie zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to, że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej decydują się na outsourcing i dzięki niemu wzmacniają swoją przewagę konkurencyjną.
Pomimo długiej historii i rosnącej popularności próby wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwach często kończą się porażką. Wiele przedsiębiorstw nie osiąga korzyści z outsourcingu, jakich oczekiwano na początku. Dość duża liczba przedsięwzięć outsourcingowych ponosi wręcz straty. Potencjalne korzyści z outsourcingu powodują jednak, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie outsourcingu, a dzięki rosnącej wiedzy i doświadczeniu możliwe stało się minimalizowanie ryzyka związanego z outsourcingiem oraz unikanie pułapek z nim związanych.
Redaktorzy publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi menedżerów na różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w organizacji.
Autor w sposób spójny i uporządkowany dokonał zestawienia wielu koncepcji przywództwa politycznego. Praca dzieli się na trzy części. W pierwszej z nich Autor podejmuje próbę przedstawienia możliwie wielu istotnych koncepcji teoretycznych związanych z przywództwem politycznym. W części drugiej zajmuje się kontekstami procesu przywództwa, czyli wszystkimi tymi jego aspektami, które badacze uznają za warunkujące pomyślność jego przebiegu. Część trzecia z kolei stanowi przeniesienie rozważań o przywództwie z poziomu teorii na poziom praktyki politycznej. Autor opisuje w niej, w jaki sposób procesy przywództwa przebiegają w Unii Europejskiej i samorządach lokalnych, oraz dokonuje podsumowania dwudziestolecia demokratycznej Polski z perspektywy teorii przywództwa politycznego. Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Antoszewskiego: Wywód Autora podporządkowany jest potrzebom uporządkowania wiedzy na temat jednego z najistotniejszych, a zarazem najsłabiej opracowanych teoretycznie fenomenów życia zbiorowego (?). Na podkreślenie zasługują walory formalne rozprawy ? świetny język, klarowność wywodu, wyeksponowanie najistotniejszych ustaleń. Wszystko to powoduje, że monografia Przemysława Żukiewicza może szybko stać się szeroko wykorzystywanym podręcznikiem akademickim ? nie tylko na studiach politologicznych.
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem autora, w najbliższych latach umiejętność ta stanie się atutem każdego menedżera. W interesie przedsiębiorstwa leży zwiększanie kreatywności i zaangażowania jednostek, imperatywem staje się permanentne kształcenie i rozwój. Zachodzące w świecie pracy zmiany nie pozwalają już na narzucanie pracownikom gotowych rozwiązań i zachowań. Przeciwnie, wymagają współdziałania, negocjacji i partnerstwa. Niezbędny jest dialog społeczny między wzajemnie szanującymi się stronami: kierownictwem i pracownikami. Przestrzeganie kontraktu społecznego stanowi dziś kluczowy element dynamiki organizacji i warunek realizacji jej misji. Organizacja powinna dążyć do pełnego wykorzystania zdolności i umiejętności ludzkich i stawać się twórczą, uczącą się społecznością. Nowoczesne kierowanie ludźmi wymaga jednak zmiany nastawienia. Potrzebny jest klimat emocjonalny sprzyjający zaufaniu, gotowości do współpracy, otwartemu komunikowaniu się i uczciwej wymianie informacji.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:
- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),
- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,
- redukcja i analiza danych,
- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.
Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy ? specjaliści w zakresie badań marketingowych ? prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.
Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:
? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
? nieformalny patronat, guanxi i wasda,
? globalizacja kontra lokalizacja,
? e-komunikacja,
? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymi
centralami firm i ich filiami.
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:
- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
Kompetencje pracownicze to jedno z kluczowych zagadnień nauk o zarządzaniu. Teoretycy i praktycy, jak również klasycy i współcześni badacze zgodnie przyjmują, iż wiodącym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw oraz podnoszenia sprawności zespołowych form organizacji pracy są kompetencje pracownicze, na bazie których członkowie organizacji podejmują decyzje i działania oraz osiągają zamierzone cele.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. Klasyczna interpretacja kompetencji pracowniczych odpowiada normatywom prekursorów nauk o zarządzaniu, natomiast współczesna ściśle koresponduje z rozwojem nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Celem publikacji ,,CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.
Koniec XX i początek XXI wieku to złota era zarządzania zasobami ludzkimi ? najcenniejszymi zasobami organizacji. Intensywne nasilenie zainteresowania zzl przejawia się licznymi publikacjami czy to natury teoretycznej, czy też praktycznej.
Wśród nowych obszarów, stosunkowo niedawno odkrytych, jest zarządzanie najlepszymi, wyjątkowo utalentowanymi pracownikami ? określanymi w tym opracowaniu mianem talentów.
W naturalny sposób niniejsze opracowanie oparte jest na kilku zasadniczych teoriach bądź dziedzinach wiedzy. Zaliczyć do nich należy szczególnie zasobową teorię organizacji, koncepcje zarządzania strategicznego, kwestie zarządzania zasobami ludzkimi i strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Różnorodność teoretycznych ujęć problemu zarządzania talentami wynika z kilku znaczących przesłanek: braku solidnej podstawy teoretycznej w opisywanym obszarze, próbie wieloaspektowego traktowania kwestii zarządzania talentami i wreszcie ? wielości autorów i niezależnych punktów widzenia. Punktem wyjścia do lektury poszczególnych fragmentów książki jest rozdział pierwszy, prezentujący kluczowe kwestie definicyjne związane z zarządzaniem talentami, niemniej jednak każdy z podrozdziałów może być czytany niezależnie. Łączy je wspólna konwencja, według której najpierw zostały omówione kwestie teoretyczne, następnie odniesione do wyników badań (empirycznych lub literaturowych), by na końcu zaprezentować rezultaty prowadzonych analiz i przemyśleń, z akcentem na zagadnienia praktyczne.
Opracowanie to teoretykom dostarczy inspiracji i motywacji do prowadzenia badań empirycznych w obszarze zarządzania talentami, praktykom ukaże odmienne spojrzenie na kwestie zarządzania najbardziej wartościowymi zasobami organizacji, a wszystkich zachęci do głębszej refleksji.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?