Megabestsellerowa seria uwielbiana przez dzieci i dorosłych. Mały Will, chłopiec z zamkowego sierocińca, oraz jego najbliżsi przyjaciele dorastają. Nadchodzi czas wyboru własnej drogi w życiu. Niestety nie spełnią się marzenia Willa, który - niezbyt silny i nie za wysoki - nie ma szans, aby dostać się się do Szkoły Rycerskiej. Jednak jego zwinność, spryt oraz odwaga zwracają uwagę pewnego człowieka, o którym zbyt wiele nie wiadomo Tajemniczy Halt najpierw obserwuje bacznie młodego chłopaka, potem stawia go w sytuacji wymagającej konkretnych decyzji. Will nie zawodzi oczekiwań i tym sposobem trafia do elitarnej jednostki, która strzeże porządku i bezpieczeństwa królestwa Araluenu zostaje przyjęty na naukę do Korpusu Zwiadowców. Czeka go fascynująca przyszłość, przeżyje wiele przygód, nie raz i nie dwa będzie musiał zmierzyć się z niebezpieczeństwem i ryzykować własnym życiem.
BESTSELLER "NEW YORK TIMESA"! To zaczęło się na długo przed moimi narodzinami, coś od zawsze polowało na naszą rodzinę Kidan Adane, osierocona dziedziczka, dorastała z dala od społeczeństwa, w którym się urodziła - świata, gdzie ludzkie rody zyskują potęgę dzięki związkom z wampirami. Kiedy jej siostra June znika, Kidan jest przekonana, że porwał ją wampir - ten sam, który był związany z ich rodziną: okrutny, ale fascynujący Susenyos Sagad. Aby odnaleźć June, Kidan trafia do elitarnego Uniwersytetu Uxlay, gdzie studenci uczą się zapewniać pokojowe współistnienie ludzi i wampirów oraz dziedziczyć rodzinne spuścizny. Kidan musi tam żyć pod jednym dachem z Susenyosem. Jego okrucieństwo przemawia do jej mrocznej natury i kusi ją, by uległa życiu w ciemności. Gdy na Uxlay dochodzi do zabójstwa, Kidan pogrąża się w bezwzględnym podziemiu wampirów, ryzykując własną duszę. Tam odkrywa zagrożenie sięgające wiele wieków wstecz - June może znajdować się w jego centrum! Aby ocalić siostrę, Kidan będzie musiała rzucić Uxlay na kolana i albo uwolnić się od koszmaru własnych czynów, albo pogodzić sięz mrocznymi więzami miłości - i krwią, jakiej ona żąda. "Nieśmiertelny mrok" pokazuje, że zło często przybiera ludzką twarz, a wampiry nie zawsze spijają tylko krew niewinnych. Obserwujemy, jak świat śmiertelników i nieumarłych ściera się na terenie Uniwersytetu Uxlay, gdzie domy stanowią odzwierciedlenie głęboko skrywanych emocji studentów. ALEKSANDRA KUBIK, @melodia.słów Ta książka wciągnie Was bez reszty - otuli mrokiem i sprawi, że nie będziecie wiedzieć, z której strony nadejdzie niebezpieczeństwo czyhające na choćby kroplę Waszej krwi. Klasyczne wampiry w nowej odsłonie! Polecam! PATRYK BOCK, @odcienie_czytelnictwa Brutalnie intrygująca, wypchana po brzegi mrocznymi sekretami i wciągająca w nieśmiertelny świat. Powieść Tigest Girmy bezlitośnie pchnie czytelników w ramiona moralnie szarych bohaterów i sprawi, że już nigdy nie będą chcieli opuścić bram Uniwersytetu Uxlay ANNA TARNOWSKA, @przez_ksiazki Autorka hipnotyzuje czytelników mrocznym wampirycznym światem i porywającym napięciem między bohaterami. Historia Kidan przysporzyła mi ciarek na plecach już od pierwszych stron, a zakończenie wprost mną wstrząsnęło! PATRYCJA PUZIK, @books.of.youth
Pierwsza część steampunkowej trylogii!W alternatywnej przeszłości Europa stoi u progu wojny światowej. Mocarstwa pod przywództwem Niemiec stawiają na potężne maszyny bojowe, podczas gdy brytyjscy Darwiniści tworzą żywe, zmodyfikowane organizmy, które służą im w walce. Wśród nich jest Lewiatan - gigantyczny latający stwór i podniebny okręt w jednym.Na jego pokładzie służy Deryn Sharp, dziewczyna, która podstępem dostała się do brytyjskich sił powietrznych. Tymczasem książę Aleksandar, następca austro-węgierskiego tronu, po tragicznej śmierci rodziców ucieka przed prześladowcami, wsparty jedynie garstką zaufanych towarzyszy i chodzącą machiną wojenną.Gdy ścieżki tych dwojga skrzyżują się w samym środku wojennej zawieruchy, rozpocznie się ich wspólna podróż przez świat pełen cudów technologii, niezwykłych stworzeń, nieoczekiwanych sojuszy i śmiertelnych zagrożeń.A stawką jest nie tylko przetrwanie, ale los całej Europy.Fascynująca gra przeciwieństw: chłopak kontra dziewczyna, klasa robotnicza kontra arystokracja, Brytyjczycy kontra Niemcy. A nad tym wszystkim unosi się główny podział świata - na Darwinistów i Zmechów - który nadaje tym kontrastom wyjątkową energię, nie wpisując się jednak w żadną ideologię.Austin Grossman dla "New York Timesa"Porywająca steampunkowa przygoda bez chwili wytchnienia. Wszystko wskazuje na to, że zostanie klasykiem."School Library Journal"Czy nie byłoby odjazdowo, gdyby I wojna światowa toczyła się między genetycznie zmodyfikowanymi organizmami a napędzanymi parą machinami chodzącymi? Odpowiedź brzmi: jasne, ze tak!"New York Times"
Dla wielu moje narodziny oznaczały śmierć. Oznaczały utonięcie w deszczu, który przywołałam swoim pierwszym oddechem.Byłam początkiem, który przyniósł koniec. Tak właśnie mówią Fidranie.Od dnia swoich narodzin Blaze żyje w cieniu tragedii, która pochłonęła tysiące istnień. Nosi też w sobie sekret, którego wyjawienie mogłoby ją zniszczyć. Kiedyś była potężna, teraz jej moc ucichła i Blaze nie wie, czy to się kiedykolwiek zmieni.Gdy wraz z bratem zostaje wciągnięta w bezlitosną walkę o tron imperium, staje przed wyborem: pozostać w ukryciu albo stanąć do gry, która może kosztować ją wszystko.Rozgrywka się zaczyna, a na drodze Blaze stają dwaj niebezpiecznie pociągający mężczyźni - dziedzic korony i tajemniczy nowicjusz.Aby przetrwać w Złotym Pałacu, dziewczyna będzie musiała odzyskać nie tylko swoją siłę, ale i odwagę, by wśród zdrad, intryg i namiętności zawalczyć o własną przyszłość.Porywający pierwszy tom trylogii romantasy YA o zakazanej magii, niebezpiecznej miłości i brutalnej walce o władzę. W imperium, gdzie tron się zdobywa, a nie dziedziczy.I gdzie przetrwają tylko najsilniejsi.
Wojna nadciąga. Czy ktokolwiek zdoła ją powstrzymać? Mroczne chmury zbierają się nad Imperium i rozciągają daleko poza jego granicami. Wróg czai się wszędzie a czas ucieka. Helene Aquilla, znana jako Krwawy Krogulec, zrobi wszystko, by ochronić swoją siostrę i poddanych Imperium. Zagrożenie jednak nadciąga z każdej strony. Cesarz Marcus pogrąża się w szaleństwie, a bezwzględna Keris bez skrupułów wykorzystuje jego słabość, by sięgnąć po władzę nie bacząc na dług krwi, jaki przyjdzie jej za to zapłacić. Na wschodzie Laia wie, że los świata zależy od powstrzymania Króla dżinnów. Jednak ci, którym ufała, obracają się przeciwko niej, a ona sama zostaje wciągnięta w wojnę, której nigdy nie chciała prowadzić.W krainie między światami żywych i umarłych Elias poświęcił swoją wolność, by stać się Łowcą Dusz. Jego nowa rola wymaga pełnego oddania nawet jeśli oznacza to porzucenie ukochanej kobiety. I sam nie wie, czy jego poświęcenie uratuje świat czy doprowadzi go do zagłady.Walka o przyszłość jeszcze nigdy nie była tak brutalna.
Od momentu, gdy młodzi magowie Carter i Sadie nauczyli się, jak podążać ścieżką bogów starożytnego Egiptu, wiedzieli, że odegrają ważną rolę w przywracaniu w świecie porządku - Maat. Nie spodziewali się jednak, że świat stanie się aż tak chaotyczny. Wąż chaosu, Apopis, uwolnił się i grozi, że za trzy dni zniszczy świat. Magowie są podzieleni. Bogowie znikają, a ci, którzy pozostali, są słabi. Waltowi, jednemu z najzdolniejszych uczniów Cartera i Sadie, nie pozostało zbyt wiele życia - czuje, że jego siły słabną. Ziya jest zbyt zajęta opieką nad zgrzybiałym bogiem słońca, Ra, żeby mogła być naprawdę pomocna. Czego może dokonać dwoje nastolatków z kilkoma jeszcze młodszymi uczniami? Być może istnieje sposób na powstrzymanie Apopisa, ale jest on tak trudny, że może kosztować Cartera i Sadie życie - nawet jeśli im się powiedzie. Jednak aby mieć na to szansę, muszą zaufać obłąkanemu magowi, że ich nie zdradzi albo, co gorsza, nie pozabija. Trzeba być szalonym, żeby podjąć się tego zadania. Cóż, możecie zatem nazwać ich szaleńcami. Zabawne sytuacje, niezapomniane potwory, nieustannie zmieniająca się drużyna przyjaciół i wrogów - w Cieniu węża tempo akcji nigdy nie zwalnia; trzeci tom jest wciągającym i w pełni satysfakcjonującym dopełnieniem trylogii Kroniki Rodu Kane'ów.
Pakiet trzech tomów serii "Kroniki rodu Kane". "Czerwona piramida" Od śmierci matki Carter i Sadie są sobie niemal obcy. Dziewczyna mieszka z dziadkami w Londynie, jej brat natomiast podróżuje po świecie z ojcem, wybitnym egiptologiem doktorem Juliusem Kane. Pewnej nocy doktor Kane zabiera Cartera i Sadie na „eksperyment naukowy” do British Museum, w nadziei że uda mu się z powrotem połączyć rodzinę. Zamiast tego jednak uwalnia egipskiego boga Seta, który skazuje doktora na wygnanie, a jego dzieci zmusza do ucieczki. Wkrótce Sadie i Carter odkrywają, że budzą się wszyscy bogowie Egiptu, a najgorszy z nich – Set – chce zniszczyć rodzinę Kane. Aby go powstrzymać, dzieci muszą podjąć niebezpieczną podróż po całym świecie. Będzie to zadanie, które przybliży je do prawdy o rodzinie i ujawni jej powiązania z tajnym stowarzyszeniem istniejącym od czasów faraonów. "Ognisty tron" Odkąd bogowie starożytnego Egiptu zostali wyzwoleni we współczesnym świecie, Carter Kane i jego siostra Sadie znaleźli się w tarapatach. Jako potomkowie Domu Życia Kane’owie są obdarzeni wyjątkowymi mocami, ale przebiegli bogowie nie dali młodym magom czasu na opanowanie choćby podstawowych umiejętności. A byłyby bardzo potrzebne – ich przerażający nieprzyjaciel, wąż chaosu Apopis rośnie w siłę. Jeśli w ciągu kilku dni nie zdołają zapobiec jego uwolnieniu, nastąpi koniec świata. Innymi słowy: zwykły dzień rodziny Kane’ów. Aby mieć jakiekolwiek szanse w walce z siłami chaosu, rodzeństwo musi przywrócić do życia boga słońca Ra – to zadanie przekraczające wszystko, czego dokonał jakikolwiek mag. Muszą odnaleźć trzy części Księgi Ra i nauczyć się zawartych w niej zaklęć. Och, nie wspomnieliśmy chyba, że nikt nie wie, gdzie Ra się znajduje. "Cień węża" Odkąd młodzi magowie Carter i Sadie Kane nauczyli się, jak postępować ścieżką starożytnych egipskich bogów, wiedzieli, że odegrają ważną rolę w przywracaniu Maat – porządku – w świecie. Nie spodziewali się jednak, że świat stanie się aż tak bardzo chaotyczny. Wąż Chaosu, Apopis, uwolnił się i grozi zniszczeniem świata za trzy dni. Magowie są podzieleni. Bogowie znikają, a ci, którzy pozostali, są słabi. Walt, jeden z najzdolniejszych uczniów Cartera i Sadie, ma przed sobą krótkie życie i już czuje, że jego siły słabną. Ziya jest zbyt zajęta opieką nad zgrzybiałym bogiem słońca Ra, żeby naprawdę pomóc. Czego może dokonać dwójka nastolatków i grupka ich jeszcze młodszych uczniów? Być może istnieje sposób na powstrzymanie Apopisa, jest on jednak tak trudny, że może kosztować Cartera i Sadie życie – nawet jeśli im sie powiedzie. Aby mieć szanse powodzenia, muszą zaufać psychotycznemu magowi, że ich nie zdradzi albo, co gorsza, nie pozabija. To zadanie jest szaleństwem. Cóż, oni są szaleni.
UCIEKINIERKA O TAJEMNICZEJ PRZESZŁOŚCI
Lidia jest uczoną. Pewnego dnia wtrąca się w sprawy najpotężniejszego mężczyzny w całym Imperium Celendoru, a książka doprowadza ją do upadku. Ratując życie, ucieka na zachód, na drugą stronę Bezkresnych Mórz. Tam zostaje uwikłana w wojnę, a obie strony konfliktu pragną wykorzystać jej nowo zdobyte moce. DOWÓDCA W NIESŁAWIE Killian to wybraniec boga wojny, ale kiedy Mudamorę atakuje kraina rządzona przez Zepsucie, dar go zawodzi. Okryty niesławą, zyskuje status obrońcy jedynej nadziei królestwa – księżniczki Malahi. Przez tę decyzję zostaje jednak uwikłany w sieć politycznych intryg, które poddadzą próbie jego przysięgę – i serce. OBLĘŻONE KRÓLESTWO Kiedy armie Zepsucia podbijają Mudamorę, Lidia i Killian zawiązują sojusz, by ocalić tych, których najbardziej kochają, niespodziewanie przynosi to jednak katastrofalne skutki. Cały świat znajduje się w ogromnym niebezpieczeństwie, o wiele poważniejszym, niż ktokolwiek sobie uświadamia.
Jak odróżnić to, co wyobrażone, od rzeczywistości?…
Billy, który przez wiele lat próbował zostać animatronikiem, budzi się w szpitalu i odkrywa, że wszystko się zmieniło. Travis nie może pozbyć się wrażenia, że prześladuje go coś dziwnie znajomego. Ciągłe koszmary sprawiają, że dni i noce Rory’ego zlewają się w jedno i chłopak nie wie już, co jest prawdziwe. W świecie Five Nights at Freddy’s rzeczywistość może być gorsza, niż można sobie wyobrazić…
"Jasalyn skrywa niebezpieczny sekret. Posiada przeklęty pierścień dający jej śmiertelną moc. Dzięki niemu księżniczka wymyka się nocami z pałacu, by eliminować swoich wrogów.Felicity, zmiennokształtna fae, desperacko szuka sposobu, by uniknąć mrocznego przeznaczenia. Według przepowiedni ma zabić własnego ojca Dzięki swoim niezwykłym zdolnościom wciąż ucieka przed losem, który zdaje się nieunikniony.Gdy w Królestwie Cieni zaczynają krążyć plotki o możliwym powrocie tyrana, króla Mordeusza, Jasalyn postanawia zakończyć jego rządy raz na zawsze. Felicity zgadza się przybrać postać księżniczki i zająć jej miejsce na dworze, tym samym zbliżając się do swojego własnego celu: upragnionej wolności.Jednak los ani dla ludzi, ani dla fae nie ma litości. niebezpiecznych misji, ukrytych prawd i zakazanych miłości Jasalyn i Felicity będą musiały zmierzyć się z okrutnym przeznaczeniem. To chyba właśnie ich gwiazdy są najbardziej przeklęte ze wszystkich
WIELKA KULMINACJA DOZNAŃ I WYDARZEŃ W SZÓSTYM, OSTATNIM TOMIE SERII AKADEMIA WAMPIRÓW. EPICKI FINAŁ KULTOWEJ SAGI! Ona dla miłości i przyjaźni poświęci wszystko. Ale czy jest ktoś, kto może ocalić ją? Rose Hathaway myślała, że będzie szczęśliwa, jeśli uda się jej przywrócić ukochanego Dymitra do życia. Ale jak tylko osiągnęła swój cel, jej świat znów się zawalił. Królowa morojów została zamordowana, a Rose oskarżono o zbrodniczy zamach. Jeśli nie udowodni swojej niewinności, zostanie skazana i stracona. Tymczasem Lissa, przyjaciółka i podopieczna Rose, potrzebuje jej bardziej niż kiedykolwiek, walcząc o prawo do morojskiego tronu. Dymitr, który kiedyś był opoką, po ponownej przemianie w dampira nie kocha już Rose tak jak kiedyś. Czy więc dziewczyna ma szansę na uniknięcie śmierci? Czy nieustraszona strażniczka będzie musiała się poddać? Po raz ostatni dołącz do Rose, Dymitra, Adriana i Lissy w epickim finale bestsellerowej serii Richelle Mead o niesamowitym świecie wampirów, dampirów i krwiożerczych strzyg! Serial na podstawie Akademii wampirów, którego twórczyniami są Julie Plec (odpowiedzialna za sukces np: Pamiętników wampirów) i Marguerite Macintyre, można obejrzeć na platformie SkyShowtime. Nienawidzę czekać. Ta klitka doprowadza mnie do szału. Nie mogę w niej oddychać. Zabije mnie, zanim zrobi to kat.Szczerze wątpię rzucił obojętnie Abe. Nie okazał mi nawet cienia współczucia. Ojcowska miłość, szkoda słów. Byłaś nieustraszona w walce ze zgrajami strzyg, a załamujesz się z powodu ciasnoty?Nie chodzi tylko o to! Każą mi tkwić w tej norze, a zegar tyka, zapowiadając moją śmierć. Jestem kompletnie bezsilna.Czasem największą próbą charakteru okazują się sytuacje, w których nie zmagamy się z oczywistym zagrożeniem. Bywa, że przetrwanie staje się najtrudniejszą sprawą.Och, nie. Nie. Zaczęłam chodzić w kółko. Nie wyjeżdżaj z tymi szlachetnymi bzdurami. Brzmisz jak Dymitr udzielający mi lekcji życia.Dymitr. Wzięłam głęboki oddech, starając się uspokoić. Zanim wpakowałam się w tę kabałę ze zbrodnią w tle, to Dymitr był największym problemem mojego życia. Fragment książki
Jubileuszowa kolekcja Harry'ego Pottera w twardej oprawie z kultowymi ilustracjami autorstwa Mary GrandPre, unikatową grafiką smoka na grzbietach i zestawem gadżetów.Edycja specjalna z okazji dwudziestopięciolecia pierwszego polskiego wydania książki Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Zawiera jubileuszowe posłowie od wydawcy.Zestaw w twardej oprawie to zaproszenie do sentymentalnej podróży z książką, która stała się globalnym fenomenem i do dziś rozpala wyobraźnię milionów czytelników.
Czy roboty i Sztuczna Inteligencja zastąpią człowieka? W wielu dziedzinach już tak się dzieje, ale z pewnością nie w komiksie. Sprawdzony duet Tomasz Niewiadomski (Ratman) i Grzegorz Janusz (Esencja) udowadnia, że jest nie do zastąpienia. Bogactwo kreski, humor, pastisz, filozoficzne anegdoty są wyjątkowe i niepowtarzalne. Ale uwaga! Autorzy wchodzą na śliski to znaczy metaliczny grunt. Bohaterami ich opowieści są roboty, ale te prawdziwe, stworzone z metalu, śrubek czy taśm perforowanych. Akrobot, Wielorób, Elektroliterat czy Nanowak przeżywają, no powiedzmy doświadczają zdarzeń, w których ich elektronowe mózgi mogą ulec spopieleniu. Purnonsensowy, surrealistyczny i ironiczny dowcip, językowe zabawy oraz gra z konwencją komiksu sprawiają, że po lekturze zostajemy z uśmiechem z uśmiechem, ale również z zadumą nad istotami myślącymi.
WITAMY W TRAUMALAND! TWOJA HISTORIA ZACZNIE SIĘ ZA 3. . . 2. . . 1. . . Eli przeżył groźny wypadek, po którym stracił pamięć i nie odczuwa żadnych emocji. Według jego terapeutki cierpi na Przytłaczającą Pustkę. Zdesperowany, by znów doświadczać uczuć, trafia do TraumaLand - podziemnego klubu, gdzie tłumy emocjonalnie otępiałych imprezowiczów szukają mocnych wrażeń. Dzięki hiperrealistycznym symulacjom VR doświadczają koszmarów, które przydarzyły się innym ludziom. Kiedy Eli zanurza się w historię Jacka, zaczyna podejrzewać, że klub skrywa o wiele mroczniejszą - i bardziej niebezpieczną - prawdę... TraumaLand to wstrząsająca wyprawa w głąb ludzkich lęków i pragnień - porwie Was jak sen, z którego trudno się wybudzić! Przeczytaj, jeśli lubisz: Serial "Czarne lustro" "Przewodnik po zbrodni według grzecznej dziewczynki" Holly Jackson Serial "Squid Game" "Nasz ostatni dzień" Adama Silvery Josh Silver - autor powieści "Projekt HappyHead". Dorastał na farmie w Lake District. Kształcił się w prestiżowej Royal Academy of Dramatic Art w Londynie, a po ukończeniu studiów występował na West Endzie i na Broadwayu. Następnie zmienił zawód i zajął się pracą z młodzieżą w charakterze pielęgniarza psychiatrycznego. Mieszka w Manchesterze ze swoim chłopakiem i psem Dodgerem.
Najnowsza oficjalna powieść ze świata Minecrafta! Gdy Stax zostaje porwany przez piratów, musi znaleźć w sobie odwagę, aby podjąć prawdziwą walkę.Stax Kamieniarz jest sierotą i jedynym dziedzicem fortuny, zbudowanej przez ojca i babkę - właścicieli sieci kopalni w Górnym Świecie. Mieszka w ogromnej willi, a od przygód woli samotną pracę w ogrodzie i zabawy z kotami. Pewnego dnia w jego domu pojawia się tajemniczy mężczyzna, który okazuje się groźnym złoczyńcą. Wraz z bandą piratów rabuje posiadłość i porywa Staxa. Po długiej koszmarnej podróży przez pełne niebezpieczeństw morza bandyci porzucają chłopaka na pustynnym wybrzeżu. Stax nigdy nie musiał walczyć o przetrwanie i jest pewien, że nie przeżyje nocy, ale ku własnemu zdumieniu odnajduje w sobie siłę, która pozwala mu pokonywać przeciwności losu. Stax postanawia odzyskać rodzinny majątek i zemścić się na bandytach. Buduje więc łódź i wyrusza na długą, pełną przygód wyprawę, która na zawsze odmieni jego życie.Przeczytaj inne książki z serii "Minecraft. Najlepsze przygody". Każdą z nich napisał inny autor i w każdej spotkasz zupełnie nowych bohaterów!
Zdrada skrywa się za maską przyjaźniJastrzębie Skrzydło to jeden z najmłodszych wojowników odbudowanego Klanu Nieba. Jego porywcza natura i skłonność do sporów komplikują relację z ojcem, który pełni funkcję zastępcy przywódczyni. Gdy Rozbrzmiewająca Pieśń otrzymuje znak od Klanu Gwiazdy, informujący o tragicznych losach Klanu Pioruna i niepewnej przyszłości Klanu Nieba, Jastrzębie Skrzydło jest zdeterminowany, aby odkryć prawdziwe znaczenie przepowiedni. W swoich desperackich poszukiwaniach natyka się na pozornie niegroźnego włóczęgę, który może być odpowiedzią na zagadkę niebiańskich przodków. Młody wojownik jeszcze nie wie, że ta przyjaźń na zawsze zmieni Klan Nieba i poprowadzi wojowników ścieżką, z której nie ma już powrotu.
W Baśnioborze trwają wakacje. Seth, wbrew woli dziadka, znów przemierza las i zadaje się z satyrami. Podczas jednej z eskapad wpada na ślad dziwnej plagi: istoty światła przemieniają się w stworzenia ciemności. Zaraza rozprzestrzenia się niezwykle szybko i nie omija nawet najbardziej pokojowych gatunków. Opiekunowie Baśnioboru nie wiedzą, jak temu przeciwdziałać, i usilnie próbują odkryć przyczynę tego przerażającego zjawiska. Tymczasem Kendra dołącza do Rycerzy Świtu, organizacji walczącej ze Stowarzyszeniem Gwiazdy Wieczornej, i wyrusza na niebezpieczną misję. Musi odnaleźć kolejny artefakt, zanim zrobią to wrogowie. Rozpoczyna się wyścig z czasem, którego stawką są losy jednego z rezerwatów…
Od tysiącleci świat był bezpieczny, ponieważ najpotężniejsze istoty ciemności zamknięto w Zzyzxie. Teraz jednak przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej jest o krok od zebrania wszystkich kluczy potrzebnych do otwarcia tego straszliwego więzienia. Jeśli mu się to uda, ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Podróżują po całym świecie, by uprzedzić Stowarzyszenie, zdobyć artefakty i uratować Wiecznych, których śmierć jest ostatnim warunkiem oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie, czeka ich straszliwe starcie na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu i kto zwycięży w walce sił światła i mroku?
Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie ustaje w poszukiwaniu magicznych przedmiotów, które otworzą pradawne więzienie demonów. To by oznaczało koniec świata! Kendra dowiaduje się, gdzie znajduje się klucz do skarbca, w którym ukryto jeden z artefaktów. Aby go zdobyć, Rycerze Świtu muszą się dostać do Gadziej Opoki, rezerwatu pełnego przerażających stworzeń, i pokonać śmiertelne niebezpieczeństwo w drodze do Smoczej Świątyni. Aby misja w ogóle miała szansę się powieść, trzeba najpierw wykraść róg jednorożca, pilnie strzeżony przez centaury. Czy ktoś byłby gotów na tak desperacki krok? Zaraz, zaraz… a gdzie znów podział się Seth?
Po tym, jak satyrowie Nowel i Doren pomogli zakończyć bunt smoków, zrobili się nieco bardziej odpowiedzialni. Ale na samą myśl, że mieliby dorosnąć, wpadają w panikę. Jeśli to nie jest wystarczający powód do zmartwień, ostatnio kilkoro mieszkańców Baśnioboru znaleziono zamienionych w kamień. Czy nowe zagrożenie to sprawka gorgony? Zainteresowanie Nowela i Dorena budzi wiadomość o legendarnej Słuchającej Lalce – talizmanie, który zaradzi każdej magicznej niedoli. Skoro lalka rozwiązuje wszystkie problemy, może wie, jak cofnąć czas, żeby satyrowie nie musieli dorosnąć? Możliwe, że jej odnalezieni jest właśnie tym, czego potrzebują, aby odzyskać animusz przed dorocznymi Igrzyskami Satyrów. Ich rywale, Barrett i Hoff, chwalą się, że zdetronizują Nowela i Dorena, dotychczasowych mistrzów. Mają nawet smartfon!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?