KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

35,57 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Nowoczesne techniki sprzedaży

159,00 zł 116,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,53 zł

Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.
Okładka książki Strategie produktu

59,90 zł 45,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: ? analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, ? elementach strategii produktu, ? metodach analizy i oceny oferty produktowej, ? strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania. Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Okładka książki Nauka Persfazji

43,90 zł 25,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,93 zł

Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“.Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces. Kevin Hogan – światowej sławy ekspert w dziedzinie mowy ciała i komunikacji. Prowadzi wykłady dotyczące perswazji i wywierania wpływu na prestiżowym University of St. Thomas Management Center, często analizuje dla mediów zachowania mieszkańsców Białego Domu. Jest również doradcą biznesowym – szkoli menedżerów wielu dużych firm, m.in. Boeinga, Microsoftu. Prowadzi wywiady i treningi na całym świecie (w 2006 r. był w Polsce). Pracuje dla BBC i popularnych magazynów, takich jak Cosmopolitan, Playboy czy Maxim. Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji. Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne

79,00 zł 63,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,30 zł

Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.
Okładka książki Metody oceny projektu gospodarczego

64,00 zł 51,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł

Autor proponuje dwa ujęcia zagadnień związanych z inwestowaniem oraz z oceną inwestycji: praktyczne i teoretyczne. W pierwszym koncentruje się na problemach opracowania profilu przepływów pieniężnych, właściwej kalkulacji kosztu kapitału, przeprowadzenia operacji dyskontowania oraz wydania werdyktu. W części teoretycznej opisuje cztery odmienne teorie inwestycji uwzględniające upływ czasu i ryzyko. Książka jest podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów ekonomii, nauk inżynieryjnych oraz prawa i administracji. Spełnia wymagania Deklaracji Bolońskiej, służąc studentom studiów licencjackich oraz magisterskich, a także udostępnia obszerniejszą wiedzę słuchaczom studiów doktoranckich.
Okładka książki Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego

34,00 zł 28,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,03 zł

Wynagrodzenia są jednym z najważniejszych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, dlatego też nieprzerwanie znajdują się w centrum zainteresowania teorii i praktyki. Efektem tego jest utrwalona wiedza na temat wynagrodzeń, będąca wynikiem bogatych doświadczeń firm oraz badań naukowych i licznych publikacji na ten temat. Pełnione przez wynagrodzenia funkcje sprawiają, że znajdują się one w kręgu uwagi poszczególnych interesariuszy, zwłaszcza zaś właścicieli, kadry kierowniczej i pracowników. Wynagrodzenia są szczególnie wrażliwym obszarem zarządzania zasobami ludzkimi, podatnym na wpływy wielu czynników, m.in. zmian w przepisach prawa, koniunktury gospodarczej, sytuacji na rynkach pracy czy też czynników społeczno-kulturowych. Sytuacja spowolnienia gospodarczego, z jaką mieliśmy do czynienia w Polsce w latach 2008?2009, skłoniła autorów do podjęcia badań na temat kształtowania się wynagrodzeń w tym okresie. Ich celem było przedstawienie trendów oraz czynników, które wpływają na zmiany w systemach wynagrodzeń. W badaniach przyjęto założenie, że pogorszenie koniunktury gospodarczej i związane z tym zmiany na rynku pracy prowadzą do rekonfi guracji systemów wynagrodzeń w przedsiębiorstwach poprzez eksponowanie funkcji kosztowej i ograniczanie świadczeń dodatkowych. W ramach badań przeprowadzono studia literatury przedmiotu, pozwalające określić obecny stan wiedzy na temat wynagrodzeń, oraz badania ankietowe na wybranej grupie przedsiębiorstw. W tym celu opracowano kwestionariusz ankiety, który został wypełniony przez menedżerów i specjalistów zajmujących się wynagrodzeniami w badanych firmach.
Okładka książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku...MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej.Ścieżka pasji, zysku i celu •    Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. •    Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. •    Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. •    Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. •    Aaa, i zarabiaj pieniądze… Ścieżka pasji, zysku i celu Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. – Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracySpis Treści 01. Przedmowa 02. Wprowadzenie Część I. ZYSKI 03. Rozdział 1. W poszukiwaniu zysków 04. Rozdział 2. Coś wygrywasz, coś tracisz 05. Rozdział 3. Różnorodność Część II. ZYSKI I PASJA 06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje. 07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju Część III. ZYSKI, PASJA l CEL 08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom 09. Rozdział 7.Decydująca gra
Okładka książki Six Sigma jako trwały element kultury organizacji

64,90 zł 51,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,13 zł

W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie – na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji. W książce Six Sigma jako trwały element kultury organizacji zaprezentowane są narzędzia, których użycie przyczyni się do tego, że zmiany, jakie niesie ze sobą program Six Sigma, spotkają się z odpowiednią akceptacją w twojej organizacji. Eckes koncentruje się w niej na elemencie kulturowym, który – jeśli zostanie odpowiednio potraktowany – może znacznie zwiększyć efektywność „twardych” technik Six Sigma. Oferując proste i praktyczne metody, Eckes wskazuje na konieczność pracy z ludźmi, by zmiany zostały zaakceptowane w organizacji na poziomie kulturowym. W sytuacji, gdy większość dostępnych na rynku pozycji koncentruje się na aspektach technicznych, on zwraca uwagę na konieczność zrównoważenia komponentów technicznego i kulturowego. Wyjaśnia, jak konsekwentnie zwiększyć szanse na przeprowadzenie zmiany organizacyjnej. Pisze między innymi o tym, jak: •    kreować potrzebę wdrożenia programu Six Sigma, •    diagnozować różne typy oporu i przeciwdziałać im, •    kształtować wizję programu Six Sigma, •    zmieniać systemy i struktury, by wspierały nową kulturę Six Sigma, •    unikać pułapek związanych z kulturową transformacją Six Sigma, •    rozwijać efektywnych liderów w programie Six Sigma. Z książki dowiesz się, jak definiować jasne i motywujące cele. Poznasz też historię porażek i sukcesów związanych z wdrażaniem Six Sigma, czytając zamieszczone tu studia przypadków. O AUTORZE George Eckes jest założycielem Eckes & Associates, Inc. (EAI), firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji oraz zarządzaniu zmianą. W 1996 roku EAI została wybrana główną firmą doradczą pomagającą General Electric we wdrażaniu Six Sigma. OPINIE Książka Six Sigma jako trwały element kultury organizacji jest praktycznym podręcznikiem dla wszystkich zainteresowanych pragmatycznym doskonaleniem i rozwojem biznesu. Program Six Sigma to styl zarządzania wspierający rozwój kultury organizacji, gdzie decyzje podejmowane są w oparciu o liczby i fakty. George Eckes w prosty sposób pokazuje nam, jak można postępować, aby nie tylko uzyskać krótkotrwałe efekty z realizowanych projektów, ale również w przemyślany sposób zarządzać zmianą postaw i zachowań wszystkich pracowników, od poziomu operacyjnego po kadrę zarządzającą. Jak przeprowadzić transformację kulturową i otworzyć nowe perspektywy dla rozwoju biznesu. Spośród wielu publikacji poruszających te kwestie ta zasługuje na szczególną uwagę. Zawarte w  książce przemyślenia to element sukcesu takich organizacji jak General Electric, AlliedSignal, Motorola i wielu innych. Warto korzystać z doświadczeń najlepszych. Jarosław Siarkiewicz, prezes zarządu, Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Opakowanie Rekrutacja do grup dyspozycyjnych – socjologiczna analiza problemu

35,70 zł 28,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05 zł

Proces rekrutacji, jako jeden z profesjonalnych etapów naboru czy werbowania osób o kluczowych dla grup dyspozycyjnych kompetencjach, potrzebuje zmiany. Selektywna rekrutacja jest bowiem sposobem na intensyfikację zasobów, aby przy ich niskiej liczebności uzyskać wysoki jakościowo potencjał. Problematyczne jest też niedocenianie zawodów w grupach dyspozycyjnych w Polsce, które, w kategoriach etosu oraz uwarunkowań rynkowych XXI wieku, powinny być ofertami konkurencyjnymi dla innych obszarów zawodowych w społeczeństwie. Z kolei profesjonalizacja wskazuje na przesunięcie czy też tranzyt wiedzy i autorytetu od osób będącymi laikami w jakiejś dziedzinie (jeszcze niedawno masowy nabór do wojska) do osób zwanych ekspertami w swoim zawodzie (obecnie profesjonalne struktury kadrowe wojska). Publikacja została podzielona na cztery bloki tematyczne: - Społeczne aspekty rekrutacji do grup dyspozycyjnych, - Rekrutacja i edukacja w grupach dyspozycyjnych w aspekcie historycznym, prawnym, etycznym i społeczno-kulturowym, - Motywy wyboru zawodu w grupach dyspozycyjnych, - Zagraniczne doświadczenia rekrutacji. Na podkreślenie, z całą pewnością, zasługuje doniosłość podjętej przez autorów problematyki aspektów socjologicznych rekrutacji do grup dyspozycyjnych. Książka jest konstruktywnym projektem sprzyjającym rozwojowi socjologii, w tym socjologii grup dyspozycyjnych.
Okładka książki Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach

44,00 zł 38,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,34 zł

Współcześnie tradycyjnie podejmowane miejsce pracy (jedno przedsiębiorstwo, jeden wykonywany zawód), w którym pracownik często spędzał większość swojego życia odchodzi w przeszłość. W XXI wieku pracownicy muszą być przygotowani na wielokrotne zmiany pracy w ciągu swojego życia. Pracodawcy zaś powinni mieć na uwadze fakt, że mimo bezrobocia, rynek pracy nie jest rynkiem przedsiębiorców. Coraz bardziej istotna staje się znajomość zagadnień dotyczących zatrudnienia zarówno przez przedsiębiorców, jak i pracowników.
Okładka książki Uwolnij wartość swojej firmy

99,00 zł 79,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,98 zł

Książka zawiera wiele praktycznych porad na temat tego, jak osiągnąć maksymalne korzyści z transakcji, a przy tym ujawnić prawdziwą wartość firmy.Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji Niniejsza książka porusza zagadnienia zarówno planowania wyjścia z inwestycji, jak i zarządzania transakcją. Daje spojrzenie na wszystkie aspekty, z jakimi powinien się zapoznać właściciel przedsiębiorstwa, aby skutecznie zaplanować i zrealizować zakończenie własnej działalności w biznesie. Książka zawiera wiele praktycznych porad na temat tego, jak osiągnąć maksymalne korzyści z transakcji, a przy tym ujawnić prawdziwą wartość firmy. Autorem niniejszej książki jest Les Nemethy, który uczestniczył w sprzedaży setek przedsiębiorstw w roli zarówno doradcy finansowego, prawnika, jak i menedżera. Od ponad 10 lat prowadzi firmę, która świadczy przedsiębiorcom usługi doradcze w zakresie wyjścia z inwestycji, pozyskiwania dodatkowych źródeł kapitału, tworzenia aliansów strategicznych czy sprzedaży udziałów.
Okładka książki Wywieranie wpływu. Praktyczny przewodnik

39,90 zł 25,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł

Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnejJest wiele spraw w życiu, na które chcemy mieć wpływ. Zależy nam na dobrych relacjach z ludźmi, osiąganiu wyników w pracy, tworzeniu dobrych związków – słowem, na sukcesie w życiu zawodowym i osobistym. Sztuki świadomego wywierania wpływu na ludzi można się nauczyć. Autorka książki proponuje nam proste ćwiczenia, dzięki którym będziemy umieli wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby. „Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnej”. Trenerzy Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
Okładka książki Błyskawiczne wywieranie wpływu

49,90 zł 32,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł

Właśnie znalazłeś sposób, aby odkryć w sobie i innych ogromne pokłady energii. Dzięki niemu będziesz mógł błyskawicznie wywierać wpływ i mobilizować ludzi do realizowania planów, do których brakuje im motywacji. Jak motywować siebie i innych do natychmiastowego działania Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wyczerpały się Twoje pomysły, jak skłonić bliską Ci osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Bezskutecznie próbujesz zmotywować pracowników do większego zaangażowania w podejmowane działania i do większej efektywności? Właśnie znalazłeś sposób, aby odkryć w sobie i innych ogromne pokłady energii. Dzięki niemu będziesz mógł błyskawicznie wywierać wpływ i mobilizować ludzi do realizowania planów, do których brakuje im motywacji. Sześć kroków metody Motywacji Błyskawicznej pozwoli Ci przełamać niechęć do zmiany oraz zmotywować siebie i innych do podjęcia odkładanego wciąż na później działania. Z tej metody na całym świecie korzystają lekarze, nauczyciele, rodzice, handlowcy, menadżerowie, psychologowie i psychiatrzy, a jej skuteczność udowodniono w przeszło 100 badaniach naukowych. Błyskawiczne wywieranie wpływu to książka, która dostarczy Ci wiele prostych, ale potężnych technik przekonywania ludzi oraz nastawi bojowo do motywowania siebie i innych. W miarę stosowania opisanych w niej metod zyskasz nowe spojrzenie na naturę ludzką.
Okładka książki Wiesz, możesz - działaj!

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,11 zł

W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o autorze, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce Korzystaj ze zdobytej wiedzy i zmieniaj swoje życie! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce. W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o autorze, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobywaną wiedzę w celu wprowadzania trwałych zmian. Dzięki tej książce dowiesz się jak: •    poradzić sobie z zalewem informacji – jak uczyć się „mniej, ale częściej, zamiast więcej, ale rzadziej”. •    dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, dzięki czemu będziesz w stanie nauczyć się znacznie więcej niż dotychczas. •    rozbudzić w sobie kreatywność i pomysłowość, •    nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego wiem, że powinienem coś robić, a mimo to tego nie robię?”. Przeczytaj tę książkę, a ten problem zniknie. O AUTORACH Ken Blanchard jest głównym patronem Ken Blanchard Companies. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym takich klasyków, jak Jednominutowy menedżer (współautor: Spencer Johnson), Cała naprzód! (współautor: Jesse Stoner) czy Sekret. Tajemnica wielkich liderów (współautor: Mark Miller). Paul J. Meyer jest założycielem firmy Success Motivation Institute, Inc. Jest autorem wielu książek, między innymi The 5 Pillars of Leadership, 24 Keys That Bring Complete Success oraz Forgiveness: The Ultimate Miracle. Jest również współautorem książki Balsam dla duszy seniora. Dick Ruhe jest niezwykle popularnym mówcą motywacyjnym, szanowanym konsultantem i utalentowanym trenerem. Jest starszym wspólnikiem w Ken Blanchard Companies oraz autorem programu szkoleniowego Blancharda, zatytułowanego Total Quality Leadership. OPINIE Książkę, którą trzymasz w ręku, powinieneś przeczytać niezależnie od tego ile masz lat, jaka jest Twoja sytuacja życiowa, zawodowa  czy rodzinna. Zawiera ona prawdy uniwersalne. Autorzy koncentrują się na tym, co decyduje o rozwoju człowieka i jego adaptacji do ciągle zmieniającego się otoczenia. To swoisty traktat o rozwoju oparty o konkretne wnioski i praktyczne rozwiązania. Wnioski, które dotyczą również Ciebie. Rozwiązania, które od zaraz możesz zacząć skutecznie (!) wdrażać w swoim  życiu. „Wiesz, możesz  - działaj” - życzę Ci, aby ta książka skutecznie i trwale zmieniła również Twoje życie. Ireneusz Bisikiewicz, Prezes Leadership Management Polska sp. z o. o. To prosta i niezwykle wartościowa książka dla każdego, kto chce się uczyć. Blanchard i jego partnerzy osiągnęli kolejny sukces… pokazują, jak korzystać z posiadanej wiedzy i zmieniać życie własne oraz najbliższych. Lektura obowiązkowa! Elliott Masie, prezes, The Learning ConsortiumSPIS TREŚCI Wstęp Problem Brakujące ogniwo Siła powtarzania Powód nr 1. Zalew informacji Zasada „mniej, ale częściej" w praktyce Powód nr 2. Negatywny filtr Słuchanie a pozytywny sposób myślenia Myślenie przez pryzmat zielonego światła Powód nr 3. Brak kontynuacji Pomóc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne . Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności Epilog
Okładka książki Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć...

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł

W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę.Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu - źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne. Casey McDaniel, założyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazł się w gąszczu problemów, do których sam się przyczynił, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma się zwrócić o radę. Jego podwładni nie mogą mu pomóc. Są równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebrań jak on sam. W świat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wręcz radykalne podejście do rozwiązania problemu spotkań, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posłuchać. Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przełomowego modelu, pozwalając na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegółowy plan działania dla przywódców, którzy pragną zwiększyć efektywność, a zmniejszyć frustrację wśród członków swojego zespołu oraz stworzyć atmosferę zaangażowania i pasji. Wprowadzenie   Jeśli nie musiałbym chodzić na zebrania, lubiłbym moją pracę o wiele bardziej". To uwaga, jaką słyszałem z ust wielu menedżerów, z którymi przez lata pracowałem. Wydawało mi się to zrozumiałe, nawet zabawne, lecz w końcu doszedłem do wniosku, że właściwie to dość smutny komentarz o stanie kultury biznesu. Wyobraź sobie chirurga, który przed operacją mówi do pielęgniarki: „Tak naprawdę, to gdybym nie musiał operować ludzi, ta praca nawet by mi się podobała". Albo dyrygenta orkiestry symfonicznej przygotowującego się do koncertu: „Gdyby nie te koncerty, bardziej podobałoby mi się to, co robię". Albo choćby zawodowego koszykarza. „Uwielbiałbym swoją pracę, gdybym nie musiał brać udziału w meczach". Absurdalne, prawda? Ale tak właśnie się zachowujemy, gdy narzekamy na konieczność udziału w zebraniach. Pomyśl o tym w ten sposób. Dla tych spośród nas, którzy prowadzą organizacje lub zarządzają nimi, zebrania to w dużej mierze istota pracy. W końcu nie płacą nam za robienie czegoś namacalnego czy materialnego, jak rodzenie dzieci, strzelanie goli ze środka boiska lub kabaretowy występ. Czy nam się to podoba, czy nie, w naszej pracy właśnie zebrania mają najwięcej wspólnego z salą operacyjną, boiskiem do piłki nożnej lub sceną. A jednak większość z nas ich nie znosi. Narzekamy na nie, próbujemy unikać, czekamy, aż się skończą, nawet jeśli sami te cholerne zebrania prowadzimy! Jak żałosny jest fakt, że zajęcie najistotniejsze dla prowadzenia organizacji zaczęliśmy uważać za bolesne i nieproduktywne z natury. Szkoda, ponieważ zebrania mają ogromne znaczenie. To właśnie tam członkowie rządów decydują, czy wyruszyć na wojnę. Tam ministrowie debatują z doradcami, czy trzeba obniżyć czy podnieść podatki. Tam dyrektorzy i ich podwładni rozważają stworzenie nowej marki, wprowadzenie na rynek nowego produktu albo zamknięcie fabryki. Zapytam więc: jeżeli nie znosimy zebrań, to czy jesteśmy w stanie podejmować dobre decyzje i skutecznie zarządzać organizacjami? Nie sądzę. Jeśli chcemy wykorzystać kolektywną mądrość zespołu, to dobrego zebrania - dynamicznego, pełnego pasji i skupienia na problemie - po prostu nie sposób niczym zastąpić. Gorzka prawda jest taka, że złe zebrania niemal zawsze prowadzą do złych decyzji, a stąd już prosta droga do bylejakości. Ale jest nadzieja. Będąc przeciw powszechnemu podejściu do zebrań, kierując się kilkoma konkretnymi wskazówkami, które nie mają nic wspólnego z wideo-konferencjami, interaktywnym oprogramowaniem czy „Zasadami porządku obrad Roberta"", możemy prze- kształcić to, co jest bolesne i nudne, w coś produktywnego, fascynującego, a nawet inspirującego. W ten sposób możemy także zdystansować konkurentów, którzy nadal marnują czas, energię i entuzjazm, narzekając na niewdzięczny trud zebrań. Aby zilustrować, jak można to osiągnąć, napisałem fikcyjną historię o menedżerze, który szczególnie boleśnie zmaga się z problemem zebrań. Treść opowiadania jest praktycznym opisem propozycji, jak zrealizować te pomysły w organizacji. Życzę powodzenia w pracy nad zwiększeniem efektywności spotkań i przywróceniem choćby części entuzjazmu, na jaki zasługujesz i Ty, Czytelniku, i Two: podwładni!
Okładka książki Statystyka dla menedżerów

63,00 zł 43,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł

Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: - etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, - postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, - wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, - miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych. - metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji, -narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.
Okładka książki Kompendium zarządzania szkoleniami

52,50 zł 34,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33 zł

Pozycja, która zainteresuje każdą osobę związaną zawodowo ze szkoleniami. Jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na praktyczny przewodnik, dający receptę nie tylko, jak zrobić dobre szkolenie, ale jak zrobić szkolenie, aby uzyskać zaplanowany efekt. Praktyczność tej pozycji jest jej największą zaletą. Jej konstrukcja rzeczywiście zgodnie z tytułem dostarcza czytelnikowi-praktykowi w jednym miejscu całej wiedzy i narzędzi niezbędnych do przejścia przez kompletny proces rozwoju kompetencji w organizacji krok po kroku. Autor zawarł w niej swoje doświadczenia z kilkunastu lat zarządzania szkoleniami w różnych organizacjach. Niewątpliwym atutem jest polski grunt tych doświadczeń. Zebrana tu wiedza i praktyka pozwoli zarówno na stworzenie od podstaw profesjonalnego systemu szkoleniowego spełniającego wymogi dzisiejszego rynku, jak też na kompleksowy audyt i usprawnianie tych systemów, które już funkcjonują, ale wciąż nie spełniają oczekiwań organizacji. Pozycja, którą powinien mieć każdy, kto zajmuje się szkoleniami. Za wiedzę zgromadzona w kompendium oraz proponowane rozwiązania firma konsultingowa zażądałaby całkiem pokaźnej sumy. (...) To, co mnie przekonuje do tej pozycji, to całościowe spojrzenie autora na szkolenia jako proces - od przyczyny powstania szkolenia aż do pomiaru jego efektów. Drugą wielką zaletą jest pragmatyczne i zdroworozsądkowe podejście autora do procesu i realiów szkoleniowych w Polsce. (...) Tomasz Kuriata, ING Bank Śląski (...) Bardzo dużym atutem książki jest to, że prezentuje ona wiele narzędzi, które – w przeciwieństwie do innych, podobnych lektur – są kompletne, doskonale opisane, poparte przykładami i wyposażone w instrukcję użycia. (...) Przez użytkownika z pewnym już doświadczeniem, mogą być z powodzeniem wykorzystywane niemalże od ręki. Zasadniczo narzędzia to bardzo ważny atut tej pozycji. To one czynią ją na wskroś praktyczną (...). Zbigniew Brzeziński, Extreme Management Solutions
Okładka książki Odkryj się TW

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem Bezbronność -jedna z najbardziej niedocenianych i źle pojmowanych ludzkich cech. Bez gotowości do pokazania, że jesteśmy bezbronni, nie zdołamy zbudować głębokich i trwałych relacji z innymi. A to dlatego, że nie ma lepszego sposobu na zaskarbienie sobie zaufania drugiej osoby niż odkrycie własnej słabości, podatności na cios, i zawierzenie, że ta osoba nas wesprze. A tymczasem namawia się nas, abyśmy unikali okazywania bezbronności. Mamy zawsze być silni, pewni siebie i zrównoważeni. Nie przeczę, że te przymioty mogą okazać się bardzo przydatne w pewnych sytuacjach życiowych, ale w czasie pracy nad związkami z innymi ludźmi stoją jedynie na drodze do zbudowania zaufania. W przypadku osób, które zajmują się świadczeniem usług dla klientów, okazanie bezbronności ma szczególnie silne działanie. Tych, którzy nie czują się skrępowani swoją bezbronnością, inaczej mówiąc, nagością, czeka sowita nagroda. Mogą cieszyć się lojalnością klientów i zażyłością, o jakich ktoś inny może jedynie pomarzyć. Gdy prezentuję ten pogląd, słuchacze często pytają: czy w swojej bezbronności nie możemy jednak posunąć się za daleko? Co ciekawe, odpowiedź brzmi: nie. Oczywiście, jeśli każdego dnia będziesz mówił swoim klientom, że znów popełniłeś jakiś błąd albo że nie masz pojęcia, jak zabrać się do tego czy innego zadania, nad twoją głową niebawem zgromadzą się czarne chmury. Ale w tym przypadku powinniśmy raczej mówić o kwestii kompetencji, a nie bezbronności. Tutaj problem tkwi nie w przyznawaniu się do pomyłek, tylko w ich popełnianiu! Przypomina mi to błędne założenie rady: nigdy nie pokazuj, że się pocisz. Prawda jest taka, że nasi klienci prawie zawsze wiedzą, gdy się pocimy, często wcześniej niż sami zdamy sobie z tego sprawę. A zatem mamy wybór: albo możemy udawać, że nic nas nie przyprawia o dreszcze i ukrywać nasze słabości, a potem patrzeć, jak powoli tracimy wiarygodność, albo się poddać, przyznać do strużki zimnego potu na plecach i w ten sposób pokazać, że jesteśmy szczerzy i na tyle odważni, że zasługujemy na zaufanie. Jeśli w teorii to takie proste - a będę pierwszym, który to potwierdzi - to dlaczego tak często opieramy się obnażeniu przed naszymi klientami? Przede wszystkim sądzimy, że to zaprzepaści nasze szansę na powodzenie. Zdajemy się nie zauważać, że choć klienci chcą, abyśmy kompetentnie zaspokajali ich potrzeby, w ostatecznym rozrachunku to właśnie dzięki naszej szczerości, pokorze i bezinteresowności zdobywamy ich względy i dajemy im podstawy, aby nam zawierzyli. Ale nawet, gdy racjonalne podejście pozwoli nam zrozumieć, o co chodzi w bezbronności, nadal większość z nas będzie się bronić przed jej okazywaniem, gdyż jesteśmy tylko ludźmi i nie chcemy obnażać swoich słabości. A to znaczy, że ulegamy całkiem naturalnym, aczkolwiek irracjonalnym lękom, przez które krępujemy się swej nagości. Ta książka pokaże ci, jak pokonać te lęki. Przyznaję, nie jest to proste zadanie. Walka z własnymi obawami wymaga poświęceń, często towarzyszyć ci będzie poczucie dyskomfortu, a nawet narazisz się na prawdziwe cierpienie - niewielu ludzi jest na to gotowych. W rzeczywistości świadczenie nagich usług jest rzadkością. A to oznacza, że osoby decydujące się na to mają pole do popisu. Mogą osiągnąć dużą, namacalną przewagę konkurencyjną. Zbudują mocniejsze i trwalsze związki z klientami; łatwiej im będzie uzyskać od nich entuzjastyczne opinie i rekomendacje, nawet gdy nie będą o to prosić; będą mogli liczyć na współpracę z nimi w czasie negocjacji cen, co da im poczucie większego komfortu. I wreszcie praca przyniesie im znacznie więcej radości i satysfakcji. Ale przede wszystkim tym, co czyni nagie usługi wartymi zachodu, jest możliwość skuteczniejszej pomocy klientom. A o to przecież chodzi w świadczeniu usług. Mam nadzieję, że ta książka pomoże ci zrozumieć, jak tego dokonać. Nadszedł czas, aby się obnażyć.
Okładka książki Metody oceny projektu gospodarczego

64,00 zł 51,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł

W podręczniku autor zawarł wszystko, co na temat oceny projektu powinien wiedzieć rzeczoznawca. Opisano 5 metodologii postępowania: tradycyjną, odwołującą się do funkcji użyteczności, probabilistyczna, opartą na drzewkach decyzyjnych, a także najnowszą – uwzględniającą opcje realne. Wszystkie zilustrowano wieloma przykładami, które opracowano tak, aby mogły być traktowane jako zadania do rozwiązania. Zamieszczono też rozdziały "akademickie", objaśniające prezentowane metody oceny projektów. Studentom o większych ambicjach oraz pragnących w przyszłości podjąć pracę naukową zadedykowano rozdziały oznaczone gwiazdką.
Okładka książki Wszystkiego co wiem o zarządzaniu nauczył mnie..

34,90 zł 23,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,26 zł

Kiedy zdecydowałem się adoptować psa o imieniu Angel, sądziłem, że będzie to ciekawe, ale niezbyt ambitne doświadczenie. Zła ocena. Kiedy zdecydowałem się adoptować psa o imieniu Angel, sądziłem, że będzie to ciekawe, ale niezbyt ambitne doświadczenie. Zła ocena. Szybko stało się jasne, że w radzeniu sobie z Angel najbardziej pomoże mi, nieoczekiwanie, sześć dekad doświadczenia zdobytego na różnych stanowiskach kierowniczych oraz zasady, jakie w tym czasie poznałem. Zacząłem przypominać sobie niektóre z osobistych przeżyć, które pogłębiły moje zrozumienie. To z kolei przypomniało mi wielu wspaniałych ludzi, którzy wzbogacili moje życie zawodowe. O niektórych z nich zapewne już słyszeliście, na przykład o pisarzu Stephenie Kingu, a o innych być może będziecie czytać po raz pierwszy. W przypadku Angel niemal dwa lata trwała praca nad osiągnięciem ostatecznego celu każdego zarządzania - by pomóc człowiekowi (albo psu) osiągnąć pełnię jego możliwości. Patrząc wstecz, odnoszę wrażenie, że te wszystkie skomplikowane rady, o jakich czytałem, były ciekawe, chociaż wykraczały daleko za to, co było mi faktycznie potrzebne, jako że mój styl zarządzania zawsze polegał na minimalizowaniu - to znaczy na sprowadzaniu zawiłości do tego co podstawowe, do starań by zawrzeć to, co musi zostać zrobione, w jednym łatwym do zapamiętania zdaniu albo jeszcze lepiej, w krótkim i prostym wyrażeniu. I jeszcze jedno. Eksperci, zarówno ci ze świata psów, jak i spoza niego, zgadzają się, że wytrwałość, czyli wola, by nie ustawać w dążeniu do celu, to niezbędny składnik, powodzenia człowieka w każdym przedsięwzięciu. Istnieje cała litania opowieści udowadniających, że wytrwałość pojawia się w szerokim spektrum naszego społeczeństwa, u mężczyzn i u kobiet, którzy przez swoją determinację, by pokonywać wyzwania, dochodzą do sukcesu. Zaufanie, szacunek i przywództwo (wraz z odrobiną miłości) są opoką doskonałych firm. Oto osiem cech, które przyczyniają się do osiągnięcia doskonałości w firmach. * Nastawienie na działanie, na branie się do roboty Zrób, napraw i bierz się do roboty. * Pozostawaj w bliskim kontakcie ze swoim klientem Ucz się od nich. Zapewniaj niezrównaną jakość, obsługę i rzetelność. * Autonomia i przedsiębiorczość Zachęcaj do podejmowania praktycznego ryzyka i wspieraj dobre pomysły. * Wydajność dzięki ludziom Ludzie to nasza najlepsza inwestycja; pomóż im, by byli bardziej produktywni. * Interaktywność; nakierowanie na wartość To jest mantra Casey'a: zarządzanie poprzez wędrowanie. * Trzymaj się tego, co wiesz Trzymaj się blisko tego, na czym się znasz. * Prosta formuła; okrojony zespół Obsadzaj wysokie stanowiska małą liczbą osób; przekazuj władzę w dół na poziom operacyjny. * Równoczesna "swoboda i dyscyplina" Centralizuj tylko to, co działa.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj