Najważniejsi klienci
Key Account Management w praktyce
-
Autor: Sławomir Turek
- ISBN: 9788377460559
- EAN: 9788377460559
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 14.4x22.4
- Język: polski
- Liczba stron: 319
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,84złCena detaliczna: 34,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,84 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.
Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku ? klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji ? Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.