KATEGORIE [rozwiń]

Dan Heath

Okładka książki Switch

59,00 zł 47,76 zł


Switch
Okładka książki Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią

54,90 zł 30,19 zł


Idea, która legła u podstaw modelu upstream, jest bardzo prosta. Zamiast rozwiązywać problemy, należy do nich nie dopuszczać. Downstream, odmiennie od upstream, oznacza reagowanie na problemy i ich rozwiązywanie. Łatwo zrozumieć, że taki model wymaga wysiłku, generuje większe koszty, jest też bardziej ryzykowny pod względem ewentualnych strat. Mimo to ludzie częściej działają zgodnie z modelem downstream: skupiają się na rozwiązywaniu problemów. Gaszą pożary, usuwają awarie, ale jakoś nie zabierają się do tego, co jest ich przyczyną. Dzięki tej książce dobrze poznasz zasady postępowania w modelu upstream. Nie jest to łatwe, gdyż wymaga pogodzenia się z niejednoznacznością i podjęcia wysiłku myślenia systemowego. Trudniej też zobaczyć skutki takich działań i zmierzyć ich efektywność: jak oszacować koszt i skutki czegoś, co się nie wydarzyło? Znajdziesz tu przystępne wyjaśnienie, jak zacząć myśleć i postępować zgodnie z zasadami upstream, a także kilka praktycznych rozwiązań, które można wdrożyć i zastosować zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie. Najpierw musisz zrozumieć, jak wyglądają psychologiczne mechanizmy, wpychające nas w działania typu downstream. Później zadasz sobie siedem pytań, dzięki którym łatwiej podejmiesz właściwe decyzje i unikniesz problemów - nawet tych, które na pozór wydają się nieuniknione. Dowiedz się, jak: myśleć w modelu upstream pokonać niedowidzenie problemów i brak odpowiedzialności zjednoczyć właściwych ludzi i zmienić system dostrzegać pierwsze symptomy problemów unikać wyrządzania szkód i rozpoznawać sukcesy Aby dojść do źródeł, trzeba płynąć pod prąd! Zbigniew Herbert O autorze książki Dan Heath jest amerykańskim autorem bestsellerów i rozchwytywanym prelegentem, a także konsultantem i trenerem rozwoju osobistego w biznesie. Pracuje w CASE (Center for the Advancement of Social Entrepreneurship) Uniwersytetu Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców w ich staraniach na rzecz rozwoju wartości ważnych dla całego społeczeństwa. Obecnie mieszka w Durham w Karolinie Północnej.
Okładka książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

54,99 zł 35,60 zł


PROSTE REGUŁY, KTÓRE ZMIENIĄ TWOJE ŻYCIEBez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko czy zmienić świat.Poznaj metodę, dzięki której:jeden lekarz uratował życie stu tysięcy pacjentów,grupa nierozgarniętych pierwszaków stała się klasą bystrych uczniów,nawet noworoczne postanowienia są możliwe do zrealizowania.A teraz i ty możesz odmienić swoje życie.Niezależnie od tego, czy jesteś szefem, menedżerem lub rodzicem, czy chcesz zmienić samego siebie - nie wahaj się, to łatwe!Pstryk i już.Bracia Chip i Dan Heath to profesorowie, konsultanci, trenerzy i autorzy bestsellerowych książek (m.in. Przyczepnych historii), które przetłumaczono na blisko 30 języków. Doradzali takim firmom jak Microsoft, Google czy Nike.A teraz doradzają nam, jak z powodzeniem dokonywać zmian w naszym domu, w pracy i w życiu.PSTRYK ODNIÓSŁ WIELKI SUKCES, BO DZIAŁA!
Okładka książki Przyczepne historie

59,90 zł 47,76 zł


Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie zaprogramować, żeby metaforycznie przyczepiło się do mózgu odbiorcy.Jak to zrobić?Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan?Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje?Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać?Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz?Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców?Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki.Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.Niniejsze NOWE WYDANIE zostało wzbogacone o:Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu?Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał?Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany?Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały sięw czasie II wojny światowej.
Okładka książki Decyduj!

54,90 zł 42,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak przerwać krąg ciągłego namyślania się nad trudną decyzją i w końcu ją podjąć? Jak podejmować decyzje zespołowe, unikając przy tym wewnętrznych tarć i gierek politycznych? Czy można nauczyć się dokonywać właściwych wyborów? Lubimy sądzić, że podejmujemy decyzje w sposób racjonalny i logiczny. Nic bardziej błędnego! Badania naukowe z zakresu psychologii z ostatnich 40 lat dowodzą, że proces podejmowania decyzji jest ofiarą naszych emocji, nieuświadomionych przekonań i uprzedzeń. Dotyczy to zarówno decyzji podejmowanych w życiu codziennym, jak i decyzji podejmowanych w pracy. Niestety, sama świadomość tego nie wystarczy, by rozwiązać problem, podobnie jak wiedza, że jesteśmy krótkowidzami, wcale nie pomaga nam lepiej widzieć. Pytanie brzmi więc: jak to usprawnić? Standardowy proces decyzyjny składa się z czterech kroków: I. Stajemy przed koniecznością wyboru. II. Analizujemy alternatywy. III. Dokonujemy wyboru jednej z opcji. IV. Musimy z tym żyć. Ale na każdym z tych etapów czają się pewne niebezpieczeństwa: Wróg nr 1: wąskie kadrowanie – nadmierne ograniczanie liczby możliwości, które bierzemy pod uwagę. Wróg nr 2: efekt potwierdzenia – szukanie informacji, które zgadzają się z naszymi poglądami. Wróg nr 3: bieżące emocje – uleganie emocjom, które po pewnym czasie znikną. Wróg nr 4: nadmierna pewność siebie – zbyt duża wiara we własne przewidywania. Opierając się na badaniach psychologicznych, a także analizując liczne case studies podejmowania decyzji przez sławnych liderów biznesu, bracia Heathowie proponują czteroetapowy proces WRAP, który pomoże nam dokonywać lepszych wyborów i pokonać czterech głównych wrogów właściwych decyzji. Co należy zrobić? Poszerzyć wachlarz możliwości. Dać sobie więcej możliwości i więcej informacji. Skonfrontować nasze założenia z rzeczywistością. Przed podjęciem decyzji nabrać nieco dystansu. Dać sobie prawo do błędu. Ich książka Decyduj! zawiera zarówno nieschematyczne strategie, jak i praktyczne narzędzia pozwalające nam lepiej podejmować decyzje. Napisana żywym językiem przez mistrzów storytellingu zabiera nas w podróż przez inspirujące sytuacje – od przykładów katastrofalnych w skutkach decyzji menedżerskich podejmowanych „intuicyjnie i szybko”, aż po rozwiązania trudnych problemów, jakim musimy stawić czoła w życiu rodzinnym. Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu. Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego. Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na ponad 30 języków.
Okładka książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

39,90 zł 25,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Pstryk” to poradnik o tym, jak zmieniać. Bez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko, czy zmienić świat. Nie wahaj się, to łatwe. Pstryk i już. Z książki dowiesz się: • Jak dzięki sześciu prostym zasadom jeden lekarz uratował życie stu tysięcy pacjentów. • Jak grupę nierozgarniętych pierwszaków zmienić w klasę bystrych uczniów. • Jak stos rękawic roboczych pomógł w zaoszczędzeniu tysięcy dolarów. • I co najważniejsze - jak zmienić swoje życie. Bracia Chip i Dan Heath to konsultanci, trenerzy i autorzy bestsellerowych książek, które przetłumaczono na blisko 30 języków. Doradzali takim firmom jak Microsoft czy Nike. A teraz doradzają nam, jak z powodzeniem dokonywać zmian w naszym domu, w pracy i w życiu. „Pstryk” stał się wielkim sukcesem, bo działa!
Okładka książki Decyduj

49,90 zł 39,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Chip i Dan Heathowie, autorzy bestsellerów Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić oraz Made to Stick, podejmują jeden z najważniejszych problemów towarzyszących nam zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym: jak podejmować lepsze decyzje. Badania psychologiczne dowodzą, że na proces podejmowania decyzji wpływają liczne uprzedzenia i kwestie irracjonalne. Jesteśmy zbyt pewni siebie. Szukamy informacji, które potwierdzają nasze z góry założone tezy, i lekceważymy fakty, które im przeczą. Ulegamy chwilowym emocjom. Wydaje się, że nasze mózgi wcale nie są dobrym instrumentem podejmowania decyzji. Niestety, sama świadomość tych trudności nie wystarczy, by rozwiązać problem, podobnie jak wiedza, że jesteśmy krótkowidzami, wcale nie pomaga nam lepiej widzieć. Pytanie brzmi więc: jak to usprawnić? Opierając się na bogatej literaturze, bracia Heath proponują czteroetapowy proces, który pomoże nam pokonać problemy związane z podejmowaniem decyzji. Napisana żywym językiem książka zabiera czytelnika w niezapomnianą podróż przez pouczające sytuacje – od sztuczek stosowanych przez gwiazdy rocka, poprzez przykłady katastrofalnych w skutkach przejęć w świecie biznesu, aż po rozwiązania trudnych problemów, jakim musimy stawić czoła w życiu prywatnym. Po drodze poznajemy odpowiedzi na bardzo istotne pytania typu: Jak przerwać krąg ciągłego namyślania się nad decyzją i w końcu ją podjąć? Jak podejmować decyzje zespołowe, unikając przy tym wewnętrznych tarć i gierek politycznych? Jak zyskać pewność, że nie przeoczymy żadnej dobrej okazji do zmiany dotychczasowego kursu działania? Decyduj! to najważniejsza i najlepsza z dotychczasowych książek braci Heath, gdyż zawiera zarówno nieschematyczne strategie, jak i praktyczne narzędzia pozwalające nam lepiej podejmować decyzje. Pamiętajmy, że właściwa decyzja, podjęta w odpowiedniej chwili, naprawdę może zmienić wszystko.
Okładka książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić

39,90 zł 24,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego tak trudno dokonywać skutecznych i długotrwałych zmian w naszej pracy, w otaczającej nas rzeczywistości i w naszym życiu? Chip i Dan Heath twierdzą, że główną przeszkodę w przeprowadzaniu zmian stanowi konflikt między dwoma systemami nieustannie walczącymi o zdobycie przewagi - umysłem racjonalnym a umysłem emocjonalnym. Umysł racjonalny chce, żebyśmy mieli piękne ciało, które bez wstydu moglibyśmy pokazać na plaży, zaś umysł emocjonalny każe nam sięgnąć po kolejnego pączka. Umysł racjonalny chciałby coś zmienić w naszej pracy, jednak umysł emocjonalny za bardzo lubi wygodę dotychczasowej rutyny. Te napięcia mogą obrócić wniwecz każdą próbę zmiany, lecz jeśli uda się je przezwyciężyć, prawdziwa zmiana może przyjść z łatwością. W `Pstryku` bracia Chip i Dan Heath pokazują, jak zwykli ludzie - nauczyciele i menadżerowie, rodzice i pielęgniarki - połączyli obydwa te umysły i dzięki temu osiągnęli nadzwyczajne rezultaty. Dowiemy się, jak jeden mężczyzna dzięki wprowadzeniu drobnych ulepszeń w opiece szpitalnej zdołał uratować życie stu tysięcy pacjentów. Poznamy nauczycielkę, która kiepskiej klasie pierwszaków stawia cel: pod koniec tego roku szkolnego będziecie jak trzecioklasiści. Spotkamy też guru gospodyń domowych i odkryjemy, na czym polega jej technika `pięciominutowego ratowania pokoju` pozwalająca pokonać lęk przed sprzątaniem. Bracia Heath pokazują, jak osiągnąć skuteczne zmiany - bez względu na to, czy zamierzasz zmieniać świat, czy może tylko pragniesz zmienić swoją talię. Więcej na: www.heathbrothers.com
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj