KATEGORIE [rozwiń]

Sławomir Turek

Okładka książki Porozum się albo giń

34,90 zł 24,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przedstawia pełną gamę mechanizmów komunikowania się w świecie przyrody oraz wypowiedzi najlepszych polskich menedżerów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na temat zasad skutecznego porozumiewania się stosowanymi w biznesie.
Okładka książki Pszczela korporacja

34,90 zł 24,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pszczoły funkcjonują jako superorganizm od ponad 30 milionów lat. W tym okresie wypracowały niezwykle skuteczne metody współpracy, które można zastosować do rozwiązywania problemów, pojawiających się na co dzień w wielu dziedzinach ludzkiego życia, także w biznesie. Książka "Pszczela korporacja" w atrakcyjnej i interesującej formie pokazuje, w jaki sposób obserwacja zachowań pszczół miodnych pozwala podnieść efektywność działania firmy.
Okładka książki Porozum się albo giń

34,90 zł 23,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przedstawia pełną gamę mechanizmów komunikowania się w świecie przyrody oraz wypowiedzi najlepszych polskich menedżerów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na temat zasad skutecznego porozumiewania się stosowanymi w biznesie.
Okładka książki Najważniejsi klienci

34,90 zł 27,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku ? klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia: - psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji ? Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
Okładka książki Najważniejsi klienci

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi-Tech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia: - psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji – Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw. Ta na pierwszy rzut oka trochę dziwna mieszanka wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nie tylko powinna pozwolić ci zrozumieć, jak to się stało, że Centertel z pozycji outsidera na rynku operatorów telefonii mobilnej został niekwestionowanym liderem tego rynku, jak dziesiątki młodych ludzi pracujących w tej firmie przeszło metamorfozę, zostając najlepszymi sprzedawcami na rynku polskim, ale także pozwoli ci wybrać dla siebie najlepszy, najbardziej pasujący do twoich predyspozycji sposób na osiąganie celów biznesowych – stworzyć swój szczególny, niepowtarzalny sposób na sukces.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj