KATEGORIE [rozwiń]

Robert H. Waterman Jr.

Okładka książki Poszukiwanie doskonałości w biznesie

36,00 zł 19,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W czym tkwi sekret skutecznego zarządzania? Dlaczego jedna firma latami prosperuje, a inna, podobna, ledwo może przetrwać? Autorzy odpowiadają na te i wiele innych pytań w sposób prosty, ale wyczerpujący. Wyróżniają osiem głównych cech doskonałego zarządzania. Podkreślają m.in.  * innowacyjność  * umiejętne motywowanie pracowników  * wysoką jakość usług  * nastawienie na klienta  * tworzenie trwałych wartości - tzw. kultury organizacji.  Swoją teorię ilustrują przykładami z działalności Hewlett-Packard, IBM, Procter & Gamble, McDonald's, Avon, Marriott i innych firm.
Okładka książki Klasyka zarządzania Światowe autorytety biznesu

129,90 zł 111,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W serii Klasyka zarządzania. Złota kolekcja prezentujemy książki światowych podziwianych autorytetów biznesu, których literatura ekonomiczna o międzynarodowej renomie stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego wielu państw. W poszukiwaniu doskonałości w biznesie W poszukiwaniu doskonałości w biznesie od dawna jest pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana na niejednej szafce nocnej. Opierając się na badaniu czterdziestu trzech najlepiej prowadzonych firm amerykańskich z różnorodnych obszarów biznesu, autorzy opisują w niej osiem podstawowych zasad zarządzania – stymulujących działanie, zorientowanych na ludzi i maksymalizujących zyski – które stanowią źródło sukcesu tych przedsiębiorstw. Ten fenomenalny bestseller przedstawia w dostępny i praktyczny sposób jakże ważne dla współczesnego czytelnika zainteresowanego zarządzaniem zasady. Menedżer skuteczny Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru czy specjalnych talentów. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Peter Drucker, pracując przez 45 lat z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, nigdy nie natknął się na choćby jednego menedżera „z natury”, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Strategia konkurencji Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności, tak że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Okładka książki W poszukiwaniu doskonałości w biznesie

69,90 zł 55,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Najwspanialsza ? według angielskiego wydawnictwa Bloomsbury ? książka biznesowa wszech czasów, W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, od dawna jest już pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana na niejednej szafce nocnej. Opierając się na badaniu czterdziestu trzech najlepiej prowadzonych firm amerykańskich z różnorodnych obszarów biznesu, autorzy opisują w niej osiem podstawowych zasad zarządzania ? stymulujących działanie, zorientowanych na ludzi i maksymalizujących zyski, które stanowią źródło sukcesu tych przedsiębiorstw. Ten fenomenalny bestseller, wydany w serii Collins Business Essentials, zawiera nową notę autorów i ponownie przedstawia w dostępny i praktyczny sposób jakże ważne dla współczesnego czytelnika zainteresowanego zarządzaniem zasady. Dowiedz się, jak najlepiej zarządzane firmy Ameryki wykorzystują OSIEM PODSTAWOWYCH ZASAD, aby znaleźć się na szczycie! Zasada 1. Tendencja do działania Zasada 2. Bycie blisko klienta Zasada 3. Autonomia i przedsiębiorczość Zasada 4. Wydajność dzięki ludziom Zasada 5. Aktywne zaangażowanie, kierowanie się wartościami Zasada 6. Róbmy swoje Zasada 7. Prosta forma, niewielki personel administracyjny Zasada 8. Jednoczesne występowanie luźnych i sztywnych właściwości organizacyjnych
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj