KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach

39,90 zł 29,32 zł


Zostań ekspertem od anonimizacji wrażliwych danych! Czym są dane poufne? Jak je zabezpieczyć przed wyciekiem? Jak maskować dane i pozostać anonimowym w sieci? Współczesny świat produkuje ogromne ilości danych, z których duża część to dane wrażliwe. Wyciek takich danych poza przechowujące je przedsiębiorstwo czy instytucję może nie tylko narażać na szwank reputację organizacji, lecz również nieść za sobą ryzyko konkretnych strat finansowych i poważne konsekwencje o charakterze prawnym. Aby nie dopuścić do tego rodzaju sytuacji, firmy na całym świecie odpowiednio się zabezpieczają, a składową tych działań jest anonimizacja danych, czyli takie ich przetwarzanie, dzięki któremu staną się bezwartościowe, gdy wpadną w niepowołane ręce. Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach to książka, z której się dowiesz, jakie zagrożenia wiążą się z przechowywaniem poufnych danych, a także poznasz sposoby pozwalające Ci ograniczyć wynikające z tego ryzyko. Na podstawie własnego doświadczenia i na praktycznych przykładach autor prezentuje w publikacji najlepsze praktyki anonimizacji i maskowania danych, wykorzystywane w tym celu narzędzia i techniki oraz pułapki czyhające na firmy, które nie stosują właściwych zabezpieczeń. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i zachowanie prywatności danych, administratorów baz danych, architektów oprogramowania, analityków danych i dyrektorów technicznych przedsiębiorstw z branży IT, a tak naprawdę dla każdego, kto zawodowo ma do czynienia z systemami informatycznymi przechowującymi i przetwarzającymi wrażliwe informacje. Przeczytaj, zanim będzie za późno! Wyszukiwanie i rozpoznawanie danych wrażliwych Analiza ryzyka i sposoby zabezpieczania danych Role i obowiązki osób odpowiedzialnych za prywatność danych Narzędzia i metody stosowane w anonimizacji danych Techniki maskowania i szyfrowania danych Zabezpiecz się zawczasu - anonimizuj swoje poufne dane!
Innowacyjność małego przedsiębiorstwa
nowość

38,00 zł 34,58 zł


Mimo wielu lat badań pytanie o to, jak budować innowacyjność przedsiębiorstwa, wciąż jest aktualne. Książa ta jest próbą odpowiedzi na to pytanie, udzielonej z perspektywy wciąż rozwijanej teorii zasobowej oraz specyfiki małych przedsiębiorstw. Przeznaczona jest zarówno dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania, jak i szerokiego grona przedsiębiorców i menedżerów, którzy w swych codziennych działaniach nieustannie dążą do kreowania nowych produktów i usług, zdobywania nowych rynków i wdrażania nowych rozwiązań organizacyjno-marketingowych.
Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka

79,00 zł 66,36 zł


Słownik zawiera ponad 29 000 terminów i przykładów ich użycia, w tym przede wszystkim połączenia terminologiczne z zakresu ekonomii, handlu, transportu i reklamy, bankowości, finansów i giełdy, prawa i ubezpieczeń, zarządzania i marketingu oraz informatyki i komputeryzacji.
Vademecum dokumentacji kadrowej 2019 Od zatrudnienia do zwolnienia pracownika
nowość

69,00 zł 50,71 zł


Kompendium zawierające wzory dokumentów najczęściej wykorzystywanych przez pracodawców. Prezentowane wzory dokumentów zostały wybrane i przygotowane pod kątem potrzeb osób zajmujących się w firmie prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.
Zarządzanie silną marką
nowość

69,00 zł 59,34 zł


Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: – definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, – elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, – prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, – narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, – proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów, – semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, – najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
SHORTCUT YOUR STARTUP: TEN WAYS

46,15 zł 39,69 zł


SHORTCUT YOUR STARTUP: TEN WAYS
Rachunkowość zarządcza Od teorii do praktyki
nowość

135,00 zł 106,65 zł


Książka „Rachunkowość zarządcza. Od teorii do praktyki", to opracowanie dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać nie tylko teorię, ale i praktyczną stronę rachunkowości zarządczej. Jej szczególną zaletą - poza rzetelnym przedstawieniem podwalin teoretycznych - są liczne przykłady z praktyki gospodarczej oraz zadania wraz z rozwiązaniami i komentarzami. Zapoznając się z treścią tej książki nabędziesz wiedzę i umiejętności cenione przez pracodawców. Wśród zaprezentowanych zagadnień można wymienić: • umiejscowienie rachunkowości zarządczej w systemie rachunkowości jednostki; • ustalenie zadań rachunkowości zarządczej w różnych jednostkach; • rozróżnianie i klasyfikowanie przychodów; • odróżnianie kosztów od wydatków i nakładów, przychodów od wpływów; • identyfikowanie, klasyfikowanie i ustalanie kosztów; • dobieranie obiektów kosztów do potrzeb decyzyjnych; • prezentowanie informacji o kosztach; • rozliczenie kosztów wydziałowych, działalności pomocniczej, nieprodukcyjnych kosztów pośrednich; • przeprowadzanie kalkulacji kosztów; • wyodrębnianie procesów, działań, czynności w jednostce gospodarczej; • mapowanie procesów i ustalanie wartości procesów/działań; • wyodrębnianie kosztów zmiennych i stałych; • stosowanie rachunku kosztów zmiennych, w tym wielostopniowego i wieloblokowego rachunku kosztów zmiennych; • wyodrębnianie i pomiar kosztów jakości dla potrzeb rachunku kosztów jakości; • wykorzystanie rachunku cyklu życia produktu; • stosowanie rachunku kosztów docelowych i rachunku kosztów ciągłego doskonalenia; • mapowanie strategii, przekładanie misji i wizji na cele podlegające pomiarowi; • konstruowanie strategicznej karty wyników; • stosowanie rachunku kosztów klienta; • budżetowanie operacyjne i finansowe; • analizowanie odchyleń w rachunku kosztów apriorycznych; • prowadzenie rachunkowości zarządczej ośrodków odpowiedzialności i dla potrzeb działalności projektowej; • wdrażanie rachunkowości zarządczej w jednostkach gospodarczych; • dostosowanie rozwiązań rachunkowości zarządczej do współczesnych wyzwań.
Dokumentacja kadrowa Prowadzenie i przechowywanie po zmianach od 1 stycznia 2019
nowość

99,00 zł 85,14 zł


W książce omówiono rewolucyjne zmiany, jakie weszły w życie od 1 stycznia 2019 r. w zakresie prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej. Z publikacji można się m.in. dowiedzieć: jak prowadzić dokumentację w formie elektronicznej, jakie są nowe okresy archiwizacji dokumentów pracowniczych, jak prowadzić akta osobowe na nowych zasadach. Opracowanie uwzględnia obowiązki pracodawców w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowej zawarte w nowym rozporządzeniu w sprawie dokumentacji pracowniczej. W publikacji zostały omówione kwestie związane z nowymi obowiązkami płatników składek, wynikającymi ze skrócenia okresów przechowywania dokumentacji kadrowej. Przystępnie wyjaśnione zostały procedury, zgodnie z którymi pracodawca – płatnik składek – powinien postępować, aby mieć prawo do skróconego okresu przechowywania akt osób zatrudnionych po 1998 r. Omówiono także wszystkie najważniejsze zmiany w dokumentach ZUS związane ze skróceniem przechowywania akt, w tym nowe formularze, które obowiązują od 1 stycznia 2019 r. – ZUS OSW, ZUS RIA, ZUS RPA. Nowe formularze, a także nowe wersje druków dotychczas obowiązujących przedstawiono w instruktażowy sposób i z uwzględnieniem najnowszych wytycznych ZUS w tym zakresie. Książka zawiera nowe wzory dokumentów pracowniczych przygotowane przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Omówiono także dokumentowanie kwestii związanych z innymi aspektami zatrudnienia – m.in. zawieraniem umów o pracę, ewidencjonowaniem czasu pracy, odpowiedzialnością porządkową czy badaniami profilaktycznymi pracowników. Książka ma też suplement elektroniczny w postaci specjalnie przygotowanego serwisu z aktywnymi wzorami ponad 40 dokumentów. Są to m.in.: wzór informacji o zmianie formy prowadzenia dokumentacji pracowniczej; wzór regulaminu pracy; wzór regulaminu wynagradzania; wzór obwieszczenia w sprawie systemów i rozkładów czasu pracy oraz okresów rozliczeniowych. Aktywne wersje wszystkich wzorów są zamieszczone w serwisie internetowym INFORLEX PRAWO, dostępnym po zalogowaniu przy użyciu kodu ze zdrapki dołączonej do książki. Publikacja jest nieocenioną pomocą dla każdego pracodawcy oraz osoby odpowiedzialnej za sprawy kadrowe i pracownicze w firmie.
Wynagrodzenia 2019 Rozliczanie płac w praktyce
nowość

59,00 zł 50,74 zł


Ustalenie wysokości wynagrodzenia oraz innych świadczeń pracowniczych, a także sporządzenie listy płac często sprawiają kłopoty służbom kadrowo-płacowym. Wynagrodzenie pracownika może składać się z wielu elementów. Najczęściej spotykanym systemem jest wypłata wynagrodzenia zasadniczego oraz ewentualnych dodatków. W książce szczegółowo objaśniono kwestie związane z obliczaniem wynagrodzenia za okresy nieobecności, takie jak urlopy wypoczynkowe, okolicznościowe itp. Omówiono także zasady dokonywania potrąceń z wynagrodzenia za pracę. Wyjaśniono też, jak sporządzać listy płac – nie tylko w dla pracowników, lecz także zleceniobiorców. Najtrudniejsze kwestie zostały przedstawione na przykładach. Szczególną uwagę zwrócono na nowe regulacje w zakresie wynagrodzeń pracowniczych, które obowiązują od 1 stycznia 2019 r. Publikacja zawiera m.in.: przykładowe wzory list płac dla pracowników, przykładowe wzory rozliczeń wynagrodzenia z umowy zlecenia, wykaz dokumentów niezbędnych do sporządzenia listy płac, instrukcję obliczania wynagrodzenia za część miesiąca w przypadku korzystania ze zwolnienia lekarskiego lub nieobecności innej niż choroba, instrukcję obliczania wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy (m.in. urlopy, przestój) – różne warianty (wynagrodzenie stałe, zmienne, wieloskładnikowe), instrukcję ustalania podstawy wymiaru wynagrodzenia chorobowego, gdy składniki wynagrodzenia przysługują za okres miesięczny, kwartalny i roczny, instrukcję obliczania wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych, w porze nocnej oraz za czas dyżuru, zasady obliczania różnego rodzaju odpraw i odszkodowań ze stosunku pracy, zasady obliczania ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, tabelaryczne zestawienie kwot wolnych od potrąceń w 2019 r. dla pracownika zatrudnionego na pełny etat oraz w niepełnym wymiarze czasu pracy.
Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym

79,00 zł 66,36 zł


Wiedza w przedsiębiorstwie produkcyjnym jest obecnie traktowana jako jego kluczowy zasób i zasadniczy element konkurencyjności, a zarządy zauważają konieczność zatrzymania tej wiedzy w firmie. W książce przedstawiono aktualny stan badań nad konstrukcją i implementacją systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz zaproponowano nowe podejście do projektowania systemu zarządzania wiedzą o zastosowanych technologiach, środkach pracy czy środkach produkcji. Książka przeznaczona jest dla zespołów naukowo-badawczych w dyscyplinie inżynieria produkcji i pokrewnych oraz analityków projektujących rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą, a także dla menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych. Jest adresowana również do studentów kierunków zarządzanie i inżynieria produkcji czy informatyka oraz innych, których program kształcenia obejmuje tematykę systemów zarządzania wiedzą.
mEDYCYNA NATURALNA
Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce
nowość

69,00 zł 51,75 zł


W książce „Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce” poddano analizie wiele aspektów zarządzania różnorodnością zarówno na poziomie teoretycznym, jak i praktycznym, uzupełniając tę analizę szczegółowym opisem najciekawszych kazusów z polskiego rynku. Wiedza w tym zakresie może zdecydowanie przyczynić się do podniesienia poziomu społecznej innowacyjności w miejscu pracy. Zbyt rzadko bowiem wykorzystuje się u nas potencjał pomysłów, umiejętności i zgromadzonej przez doświadczenie wiedzy różnych grup pracowników – często dlatego, że nie potrafimy budować włączającej, niedyskryminującej kultury organizacyjnej. Lepsze wykorzystanie tego potencjału może przynosić szereg korzyści, a wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy. Prof. ALK dr hab. Bolesław Rok Akademia Leona Koźmińskiego
Jednoosobowa firma w.18

49,35 zł 36,52 zł


Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą Jak założyć działalność gospodarczą krok po kroku? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wydatki związane z samochodem? Czy lepiej być podatnikiem VAT, czy nie? Odpowiedzi na te i inne ważne pytania znajdziesz w tej książce. JEDNOOSOBOWA FIRMA to poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić oraz dla firm szkoleniowych prowadzących szkolenia z zakresu ABC przedsiębiorczości. Poradnik ten spotkał się z bardzo pozytywnymi opiniami Czytelników. Jest on wykorzystywany jako podstawowy materiał szkoleniowy na finansowanych ze środków unijnych kursach dla osób chcących założyć własną firmę. Dlaczego? Dlatego, że jest kompletny i zawiera wszystkie ważne zagadnienia w zakresie rejestracji działalności gospodarczej, prowadzenia rachunkowości, rozliczania podatku dochodowego i podatku VAT, składania deklaracji podatkowych i zusowskich, odliczania ulg podatkowych itp. A wszystkie te informacje są podane prostym, codziennym językiem, zatem nie ma obawy, że czegoś nie zrozumiesz! Książka jest aktualizowana na stronie internetowej! Oznacza to, że kiedy następują zmiany w regulacjach podatkowych, my informujemy o tym na tej stronie (co najmniej przez rok). Poza tym zamieszczamy tu informacje uzupełniające, które naszym zdaniem mogą przydać się w codziennej działalności związanej z prowadzeniem firmy. Dostęp do aktualizacji jest bezpłatny.
Praktyczne aspekty zawodu mediatora
nowość

49,00 zł 42,14 zł


Poradnik stanowi omówienie mediacji i zawodu mediatora w jak najbardziej praktycznym ujęciu. To kompleksowe omówienie różnorodnych aspektów zawodu mediatora na płaszczyźnie obowiązujących przepisów prawa. Zawiera nie tylko wskazówki praktyczne w przystępnej formie, ale także odwołania do przykładów autentycznych sytuacji mediacyjnych.
Napędzane emocjami
nowość

44,00 zł 33,00 zł


SPIS TREŚCI Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego Wprowadzenie do Motion & Emotion Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA Rozdział 4. „Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny”. O wielogłosowości w prasie branżowej Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena Rozdział 6. „Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena”. O personifikacji w brandingu Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych Na zakończenie Bibliografia Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation
Współczesne zarządzanie Kształtowanie i eksploatowanie Tom 1
nowość

29,00 zł 26,39 zł


Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się konieczność wprowadzania nowych sposobów i koncepcji zarządzania, pozwalających organizacjom wykorzystywać wiedzę, wzmacniać kluczowe kompetencje i rozwijać umiejętności pracowników, wspomagać organizacyjne uczenie się, jak również budować swój wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzić, że o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Współczesne organizacje muszą podejmować więc działania związane z kształtowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapitału intelektualnego, którego podstawę zawsze stanowi wiedza jej pracowników i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadzą wiedzę, wzbogacają ją o własne doświadczenia, przetwarzają i decydują o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolność oraz chęć uczenia się pracowników organizacji były jak największe.
Powiązania kooperacyjne oraz ich wpływ na rozwój..
nowość

110,00 zł 81,40 zł


Próba pomiaru intensywności regionalnych, krajowych i międzynarodowych powiązań kooperacyjnych występujących między różnej wielkości przedsiębiorstwami w kontekście rozwoju sektora MŚP oraz przeprowadzone w tym celu badania pozwoliły określić, jak istotna staje się kooperacja w rozwoju przedsiębiorstw, które prowadząc swoją działalność gospodarczą, borykają się na co dzień z wieloma trudnościami natury ekonomicznej i technologicznej. Celem, jaki stawia sobie autorka niniejszej monografii, jest przybliżenie Czytelnikowi teorii uwzględniającej ogólną istotę powiązań kooperacyjnych.
Kadry i płace w jednostkach samorządowych 2019
nowość

69,00 zł 50,71 zł


Specyfika stosunku pracy samorządowców jest głównym tematem niniejszej publikacji. Obok zwięzłego omówienia najbardziej istotnych zagadnień prawnych związanych z zatrudnieniem i wynagradzaniem pracowników samorządowych ,w kontekście zmian przepisów, najważniejszą jej część stanowią propozycje rozwiązań najczęściej spotykanych problemów, z jakimi borykają się kadrowcy w jednostkach samorządowych. Przyjęto dla niej praktyczną formułę pytań i odpowiedzi, mających charakter kazusów, opracowanych na kanwie rzeczywistych porad i zapytań, kierowanych do Autora za pośrednictwem internetu i na różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach. Wiele miejsca w odpowiedziach zajmuje orzecznictwo sądowe, zwłaszcza Sądu Najwyższego, wskazujące zasadnicze kierunki wykładni obowiązujących przepisów prawa oraz niekiedy zawierające sugestie rozwiązania praktycznych problemów.
Zarządzanie projektem Podręcznik przyszłego Pma
nowość

58,57 zł 43,04 zł


Zarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów zbierane na całym świecie pokazują dobitnie, że nie wszystkie projekty kończą się sukcesem, a w stosunku do wielu z nich, główni interesariusze mają poważne zastrzeżenia co do ich efektywności. Warto zatem zaproponować świeże spojrzenie, podzielić się praktyką w zakresie realizacji projektów, podać wskazówki, które ukierunkują sposób zarządzania projektem. Niniejszy podręcznik jest adresowany do studentów ostatnich lat studiów na kierunku zarządzanie i pokrewnych oraz dla studentów studiów podyplomowych zarządzanie projektami. W książce zebrane zostały najczęściej stosowane metody i techniki zarządzania projektami, jak również wiele uwag oraz sugestii dotyczących uniknięcia błędu kopiowania 1:1 proponowanych w nim narzędzi bezpośrednio do praktyki przedsiębiorstwa. Zwraca się w niej dużą uwagę na dostosowanie metod, technik, narzędzi i zachowań do warunków otoczenia, wymagań interesariuszy, rodzaju i charakterystyki projektu. Układ treści podręcznika nawiązuje do czteroetapowego modelu przebiegu projektu, w którym wyróżnia się: fazę przygotowania do rozpoczęcia projektu, fazę planowania, fazę realizacji i fazę zamykania. Dla każdej z tych faz rozwoju projektu został zarezerwowany jeden rozdział, w którym Czytelnik znajdzie informacje, porady, sugestie i przykłady dotyczące zastosowania narzędzi, norm i zachowań przydatnych w celu zwiększenia efektywności pracy w danej fazie.
Odporność organizacji na ekstrema pogodowe
nowość

35,70 zł 27,85 zł


W warunkach postępujących zmian klimatycznych odporność na ekstrema pogodowe jest niezbędna dla współczesnych (i wydaje się przyszłych) organizacji. W pracy przedstawiono skutki makro i mikroekonomiczne anomalii pogodowych, zaproponowano model odporności organizacji na ekstrema pogodowe oraz podjęto problematykę odbudowy po ich wystąpieniu. Ponadto zaprezentowano wyniki wszechstronnych badań empirycznych dotyczących poziomu odporności polskich organizacji na ekstrema pogodowe, uwarunkowań ich odbudowy po wystąpieniu klęsk naturalnych, stosowanych mechanizmów odporności. Praca reprezentuje najbardziej całościowe i nowatorskie ujęcie kwestii odporności organizacji na ekstrema pogodowe. Ta cecha stanowi o jej unikalności i sprawia, iż może stać się ciekawą lekturą dla wszystkich zainteresowanych tą problematyką. Dr hab. Radosław Wolniak, prof. PŚ
VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
nowość

59,00 zł 49,56 zł


Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka