KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

81,37 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł

45,84 zł
64,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł

31,20 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

45,93 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

36,16 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł
Okładka książki Zarządzanie sprzedażą
nowość

64,00 zł 45,84 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł

Jak stworzyć skuteczną strategię sprzedaży w dynamicznym środowisku biznesowym? Zarządzanie sprzedażą to kompendium wiedzy, w którym tradycyjne funkcje zarządzania spotykają się z nowatorskimi narzędziami marketingowymi. Autorka prezentuje, jak planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola mogą być integrowane z dynamicznymi strategiami promocji i komunikacji. To pozwala stworzyć skuteczny dialog między przedsiębiorstwem a jego klientami. Idealna lektura dla studentów zarządzania, marketingu i ekonomii, a także dla przedsiębiorców, którzy pragną zrozumieć mechanizmy budowania trwałych relacji rynkowych. dr Ewa Waliczek łączy teorię z praktyką, tworząc spójną wizję nowoczesnego zarządzania sprzedażą i marketingiem. Po obronie doktoratu na AGH w Krakowie w 2020 roku rozpoczęła karierę wykładowcy na kierunku zarządzanie, gdzie z pasją dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy jako specjalistka ds. sprzedaży. Jej liczne certyfikaty oraz uczestnictwo w konferencjach marketingowych potwierdzają zaangażowanie w rozwój etycznych i skutecznych strategii promocji. Doktor Waliczek wierzy, że każdy człowiek jest inny, co pozwala jej inspirować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu do poszukiwania indywidualnych rozwiązań.
Okładka książki Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
nowość

85,00 zł 57,28 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,28 zł

Jakość jest ważnym zagadnieniem we współczesnym konkurencyjnym świecie. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. Jest wyznacznikiem kultury organizacji i czynnikiem jej sukcesu rynkowego, a czasem nawet utrzymania się na rynku. Instytucja, która wytwarza produkty lub usługi złej jakości, w wyniku czego nie znajduje nabywców na swoją usługę - nie ma racji bytu. Wielu świadczeniodawców nadal sobie tego nie uświadamia, a przecież zakłady opieki zdrowotnej są organizacjami, które powinny być zainteresowane jak najwyższą jakością świadczonych usług - gra toczy się o zdrowie i życie człowieka. Wiele osób twierdzi, że trudno jest precyzyjnie określić, jaka powinna być jakość świadczonych usług zdrowotnych. Świadczeniodawcy często tłumaczą się skomplikowanym przypadkiem chorobowym, brakiem środków fi nansowych, brakiem motywacji, zmęczeniem. Jako powód ogólnie panującego bałaganu w organizacjach świadczących usługi zdrowotne podaje się... dobro pacjenta. Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, pokazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotny jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie, jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Zarówno sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej) - państwowymi i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, mającym wpływ na działalność służby zdrowia - aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej - jakość oznacza lepiej słyszeć, potrzeby pacjentów, lepiej słyszeć potrzeby pracowników, a także lepiej wsłuchiwać się w potrzeby rynku. Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab n. med. Henryka Skarżyńskiego
Okładka książki TWÓRCY CZY OFIARY? Zjawisko dezinformacji wobec polaryzacji biznesu na przykładzie Polski
nowość

95,00 zł 67,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,02 zł

Monografia jest napisana z prawdziwą werwą, łącząc niezwykle sprawnie popularyzatorskie elementy z naukowym rygorem. Książka dedykowana jest szerokiemu gronu odbiorców: naukowcom, studentom, osobom pracującym w organizacjach biznesowych, a w końcu czytelnikowi nienależącemu do żadnej z tych kategorii, ale który jest zainteresowany pogłębieniem tematu dezinformacji i jej wpływu na społeczeństwo, poprzez fascynującą i wciągającą lekturę. prof. Karolina Koc-Michalska (Audencia Business School), fragment recenzji Książka Katarzyny Bąkowicz pokazuje, że międzyobszarowa współpraca (trzeci sektor) jest w dzisiejszych czasach koniecznością, zarówno z punktu widzenia środowiska tzw. biznesu, jak również środowiska akademickiego kształcącego przyszłe kadry, tak naukowców, jak i praktyków. dr hab. Agnieszka Walecka-Rynduch, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), fragment recenzji Dezinformacja najczęściej łączona jest z polityką i mediami, tymczasem prawie 60 procent firm w Stanach Zjednoczonych i Europie obawia się wykorzystania jej do manipulowania rynkiem. 30 procent ataków dezinformacyjnych wymierzone jest w osoby związane z biznesem. Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, mogą paść ofiarą dezinformacji, ale mogą też same świadomie ją tworzyć. Oba scenariusze kosztują, często miliony. Dlatego warto wiedzieć, czym jest dezinformacja w biznesie i jak jej przeciwdziałać.
Okładka książki Myślenie ekonomiczne w procesie działania
nowość

60,00 zł 45,93 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

Książka dotyczy zastosowania zasad ekonomicznych w praktycznych aspektach życia i podejmowania decyzji. Autor koncentruje się na tym, jak różne teorie ekonomiczne mogą być zastosowane w codziennych sytuacjach, zarówno w kontekście indywidualnym, jak i przedsiębiorczym. Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą poznać arkana warsztatu działania. Jest to zamysł trudny, bowiem odnosi się do materii spraw i rzeczy niekiedy bardzo frapujących, otoczonych nawet pewną dozą tajemnicy. Adresatami opracowania mogą być też różni odbiorcy, ceniący użyteczność wiedzy i umiejętności w organizowaniu działania w sferze gospodarczej życia. Rozważania mogą być użyteczne dla początkujących ekonomistów, jak też bardziej zaawansowanych w znajomości problematyki ekonomicznej.
Okładka książki Komercjalizacja innowacyjnych pomysłów

49,90 zł 36,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,77 zł

Osoby, które posiadają innowacyjne pomysły, próbują wprowadzać je na rynek. Czasami jednak nie wiedzą, jak to zrobić. Małe i średnie przedsiębiorstwa, start-upy i innowatorzy częściej niż duże firmy narażeni są na porażkę. W takiej sytuacji wiedza z zakresu komercjalizacji może okazać się przydatna w ograniczeniu ryzyka niepowodzenia planowanego przedsięwzięcia. Celem publikacji jest przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z komercjalizacją innowacyjnych pomysłów. Autorka stawia tezę, że zdobycie przez innowatorów jak największej ilości informacji o przebiegu tego procesu już na jego początkowym etapie pozwoli zminimalizować ryzyko porażki i umożliwi podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących wchodzenia z pomysłem na rynek. Publikacja jest skierowana zarówno do studentów, doktorantów, młodych badaczy, jak i indywidualnych innowatorów.
Okładka książki Naprawa świata w 12 krokach
nowość

65,00 zł


Niektóre problemy trudno rozwiązać, są kosztowne, a ich naprawa niewiele pomaga. Inne wiemy, jak rozwiązać niskim kosztem i ze świetnym skutkiem. W pierwszej kolejności powinniśmy zająć się rozsądnymi rzeczami. Rządy i filantropi powinni skupić się na tych 12 najrozsądniejszych krokach. Wyeliminować gruźlicę, malarię i choroby przewlekłe, walczyć z niedożywieniem, poprawić edukację, zwiększyć handel, wdrożyć e-zamówienia i zabezpieczyć własność gruntów. To bardzo poprawi sytuację na świecie. Koszt to 35 miliardów dolarów rocznie. Korzyści obejmują uratowanie 4,2 miliona istnień ludzkich każdego roku i wygenerowanie 1,1 biliona dolarów więcej dla ubogich na świecie. Zdecydowanie możemy sobie na to pozwolić.
Okładka książki Prawne i podatkowe aspekty sukcesji. Sezon 4. Biologika Sukcesji Pokoleniowej

129,00 zł 79,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,53 zł

Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 4. Prawne i podatkowe aspekty sukcesji Prawne i podatkowe aspekty Sukcesji Pokoleniowej Sukcesja Pokoleniowa to nie tylko emocje i relacje rodzinne. Choć biologia i psychobiologia stanowią fundament, to bez sprawnie ułożonych kwestii prawnych i podatkowych żaden transfer międzypokoleniowy nie przebiegnie bezboleśnie. W tym sezonie BIOLOGIKI SUKCESJI POKOLENIOWEJ Paweł Piotr Nowak, we współpracy z prawnikami, radcami prawnymi i doradcami podatkowymi, odsłania kulisy prawnego zabezpieczenia przyszłości firm rodzinnych. Autor nie unika kontrowersji konfrontuje brutalne realia rynku, prawa i ludzkiej natury, pokazując, że Sukcesja to często nie walka, lecz... sztuka. Jak unikać największych błędów prawnych, które mogą zrujnować firmę po śmierci Nestora? Co zrobić, by nie wpaść w pułapki podatkowe i nie oddać fiskusowi połowy dorobku życia? Czym się różni skuteczny testament od testamentu, który pozostawia po sobie wojnę spadkobierców? Jak zarządzać firmą w okresie przejściowym i dlaczego Zarządca Sukcesyjny może być jedynym ratunkiem? Dlaczego Konstytucja Firmy Rodzinnej jest konieczna i gwarantuje sukces w sukcesji? Czy Fundacja Rodzinna to faktyczne rozwiązanie sukcesyjne, czy chwilowa moda? To nie jest zwykła książka to praktyczny GPS dla każdego, kto chce, aby jego firma nie tylko przetrwała, lecz również rozwijała się przez pokolenia. Prawo nie jest wyborem jest koniecznością. Ten sezon udowadnia, że sukcesja może być lekka jak piórko, ale tylko pod warunkiem, że podejdziemy do niej z odpowiednią wiedzą i świadomością.
Okładka książki The Creative Entrepreneur

90,00 zł 72,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,58 zł

Ten creative icons share advice and wisdom for building a successful business and a blueprint for achieving your goals. An essential guide on how to build and run a creative business from ten of the world's most inspiring entrepreneurs, including multi-Grammy winner Nile Rodgers, culinary legend Ruthie Rodgers, and Emmy-winning producer of The Crown, Andy Harries. Their stories, actionable advice, and recommendations will help your business thrive and fuel your life potential. The Creative Entrepreneur is a call to adventure, inviting you to think from the perspective of a mission-driven creative professional. This thinking can help you form a new business, or transform an existing one, and provide a ready frame for life and your career helping you take your creativity to unprecedented heights. Featuring interviews with ten visionaries from across the fields of fashion, art, film, design, music, gaming, and more, all of whom wed business acumen to a way of seeing the world, and including recommendations to fuel your creativity, support your business vision, and liberate you from old-school thinking.
Okładka książki Lider perfekcjonista
nowość

59,90 zł 36,16 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

Szanowny Czytelniku! Trzymasz w rękach książkę, która stanowi kolejny etap mojej podróży menedżerskiej. Jest to naturalna kontynuacja wcześniejszej publikacji dla menedżerów – „LIDER CZY BOSS, czyli problemy pracy menedżera”. Poprzednia książka spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno wśród czytelników, jak i ekspertów, zyskując uznanie za praktyczne, nieszablonowe podejście do problematyki zarządzania. Ukoronowaniem tego sukcesu było wyróżnienie na IV Międzynarodowym Konkursie Gospodarczym, gdzie publikacja została nagrodzona Złotą Odznaką, a mnie jako autora wyróżniono certyfikatem Europejski Lider Jakości. Przekazuję w tej książce posiadane doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania w formie pogłębienia poszczególnych głównych problemów, z jakimi zderzają się menedżerowie w swojej pracy. Pokazuję, jak oni powinni patrzeć na siebie oraz na wszystkich współpracowników w swojej organizacji, a także firmach kooperujących oraz wszystkich interesariuszy. Wskazuję w sferze zarządzania, na jakie aspekty powinni zwracać uwagę, aby być autentycznymi liderami, a nie tylko osobami dobrze zarządzającymi firmą. Wiadomo bowiem, że najlepszy menedżer, mający najwspanialszą ideę rozwoju swojej firmy, nie zrobi nic, jeżeli nie za dobrze rozumie współpracowników każdego szczebla. Oni powinni także jego rozumieć, być lojalni i czytać ze zrozumieniem kroki swojego szefa. Dopiero taki układ wzajemnego uznania i szacunku gwarantuje sukces firmie i jego menedżerom. Przekazuję Tobie swoje doświadczenie zdobyte przez ponad 60 lat pracy zawodowej, z czego ponad 50 lat poświęciłem organizacji i zarządzaniu, a od 2003 roku – systemom zarządzania opartym na normach ISO. To doświadczenie obejmuje pracę w roli realizatora, menedżera, a także doradcy, konsultanta, projektanta, wdrożeniowca, audytora i szkoleniowca. Pracowałem w różnych środowiskach społecznych i kulturowych, zajmując stanowiska od podstawowych po najwyższe kierownicze. Moje wieloletnie, różnorodne doświadczenie praktyczne, podparte ciągłym doszkalaniem i podnoszeniem swoich kwalifikacji, stanowi bogate źródło wiedzy, jest podstawą pozwalającą mi dzielić się przemyśleniami i udzielać porad w zakresie organizacji i zarządzania. "LIDER PERFEKCJONISTA" – książka, którą trzymasz w rękach – to praktyczny przewodnik dla menedżerów na każdym poziomie. Została napisana z myślą o osobach, które pragną zdobyć niekwestionowany autorytet i pozycję lidera w przedsiębiorstwie lub grupie zawodowej, a nie tylko pełnić funkcję zarządzającą. Jestem przekonany, że lektura tej książki pomoże każdemu ambitnemu menedżerowi lepiej zrozumieć siebie w roli LIDERA – zarówno w pracy, jak i w społeczeństwie oraz rodzinie. Życzę miłej lektury i sukcesów w pracy! Włodzimierz Dębski
Okładka książki Copywriting w rekrutacji i employer brandingu

67,00 zł 41,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Copywriting w rekrutacji i employer brandingu To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji. Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem i przekonaj się, że potrafisz doskonale: odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej tworzyć magnetyczne posty z efektem "lubię to"
Okładka książki Zepsuty pieniądz

99,00 zł 53,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,01 zł

"Zepsuty pieniądz" to ponad 500 stron kompleksowego omówienia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości pieniądza. Finansistka Lyn Alden analizuje historię pieniądza przez pryzmat technologii. Jak pisze: "Podczas gdy polityka oddziałuje na świat lokalnie i krótkoterminowo, technologia zmienia go globalnie i trwale". Celem książki jest wyposażenie czytelnika w głębsze rozumienie natury pieniądza oraz historii monetarnej zarówno w ujęciu podstaw teoretycznych, jak i ze względu na praktyczne implikacje. Z książki dowiesz się: - Dlaczego wykształcił się pieniądz, jak ewoluował i jaka jest jego historia? - Jak dokładnie przebiega tworzenie pieniądza w obecnym systemie monetarnym? - Dlaczego łatwy pieniądz w rękach państwa to źródło problemów? - Jak lepsze i gorsze rodzaje pieniądza wpływają na codzienne życie ludzi w różnych rejonach świata? - W jakich barwach jawi się przyszłość pieniądza?
Okładka książki Parki technologiczne jako element regionalnej polityki wsparcia internacjonalizacji innowacyjnych firm sektora MŚP

85,00 zł 57,28 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,28 zł

Gospodarka wiedzy, innowacyjność i internacjonalizacja oraz pomoc publiczna to kluczowe pojęcia, które organizują współczesną debatę na temat rozwoju regionalnego. Dlatego też stały się centralnymi zagadnieniami dyskutowanymi w prezentowanej książce. Autorzy swoje zainteresowania koncentrują na przedsiębiorstwach-lokatorach parków technologicznych w Polsce oraz samych parkach technologicznych, które traktowane są jako podstawowy instrument regionalnej polityki rozwoju. Monografia jest połączeniem teoretycznej refleksji nad perspektywami rozwoju gospodarczego z gruntownymi, wieloaspektowymi badaniami parków technologicznych i operujących w nich przedsiębiorstw. Celem przeprowadzonych badań jest np: określenie, na ile i w jakim zakresie parki technologiczne są skutecznym narzędziem budowania gospodarki opartej na wiedzy i osiągania przewagi konkurencyjnej na tym polu. Zaprezentowane analizy przynoszą między innymi odpowiedzi na pytania o stopień innowacyjności i internacjonalizacji firm-lokatorów parków technologicznych oraz kondycję parków technologicznych w Polsce, a także wpływ pomocy publicznej na rozwój sektora innowacyjnych przedsiębiorstw. Przeprowadzone studia empiryczne pozwalają też na zaprezentowanie pożądanego modelu funkcjonowania parków technologicznych, a w szerszej perspektywie zasad skutecznej polityki regionalnej wpisującej się we współczesne teorie handlu i rozwoju endogennego. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych zagadnieniami internacjonalizacji, innowacyjności i polityki publicznej. Przedstawione w niej ustalenia mogą być - zdaniem autorów - ciekawe zarówno dla czytelników zajmujących się tymi problemami od strony naukowej i poznawczej, jak też praktyków: menadżerów, decydentów oraz ekspertów związanych z polityką proinnowacyjną i rozwojową.
Okładka książki Transformacja polskiej gospodarki w kierunku niskoemisyjnym w świetle wyników wielosektorowego modelu energetycznego

51,45 zł 37,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,33 zł

Praca dotyczy ważnego i aktualnego zagadnienia, jakim bez wątpienia jest transformacja energetyczna polskiej gospodarki. Autor wnosi wartościowy wkład do obecnie prowadzonej debaty dzięki nakreśleniu oryginalnej i realistycznej ścieżki osiągnięcia zerowej emisyjności. []Wysoko oceniam umiejętności analityczne Autora, który swobodnie posługuje się zaawansowanymi metodami ilościowymi, łącząc metody analizy input-output z ekonometrycznymi. [] Książka może zainteresować osoby kształtujące politykę klimatyczno-energetyczną oraz zarządzające przemysłowymi aktywami państwowymi []. Powinna również przyciągnąć uwagę środowiska akademickiego (nie tylko ekonomistów, ale także energetyków i ekologów) oraz niezależnych think-tanków ze względu na kompleksowe ujęcie sposobu modelowania systemów energetycznych, ukazanie zastosowania nowatorskiego wielosektorowego modelu energetycznego do analiz energetyczno-środowiskowych i dokładne rozpoznanie teoretyczne badanego problemu. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Henryka Gurgula
Okładka książki Zarządzanie zielonymi hotelami

51,45 zł 37,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,33 zł

Hotele służą nam jako miejsca tymczasowego pobytu. W nich wypoczywamy, spożywamy posiłki i spotykamy się z bliskimi. Ponieważ za usługi hotelowe płacimy, nie zawsze martwimy się o to, że w nadmiarze, czasami bez opamiętania, korzystamy z wszelkich dostępnych zasobów. W ostatnim czasie wzrasta jednak świadomość ekologiczna, co oznacza, że goście pozytywnie oceniają wdrażanie działań prośrodowiskowych i prospołecznych i są gotowi zapłacić wyższą cenę za za korzystanie z ekologicznych hoteli. Autorzy monografii ukazują, jak w sposób holistyczny można realizować ideę zielonego hotelu. Przedstawiają praktyczne możliwości wykorzystania systemów zarządzania środowiskowego. Omawiają sposoby kształtowania zachowań prośrodowiskowych i korzyści, jakie można uzyskać dzięki zielonej infrastrukturze. Książka jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców – studentów zarządzania, turystyki, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, a także doktorantów i naukowców. Będzie też przydatna dla przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych w kreowaniu polityki ochrony środowiska. Marek Bugdol – profesor nauk humanistycznych (nauki o zarządzaniu i jakości), doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego zainteresowania naukowe obejmują: systemy zarządzania (jakością, środowiskiem), teorię wartości organizacyjnych, optymalizację procesów produkcyjnych i usługowych, zrównoważony rozwój. Menedżer jakości. Kierownik wielu projektów wdrożeniowych i systemów zarządzania. Daniel Puciato– doktor habilitowany nauk o kulturze fizycznej, doktor ekonomii, doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Profesor uczelni w Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu oraz w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Jego zainteresowania naukowe obejmują: ekonomikę turystyki, hotelarstwo, zrównoważony rozwój, aktywność fizyczną i jakość życia. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zdobyte w organizacjach gospodarczych i społecznych (m.in. Grupa Kapitałowa Polski Holding Hotelowy, Fundacja Banku Ochrony Środowiska, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Politechnika Opolska).
Okładka książki Play Nice. Powstanie, upadek i przyszłość Blizzarda

54,99 zł 34,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł

Dla fanów gier wideo nazwa Blizzard Entertainment kiedyś oznaczała perfekcję. Renomowane studio stojące za klasykami takimi jak World of Warcraft i Diablo słynęło z tego, że stawiało radość z grania ponad wszystko. To, co zaczęło się jako marzenie dwóch studentów UCLA - tworzenie gier, w które sami chcieli grać - przerodziło się w gamingowe imperium z tysiącami pracowników, milionami fanów i miliardowymi przychodami.Oparte na ponad 300 wywiadach z obecnymi i byłymi pracownikami, Play Nice odsłania kulisy 33-letniej historii Blizzarda - historii pełnej kreatywności, frustracji, piękna i zdrady. To opowieść o tym, co tak naprawdę znaczy krwawić na niebiesko i jak wygląda starcie bezlitosnej pogoni za zyskiem z artystycznym idealizmem.BIOGRAMJASON SCHREIERJest autorem Krwi, potu i pikseli i reporterem Bloomberg News, gdzie pisze o branży gier. Poprzednio przez osiem lat pracował dla Kotaku, jednego z największych portali internetowych o grach na świecie. O grach pisał wcześniej dla Wired, współpracował także z różnymi tytułami prasowymi, takimi jak "New York Times", "Edge", "Paste", "Kill Screen" i The Onion News Network. Mieszka z żoną i córką w Nowym Jorku.Przełomowe dziennikarstwo śledcze Jasona Schreiera zapewniło mu miejsce pośród wybitnych reporterów zajmujących się światem gier wideo. W swojej niecierpliwie wyczekiwanej i pieczołowicie przygotowanej nowej książce Schreier przygląda się badawczym okiem nieprzewidywalnej branży oraz wytrwałości pracujących w niej ludzi.***Zręczna analiza giganta branży gier, Play Nice to nie tylko rzetelnie udokumentowana historia, lecz także świetna opowieść. () To historia firmy, która przeszła drogę od ukochanego studia do branżowego wyrzutka - ale jest też głęboko ludzka. Schreier nigdy nie traci z oczu ludzi, którzy zbudowali Blizzarda i walczyli o jego duszę.NPR, Books We Love 2024Burzliwa historia studia Blizzard Entertainment okazuje się równie wciągająca, co jego flagowe produkcje. () Jason Schreier prowadzi czytelnika przez trzy dekady spektakularnych sukcesów i dramatycznych upadków, ujawniając kulisy powstawania takich hitów jak StarCraft, Diablo czy World of Warcraft.AV ClubSchreier umiejętnie wplata komentarze od pierwszych programistów Silicon & Synapse, ekspertów technologicznych, menedżerów i pracowników Blizzarda, tworząc pełny obraz firmy oraz błędów, które pogrążyły jej reputację Rzetelny i dogłębny raport o ewolucji Blizzard Entertainment.Kirkus Reviews
Okładka książki Zielona maska

59,00 zł 35,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

Zielona maska to książka niezwykła i pionierska. Jej autorka krok po kroku dokonuje szokujących dla niej odkryć. Rząd federalny i samorządy stanowe w zmowie z wielkim zielonym kapitałem realizują wytyczne tajemniczej Agendy 21 ONZ o Zrównoważonym Rozwoju, działając przeciwko własnym obywatelom. W imię tak zwanego ratowania planety, chcą pozbawić ich własności prywatnej, wywłaszczyć z nieruchomości, ulokować w miejskich betonowych skupiskach, ograniczyć możliwości przemieszczania się i zabrać wiele innych przysługujących im konstytucyjnych wolności, a w końcu pod pozorem wyrównywania szans, doprowadzić do ich zubożenia. Na długo zanim w Europie usłyszeliśmy o piętnastominutowych miastach, Rosa Koire na poziomie własnej miejscowości zderzyła się w praktyce z niejawnymi i pokrętnymi działaniami legislacyjnymi amerykańskich władz realizujących wytyczne ponadnarodowych organizacji, których celem jest odebranie jednostkom ich praw w imię słabo zdefiniowanego interesu kolektywu. Książka opisuje dramatyczne doświadczenia Koir, które przemieniły ją ze spolegliwego urzędnika w gorliwą, organizatorkę ruchu samoobrony antyglobalistycznej. Jak przestrzega Koir: „Pod sztandarem ratowania planety zatapiamy naszą wolność. Pod maską zieleni nasze swobody obywatelskie są ograniczane, krępowane i duszone w każdej wiosce i osadzie. Plan jest narzucany lokalnie. Rząd, który obecnie Tobą zarządza jest korpokracją, nowym państwem autorytarnym złożonym z instytucji państwowych i prywatnych firm, które konsolidują wysiłki w celu przekształcenia społeczeństwa w bardziej kontrolowane i dające się wykorzystać do zamierzonych celów”. Rosa Koire była dyrektorem wykonawczym The Post Sustainability Institute, starszym akredytowanym rzeczoznawcą majątkowym specjalizującym się w wycenie wywłaszczeń. Jej dwudziestoośmioletnia kariera biegłego sądowego w zakresie użytkowania gruntów i wartości nieruchomości zaowocowała ujawnieniem wpływu zrównoważonego rozwoju na prawa własności prywatnej i wolność jednostki. Była też działaczką społeczną i polityczną, zadeklarowaną demokratką i liberałką, która przeżyła swoiste rozczarowanie partią, na którą przez lata głosowała, licząc, że jest ona strażniczką wolności obywatelskich.
Okładka książki Ekosystem Internetu Rzeczy w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

49,90 zł 36,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,45 zł

Obecnie można zaobserwować transformację cyfrowej gospodarki, która oddziałuje praktycznie na każdy aspekt życia gospodarczego. Zjawisko to kształtuje nową przestrzeń rynkową, wymuszając konieczność wprowadzenia zmian przez każdego z uczestników rynku. W takich warunkach niezbędne jest nowe spojrzenie na rynek i determinanty budowania przewagi konkurencyjnej. Przewaga ta ma współcześnie charakter dynamiczny, dlatego przedsiębiorstwa, które nie otworzą się na cyfrową przemianę, utracą swoją pozycję konkurencyjną lub nawet znikną z rynku. W efekcie poszukują one sposobów umożliwiających im lepszą adaptację do obserwowanych zmian. Nie dziwi zatem ich coraz większe zainteresowanie technologiami cyfrowymi, które – tak jak ekosystem internetu rzeczy – są postrzegane jako kluczowe w dalszej ewolucji rynku. Na podstawie rozważań oraz badań empirycznych wykazano, że większość badanych firm postrzega rolę ekosystemu internetu rzeczy w budowaniu przewagi konkurencyjnej jako znaczącą. Powodem może być możliwość jego implementacji zarówno w zakresie funkcji, jakie zapewnia w swoich różnych konfiguracjach technologicznych, jak i w każdym z kluczowych obszarów działania przedsiębiorstwa. Jego rola jest zróżnicowana w zależności od wielkości, sektora, wiodącego charakteru działalności, branży oraz stopnia dojrzałości cyfrowej danego przedsiębiorstwa. Zweryfikowane założenia monografii, sformułowane na ich podstawie wnioski oraz zaproponowane rekomendacje dla biznesu stanowią punkt wyjścia do dalszych badań i dyskusji związanych z budowaniem przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. Są także pewnym strategicznym drogowskazem dla firm planujących implementację ekosystemu internetu rzeczy oraz rozszerzenie swojej działalności.
Okładka książki Controlling kosztów w przedsiębiorstwie produkcyjnym

49,90 zł 36,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł

Publikacja stanowi kompleksowe opracowanie praktycznych zagadnień związanych z kosztami produkcji oraz controllingiem kosztów w przedsiębiorstwie produkcyjnym z wykorzystaniem zaawansowanych systemów klasy ERP (Enterprise Resource Planning). Przedstawiono w niej kwestie dotyczące controllingu i wyceny kosztów produktu oraz główne procesy i obszary produkcyjne, które mają zarówno bezpośredni, jak i pośredni wpływ na zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa oraz rentownością produktów. Zawiera też wiele przykładów rachunków kosztów stosowanych w podmiotach gospodarczych o profilu produkcyjnym. Autor monografii jest wieloletnim praktykiem w zakresie controllingu oraz wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP w przedsiębiorstwach produkcyjnych różnych branż. Dzięki swej rozległej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu zaprezentował w tej publikacji wiele istotnych zagadnień związanych z controllingiem kosztów produkcji i produktu. Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków ekonomicznych. Może stanowić też cenne źródło informacji dla menedżerów oraz pracowników związanych z controllingiem, finansami i zarządzaniem produkcją.
Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
nowość

69,99 zł 41,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,27 zł

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami - a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m. in.:zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w "Harvard Business Review" artykułów autorstwa m. in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
Opakowanie Logistyczna obsługa e-commerce. Wybrane przykłady

28,40 zł 20,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,35 zł

Rozwój e-commerce zmienia rzeczywistość. Handel internetowy daje wiele możliwości i obecnie jest ważnym obszarem codziennego życia - nie tylko internautów dokonujących zakupów w sieci, lecz także wielu podmiotów instytucjonalnych. Każdy sklep internetowy, każdy marketplace staje przed wyzwaniem zorganizowania sprawnej logistyki i nie może sobie pozwolić na zaniedbanie tego obszaru. Wszystkie procesy logistyczne związane z realizacją zamówień - od momentu ich przyjęcia aż po dostawę - powinny działać prawidłowo, ponieważ od tego zależy sukces rynkowy oraz zadowolenie i lojalność finalnych klientów. (fragment Wstępu)
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj