KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

90,19 zł
119,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,19 zł

45,75 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,75 zł

64,79 zł
97,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,79 zł

57,50 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,77 zł

34,34 zł
47,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,29 zł

57,42 zł
80,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł

39,46 zł
59,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,47 zł

55,88 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,55 zł

59,15 zł
89,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75 zł

45,46 zł
59,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,46 zł

79,98 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,93 zł
Okładka książki Formuła wygrywania
nowość

64,90 zł 45,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,75 zł

Formuła wygrywania to wyjątkowa książka o współczesnym przywództwie – łącząca polską perspektywę, solidne badania i bogate doświadczenie praktyczne liderek. W świecie, gdzie liczy się nie tylko rezultat, ale i sposób jego osiągania – rodzi się nowy język liderstwa. Język, w którym głos kobiet staje się nie dodatkiem, lecz warunkiem szerszej perspektywy, lepszych decyzji i większej odporności zespołów. Formuła wygrywania to efekt pracy badawczej, analitycznej i praktycznej oraz wieloletniego doświadczenia – napisany przez kobiety zarządzające w kluczowych obszarach polskiego biznesu. Autorki nie tylko diagnozują wyzwania, ale oferują konkretne rozwiązania w obszarach od zielonej i cyfrowej transformacji, przez dobrostan, po kompetencje przyszłości. To książka, która pokazuje, jak wiedza, odpowiedzialność i wielość perspektyw mogą współtworzyć realną siłę przywódczą. Różnorodność w zarządzaniu nie jest już postulatem – to fundament skuteczności. A liderki nie tylko uczestniczą w zmianie – one ją definiują. Ta wieloautorska publikacja powstała pod redakcją dr Anny Kieszkowskiej-Grudny i dr Ewy Szymczak. Jej autorki – liderki i ekspertki z różnych sektorów – łączy wspólna potrzeba zmiany języka przywództwa. Zestawiają osobiste doświadczenia z analizą danych i obserwacją mechanizmów, które decydują o efektywności, odporności i kulturze organizacyjnej. Poruszają tematy priorytetowe dla przywództwa XXI wieku: różnorodność w zarządach, cyfrową i zieloną transformację, dobrostan liderów, kompetencje przyszłości, inkluzywne modele zarządzania. Każdy rozdział to osobna perspektywa – wynik badań, refleksji i obserwacji konkretnych mechanizmów działania, a także użyteczne wskazówki wdrożeniowe dla liderek i liderów. Razem kreślą nową perspektywę przywództwa, które ewoluuje z hierarchicznego i przewidywalnego w kierunku świadomego, opartego na współpracy i zaufaniu. Książka skierowana jest zarówno do osób zajmujących najwyższe stanowiska menedżerskie, jak i tych, które dopiero budują swoją ścieżkę liderską. To także inspirujące narzędzie dla działów HR, doradców strategicznych i wszystkich, którzy rozwijają przywództwo w organizacjach. To nie zbiór haseł ani hipotez – to wiedza, która przekłada się na decyzje, wyniki i realną wartość dla biznesu. Dla tych, którzy chcą prowadzić z wizją, odpowiedzialnością i uważnością na zmieniający się świat.
Okładka książki Osobowość, kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna menedżerów. Determinanty stylu kierowani

52,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat roli osobowości, kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu efektywnego stylu zarządzania. Autorka wskazuje na zmiany, które zachodzą w zarządzaniu w dobie cyfryzacji i sztucznej inteligencji, podkreślając konieczność adaptacji liderów do nowych realiów. Przedstawia interdyscyplinarne podejście, łącząc zarządzanie z psychologią, oraz omawia "miękkie kompetencje" przywódcze, które stanowią fundament skutecznego kierowania. Książka oferuje praktyczne narzędzia i wyniki badań, które pomagają menedżerom rozwijać swoje umiejętności i lepiej dostosować się do wyzwań współczesnego rynku pracy. Co wyróżnia książkę: • Zintegrowane podejście do zarządzania i psychologii, • Nowatorskie spojrzenie na kompetencje przywódcze, • Teoretyczne podstawy wspierające praktyczne zastosowanie, • Wyniki badań gotowe do implementacji w organizacjach.
Okładka książki Akta osobowe 2026 - prowadzenie, przechowywanie, zmiany
nowość

119,00 zł 90,19 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,19 zł

Przedstawiamy obowiązujące zasady prowadzenia akt osobowych i dokumentacji pracowniczej. Wskazujemy okresy przechowywania dokumentacji (i dylematy typu: czy kopiować dokumenty, gdy ktoś ma nowe i stare okresy przechowywania). Wyjaśniamy nowy obowiązek informacyjny. Wskazujemy, co przechowywać w poszczególnych częściach akt i jak obecnie numerować dokumenty. Wyjaśniamy też zmienione zasady ewidencjonowania czasu pracy (m.in. oddzielne prowadzenie, wskazywanie godzin i dni wolnych, dyżur itp). Pokazujemy też, jak przejść na elektroniczne akta osobowe.
Okładka książki Wstęp do makroekonomicznych modeli dynamicznych
nowość

47,25 zł 34,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,29 zł

Niniejsza książka jest przeznaczona dla studentów, doktorantów oraz pracowników naukowych, którzy chcą rozszerzyć swoją wiedzę o makroekonomicznych modelach wzrostu gospodarczego i matematycznych metodach ich modelowania. Przedstawiono tu oryginalny model Solowa i jego rozwinięcia, zarówno te, które mają już ugruntowany status w literaturze, jak i najnowsze, badające wpływ oddziaływania przestrzennego w gospodarce czy też problem kapitału naturalnego (nieodnawialnego). Zaprezentowane zostały również modele keynesistowskie i koncepcje ekonomii ewolucyjnej, w których zbadano mechanizmy odpowiedzialne za zjawiska cykliczne w gospodarce. Autorami artykułów zawartych w monografii są pracownicy Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Katedry Matematyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także doktoranci Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Okładka książki Elastyczne budowanie kapitału relacyjnego a konkurencyjność firmy rodzinnej
nowość

89,90 zł 59,15 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75 zł

Elastyczność struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa stanowi jeden z kluczowych czynników warunkujących sukces na współczesnych rynkach. Szeroki dostęp do informacji, turbulentność otoczenia biznesowego oraz globalizacja determinują konieczność szybkiego reagowania na potrzeby interesariuszy w warunkach konkurencji rynkowej. Zarządzanie relacjami staje się więc kluczowym elementem w tworzeniu strategii i filozofii biznesowej również w przedsiębiorstwach rodzinnych. Elastyczne ukształtowanie relacji daje możliwość efektywnego zagospodarowania posiadanych zasobów, a co za tym idzie wykorzystania pojawiających się szans rynkowych oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Specyfika kapitału relacyjnego w firmach rodzinnych wynika z silnych więzi, lojalności i zaufania członków organizacji, co bezpośrednio wpływa na jego unikatowy charakter. Głównym celem badawczym monografii było zidentyfikowanie wpływu elastycznego kreowania kapitału relacyjnego na poziom konkurencyjności firmy rodzinnej. Całość monografii składa się z rozdziałów teoretycznych oraz empirycznych. W pierwszym rozdziale przedstawiono istotę i definicje elastyczności organizacyjnej przedsiębiorstw. Następnie na podstawie przeglądu literatury wskazano rodzaje i typy elastyczności organizacyjnej w działalności przedsiębiorstw. W dalszej części rozdziału opisano pojęcie oraz strukturę kapitału relacyjnego, a także systemowe i procesowe podejście do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Dokonano również opisu elastyczności w zarządzaniu relacjami z interesariuszami. W drugim rozdziale monografii dokonano analizy istoty oraz specyfiki firm rodzinnych. Następnie zamieszczono przegląd definicji konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wskazano czynniki, które ją kształtują, a także scharakteryzowano determinanty wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Opisano również kryteria budowania strategii konkurencyjnej w małych przedsiębiorstwach rodzinnych, a także potencjał zasobowy tych podmiotów mający bezpośredni wpływ na kształtowanie strategii konkurowania. Trzeci rozdział obejmuje opis metodyki badawczej zastosowanej do osiągnięcia postawionego w monografii celu badawczego. W rozdziale czwartym scharakteryzowano próbę badawczą biorącą udział w badaniu jakościowym oraz przedstawiono diagnozę stanu elastycznego budowania kapitału relacyjnego w firmach rodzinnych. W rozdziale piątym znalazły się wyniki badania ilościowego. Scharakteryzowano ankietowane przedsiębiorstwa rodzinne, a następnie przedstawiono analizę badawczą przewagi konkurencyjnej badanych przedsiębiorstw pod względem strategicznym, zgromadzonych zasobów, finansowym oraz posiadanych kompetencji. W kolejnej części rozdziału zweryfikowano hipotezy badawcze oraz podsumowano przeprowadzone badania ilościowe. Wnioski wynikające z dokonanego przeglądu literatury krajowej oraz zagranicznej, jak również wnioski wynikające z przeprowadzonych badań własnych przedstawiono w zakończeniu monografii.
Okładka książki Ekoprojektowanie opakowań i jego rola w realizacji założeń cyrkularności: uwarunkowania i implikacje
nowość

89,90 zł 59,15 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,15 zł

Jednym z kluczowych elementów transformacji w kierunku cyrkularności jest ekoprojektowanie, które odgrywa istotną rolę w zmniejszaniu negatywnego wpływu produktów na środowisko. Ze względu na fakt, że opakowania stanowią istotną część globalnej produkcji odpadów, ekoprojektowanie opakowań staje się nieodzownym narzędziem w dążeniu do realizacji podejścia cyrkularnego. Proces ten wymaga uwzględnienia nie tylko aspektów ekologicznych, lecz także społecznych i ekonomicznych, co wiąże się z koniecznością podejmowania strategicznych decyzji przez przedsiębiorstwa już na etapie projektowania wyrobów. Celem głównym monografii jest teoretyczna eksploracja oraz empiryczne wyjaśnienie roli i znaczenia ekoprojektowania opakowań w kontekście cyrkularności wraz z konsekwencjami dla przedsiębiorstw wprowadzających produkty w opakowaniach. Celem praktycznym jest sformułowanie i przedstawienie rekomendacji w zakresie prowadzenia efektywnego i zgodnego z założeniami podejścia cyrkularnego procesu ekoprojektowania opakowań przez producentów opakowań oraz przedsiębiorców wprowadzających do obrotu produkty w opakowaniach. W monografii podjęto próbę usystematyzowania koncepcji, genezy, kluczowych założeń oraz ewolucji gospodarki o obiegu zamkniętym, prezentując istotę cyrkularności, opisano proces ekoprojektowania opakowań, jego istoty i znaczeniu w implementacji podejścia cyrkularnego. Przeprowadzono analizę procesu ekoprojektowania opakowań oraz podejścia cyrkularnego z perspektywy przedsiębiorstw oraz zaprezentowano kierunki doskonalenia procesu ekoprojektowania opakowań oraz rekomendacje mające na celu wspieranie przedsiębiorstw w przejściu na model cyrkularny.
Okładka książki Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
nowość

80,00 zł 57,42 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł

Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../ Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika. Fragment recenzji dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM
Okładka książki Nowoczesne technologie i PropTech w zarządzaniu nieruchomościami
nowość

59,99 zł 45,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,46 zł

To kompleksowa publikacja dla zarządców nieruchomości, deweloperów, inwestorów i specjalistów branży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać potencjał nowoczesnych technologii. Książka omawia najważniejsze obszary PropTech: od inteligentnych systemów budynkowych, przez automatyzację procesów, po narzędzia analityczne i platformy do komunikacji z najemcami. Autorzy prezentują przykłady wdrożeń, analizę trendów rynkowych oraz wskazówki, jak krok po kroku wprowadzić innowacje w codziennej pracy. To nie tylko przegląd technologii, ale praktyczny plan działania dla nowoczesnego zarządcy.
Okładka książki Rynek i ratusz. O ukrytej sieci powiązań, która rządzi światem
nowość

89,90 zł 56,29 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,30 zł

Kto pociąga za sznurki, z kim spiskuje i jak zyskuje władzę?Niall Ferguson, jeden z najsławniejszych historyków świata, profesor Uniwersytetów Harvarda, Oxfordu i Stanforda, demaskuje hierarchie i sieci, które wpływają na losy świataDzięki wszechstronnemu i mistrzowsko napisanemu dziełu autora bestsellerowej Potęgi pieniądza dowiecie się, co łączy hiszpańskich konkwistadorów, bankierów z rodu Rothschildów, dawne żydowskie elity finansowe, inteligencję z czasów zimnej wojny, fundusze George'a Sorosa i współczesnych islamskich terrorystów.To książka, która jako pierwsza oddaje należne miejsce sieciom powiązań - powszechnej od stuleci i zyskującej na popularności dzięki nowym technologiom formie organizowania się, niedocenianej dotąd przez historyczne źródła.
Okładka książki Kierowanie zespołem. Kompendium dla menadżerów
nowość

58,00 zł 39,18 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,18 zł

"Kierowanie zespołem. Kompendium dla menadżerów" to praktyczny przewodnik dla osób zarządzających zespołami - zarówno doświadczonych menadżerów, jak i tych, którzy dopiero przygotowują się do objęcia roli lidera. Książka w przystępny sposób przedstawia kluczowe zasady skutecznego kierowania pracownikami, koncentrując się na realnych wyzwaniach związanych z codziennym zarządzaniem w firmach i instytucjach.Publikacja składa się z siedmiu rozdziałów, które można czytać niezależnie. Autor porusza takie zagadnienia jak: wywieranie wpływu, podejmowanie decyzji, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (w tym z mobbingiem i uzależnieniami), zarządzanie czasem i stresem, a także relacje z przełożonymi i współpracownikami. Książka zawiera również pytania skłaniające do refleksji, pomagające lepiej zrozumieć siebie i swój styl zarządzania.To wartościowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą skutecznie kierować zespołem i rozwijać się jako liderzy - w sposób świadomy, odpowiedzialny i odporny na presję.
Okładka książki Ocena ryzyka zawodowego w pigułce
nowość

69,99 zł 53,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,99 zł

To praktyczne kompendium dla pracodawców, specjalistów BHP oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmie. Publikacja omawia obowiązki wynikające z przepisów prawa, metody identyfikacji zagrożeń oraz sposoby ich oceny. Zawiera przykłady wypełnionych kart oceny ryzyka, wskazówki dotyczące wdrażania działań korygujących oraz listy kontrolne. Dzięki temu krok po kroku przeprowadzisz proces oceny ryzyka – skutecznie i zgodnie z wymaganiami prawnymi.
Okładka książki Wpływ ekosystemu przedsiębiorczości na innowacyjność przedsiębiorstw logistycznych regionu Małopolski
nowość

109,90 zł 72,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,30 zł

W książce podjęto ważny problem związany z czynnikami ekosystemu przedsiębiorczości i ich wpływem na innowacyjność przedsiębiorstw logistycznych regionu Małopolski. Głównym celem naukowym niniejszej pracy było znalezienie odpowiedzi na pytanie, które czynniki ekosystemu przedsiębiorczości determinują innowacyjność przedsiębiorstw logistycznych regionu Małopolski. Dlatego działania podjęte w celu rozwiązania przedstawionego problemu teoretycznego skoncentrowały się na identyfikacji czynników ekosystemu przedsiębiorczości w odniesieniu do tych przedsiębiorstw.
Okładka książki Przywództwo transformacyjne w Polsce
nowość

69,00 zł 55,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,23 zł

Jakiego przywództwa potrzebujemy w czasach globalnych kryzysów, błyskawicznych zmian technologicznych i głębokich transformacji społecznych?Książka ta to niezwykła podróż po świecie idei, które kształtują liderów XXI wieku. To fascynująca opowieść o tym, czym naprawdę jest przywództwo - nie tylko w biznesie, ale także w polityce i nauce.Bogusław Chrabota i Paweł Poszytek analizują globalne megatrendy i wyzwania epoki cyfrowej, zestawiając je z doświadczeniami polskich liderów. Marek Belka, Henryka Bochniarz, Jerzy Buzek, Rafał Brzoska, Aleksander Kwaśniewski, Cezary Stypułkowski i Henryk Skarżyński - bohaterowie tej książki - w szczerych rozmowach odsłaniają kulisy decyzji, dylematów i wizji, które ukształtowały ich przywództwo.To lektura obowiązkowa dla prezesów, menedżerów, przedsiębiorców, polityków i wszystkich, którzy chcą zrozumieć, co naprawdę odróżnia liderów transformacyjnych od zwykłych zarządzających. Książka inspirująca, odważna i otwierająca oczy.
Okładka książki Strategia influencer marketingu
nowość

99,00 zł 79,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,93 zł

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka.To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Este Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent.Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.
Okładka książki Myślenie strategiczne na co dzień. Planuj mądrzej, osiągaj więcej
nowość

64,90 zł 49,84 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł

Większość ludzi nie ma strategii. Ma listę zadań, presję czasu i nadzieję, że to wystarczy. Ale strategia to coś więcej niż plan. To sposób myślenia, który pozwala dostrzec sens, zanim zaczniemy działać. Ta książka otwiera oczy. To przewodnik po myśleniu, które zmienia życie i pomaga podejmować skuteczne decyzje Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing, powraca z kolejnym inspirującym przewodnikiem – tym razem po świecie strategii. W swoim charakterystycznym stylu – łącząc jasność myślenia, trafne metafory i ważne pytania – zachęca do zmiany perspektywy: od działania reaktywnego do działania intencjonalnego. Myślenie strategiczne na co dzień to prawie 300 krótkich, przemyślanych esejów, które można czytać niezależnie – niczym zbiór drogowskazów pomagających w budowie świadomego życia i odpowiedzialnego przywództwa. Łączy inspirację z narzędziami, dane z intuicją, a refleksję z konkretnym działaniem. Dzięki tej książce nauczysz się: myśleć systemowo, aby widzieć więcej niż inni działać z wyprzedzeniem, nie gasząc pożarów budować trwały wpływ, nie tylko chwilowe efekty tworzyć wartość, która naprawdę ma znaczenie. Dla tych, którzy chcą działać skutecznie i świadomie. Dla tych, którzy szukają nie tylko gotowych odpowiedzi, ale i lepszych pytań. Seth Godin napisał dwadzieścia dwa międzynarodowe bestsellery, które zmieniły sposób myślenia na temat pracy i sztuki i zostały przetłumaczone na 39 języków. Wśród jego przełomowych książek są m.in.: Unleashing the Ideavirus, Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Plemiona 2.0, Dołek, Najmocniejsze ogniwo, The Practice oraz To jest marketing! Tworzy jeden z najpopularniejszych na świecie codziennych blogów i pięć razy wystąpił z prezentacjami na TED Talks. Jest twórcą programu altMBA, byłym wiceprezesem ds. marketingu bezpośredniego w Yahoo! i założycielem pionierskiego start-upu internetowego Yoyodyne.
Okładka książki Rafy zarządzania. Ludzie różnią się od śrubokrętów
nowość

107,10 zł 76,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,53 zł

W monografii Autorka w sposób nowatorski omawia dziewięć raf psychologicznych, na które może natknąć się menedżer, poprzedzonych rozważaniami współczesnego kontekstu ich pokonywania. Przedstawia także różnorodne zagadnienia, takie jak: dynamiczne przeobrażenie naszego świata, zalew informacji, poczucie stłoczenia czy nadmiar płytkich relacji, a szczególnie obszerny fragment został poświęcony sieci neuronowej. Całość zaś została dobrze osadzona w uznanych teoriach psychologii poznawczej i neuronauki. Zastosowany w książce podział błędów poznawczych na rafy i pułapki stanowi natomiast interesującą próbę klasyfikacji zjawisk w literaturze. Publikacja zawiera ponadto cenne dla menedżerów wskazówki, w jaki sposób unikać lub pokonywać rafy i pułapki. ****** Management Reefs: People Are Different From Screwdrivers In the monograph, the author innovatively discusses nine psychological reefs that managers may encounter, preceded by considerations of the contemporary context for overcoming them. The author also presents a variety of issues, such as the dynamic transformation of our world, information overload, feelings of crowding, and an excess of shallow relationships, devoting a significant section to neural networks... The whole is well grounded in recognised theories of cognitive psychology and neuroscience. The division of cognitive errors into reefs and traps used in the book is an interesting attempt to classify phenomena in the literature. The publication also contains valuable tips for managers on how to avoid or overcome reefs and traps.
Okładka książki The Fifth Discipline: The art and practi

129,00 zł


The Fifth Discipline: The art and practi
Okładka książki Sedno sukcesji. Strategiczna mapa ról, decyzji i emocji w przekazywaniu firmy rodzinnej
nowość

79,91 zł 61,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

Sedno sukcesji
Okładka książki Sterowani algorytmami
nowość

69,90 zł 55,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Sterowani algorytmami
Okładka książki Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
nowość

90,00 zł 60,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78 zł

Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y.Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów.To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,29 zł
Okładka książki Ukryty potencjał

49,84 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,13 zł
Okładka książki Marketing

104,88 zł
179,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,77 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Okładka książki EKONOMETRIA

50,70 zł
74,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,28 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 148,90 zł
Okładka książki Republika Samsunga

30,94 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,34 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj