KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych

89,00 zł 75,65 zł


"Dotychczasowa wiedza Autorki monografii na temat funkcjonowania sektora publicznego, sposobów reali-zacji jego zadań, wykorzystania ku temu nowoczesnych rozwiązań i znaczenia w tym procesie rozprzestrze-niania się wiedzy pozwoliły na sformułowanie ciekawego zamierzenia badawczego. Jego aktualność i prak-tyczna przydatność jest wysoka. Pozostaje mieć nadzieję, że ciekawie sformułowane zamierzenie badawcze – być może w niedalekiej przyszłości – przełoży się na satysfakcję klientów urzędów działających w mitycz-nym paradygmacie organizacji uczącej się." Z recenzji prof. dr hab. Aldony Frączkiewicz-Wronki "W obliczu ciągłego poszukiwania zarówno przez badaczy, jak i praktyków zarządzania źródeł szeroko poj-mowanej efektywności organizacji publicznych omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania oraz w zarządzaniu publicznym, jest bardzo ważna i aktualna, zwłaszcza w wymia-rach teoriopoznawczym, empirycznym i aplikacyjnym. O ile spotyka się w literaturze odrębne badania nad organizacyjnym uczeniem się organizacji, crowdsourcingiem (wycinkowo), o tyle zaproponowane przez Autorkę zintegrowanie tych dwóch koncepcji, zwłaszcza w kontekście poszukiwania znaczenia crowdsour-cingu dla organizacyjnego uczenia się organizacji publicznych, stanowi niewątpliwie o oryginalności pracy i trafnym zidentyfikowaniu istniejącej w naukach o zarządzaniu i jakości luki badawczej." Z recenzji dr hab. inż. Katarzyny Piórkowskiej, prof. nadzw. UE we Wrocławiu
Proaktywność i podejmowanie ryzyka w procesie rozwoju organizacji

39,90 zł 34,71 zł


W obliczu nowych wyzwań i nasilającego się tempa nieprzewidywalnych zmian, wielorakich czynników i uwarunkowań proaktywność wraz z podejmowaniem ryzyka nabiera znaczenia jako nośnik tworzenia wartości i bogactwa, a w ślad za tym - osiągania wysokiej efektywności. W tym świetle zrozumienie procesu rozwoju współczesnych organizacji jest możliwe, jeśli umieści się go w kontekście orientacji przedsiębiorczej, która jest katalizatorem aktywności umożliwiających stopniowe doskonalenie pewnych umiejętności i osiąganie szczególnych cech. W niniejszej monografii zamierzenia naukowe Autorów poszczególnych rozdziałów są skupione wokół próby zrozumienia: roli orientacji przedsiębiorczej w procesie rozwoju organizacji, społecznych i kulturowych uwarunkowań rozwoju organizacji, jakości, współpracy i innowacji we współczesnych przedsiębiorstwach.
Leadership in Turbulent Times

49,46 zł 43,03 zł


In this culmination of five decades of acclaimed studies in presidential history, Doris Kearns Goodwin offers an illuminating exploration of the origin, uncertain growth, and finally, the exercise of fully developed leadership. Are leaders born or made? Where does ambition come from? How does adversity affect the growth of leadership? Does the man make the times or does the times make the man? In Leadership Goodwin draws upon four of the presidents she has studied - Abraham Lincoln, Theodore Roosevelt, Franklin D. Roosevelt and Lyndon B. Johnson - to show how they first recognized leadership qualities within themselves, and were recognized as leaders by others. By looking back to their first entry into public life, when their paths were filled with confusion, hope, and fear, we can share their struggles and follow their development into leaders. Leadership tells the story of how they all collided with dramatic reversals that disrupted their lives and threatened to forever shatter their ambitions. Nonetheless, they all emerged fitted to confront the contours and dilemmas of their times. No common pattern describes the trajectory of leadership. Although set apart in background, abilities and temperament, they shared a fierce ambition, a hunger to succeed beyond expectations. All four, at their best, were guided by a sense of moral purpose that led them at moments of great challenge to summon their talents to enlarge the opportunities and lives of others. This seminal work provides a roadmap for aspiring and established leaders. In today's polarized world, these stories of authentic leadership in time of surpassing fracture and fear take on a singular urgency. (Previously published as: 'Leadership: Lessons from the Presidents for Turbulent Times')
Zarządzanie partnerstwami transgranicznymi organizacji uczących się

49,00 zł 41,65 zł


Praca stanowi wartościowe pod względem poznawczym oraz praktycznym opracowanie naukowe, ukazujące problemy międzynarodowej współpracy organizacji w strefach przygranicznych w nowym, unikalnym świetle. Koncentracja uwagi na zagadnieniach wzajemnego uczenia się partnerów porozumień transgranicznych stawia tę pracę w rzędzie wyjątkowo aktualnych i społecznie ważnych całościowych opracowań naukowo-badawczych. Rozważania diagnostyczno-opisowe oraz analityczno-badawcze wyróżniają się doskonałą kompatybilnością teoretyczną i metodologiczną z postanowieniami organów Unii Europejskiej, regulującymi transgraniczną współpracę organizacji.
ROLA ZAKUPÓW W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

59,00 zł 50,15 zł


Autorka zdiagnozowała lukę w teorii nauk o zarządzaniu, polegającą na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badań, pozwalających na identyfikację prawidłowości i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przedsiębiorstwach. Wybór problemu badawczego uważam za uzasadniony możliwościami wykazania oryginalnego wkładu Autorki w rozwój nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, co wynika z następujących przesłanek: 1. z faktu, że problematyka ewolucji dojrzałości funkcji zakupowej i jej wpływu na wartość przedsiębiorstw nie doczekała się jeszcze w krajowej literaturze przedmiotu kompleksowego opracowania w formie monograficznej, 2. analiza logiczna, wnioskowanie oraz konstrukcja autorskiego modelu dojrzałości funkcji zakupów prowadzone są w dużym stopniu na podstawie samodzielnych jakościowych badań empirycznych 52 przedsiębiorstw działających w Polsce. W pełni zgadzam się z przesłankami, które zadecydowały o wyborze metodyki badań jakościowych na podstawie wywiadów bezpośrednich i studiów przypadków funkcji zakupów w przedsiębiorstwach." z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Jarosława Witkowskiego (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
RUTYNY ORGANIZACYJNE W ZARZĄDZANIU Z PERSPEKTYWY PROCESUALNEJ

59,00 zł 50,15 zł


"Podjęty przez autorkę problem w monografii, rozumiany szeroko jako rutyny organizacyjne, należy ocenić bardzo wysoko. Temat aktualny, dziś może nawet bardziej niż kiedyś, ze względu na rozwój technologiczny i jego wpływ na działania organizacyjne. (…) Nie powinno się także przyłożyć do niego tylko „miary” zaczerpniętej z jednej nauki, jednego sposobu obserwacji – autorka bardzo intencjonalnie „obserwuje” problem z wielu perspektyw poznawczych. (…) To rzadkie dziś ujęcie. Szerokie spojrzenie na działania społeczne w organizacjach, prowadzące autorkę do ujęcia procesualnego, jest bardzo wartościowe poznawczo. Muszę też podkreślić, z dużą satysfakcją, że temat podjęty przez autorkę jest bardzo praktycznie nośny, ale także… ma sens. (…) Cała koncepcja badań procesualnych wydaje mi się szalenie interesująca i inspirująca do badań innych organizacji. Książka jest kopalnią ciekawych pomysłów." Dr hab. Ewa Bogacz-Wojtanowska, prof. UJ - Instytut Spraw Publicznych, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie "Problematykę rutyn organizacyjnych w zarządzaniu, według mojej oceny, należy traktować jako niejednorodne, ważne i aktualne zagadnienie dla teorii i praktyki. Stanowi ono zarazem złożony, trudny, a zarazem interesujący poznawczo przedmiot badań empirycznych, eksplorowany przez przedstawicieli różnych dyscyplin nauk społecznych. Zagadnienie to jest złożone, niejednorodne, posiada multi- i interdyscyplinarny charakter, gdyż lokuje się w obszarze nauk o zarządzaniu, socjologii pracy, psychologii społecznej, kultury organizacyjnej i klimatu organizacyjnego, mikroekonomii. Stanowi także duże wyzwanie dla badaczy podejmujących jego naukową eksplorację." Prof. zw. dr hab. Czesław Zając - Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Inteligentny biznes
nowość

59,00 zł 50,15 zł


Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania. Autorka jest prawnikiem z doktoratem z ekonomii w dziedzinie zarządzania technologiami informacyjnymi, a jej profil akademicki i zawodowy ukształtował się w wyniku nieustannej konieczności transponowania „papierowych” przepisów prawnych na logarytmiczny język IT. Połączenie wiedzy i doświadczenia prawniczego z analitycznym myśleniem i determinacją niezbędną we wdrożeniach systemów informatycznych miała okazję sprawdzić przez ponad 15 lat, kierując in-house, bądź jako doradca biznesowy i prawny, projektami w bankach, funduszach inwestycyjnych i emerytalnych, firmach ubezpieczeniowych, a także polskich, europejskich i światowych instytucjach regulacji i nadzoru rynku. Za osiągnięcia w definiowaniu architektury biznesowej i wdrożenia w obszarze (Data) Governance w zlokalizowanej we Frankfurcie nad Menem agencji unijnej nadzorującej rynek ubezpieczeniowy i emerytalny w Europie została nominowana do prestiżowej nagrody German Enterprise Awards 2017 przyznawanej przez Worldwide Business Review. Jej ambicją jest sprawdzanie się w tematach trudnych, a często nawet pozornie beznadziejnych, gdzie prawnik jest współodpowiedzialny za konstruktywne rozwiązanie kwestii biznesowych.
The Art of Gathering

48,00 zł 41,76 zł


We spend our lives gathering - first in classrooms and then in meetings, weddings, conferences and away days. Yet so many of us spend this time in underwhelming moments that fail to engage us, inspire us, or connect us. We've all sat in meetings where people talk past each other or go through the motions and others which galvanize a team and remind everyone why they first took the job. We've been to weddings that were deeply moving and others that were run-of-the-mill and simply faded away. Why do some moments take off and others fizzle? What's the difference between the gatherings that inspire you and the ones that don't? In The Art of Gathering, Priya Parker gets to the heart of these questions and reveals how to design a transformative gathering. An expert on organizing successful gatherings whether in conference centres or her living room, Parker shows us how to create moving, magical, mind-changing experiences - even in spaces where we've come to expect little.
Doskonalenie jakości zarządzania w szkołach wyższych

46,20 zł 40,19 zł


Celem tej monografii jest przedstawienie problemów doskonalenia jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym w Polsce w latach 2012–2018 na tle przebiegu wdrażania ustaleń procesu bolońskiego, budowy Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, Europejskiej Przestrzeni Badawczej, wprowadzania zasad przyjętych w ramach Unii Europejskiej oraz scalania państw członkowskich na poszczególnych obszarach jej funkcjonowania. Książka stanowi kontynuację publikacji zatytułowanej Jakość zarządzania w szkołach wyższych (2012) i pracy naukowo-badawczej prowadzonej przez autora od 2000 roku. Kolejne reformy szkolnictwa wyższego przeprowadzane w naszym kraju w swych założeniach i ambitnych planach miały zapewnić w pierwszym dwudziestoleciu XXI wieku poprawę jego funkcjonowania, w tym także doskonalenie jakości zarządzania w uczelniach publicznych i niepublicznych. W jakim stopniu zostały one zrealizowane? Nie ulega wątpliwości, że w omawianym okresie nastąpił w Polsce rozwój szkół wyższych, ale w innych krajach, i to nie tylko wysoko rozwiniętych gospodarczo, był on zdecydowanie szybszy. Dlatego też na listach czołowych światowych placówek edukacyjnych polskie uczelnie przesunęły się w dół, do kolejnej setki. Przyczyny tego stanu rzeczy oraz czynniki i propozycje doskonalenia jakości zarządzania w szkołach wyższych są przedmiotem zainteresowania niniejszej monografii. Rozwój sił wytwórczych napędzający wzrost gospodarczy, zróżnicowany w poszczególnych krajach, wymaga dynamicznego rozwoju nauki i szkolnictwa wyższego oraz wdrożenia i modernizacji projakościowego systemu zarządzania w uczelniach publicznych i niepublicznych. Ciągłe doskonalenie jakości zarządzania to warunek rozwoju każdego państwa. Kwestia ta jest szczególnie ważna obecnie, zwłaszcza dla tych państw, które chcą się szybko zbliżyć do światowej i europejskiej czołówki krajów rozwiniętych gospodarczo. Niestety, w części szkół wyższych osoby i organy zarządzające nimi nie dostrzegają tego problemu. Bardzo duże znaczenie w przygotowaniu tej monografii miało określenie wybranych zależności i powiązań zachodzących pomiędzy jakością zarządzania a szeroko rozumianą jakością funkcjonowania polskich uczelni w okresie permanentnych reform organizowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
HR na zakręcie

59,00 zł 48,38 zł


Książka jest zbiorem artykułów prezentujących zasadniczy problem, z jakim mierzą się obecnie działy HR: sprzeczności między potrzebą i wymogami standaryzacji działań kadrowych a silnie eksponowanymi wyzwaniami dotyczącymi kreatywności i innowacyjności kadr. Książka porusza kluczowe zagadnienia współczesnego HR, m.in.: - bariery efektywności rynku pracy w Polsce, - niewykorzystany potencjał atrybutowego zarządzania talentami, - możliwości rozwoju przedsiębiorczości rozumianej jako talent, - problemy karier kobiet i pracowników 50+ z perspektywy zarządzania różnorodnością. Nowością w dziedzinie HR są opisane w książce szanse wykorzystania w ZZL dorobku neuronauk (wiedzy na temat przebiegu procesów mózgowych), które mają moc zreformowania, a nawet zrewolucjonizowania stosowanych działań kadrowych.
The Business Book

84,00 zł 73,08 zł


Exploring and explaining more than 80 of the world's most important theories and big ideas about trade, commerce, and management, this book offers a fascinating look at the world of business past and present. A perfect primer on the fundamental tenets of the subject, The Business Book sheds light on some of history's most important milestone developments and the key business strategies used by leading thinkers and gurus from Henry Ford to Steve Jobs. Each influential business idea is explained clearly and simply using stylish infographics, easy-to-understand explanations, and step-by-step mind maps, making the world of trade and commerce accessible to everyone from students and those working in business to would-be entrepreneurs. It also features inspirational business ideas and over 100 memorable quotations.
STAWKA WIĘKSZA NIŻ BIZNES DROGA ROZWOJU FIRMY RODZINNEJ I RODZINY BIZNESOWEJ

79,00 zł 67,15 zł


Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem „kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Dlatego uwzględnienie interakcji zachodzących w przedsiębiorstwie podczas procesu budowy strategii i podejmowania bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. Książka będzie inspiracją dla każdego właściciela firmy rodzinnej do doskonalenia tych kompetencji zarządczych, które pozwolą zwiększyć szansę długofalowego rozwoju przedsiębiorstwa. "Wartości, które od tysiącleci są przypisywane rodzinie, w tym m.in.: miłość, akceptacjo, empatia, szacunek, a także humor, stają się nieodłącznym elementem biznesu rodzinnego. Życzę, aby niezwykle wartościowa publikacja Petera Maya i Adrianny Lewandowskiej, zawierająca mnóstwo rad jak organizować firmy rodzinne, ogromnie znaczące dla gospodarki światowej, dotarta do jak najszerszego grona odbiorców." Kazimierz Wierzbicki, założyciel i właściciel Grupy Trefl "Doskonała pozycja nie tylko dla właścicieli firm rodzinnych, ale również dla menedżerów, którzy w swej codziennej praktyce zarządzania przykładają dużą wagę do zachowania najwyższych standardów etycznych i moralnych. Książka zawiera praktyczne wskazówki, jak zarządzać firmą, aby odnosiła sukcesy przez dziesięciolecia." Marcin Ochnik, prezes zarządu OCHNIK SA "Publikacja dotyka najważniejszych zjawisk, charakterystycznych dla firmy rodzinnej. Czyni to z niej szczególnie wartościowe kompendium wiedzy. Pojawienie się książki wypełniło dotkliwą lukę na rynku wydawniczym. Dotychczas brakowało wnikliwej analizy, ujmującej w szerokiej perspektywie specyfikę tego typu organizacji. Autorzy prowadzą czytelnika przez meandry zarządzania ukazując, jak aspekt rodzinności może przyczynić się do sukcesu lub upadku biznesu. Doskonały poradnik dla liderów i menadżerów nie tylko w przedsiębiorstwach o takiej proweniencji. Przydatny w procesie budowania strategii długofalowego rozwoju firmy, opartej na wartościach." dr Adam Mokrysz, prezes zarządu Grupy Mokate
Zarządzanie biblioteką

85,00 zł 82,45 zł


Publikacja zbiorowa Mai Wojciechowskiej prezentuje całe spectrum zagadnień dotyczących współczesnego zarządzania biblioteką. Książka zawiera ważny zarówno z poznawczego punktu widzenia, jak i praktycznego kompleks zagadnień dotyczących współczesnego zarządzania biblioteką. Wprawdzie istnieją już na ten temat liczne monografie i artykuły, ale wiele omówionych w nich problemów jest już zdezaktualizowanych lub częściowo zdezaktualizowanych, a najnowsze piśmiennictwo na ten temat jest bardzo rozproszone. Stąd potrzeba nowego opracowania i kompleksowego zaprezentowania współczesnych problemów zarządzania biblioteką. Recenzowana praca bardzo dobrze wpisuje się i wypełnia tę obecnie istniejącą na rynku lukę wydawniczą.
Szkolni protagoniści Predyspozycje i kompetencje kierownicze

46,00 zł 40,94 zł


W książce zaprezentowano tradycję badań nad kierowaniem i jego uwarunkowaniami. Przedstawiona perspektywa stanowiła punkt wyjścia refleksji nad behawioryzmem organizacyjnym i przywództwem edukacyjnym. W efekcie prac badawczych wskazano, jakie zasoby kadrowe w zakresie potencjału psychologicznego i kierowniczego posiada współczesna szkoła, krytycznie rozważono także kwestie rozwiązań systemowych konkursu dyrektorskiego. Przedstawione refleksje stanowią przyczynek do dalszych analiz i dyskusji nad pożądaną sylwetką szkolnych protagonistów. Mogą też być źródłem praktycznych inspiracji, służących wypracowaniu programów szkoleniowych, a także procedur i metod weryfikacji potencjału obecnych i przyszłych dyrektorów szkół.
Menedżerowie w społeczeństwie współczesnym

36,00 zł 32,04 zł


Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i – szerzej – społecznych.
Hit Refresh

46,00 zł 40,02 zł


The Quest to Rediscover Microsoft’s Soul and Imagine a Better Future for Everyone Microsoft’s CEO tells the inside story of the company’s continuing transformation, while tracing his own journey from a childhood in India to leading some of the most significant changes of the digital era. LONGLISTED FOR THE FT & MCKINSEY BUSINESS BOOK OF THE YEAR AWARD Satya Nadella grew up in India, studied in the US and went on to become Microsoft’s third CEO after Bill Gates and Steve Ballmer. In Hit Refresh he offers a unique view of the transformation happening inside one of the world’s most iconic tech companies, and the arrival of the most exciting and disruptive wave of technology humankind has experienced – including artificial intelligence, mixed reality, and quantum computing. Nadella examines how people, organisations and societies can and must transform – ‘hit refresh’ – in their persistent quest for new energy, new ideas, and continued relevance and renewal. Yet at its core, this book is about humans, and how one of our essential qualities – empathy – will become ever more valuable in a world where technological advancement will alter the status quo as never before.
On Grand Strategy

53,00 zł 46,11 zł


'A training manual for our troubled times ... It makes sense of our world, but is also capable of beautifully crafted pithy historical judgements. ... It is a book that cares about liberty, choice and a moral compass, that warns against hubris' Roger Boyes, The Times John Lewis Gaddis, the distinguished historian and acclaimed author of The Cold War, has for almost two decades co-taught the grand strategy seminar at Yale University with his colleagues Charles Hill and Paul Kennedy. Now, in On Grand Strategy, Gaddis reflects with insight and wit on what he has learned. In chapters extending from the ancient world through World War II, Gaddis assesses grand strategic theory and practice in Herodotus, Thucydides, Sun Tzu, Octavian/Augustus, Saint Augustine, Machiavelli,Elizabeth I, Philip II, the American Founding Fathers, Clausewitz, Tolstoy,Lincoln, Wilson, Franklin D. Roosevelt, and Isaiah Berlin. 'For the past 16 years Gaddis has taught a course on grand strategy to students at Yale University. Reading his book, you wish every university could offer it. Gaddis roves across the centuries, offering advice on subjects from statecraft and warfare to leading a worthwhile life' Phillip Delves Broughton, Evening Standard
Tim Cook

72,00 zł 62,64 zł


In 2011, Tim Cook took on an impossible task - following in the footsteps of one of history's greatest business visionaries, Steve Jobs. Facing worldwide scrutiny, Cook (who was often described as shy, unassuming and unimaginative) defied all expectations. Under Cook's leadership Apple has soared: its stock has nearly tripled to become the world's first trillion-dollar company. From the massive growth of the iPhone to new victories like the Apple Watch, Cook is leading Apple to a new era of success. But he's also spearheaded a cultural revolution within the company. Since becoming CEO, Cook has introduced a new style of management that emphasizes kindness, collaboration and honesty, and has quietly pushed Apple to support sexual and racial equal rights and invest heavily in renewable energy. Drawing on authorized access with several Apple insiders, Kahney, the world's leading reporter on Apple, tells the inspiring story of how one man attempted to replace the irreplaceable and succeeded better than anyone thought possible. Leander Kahney has covered Apple for more than a dozen years and has written four popular books about Apple and the culture of its followers, including Inside Steve's Brain and Jony Ive. The former news editor for Wired.com, he is currently the editor and publisher of CultofMac.com.
RODO w kadrach i płacach Nowe przepisy w ponad 160 polskich ustawach
nowość

69,00 zł 50,71 zł


Od 25 maja 2018 r. pracownicy działów kadrowo-płacowych muszą stosować nowe zasady przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy oraz pracowników. Wynikają one zarówno z przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, jak i ze znowelizowanych przepisów szczególnych, w tym Kodeksu pracy. Ponadto, zarówno Kodeks pracy, jak i wiele innych ustaw zostało w 2019 r. zmienionych ustawą o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia 2016/679 (tzw. ustawa wprowadzająca RODO). Ustawa ta, jak sama nazwa wskazuje, ma na celu dostosowanie polskiego prawa do wymogów RODO.
What It Takes

72,00 zł 62,64 zł


'In the space of three years, I went from a thirty-something full-time corporate cog, wife and mother who didn't know a thing about business, to the owner of a $100 million company. I didn't have an MBA or well-connected friends, I had an idea that I believed in and I worked my arse off. I succeeded, despite all the odds and curveballs thrown my way, and you can too. I'm here to tell you, that you do have what it takes to start a business, change careers and be successful, and I'm going to show you how.' In What It Takes, Raegan Moya-Jones shares inspiration, advice and a healthy dose of real talk about what it's like to be an entrepreneur. As the founder and former CEO of aden + anais, a boutique baby swaddle company, Raegan learnt that success isn't about an Ivy League education and an influential network, success is about trusting your instincts, following your gut and knowing which rules to follow and which to break. Raegan's extraordinary story proves that it's never too late to follow your dreams. Empowering and energising, What It Takes will give you the kick up the arse you need to reach your full potential. So get ready to check your doubts at the door and jump in. 'An inspiring story for anyone who wants to change their career, play by their own rules, and build a successful business in the process' Rebecca Minkoff, Founder & Creative Director

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka