KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

Okładka książki It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be

35,00 zł 30,61 zł


It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world: a pocket bible for the talented and timid alike to help make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world's top advertising guru, Paul Arden, offers up his wisdom on issues as diverse as problem solving, responding to a brief, communicating, playing your cards right, making mistakes, and creativity - all endeavours that can be applied to aspects of modern life. This uplifting and humorous little book provides a unique insight into the world of advertising and is a quirky compilation of quotes, facts, pictures, wit and wisdom - all packed into easy-to-digest, bite-sized spreads. If you want to succeed in life or business, this book is a must.
Okładka książki Systemy zarządzania zgodnością compliance...
nowość

179,00 zł 143,20 zł


Tworzenie i zapewnienie skuteczności systemów zarządzania zgodnością (Compliance Management Systems) krok po kroku. Zagadnienia z obszaru compliance zostały omówione w sposób uniwersalny i ponadbranżowy, z uwzględnieniem zarówno aktualnych zmian legislacyjnych, jak i krajowych oraz międzynarodowych trendów compliance & integrity. Na książkę składa się piętnaście rozdziałów przygotowanych przez ekspertów compliance. Autorzy to uznani specjaliści mający praktyczne doświadczenie w obszarze compliance; są również doświadczonymi dydaktykami, dzięki czemu publikacja ma przystępną formę i operuje licznymi przykładami.
Okładka książki How Google Works

49,00 zł 42,85 zł


Both Eric Schmidt and Jonathan Rosenberg came to Google as seasoned Silicon Valley business executives, but over the course of a decade they came to see the wisdom in Coach John Wooden’s observation that ‘it’s what you learn after you know it all that counts’. As they helped grow Google from a young start-up to a global icon, they relearned everything they knew about management. How Google Works is the sum of those experiences distilled into a fun, easy-to-read primer on corporate culture, strategy, talent, decision-making, communication, innovation, and dealing with disruption. The authors explain how the confluence of three seismic changes – the internet, mobile, and cloud computing – has shifted the balance of power from companies to consumers. The companies that will thrive in this ever-changing landscape will be the ones that create superior products and attract a new breed of multifaceted employees whom the authors dub ‘smart creatives’. The management maxims (‘Consensus requires dissension’, ‘Exile knaves but fight for divas’, ‘Think 10X, not 10%’) are illustrated with previously unreported anecdotes from Google’s corporate history. ‘Back in 2010, Eric and I created an internal class for Google managers,’ says Rosenberg. ‘The class slides all read ‘Google confidential’ until an employee suggested we uphold the spirit of openness and share them with the world. This book codifies the recipe for our secret sauce: how Google innovates and how it empowers employees to succeed.’
Opakowanie Zarządzanie rozwojem portów lotniczych
nowość

99,00 zł 86,58 zł


Zarządzanie portem lotniczym jako złożonym przedsiębiorstwem, które jest podporządkowane zasadom funkcjonowania gospodarki rynkowej, a jednocześnie stanowi węzeł intermodalny i działa w zmiennym i niepewnym otoczeniu, sprawia, że planowanie jego rozwoju staje się̨ jednym z trudniejszych wyzwań dla menedżerów i badaczy. Proponowane opracowanie wypełnia lukę w krajowej literaturze przedmiotu wynikającą z braku pozycji, która w sposób kompleksowy opisywałaby problemy funkcjonowania i planowania rozwoju portu lotniczego w kontekście zarządzania strategicznego. W pracy wykorzystano i wnikliwie omówiono wyniki badań empirycznych polskich, regionalnych portów lotniczych, co stanowi oryginalny wkład w rozwój wiedzy na temat funkcjonowania i rozwoju portu lotniczego, a poruszone zagadnienia stanowią odzwierciedlenie zmian zachodzących we współczesnym podejściu badawczym i mogą być przyczynkiem do dalszych rozważań poświęconych tym problemom. Zamierzeniem Autorów jest przybliżenie tematyki zarządzania portem lotniczym i planowania jego rozwoju studentom, wykładowcom i badaczom rynku transportu lotniczego. Zamieszczony materiał empiryczny, w tym rozwiązania organizacyjne służące jako przykłady zastosowań praktycznych, może zainteresować zarządców i właścicieli podmiotów działających na rynku usług portów lotniczych oraz całego systemu transportu lotniczego.
Okładka książki Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia...

58,00 zł 43,76 zł


Książka pt. „Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM „po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach): • udowadnia, iż Milenialsów charakteryzuje (w porównaniu do Tradycjonalistów, Baby Boomers oraz Generacji X) najwyższa dynamika pokoleniowa (mierzona liczbą zmian/transgresji postaw i wartości) oraz najwyższa oryginalność transgresyjna (mierzona postawami i wartościami o charakterze dyskontynuacyjnym (a nie kontynuacyjnym bądź wahadłowym)), wymuszająca zmiany m.in. w Human Resources Management; • pokazuje dlaczego i przedstawia w jaki sposób należy mierzyć inteligencję generacyjną oraz zaufanie generacyjne w organizacji; • charakteryzuje strategie personalne, które są adekwatne oraz nieadekwatne przy pozyskiwaniu i zatrzymywaniu najmłodszych pracowników; • identyfikuje narzędzia personalne (dotyczące doboru pracowników, ich rozwoju, wynagradzania, kształtowania lojalności, kształtowania czasu i przestrzeni pracy, zarządzania konfliktami), które stosowane wobec Milenialsów zoptymalizują ryzyko personalne związane z ich zatrudnianiem; • prezentuje w szczegółach, w jaki sposób stosować controlling personalny zorientowany na Milenialsów.
Okładka książki Etykieta wartości

39,00 zł 33,33 zł


Szanowny Czytelniku, jeżeli szukasz poradnika dobrych manier, nie bierz tej książki do ręki! Ona jest dla tych, którzy znają dobre maniery. Nierzadko znają je już od pokoleń. Nie ma tu porad, jak wiązać krawaty, dobierać spinki do mankietów, zegarki do garniturów, na ile guzików zapinać marynarkę, ani jak jeść bezy. O tym już pisuje liczne grono Autorów. Ekspertów dobrych manier mamy więcej, niż dobrych manier. Po wojnie, kiedy Polska wkroczyła na trakt awansu społecznego, na łamach Przekroju dobre maniery krzewił z powodzeniem Demokratyczny Savoir-Vivre. Wtedy nie było biznesu, upaństwowiono przemysł i handel. Dzisiaj biznes jest, lecz za to Polskę ogarnia kryzys wartości. Za mało w niej zaufania, za dużo kłamstw, arogancji. Książka adresowana jest do środowisk gospodarczych. Sednem biznesu jest transakcja, sednem transakcji porozumienie stron, sednem porozumienia – wzajemne zaufanie. Etykieta może wspomóc zaufanie, przysłużyć się porozumieniu. Na tym polega kreowana przez nią wartość. Autor wskazuje, na czym ta wartość polega i jak ją spożytkować.
Okładka książki Success Habits

57,00 zł 49,85 zł


"From legendary author of multi million-copy seller Think and Grow Rich, Napoleon Hill outlines his principles for life-changing success. Napoleon Hill, the legendary author of the classic bestseller Think and Grow Rich, has been immortalized for his contribution to the self-help genre. In this never-before-published work he continues to share his wisdom that has changed the lives of millions. With straightforward, engaging language, Hill explains the fundamental rules that lead to a prosperous life. From the importance of having Definitiveness of Purpose to the inexorable influence of the Cosmic Habit Force, Hill's principles offer a new way of thinking about intention, self-discipline, and the way we lead our lives. Originally delivered as a series of speeches, Success Habits is filled with personal anecdotes and stories to illustrate the Principles of Success. Hill's insights apply to every facet of life, inspiring readers to leverage his principles to achieve their own aspirations and create the successful lives they have always dreamed of."
Okładka książki ZARZĄDZANIE PRZEZ ALGORYTMY TECHNOLOGIA EKONOMIA PRAWO
nowość

54,90 zł 40,35 zł


Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które w gospodarce cyfrowej obejmują w zasadzie wszystkie sektory, z główną rolą sektora finansowego. Algorytmy są szczególnie przydatne w bankowości, gdzie występują procesy z dużą ilością danych, nie zawsze ustrukturyzowanych i łatwych w interpretacji, np. w obszarze cyberbezpieczeństwa, identyfikacji klientów, zapobiegania oszustwom, zarządzania ryzykiem, a także rozwiązań kognitywnych, robotyki, analizy Big Data, data mining, automatycznego doradztwa. Wykorzystanie zautomatyzowanych mechanizmów bazujących na algorytmach sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego służy także do kampanii marketingowych, analizy obrazu i dźwięku, automatyzacji procesów obsługowych (call center, procesów windykacyjnych, sterowania głosowego aplikacją, wirtualnych asystentów – chatbotów), czy identyfikacji zagrożeń dla infrastruktury. Zarazem mało przejrzyste modele algorytmiczne mogą spowodować niezamierzone konsekwencje. To może z kolei wpływać na pojawienie się nowych systemowo ważnych graczy spoza obszaru regulowanego i zwiększać ryzyko na poziomie polityki makroostrożnościowej. Innymi słowy, algorytmy w zarządzaniu to miecz obosieczny, którym należy posługiwać się ostrożnie, ponieważ ekonomiczne i prawne skutki stosowania tej technologii są często nieoczekiwane i nieprzewidywalne.
Okładka książki Five Stars

Five Stars

Gallo Carmine

44,00 zł 38,48 zł


From the bestselling author of Talk Like Ted - how to get to master the art of persuasion. 'An easy-to-read and practical journey through personal development, plus tips on structuring the storytelling that is still considered key to connecting with other people and, crucially, with customers and investors in business.' Financial Times (Business Book of the Month) Ideas don’t sell themselves. As the forces of globalization, automation, and artificial intelligence combine to disrupt every field, having a good idea isn’t good enough. Mastering the ancient art of persuasion is the key to standing out, getting ahead, and achieving greatness in the modern world. Communication is no longer a “soft” skill – it is the human edge that will make you unstoppable, irresistible, and irreplaceable – earning you that perfect rating, that fifth star. In Five Stars, you will learn: -The one skill billionaire Warren Buffett says will raise your value by 50 percent. -Why your job might fall into a category where 75 percent or more of your income relies on your ability to sell your idea. -How Airbnb’s founders follow a classic 3-part formula shared by successful Hollywood movies. -Why you should speak in third-grade language to persuade adult listeners. -The one brain hack Steve Jobs, Leonardo da Vinci, and Picasso used to unlock their best ideas. In Five Stars, Carmine Gallo, bestselling author of Talk Like TED, breaks down how to apply Aristotle’s formula of persuasion to inspire contemporary audiences. As the nature of work changes, and technology carries things across the globe in a moment, communication skills become more valuable – not less. Gallo interviews neuroscientists, economists, historians, billionaires, and business leaders of companies like Google, Nike, and Airbnb to show first-hand how they use their words to captivate your imagination and ignite your dreams. In the knowledge age – the information economy – you are only as valuable as your ideas. Five Stars is a book to help you bridge the gap between mediocrity and exceptionality, and gain your competitive edge in the age of automation.
Okładka książki Sektor private equity/venture capital w Polsce na tle Europy
nowość

59,90 zł 49,39 zł


Publikacja została poświęcona analizie rozwoju rynku private equity/venture capital w krajach Europy, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Zastosowano w niej metody taksonomiczne, które pozwoliły na określenie wskaźnika poziomu rozwoju rynku PE/VC poprzez zespół określających go zobiektywizowanych cech. Dzięki temu możliwe było wskazanie hierarchii krajów Europy pod względem poziomu rozwoju badanego rynku oraz dokonanie grupowania tych państw. Na podstawie wyników przeprowadzonego badania, analizy licznych raportów dotyczących rynku podwyższonego ryzyka oraz obszernych studiów literaturowych zaprezentowano szczegółową charakterystykę poszczególnych grup rynku PE/VC. Ponadto monografia zawiera omówienie barier prawno-organizacyjnych, społecznych i ekonomicznych rozwoju analizowanego rynku wraz z rekomendacjami dla ograniczenia siły ich działania. Książka jest adresowana do pracowników naukowych kierunków finansowych i ekonomicznych, a także do praktyków związanych z rynkiem podwyższonego ryzyka, m.in. inwestorów działających w tym obszarze oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za kształtowanie polityki rozwojowej wspierającej działania innowacyjne z wykorzystaniem finansowania PE/VC.
Okładka książki Mity w organizacjach gospodarczych
nowość

39,90 zł 32,90 zł


W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej iluzji okazuje się bardzo skuteczna, dlatego tak często znajduje zastosowanie w życiu społecznym. Czy jednak fakt, że wielu ludzi ulega iluzorycznej sile mitów, może być usprawiedliwieniem dla tych, którzy to cynicznie wykorzystują? Publikacja jest adresowana do szerokiego grona czytelników zainteresowanych problemami współczesnej cywilizacji, a przede wszystkim do studentów i praktyków zarządzania.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych
nowość

65,00 zł 49,04 zł


Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz badania empiryczne odwołują się głównie do działalności podmiotów z podsektora usług kreatywnych zajmujących się: • oprogramowaniem, • specjalistycznym projektowaniem, • architekturą, • reklamą. Treści zawarte w publikacji są ujęte w pięciu rozdziałach, które kolejno dotyczą: • specyfiki oraz ewolucji podstawowych koncepcji zarządzania ryzykiem, • istoty i uwarunkowań kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw, • determinant zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach z sektorów kreatywnych, • specyfikacji koncepcji badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych, • opisu wyników badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych. W książce duży nacisk położony jest na aspekty praktyczne prowadzenia i usprawniania innowacyjnej działalności projektowej. Istotnym uzupełnieniem wyników badań - które mogą być cenną wskazówką dla właścicieli, menedżerów i pracowników przedsiębiorstw z sektorów kreatywnych w Polsce - są rekomendacje dla opracowywania i/lub usprawniania systemu zarządzania ryzykiem w celu podnoszenia efektywności działań projektowych.
Okładka książki How to Be a Capitalist Without Any Capital

45,00 zł 39,35 zł


You don't need to be university educated, have money, be creative, or even have an idea to get rich. You just need to be willing to break the rules. How to be a Capitalist Without Any Capital will teach you how to be a modern opportunist - investor, entrepreneur, or side hustler - by breaking these four golden rules of the old guard: 1. Focus on one skill: Wrong. Don't cultivate one great skill to get ahead. In today's business world, success goes to the multitaskers. 2. Be unique: Wrong. The way to get rich is not by launching a new idea but by aggressively copying others and then adding your own twist. 3. Focus on one goal: Wrong. Focus instead on creating a system to produce the outcome you want, not just once, but over and over again. 4. Appeal to the masses: Wrong. The masses are broke ($4k average net worth in America?). Let others cut a trail through the jungle so you can peacefully walk in and capitalize on their hard work. By rejecting these defunct rules and following Nathan Latka's unconventional path, you can copy other people's ideas shamelessly, bootstrap a start-up with almost no funding, invest in small local businesses for huge payoffs, and reap all the benefits.
Okładka książki Jakość życia przedsiębiorców
nowość

49,90 zł 41,14 zł


Jakość życia przedsiębiorców
Opakowanie Communication in Organizations

115,00 zł


One of the most important requirements of leadership is effective communication. The idea that some people are natural leaders and that others will never learn to show good leadership is now outdated. It has been replaced by the conviction that leadership and communication skills can be learnt. This second edition of Communication in Organizations continues to give clear advice and guidance on communicating in a range of different contexts in the workplace. From handling complaints and breaking bad news to negotiating deals and giving presentations, it explores the building blocks to effective communication skills, nurturing the leadership qualities required in any organization. By defining the abstract concepts of ‘organization’ and ‘communication’, it provides readers with the necessary skills to conduct any conversation on a professional manner. Illustrated with concrete examples throughout, this new edition includes a new chapter on career coaching, with exercises and ideas for role-play to enable the ideas to come alive. The three parts work seamlessly to expand the readers’ conversation skill-set as they progress through the book. Communication in Organizations is an invaluable resource for students of management and business psychology, as well as those taking courses who are already in the workplace. The practical aspects compliment both introductory and advanced courses in interpersonal communication, leadership and business and professional communication.
Okładka książki Doskonalenie systemów organizacyjnych
nowość

39,90 zł 32,10 zł


Tematyka niniejszej pracy doskonale wpisuje się we współczesne zmiany zachodzące w sektorze szkolnictwa wyższego. Na podstawie zapisów Ustawy 2.0 można stwierdzić, że wywiera ona duży wpływ na zmianę podejścia do sposobu zarządzania uczelniami. Ustawa ta nakłada na osoby odpowiedzialne za procesy zarządcze uczelni obowiązek poszukiwania nowych rozwiązań oraz dostosowywania się do zmieniającego się ładu akademickiego. Zagadnienia podejmowane przez autorów publikacji w dużym stopniu odpowiadają współczesnym problemom, przed jakimi stoją uczelnie. Książka szczególnie polecana jest menadżerom akademickim oraz osobom zajmującymi się zagadnieniami zarządzania na uczelniach.
Okładka książki Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
nowość

39,90 zł 32,10 zł


Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności. Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami. Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi
nowość

69,00 zł 56,89 zł


Wśród wyzwań, które stoją przed współczesnymi przedsiębiorstwami, szczególnie ważna jest rosnąca rola zasobów ludzkich jako źródła przewagi konkurencyjnej. Istotne jest także dążenie do podnoszenia efektywności, wykorzystywanie możliwości stwarzanych przez nowoczesne technologie, konieczność działania przy założeniu ciągłych zmian. Nowe uwarunkowania wymagają szybkości, elastyczności czy też zdolności uczenia się, które mogą zapewnić kompetentni pracownicy. Inspiracją do napisania książki są systematyczne i ciągłe zmiany zachodzące w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Wynikają one z przeobrażeń widocznych na rynku pracy, zmian społecznych, ekonomicznych czy pokoleniowych. Wszystkie te modyfikacje powodują, że choć tematyka zarządzania zasobami ludzkimi jest podejmowana od lat, wymaga ciągłego aktualizowania. Książka powstała na podstawie zgromadzonej przez autorów wiedzy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzonych przez nich badań naukowych oraz praktycznego doświadczenia. Dzięki temu w książce opisano najnowsze metody, narzędzia, instrumenty oraz trendy, które stanowią obszar zainteresowania zarówno dla praktyków, jak i teoretyków.
Okładka książki Odpowiedzialność karna menedżerów spółek handlowych
nowość

149,00 zł 122,85 zł


W publikacji omówiono odpowiedzialność karną osób zawodowo zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem spółkami handlowymi. Opracowanie łączy wyczerpującą prezentację zagadnień prawnokarnych z właściwymi instytucjami z zakresu prawa cywilnego i handlowego, które znajdują zastosowanie przy ocenie odpowiedzialności karnej menedżerów spółek handlowych. W książce szczegółowo przedstawiono m.in.: - przestępstwa nadużycia zaufania w obrocie gospodarczym, - wyrządzenie znacznej szkody majątkowej, - nieprowadzenie lub nierzetelne prowadzenie dokumentacji spółki, - przestępstwa związane z upadłością spółki i z rachunkowością, - ogłoszenie lub przedstawienie nieprawdziwych danych. Opracowanie zainteresuje adwokatów, radców prawnych, sędziów, prokuratorów zajmujących się sprawami karnymi gospodarczymi, a także menedżerów spółek handlowych.
Okładka książki Zarządzanie wartością i wycena marki.

65,00 zł 49,04 zł


Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka