KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

Opakowanie Optymalna spółka do biznesu
nowość

39,00 zł 34,11 zł


Jaką formę spółki wybrać – kapitałową czy osobową? Przed takim pytaniem staje wielu przedsiębiorców. Wybór formy prowadzonej działalności zależy od sytuacji konkretnego przedsiębiorcy, w tym zwłaszcza: poziomu ryzyka z nią związanego, rozmiaru działalności i jego możliwości finansowych. Biznesmen ma do wyboru m.in. spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, wkrótce już prostą spółkę akcyjną, spółkę jawną, partnerską, komandytową, akcyjną, komandytowo-akcyjną oraz cywilną. W treści niniejszego Poradnika zostaną udzielone praktyczne informacje o wybranych spółkach, które mogą pomóc Czytelnikowi w podjęciu właściwej decyzji. Z publikacji można się dowiedzieć m.in.: Czy przedsiębiorca powinien wybrać P.S.A. czy sp. z o.o. Jakie korzyści i zagrożenia niesie ze sobą prowadzenie działalności w ramach P.S.A. Kiedy najlepszą formą dla biznesu jest sp. z o.o. Jakie zagrożenia niesie ze sobą prowadzenie spółki osobowej Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze formy spółki
Okładka książki Czas w życiu i pracy
nowość

48,30 zł 36,44 zł


Książka składa się z dwóch części. Pierwsza część prezentuje filozoficzne podejście do czasu. Znajduje się tu przegląd wielu interesujących koncepcji związanych z definicją czasu, jego mierzeniem, kategoriami i związkami z przestrzenią. Przedstawia się postrzeganie czasu przez pryzmat jego ograniczenia, kalendarzy, względności w odczuwaniu czasu, koncepcji wykorzystywania przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, zwraca się uwagę na pośpiech i przyspieszenie, jakie pojawia się współcześnie w naszym życiu. Znajdują się tu także propozycje pozyskiwania czasu, a przynajmniej jego lepszego wykorzystywania poprzez organizację przestrzeni, zarządzanie projektami i własne doskonalenie. Druga część ma ścisły związek z czasem pracy. Z jednej strony przedstawia się czas jako atut funkcjonowania organizacji w znaczeniu szybkości ich działania, konkurencji, strategii i sposobów jego kompresji. Z drugiej jako przedmiot zarządzania. Szczególną uwagę zwraca się na czas pracy menedżerów, sposób analizy i doskonalenie ich pracy poprzez planowanie i organizowanie działań.
Okładka książki Ciągłość i transformacja gospodarki

8,82 zł 6,65 zł


Książka jest analizą potencjału produkcyjnego gospodarki polskiej, istniejącego na początku procesu transformacji (przełom 1989 i 1990 r.), jego zmian i wykorzystania do 2000-2010 roku. Przez potencjał produkcyjny rozumie się tu zasoby obejmujące trzy elementy: majątek trwały, zasoby pracy i zasoby energetyczne kraju. Każdy z tych elementów jest przedmiotem oddzielnych opracowań stanowiących części książki. 1. Reprodukcja majątku trwałego - prof. dr hab. Paweł Glikman. 2. Zasoby pracy, zatrudnienie i bezrobocie. Elementy prozatrudnieniowej dualnej strategii rozwoju gospodarczego - prof. dr hab. Mieczysław Kabaj. 3. Potencjał energetyczny Polski i jego wykorzystanie. Diagnoza i prognoza do 2010 r. - doc. dr inż. Tadeusz Muszkiet. W prezentowanej pracy wspólna jest jej konstrukcja, jednak opinie wyrażane przez autorów nie są wynikiem uzgodnionych stanowisk, lecz własnych przemyśleń i ocen analizowanych zjawisk.
Opakowanie Biznes międzynarodowy
nowość

12,60 zł 9,51 zł


Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: - Synteza; - Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; - Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; - Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; - Pytania kontrolne; - Literatura zalecana
Okładka książki Szef, którego szukamy
nowość

59,00 zł 42,18 zł


Zarządzanie bez hierarchii i wspólna odpowiedzialność - mrzonka czy nowa realność? 10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego? Książka wyjaśnia ten paradoks: po co samozarządzającej się firmie szef? Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności to książka, która bezstronnie i analitycznie opisuje new work, nowe praktyki zarządzania, znane też jako turkusowe. Kiedy o samozarządzaniu piszą praktycy, robią to zwykle ci, którzy wciąż aktywnie prowadzą firmy, szczerze cieszą się swoimi sukcesami. Zaimplementowanie "turkusu" w każdej firmie może przynieść zupełnie nieoczekiwane skutki uboczne. W najgorszym wypadku, co udowadnia ta książka, może nawet zagrozić stabilności biznesu. Autor, który w poprzednich książkach przedstawił swoje motywy i drogę do zmian wprowadzanych w firmie, po ostatecznym przekazaniu jej sterów młodszemu pokoleniu zamyka tą pozycją cykl Szef, który... Podsumowuje doświadczenia, przygląda się krytycznie własnym decyzjom, sukcesom i błędom oraz przedstawia konkretny plan na stworzenie organizacji, która funkcjonuje i rozwija się nie tylko wtedy, gdy szef jest w pobliżu. Czyni to w żywej, fascynującej formie, opierając się na praktycznych przykładach z całego świata, lecz także sięgając po solidną wiedzę naukową. Turkusowa samoorganizacja pracy, choć dla coraz większej liczby liderów stanowi metodę fascynującą i obiecującą, potrafiła niejednemu już przysporzyć problemów. Nie jest to metoda ani łatwa, ani też dająca się zastosować bez głębokiego przygotowania. Idea firmy życzliwej ludziom i planecie, zespołu pracującego bez nadzorców, budowanego na fundamencie zaufania i odpowiedzialności, jest bez wątpienia pociągająca. I jest też możliwa, co nie oznacza, że zrealizuje się sama ani że raz wdrożona, nie musi być pielęgnowana. Turkus to nie stan, ale proces. Kolejną książkę Andrzeja Jeznacha gorąco polecam tym wszystkim, których pociągają i intrygują nadchodzące zmiany w obszarze nowych paradygmatów organizacji pracy. prof. Andrzej Jacek Blikle, autor Doktryny jakości Odważna, szczera i przenikliwa analiza idei i praktyki turkusowego zarządzania i samozarządzających się organizacji. Pozbawia ciężaru złudzeń, otwierając dzięki temu nowe, realistyczne perspektywy dla jakże pilnych wysiłków humanizowania ludzkiej pracy i biznesu. Konieczna lektura dla nowoczesnych przywódców. Wojciech Eichelberger, psycholog, trener i doradca biznesu
Okładka książki Strategiczne zarządzanie marketingiem

18,90 zł 14,26 zł


Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
Okładka książki Problemy organizacji
nowość

27,30 zł 20,60 zł


Książka przybliżająca, głównie praktycznie, problematykę z zakresu funkcjonowania organizacji. Treść została skoncentrowana wokół ośmiu zagadnień wyszczególnionych w rozdziałach poświęconych: - Organizacji jako dyscyplinie naukowej, - Strategii w organizacji i zarządzaniu strategicznym, - Źródłom innowacji i procesom innowacyjnym w przedsiębiorstwie, - Podejmowaniu decyzji w organizacji, - Interpersonalnemu charakterowi organizacji, - Kulturze w kontekście organizacji, - Etyce w kontekście organizacyjnym, - Koncepcji teoretycznej organizacji i zarządzania. Opracowanie oparto na bogatej literaturze przedmiotu zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Teoretyczny dorobek klasyków organizacji i zarządzania został zamieszczony w ostatniej części publikacji. W książce każdy rozdział kończy się pytaniami kontrolnymi. Książka została napisana z myślą o studentach tych kierunków studiów, w których jest omawiana problematyka organizacji. Może być ona również istotnym źródłem wiedzy i pomocą przy pisaniu wszelkiego rodzaju prac, m.in. referatów, prac licencjackich i magisterskich. Pracownikom wszystkich szczebli przedsiębiorstw i organizacji będzie przydatna jako poradnik organizacyjny.
Okładka książki Menedżeryzm, strategie, zarządzanie
nowość

15,75 zł 11,88 zł


Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.
Okładka książki Alfabet mitów menedżerskich czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania
nowość

49,90 zł 41,14 zł


Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania. Autorzy „Alfabetu mitów menedżerskich” brawurowo rozprawiają się z różnymi mitami, ale wyłącznie opierając się na danych, dbając o użyteczność końcowych wniosków. Odwaga – rozumiana jako otwartość na zmianę i świadomość konieczności walki z rutyną w myśleniu – którą prezentują w kwestionowaniu prawd oczywistych, albo właśnie mitów, bardzo imponuje. To obowiązkowa lektura menedżera. Przemysław Budkowski prezes Allegro Mit to prawda czy fałsz? Zdarzenie realne czy tylko miła historyjka na pograniczu bajki? Co o tym decyduje? Autorzy tej książki, w odniesieniu do kilkunastu tez ogólnie powszechnych w praktyce zarządzania w biznesie, próbują rozstrzygnąć tę kwestię. Stoją twardo na gruncie nauki i badań, aby przybliżyć czytelnikowi, która z tych tez może być prawdziwa, a która jest tylko przekonaniem – i to takim, z którego jego głosiciele mogli się już wycofać lub które mogli znacząco zmodyfikować. Ireneusz Dąbrowski przewodniczący Rady Nadzorczej ABC Data Autorzy nie wypisują prostych recept ani nie obiecują, że stworzyli przepis na zarabianie pieniędzy. Wręcz przeciwnie – w bezwzględny sposób rozprawiają się ze sposobem myślenia, który podpowiada, że znajomość kilku prostych trików zapewni odniesienie sukcesu. Ich książka jest nie tylko pasjonującą lekturą. To cenne narzędzie, które pomoże przedsiębiorcom w podejmowaniu lepszych decyzji. prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz Uniwersytet SWP
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
nowość

49,90 zł 35,67 zł


Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. „Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research” realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera „Średniookresowa mobilność naukowców” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001. Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.
Okładka książki Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji

49,00 zł 42,85 zł


Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
Okładka książki Crowdfunding korporacyjny
nowość

39,00 zł 32,16 zł


Celem prezentowanych rozważań jest przybliżenie koncepcji crowdfundingu korporacyjnego, jej specyficznych cech i tendencji rozwoju, podobieństw i różnic z tradycyjnym internetowym crowdfundingiem, także powiązanych korzyści ekonomiczno-społecznych, jak i oszacowanie rozmiarów tego globalnego segmentu rynkowego.
Okładka książki Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej
nowość

69,00 zł 58,96 zł


Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książka zwiera zadania testowe, sytuacyjne testowe, studia przypadków z rozwiązaniami i bez, przykłady rzeczywistych egzaminów, wprowadzenie o metodach uczenia się i technikach egzaminacyjnych, zadania teoretyczne i praktyczne. Podręcznik jest niezwykle przydatnym źródłem wiedzy dla studentów w zakresie przedmiotów: audyt, rewizja finansowa, badanie sprawozdań finansowych na poziomie magisterskim. Praktyczne treści znajdą w nim również wszyscy, którzy przygotowują się do egzaminów zawodowych PIBR, ACCA, CFA doradcy inwestycyjnego oraz słuchacze studiów podyplomowych i kursów MBA.
Opakowanie Zatrudnianie i zwalnianie pracowników.Obowiązki pracodawców 2021
nowość

69,00 zł 60,34 zł


Jest to kompleksowe opracowanie, które przedstawia krok po kroku zasady zatrudniania pracowników oraz rozwiązywania umów o pracę. Uwzględniono w nim najnowsze zmiany przepisów, w tym szczególne rozwiązania wprowadzone przez tzw. tarczę antykryzysową w czasie epidemii COVID-19. Dotyczą one m.in. obowiązków pracodawcy w przypadku zakończenia stosunku pracy oraz przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń bhp. Dzięki publikacji pracodawcy dowiedzą się również, jak rozwiązać umowę o pracę, aby nie narazić się na roszczenia pracowników. Książka wyjaśnia m.in.: • jakich danych można wymagać od kandydata do pracy, a jakich od pracownika, • co powinien zawierać kwestionariusz osobowy, • jak sporządzić umowę o pracę, • jaki rodzaj umowy o pracę dla pracownika wybrać, • jak uzasadnić wypowiedzenie umowy o pracę, • co powinno zawierać porozumienie stron dotyczące rozwiązania stosunku pracy, • w jakich przypadkach pracownicy podlegają ochronie przed zwolnieniem z pracy, • kiedy można rozwiązać z pracownikiem umowę o pracę bez wypowiedzenia. Publikacja zawiera liczne przykłady, zestawienia tabelaryczne i wzory dokumentów. Jest niezbędnym narzędziem przydatnym w pracy każdego specjalisty ds. kadr. ATUTY PUBLIKACJI: Praktyczna publikacja, która w kompleksowy sposób przedstawia zasady zatrudniania i zwalniania pracowników w czasie pandemii COVID-19.
Okładka książki ZFŚS 2021 komentarz
nowość

69,00 zł 60,34 zł


Publikacja zawiera praktyczne objaśnienia do każdego artykułu ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Szczegółowo omówiono w niej obowiązki związane z prowadzeniem działalności socjalnej, jakie mają pracodawcy. Wyjaśnienia zostały poparte praktycznymi przykładami, wzorami dokumentów, stanowiskami urzędowymi i orzecznictwem sądowym. W komentarzu uwzględniono zmiany dotyczące limitu świadczeń z zfśs zwolnionych z podatku z powodu COVID-19 w 2021 r. Objaśniono także problematykę ujawniania przez beneficjentów pomocy danych o ich sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej uprawniającej do świadczeń. Co istotne, w 2021 r. utrzymano odpis na zfśs w wysokości obowiązującej w 2020 r. Komentarz został wzbogacony o rozwiązania problemów pojawiających się w praktyce funkcjonowania zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Są one przedstawione w formie pytań i odpowiedzi jako odrębna od komentarza część książki. Jest to obowiązkowa lektura dla osób zajmujących się rozliczeniami kadrowo-płacowymi w podmiotach prowadzących działalność socjalną. Zawarte w książce wyjaśnienia zainteresują również beneficjentów świadczeń pochodzących z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, a zwłaszcza członków komisji socjalnych. Mariusz Pigulski – ekspert i praktyk od ponad 20 lat zajmujący się prawem pracy i ubezpieczeń społecznych. Absolwent Podyplomowego Studium Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim, autor licznych opracowań i publikacji z dziedziny kadrowo-płacowej. ATUTY PUBLIKACJI: Jedyna na rynku aktualna publikacja na temat zfśs – dla praktyków, napisana prostym i zrozumiałym językiem.
Okładka książki Big Data
nowość

34,90 zł 28,78 zł


> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Big data pokazuje, jak postęp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfrowego wszechświata wpłynął na radykalną transformację nauki o danych. Czym są duże zbiory danych i jak zmieniają świat? Jaki mają wpływ na nasze codzienne życie, a jaki na świat biznesu? W tej książce czytelnik znajdzie odpowiedzi na te pytania. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Okładka książki Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach
nowość

29,00 zł 20,73 zł


Jeśli ktoś kiedyś ci powiedział, że inwestowanie w nieruchomości wymaga dużego kapitału i że nie masz po co próbować swoich sił w tej dziedzinie, to… jak najszybciej o tym zapomnij! Zarabianie na nieruchomościach obejmuje szeroki zakres działań i zapewniam cię, że każdy, jeśli tylko ma odrobinę chęci, może osiągnąć sukces na tym polu. Dzięki konkretnym technikom i sprawdzonym strategiom opisanym w książce, którą właśnie trzymasz w dłoni, dowiesz się, co zrobić, by bez kosztów i poświęcania ogromnej ilości czasu zacząć wreszcie zarabiać. I to zarabiać dobrze. "Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach" – to nie jest kolejny poradnik, jakich wiele. To kompendium wiedzy popartej doświadczeniem jednego z najbardziej skutecznych agentów nieruchomości na warszawskim rynku. Autor przystępnie wyjaśnia zagadnienia dotyczące rynku nieruchomości, które są pomijane w większości książek o tej tematyce. Pokazuje różne rodzaje nieruchomości, w jakie można inwestować, i dzieli się z czytelnikami bezcenną wiedzą na temat metod zarabiania na nich. Na podstawie swego wieloletniego doświadczenia udziela również profesjonalnych porad dotyczących podatkowych i prawnych aspektów inwestowania w nieruchomości. Poznasz tajemnice, których nie zdradzą ci inni eksperci rynku nieruchomości, czyli unikatowe sposoby osiągania zysków przy zerowym lub minimalnym wkładzie własnym. Leszek Markiewicz jest ekspertem i analitykiem rynku nieruchomości, autorem licznych publikacji, opracowań i artykułów dla poczytnych periodyków i portali, takich jak „Rzeczpospolita”, infor.pl czy eGospodarka.pl. Jest doradcą inwestycyjnym w zakresie rynku nieruchomości, a z jego usług korzystają najwięksi inwestorzy, w tym osoby z listy stu najbogatszych Polaków. Współpracuje z deweloperami, a także z indywidualnymi klientami kupującymi i sprzedającymi nieruchomości. Na co dzień robi to, co lubi – czyli zajmuje się pośrednictwem na rynku nieruchomości, wprowadzając i stale udoskonalając swój autorski System Skutecznej Sprzedaży Nieruchomości, który zapewnia o 30% szybszą sprzedaż nieruchomości w cenie o 10% wyższej niż agencje wykorzystujące tradycyjne metody.
Okładka książki Zasady strategii
nowość

49,90 zł 35,67 zł


Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
Okładka książki Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw. Wydanie V

149,00 zł 106,52 zł


Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami. To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia. W książce: zasady podejmowania decyzji dotyczących organizacji produkcji i usług mierniki wydajności i mapowanie procesów zarządzanie jakością zarządzanie mocą produkcyjną i zaopatrzeniem planowanie zagregowane i model just-in-time Zarządzanie operacjami i łańcuch dostaw? To po prostu musi działać dobrze! O autorach Prof. Cecil Bozarth jest ekspertem w dziedzinie zarządzania łańcuchami dostaw. Interesuje się również systemami informatycznymi stosowanymi w tej dziedzinie. Doradzał wielu znanym firmom. Zasiada w radzie programowej Journal of Operations Management. Robert Handfield jest pracownikiem naukowym i doświadczonym konsultantem w dziedzinie zaopatrzenia i logistyki, napisał na ten temat kilka książek. Był redaktorem naczelnym Journal of Operations Management.
Okładka książki NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania. Wydanie IV
nowość

79,00 zł 56,48 zł


Programowanie neurolingwistyczne najpierw było techniką terapeutyczną, a później znalazło zastosowanie w biznesie. Obecnie zdobycze NLP służą też do kierunkowania świadomego rozwoju. W praktyce NLP opiera się na kilku filarach. Są to budowanie świadomości wzorców myślowych, doskonalenie komunikacji oraz modelowanie strategii osiągania celów. Wszystkie te elementy można stosować na różne sposoby, aby na przykład podnosić jakość relacji, poprawiać skuteczność oddziaływania i uzyskiwać większą kontrolę czy budować świadomość podejmowanych wyborów. To czwarte, uzupełnione i rozszerzone wydanie bestsellerowej książki poświęconej praktycznemu stosowaniu NLP w pracy zawodowej. Nie ma tu niezrozumiałego żargonu, za to jest klarowne wyjaśnienie koncepcji NLP w sposób gotowy do zastosowania w kontekście wpływania na ludzi, komunikacji, negocjacji, pracy zespołowej i szkoleń. W tym wydaniu omówiono sporo nowych ważnych zagadnień, takich jak humor, czyste pytania czy metakomunikaty. Od nowa napisano rozdział dotyczący modelowania życia i modelu TOTE. Poszczególne zagadnienia zostały bogato zilustrowane przykładami stosowania NLP w pracy. Nie zabrakło licznych porad, ćwiczeń i wskazówek - aby ułatwić naukę, poprawić kreatywność, udoskonalić komunikację i wzmocnić swój wpływ na innych! W tej książce między innymi: czym jest i jak działa NLP wzorce myślenia, filtry, metakomunikaty doskonalenie siebie i programowanie swojej szczęśliwej przyszłości kierowanie ludźmi za pomocą NLP rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, ukierunkowanie na cel NLP. Zrozum, jak wpływasz na ludzi. Naucz się wpływać skuteczniej. O autorze Sue Knight jest trenerem NLP. Uczestnikom swoich szkoleń pomaga rozwijać zdolności przywódcze i poprawiać wyniki w życiu zawodowym i prywatnym. Prowadzi konferencje i seminaria NLP na całym świecie. Jest autorką pięciu książek, w tym bestsellera NLP Solutions.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj