Dobre Książki

Praca i biznes

Wirtualne targowisko Tom 3

29,40 zł 24,99 zł


Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje – będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji „Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie” – stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak – o czym nie można zapominać – może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego – kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość – podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia
Wirtualne targowisko Tom 2

25,20 zł 21,42 zł


Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań. Redaktorzy Wstęp
Psychologiczne aspekty controllingu

85,00 zł 62,90 zł


Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania. „Interesariusze controllingu” od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem interdyscyplinarnym pod względem badawczym oraz wielowymiarowym pod względem aplikacyjnym. Warto zauważyć, że controlling bywa na różne sposoby rozumiany oraz na różne sposoby stosowany. Ponadto łączy on w sobie różnorodne zagadnienia, zawierające zarazem aspekty zarządzania, rachunkowości, finansów i innych dziedzin wiedzy. Dodatkowo controller współpracuje z przedstawicielami każdej z tych sfer, a efekty jego pracy trafiają do wielu różnych grup odbiorców. W związku z tym w controllingu szczególnie istotny jest wymiar, który często kwitowano tyleż ogólnym, co niesprecyzowanym określeniem - „czynnik ludzki”. Wydaje się, że controlling, stosowany w Polsce w sposób coraz szerszy i coraz bardziej wyrafinowany, zasługuje na dokładniejsze opracowanie tego właśnie aspektu. Stąd pomysł na tę książkę. Można więc powiedzieć, że swoje powstanie zawdzięcza ona zarówno samym controllerom postulującym zwiększenie obszaru poznania czynników psychologicznych wpływających na controlling, jak i badaczom controllingu, wskazującym na niszę badawczą w tym zakresie. Najważniejszą wartością dzieła, a jednocześnie wkładem w polską literaturę przedmiotu, jest odniesienie wyników badań zaprezentowanych w literaturze psychologicznej do praktyki w zakresie controllingu. Interdyscyplinarny charakter recenzowanej pozycji jest całkowicie uzasadniony i stanowi o nowatorskim podejściu autorki. dr hab. Ewa Wanda Maruszewska, prof. UE Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Książka stanowi ciekawą propozycję połączenia wiedzy z zakresu controllingu, zarządzania oraz psychologii, co jest rzadkością na polskim rynku wydawniczym. To cenne kompendium wiedzy zarówno dla obecnych, jak i przyszłych controllerów. dr Sabina Kołodziej Akademia Leona Koźmińskiego
Zachowuj się!

39,90 zł 30,12 zł


O czym rozmawiać podczas kolacji służbowej? Jak składać kondolencje? Jakich kwiatów nie wręczać Japończykowi? Nie daj się zaskoczyć w żadnej sytuacji! Ten praktyczny poradnik savoir-vivre’u pokaże ci, jak właściwie zachować się zarówno w sytuacjach formalnych, takich jak rozmowa kwalifikacyjna, prowadzenie negocjacji, dyskusja na zebraniu, jak i w życiu prywatnym: na randce, na imprezie rodzinnej czy w teatrze. Znajdziesz tu również wiele cennych wskazówek dotyczących nauki dobrych manier u dzieci, bezpiecznych zachowań i dbania o własny wizerunek w świecie wirtualnym. Dowiesz się, jak elegancko korzystać z poczty elektronicznej, dlaczego warto wybrać „poważny” adres e-mail, czy dobre maniery obowiązują na Facebooku. Dla podróżujących polecamy rozdział dotyczący zachowania się w różnych częściach świata, w którym zamieszczamy szczegółowe informacje, jak nie narazić się mieszkańcom poszczególnych krajów. Silke Schneider-Flaig zaliczana jest w Niemczech do najbardziej znanych ekspertów zajmujących się etykietą. Od wielu lat udziela w mediach porad na temat dobrych manier. Warto posłuchać jej rad i zadbać, by nieznajomość reguł nie zrujnowała nam dobrze zapowiadającej się rozmowy o pracę lub randki! Obecne wydanie zostało opracowane przez redakcję specjalnie dla polskiego czytelnika.
Spółka celowa

178,50 zł 160,65 zł


Jak wykorzystywać spółkę celową do realizacji różnego rodzaju przedsięwzięć? Jak maksymalnie wykorzystywać atrybuty spółki celowej w realizacji projektów inwestycyjnych i operacji gospodarczych? Kompendium wiedzy na temat spółek celowych – ich tworzenia, funkcjonowania , finansowania w realiach prawnych i podatkowych w Polsce – opracowane w oparciu o aktualne przepisy prawa, w kontekście orzecznictwa, praktyki gospodarczej oraz zwyczajów instytucji finansowych. Autor – na podstawie swojej eksperckiej wiedzy i doświadczenia – omawia wszystkie aspekty podejmowania działalności w formie spółki celowej. Komentarz odnosi się do obowiązującego stanu prawnego, specyficznych regulacji bankowych oraz metod analizy finansowej i analizy ryzyka stosowanych przez banki i fundusze inwestycyjne. W publikacji m.in.: - podstawowe pojęcia związane z formułą spółek celowych, - atrybuty spółki celowej, - możliwe formy prawne spółki celowej i zasady tworzenia spółki celowej, - wybrane problemy funkcjonowania spółki celowej w strukturach holdingowych (lub w strukturach funduszy inwestycyjnych), - możliwości optymalizacji podatkowej z udziałem spółek celowych, - spółka celowa w PPP i w innych projektach z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, - spółka celowa w PPP a koncesja na roboty budowlane, - rachunki powiernicze i inne formy wyodrębniania przedsięwzięć inwestycyjnych, - spółka celowa w finansowaniu projektów inwestycyjnych, - finansowanie specjalistyczne i finansowanie project finance, - pozyskiwanie finansowania dla spółki celowej, - ocena projektów inwestycyjnych realizowanych w formule spółki celowej (project finance) przez instytucje finansowe, - spółka celowa w finansowaniu wybranych operacji finansowych (transakcje LBO, MBO, transakcje restrukturyzacyjne, sekurytyzacja aktywów).
infoKalendarz kadrowo-księgowy 2018

59,00 zł 50,15 zł


KALENDARZ DLA KADROWYCH I KSIĘGOWYCH z sektora prywatnego i publicznego! W części merytorycznej infoKaledarza znajdują się pogrupowane informacje dot.: umów stosowanych w zatrudnieniu urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, dodatkowych, szkoleniowych wypowiedzeń umów o pracę, wysokości odpraw wysokości odpisów na zfśs zwolnień, zasiłków, dokumentów ZUS bezpieczeństwa i higieny pracy diet, ryczałtów i rekompensat podatków Przy każdym miesiącu zebrane zostały najważniejsze informacje kadrowe i księgowe na dany okres. Dodatkowo na pojedynczych, dziennych stronach kalendarium znajduje się przypomnienie najważniejszych zadań i terminów na dany dzień. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2018 to: stawki podatków, diet, ryczałtów, rekompensat; wysokość odpraw, zasiłków chorobowych i opiekuńczych; wymiary urlopów wypoczynkowych, rodzicielskich, szkoleniowych; częstotliwość badań lekarskich i szkoleń BHP; ważne kontakty. infoKALENDARZ kadrowo-księgowy 2018 idealnie sprawdza się w pracy – oprócz dziennego terminarza zawiera: Szczegółowo rozpisane czynności i terminy z prawa pracy i księgowości dla sektora prywatnego i publicznego. Praktyczne zestawienia danych kadrowych i podatkowych. Daty czynności kadrowych i podatkowych oraz sprawozdań finansowych.
Kadry i płace - ujęcie prawne i praktyczne

90,00 zł 66,14 zł


Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania działu kadrowo-płacowego to jeden z priorytetów kadry zarządzającej w każdej jednostce gospodarczej zatrudniającej pracowników. Prawidłowa polityka kadrowa, pozbawione błędów rozrachunki z pracownikami i związane z nimi prawidłowe rozliczenia publicznoprawne to cele służb kadrowo-płacowych. Osiągnięcie tych celów stanowi wyzwanie głównie ze względu na konieczność poruszania się w skomplikowanej materii przepisów prawnych oraz konieczności ich zastosowania w praktyce. Niezbędna wiedza w tej dziedzinie ma interdyscyplinarny charakter, ponieważ obejmuje aspekty kadrowo-płacowe, zarządcze, a nawet psychologiczne. Książka zawiera: • praktyczne ujęcie zagadnień kadrowo-płacowych w szerokim zakresie, • zagadnienia teoretyczne wzbogacone przykładami, • szeroką tematykę obejmującą m.in. nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy, naliczanie listy płac, zarządzanie kadrami, controlling personalny, • omówienie wąskiej i aktualnej tematyki zatrudniania cudzoziemców. Książka jest polecana uczestnikom studiów podyplomowych i szkoleń o tematyce kadrowo-płacowej oraz osobom rozpoczynającym pracę zawodową w działach kadr i płac, a także w działach finansowych. Stanowi kompleksowe opracowanie przydatne także doświadczonym pracownikom.
Wirtualne targowisko

31,50 zł 26,78 zł


W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
Elastyczne zarządzanie czasem

34,90 zł 27,04 zł


Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później? Poznaj sprawdzone techniki zarządzania czasem i przekonaj się, że dobrej organizacji można się nauczyć! Ta książka przeprowadzi cię przez strategię 5 kroków, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad codziennymi zadaniami i zaczniesz reagować elastycznie na nieprzewidziane sytuacje. Autorka zdradza praktyczne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów i podpowiada, jak unikać pułapek w zarządzaniu czasem, by efektywnie planować zadania. Dzięki lekturze tej książki: nauczysz się wyznaczać priorytety i przestaniesz odkładać zadania na później zaczniesz posługiwać się językiem działania i wcielisz pomysły w życie poznasz sprawdzone sposoby na planowanie dnia, tygodnia i miesiąca dowiesz się, jak radzić sobie z presją innych i jak odmawiać, by chronić swój czas nabierzesz pewności siebie i zaufania do własnych decyzji będziesz kończyć dzień z poczuciem satysfakcji! O autorce: Izabela Krejca-Pawski - szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Autorka książki „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania czasem, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych dostępny na stronie izakrejcapawski.pl
Społeczna odpowiedzialność biznesu.

59,90 zł 46,72 zł


Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations.
Mieć odwagę służyć

29,90 zł 25,26 zł


W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do niezwykłej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, lecz satysfakcjonującą decyzję - zarządzać przez przywództwo służebne. „Mieć odwagę służyć opisuje rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder proponuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Wyjątkowa książka! Gorąco ją polecam”. Stephen M.R. Covey, autor bestsellera Szybkość zaufania i współautor książki Mądre zaufanie „Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę pomiędzy relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, żeby dowiedzieć się, jak to się robi!”. Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation „Liderom trudno pojąć, że przywództwo służebne może dać świetne wyniki oraz olbrzymią satysfakcję ludzi. Cheryl Bachelder dostarcza inspirujący podręcznik, jak być przywódcą, który może pomóc osiągnąć znakomite rezultaty”. Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer® oraz Przywództwo wyższego stopnia „Od bardzo dawna nie przeczytałam książki od początku do końca jednym tchem. A tak właśnie było w przypadku Mieć odwagę służyć. Musiałam się opanować, aby nie przeczytać jej natychmiast ponownie! To prawdziwy bestseller i jak tylko pojawi się w księgarniach, będę gorąco polecała tę książkę przyjaciołom, włączając tych wszystkich, dla których jestem mentorem”. Colleen Barrett, emerytowany prezes Southwest Airlines oraz współautor książki Lead with LUV „Każdy przywódca może nauczyć się czegoś z rzeczowych, zajmujących historii zawartych w książce Mieć odwagę służyć. Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat przywództwa, jaką czytałem, i powinna stać się obowiązkowa dla każdego lidera”. Joel Manby, dyrektor generalny Herschend Family Entertainment oraz autor książki Love Works
Spółka komandytowa Praktyczny przewodnik dla przedsiębiorcy

49,90 zł 36,67 zł


Jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi lub zamierza prowadzić działalność gospodarczą w formie spółki komandytowej? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie i znajdziesz w nim zagadnienia prawne i podatkowe związane z funkcjonowaniem spółki komandytowe,j a w szczególności: - zakładanie i funkcjonowanie spółki, - przygotowanie umowy spółki z uwzględnieniem potrzeb przedsiębiorcy, - przekształcenie spółki handlowej w spółkę komandytową, - zasady wypłaty z zysku, - korzyści podatkowe, - podejmowanie uchwał związanych z bieżącymi sprawami spółki. Zaletą książki są liczne przykłady oraz wzory uchwał, pism procesowych i formularzy. Z książki skorzystają także kancelarie zajmujące się obsługą prawną takich przedsiębiorców. Autorzy są radcami prawnymi specjalizującymi się w tematyce omawianej w książce. M. Nieradka-Bernaciak oraz J. Rodek-Kietlińska są autorkami książki „Przedsiębiorca w Internecie. Kompendium” (Poltext 2016), która zdobyła I miejsce w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny” w konkursie ECONOMICUS 2016.
English for Business and Politics

44,90 zł 33,00 zł


Kultowy podręcznik Dagmary Świdy teraz dostępny z nagraniem dźwiękowym w formie pliku mp3! Dzięki tej książce z łatwością przyswoisz słownictwo z zakresu gospodarki i polityki a czytanie oryginalnych tekstów czy śledzenie wypowiedzi po angielsku np. na konferencjach, w radiu i telewizji nie będzie już problemem. Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych i pomaturalnych kształcących przyszłych ekonomistów, finansistów, biznesmenów, dyplomatów, dziennikarzy, specjalistów z zakresu zarządzania i innych pokrewnych dziedzin. Może być stosowana już na średnim poziomie nauczania „języka ogólnego”, a także może służyć do samodzielnej nauki tym wszystkim, którzy interesują się tą tematyką. Teksty oparto na materiałach dobranych z prasy codziennej i specjalistycznej. Są one odpowiednio adaptowane do potrzeb dydaktycznych i zawierają kluczową dla wybranej tematyki leksykę, połączenia wyrazowe i konstrukcje syntaktyczne. Każdy tekst jest zaopatrzony w słowniczek. Graficzna organizacja słownictwa specjalistycznego jest nowością w podręcznikach przeznaczonych do nauczania języka fachowego. Mapy i diagramy ilustrują w sposób syntetyczny użycie kluczowych słów we właściwych połączeniach wyrazowych. Umożliwia to ich szybkie zapamiętywanie i prawidłowe stosowanie. Ćwiczenia utrwalają terminologię i połączenia wyrazowe, pomagając przezwyciężyć interferencję języka ojczystego oraz pozwalają na opanowanie standardów obowiązujących w języku angielskim. W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3 z nagraniami wybranych tekstów z książki.
Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie

44,90 zł 33,00 zł


Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników. Podczas pełnienia roli głównego negocjatora FBI w międzynarodowych sytuacjach zakładniczych przetestował opisane przez siebie techniki na całym spectrum ludzkich dążeń. Jego książka Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata negocjacji o wysoką stawkę. Znajdziesz w niej między innymi trzymające w napięciu zakulisowe relacje z dramatycznych wydarzeń rozgrywających się na opanowanych przez gangi ulicach Haiti czy ze stale komplikującej się sytuacji napadu na bank w Brooklynie. Chris Voss opisuje umiejętności i strategie negocjacyjne, które pomogły jemu i jego kolegom odnieść sukces w najtrudniejszych sytuacjach, gdy w grę wchodziło ratowanie ludzkiego życia. Ten światowej klasy negocjator pokazuje, jak korzystać z tych narzędzi w miejscu pracy i w każdej innej dziedzinie życia. Przedstawia dziewięć efektywnych zasad – sprzecznych z intuicją taktyk i strategii – abyś i ty mógł stać się bardziej przekonujący zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. *** To pasjonująca lektura, pełna rad do natychmiastowego wykorzystania – dla negocjatorów zmagających się z najtrudniejszymi sytuacjami, lecz także dla osób pragnących lepiej radzić sobie z codziennymi konfliktami w pracy i w domu. Adam Grant, profesor Wharton School of Business, autor książek Buntownicy oraz Dawaj i bierz *** Podkreśla znaczenie inteligencji emocjonalnej, lecz nie kosztem mocy niezbędnej do osiągania porozumień. Jest to książka pióra byłego negocjatora FBI – kogoś, kto nie uznawał „nie” za odpowiedź – co czyni ją fascynującą lekturą. Jednocześnie jest to pozycja niezwykle praktyczna. Na jej stronach znajdziesz opis technik, które pomogą ci wynegocjować to, co chcesz. Daniel. H. Pink, autor bestsellera Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację Twój biznes – zasadniczo całe twoje życie – sprowadza się do twoich osiągnięć w decydujących rozmowach. Opisane tu narzędzia pozwolą ci uzyskać potrzebną ci przewagę. (…) To lektura obowiązkowa dla moich pracowników, ponieważ sam codziennie korzystam z zawartych w tej książce lekcji i chcę, aby moi ludzie robili to samo. Jason McCarthy, dyrektor generalny GORUCK *** Chris Voss jest jednym z najwybitniejszych praktyków i nauczycieli negocjacji na świecie. Jest założycielem i dyrektorem The Black Swan Group, firmy doradczej szkolącej pracowników firm z rankingu Fortune 500 oraz doradzającej im w trudnych negocjacjach. Voss wykładał w wielu szkołach biznesowych, w tym między innymi w Marshall School of Business przy Uniwersytecie Południowej Kalifornii, w McDonough School of Business przy Uniwersytecie Georgetown, na Harvardzie, w MIT’s Sloan School of Management oraz w Kellogg School of Management przy Uniwersytecie Northwestern. Tahl Raz odkrywa wielkie idee i wspaniałe historie pobudzające do zmian ludzi i organizacje. Jest wielokrotnie nagradzanym dziennikarzem i współautorem bestsellera magazynu „New York Times” zatytułowanego Never Eat Alone. Gdy nie prowadzi badań i nie pisze, szkoli kadrę kierowniczą, wygłasza wykłady na temat sił zmieniających nowy świat pracy, a także służy redaktorską pomocą kilku amerykańskim firmom.
Świadomy kapitalizm to się opłaca

69,90 zł 51,37 zł


Jak zbudować organizację, która będzie przynosiła korzyści dla swoich klientów, pracowników, inwestorów, społeczności, dostawców oraz środowiska naturalnego? Niektórzy uważają, że koncepcja świadomego kapitalizmu jest idealistyczna i niepraktyczna. W ich oczach świat biznesu jest polem twardej, brutalnej walki. W tym świecie dobrzy i mili ludzie zawsze kończą jako ostatni. (…) W rzeczywistości jednak prowadzenie biznesu w sposób zgodny z założeniami świadomego kapitalizmu nie tylko jest źródłem dobrostanu i szczęścia dla wszystkich interesariuszy, ale także stanowi sekret uzyskania trwałych sukcesów. Tradycyjne przedsiębiorstwa zmuszone do konkurencji ze świadomymi firmami wkrótce odkrywają ich siłę, mądrość i odporność. (…) Świadomy kapitalizm sprawdza się w firmach wszystkich typów i rodzajów, gdyż zapewnia poziom efektywnej wydajności, której tradycyjne przedsiębiorstwa nie są w stanie dorównać. Świadome firmy cieszą się wyższą sprzedażą w stosunku do wartości swoich środków trwałych, mają wysoce wydajnych i skutecznych pracowników, wydają pieniądze tam, gdzie przynosi to znaczącą korzyść dla klientów, i nie marnują swoich zasobów na rzeczy, które nie dodają wartości. Działają świadomie, dzięki czemu mają wszystko pod kontrolą. [fragment] *** W tym wspaniałym antidotum na mnogość ostatnio wydanych książek na temat kapitalizmu w kryzysie Mackey i Sisodia roztaczają przekonującą i inspirującą wizję nowej formy kapitalizmu opartego na wartościach i wyższym celu. Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy potrzebują jeszcze argumentów za tym, iż stare sposoby prowadzenia biznesu są już nieaktualne. Paul Polman, dyrektor generalny Unilevera Podróż Johna Mackeya do przebudzenia jest inspiracją nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla każdego, kto wierzy w nową definicję sukcesu dla kapitalizmu – taką, która obejmuje zarówno pozytywny wpływ tego systemu na społeczeństwo, jak i tradycyjne miary biznesowe. Biz Stone, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Twittera Od dawna wierzę, że firmy mają obowiązek łączenia dążenia do jak najwyższych zysków ze świadomością społeczną, jednak niewielu jest liderów, którzy instynktownie rozumieją, jak to zrobić. W Świadomym kapitalizmie John Mackey i Raj Sisodia przedstawiają realistyczny model, dzięki któremu przedsiębiorstwa będą mogły lepiej służyć różnym interesariuszom. Z całego serca polecam wysłuchanie tego, co mają do powiedzenia. Howard Schultz, prezes i dyrektor generalny Starbucksa *** John Mackey, współzałożyciel i jeden z dyrektorów generalnych Whole Foods Market, doprowadził tę sieć sklepów z naturalną i organiczną żywnością do miejsca, w którym znajduje się ona obecnie – rozwinął ją do wartego 11 miliardów dolarów przedsiębiorstwa, które należy do 300 największych firm Ameryki według magazynu „Fortune”. Sieć, z ponad 340 sklepami i 70 tysiącami pracowników w Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii, od piętnastu lat stale utrzymuje się na liście Stu najlepszych miejsc pracy magazynu „Fortune”. Jako zagorzały zwolennik gospodarki wolnorynkowej Mackey współzałożył ruch świadomego kapitalizmu (consciouscapitalism.org). Za cel stawia sobie obronę i zmianę obrazu kapitalizmu, a także zachęcenie do nowego sposobu prowadzenia interesów – sposobu zakorzenionego w świadomości etycznej. Raj Sisodia, współzałożyciel ruchu świadomego kapitalizmu, jest profesorem marektingu na Uniwersytecie Bentley oraz współzałożycielem Conscious Capitalism Institute. Tytuł MBA uzyskał w Bajaj Institute of Manage­ment Studies w Bombaju, a doktorat z zakresu marketingu na Uniwersytecie Columbia. W 2003 roku był cytowany jako jeden z 50 „wiodących teoretyków marketingu”, a brytyjski Chartered Institute of Marketing włączył go do galerii „guru marketingu”. Good Business International nazwało go jednym z „Dziesięciu wybitnych pionierów 2010 roku”, a Trust Across America uhonorowało go tytułem jednego ze „Stu Liderów Godnego Zaufania Zachowania Firm” w 2010 oraz 2011 roku.
Wyzwania dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i w Europie

35,00 zł 29,75 zł


Sektor małych i średnich przedsiębiorstw uważany jest za motor gospodarki europejskiej, a działalność tych organizacji może pozytywnie wpływać na rozwiązywanie wielu problemów społecznych, nie tylko związanych ze sferą ekonomiczną. Prezentowana publikacja może stanowić cenną pomoc dla wszystkich zainteresowanych stanem i przekształceniami polskiego sektora małych i średnich przedsiębiorstw – przedsiębiorców, menedżerów, przedstawicieli nauki, a także osób wpływających na kształt i kierunki rozwoju tego obszaru gospodarki narodowej. Książka dwujęzyczna (polsko-angielska)
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Audiobook

19,90 zł 17,81 zł


Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu – ta książka jest dla ciebie! O AUTORACH Kenneth Blanchard jest międzynarodowej sławy autorem i współtwórcą serii książek o Jednominutowym Menedżerze. Wraz z żoną prowadzi zlokalizowaną w Kalifornii firmę Blanchard Training and Developement, Inc., która zajmuje się rozwojem zasobów ludzkich. William Oncken Jr., pomysłodawca niniejszej książki, założył firmę doradczą w Dallas. Specjalizował się w zarządzaniu czasem dla menedżerów i zorganizował liczne seminaria związane z tą tematyką. Był również autorem książki Managing Management Time. Hal Burrows jest światowej sławy specjalistą w dziedzinie negocjacji i zarządzania czasem. Kieruje własnym przedsiębiorstwem i pracuje jako konsultant w wielu firmach z listy Fortune 500. Osiągnął również sukces w handlu kalifornijskimi nieruchomościami. OPINIE Historia opisana w książce krótka i wymowna, wnioski bardzo praktyczne – do natychmiastowego zastosowania. Słowem o nas dla nas. - Daniel Spica, dyrektor Management Consulting Services, Infovide-Matrix S.A. Niewiarygodne! Trzech największych specjalistów w dziedzinie literatury biznesowej połączyło siły, by napisać bestseller wszechczasów dla menedżerów na całym świecie. - Charles "Red" Scott, prezes i dyrektor generalny w firmach Intermark Inc oraz The Trident Group Ltd. Napisany przez Billa Onckena artykuł Managing Management Time – Who's Got The Monkey? Był odkrywczy, wciągający i niezwykle przydatny w codziennym życiu. Niniejsza publikacja rozwija przedstawione w nim idee i nadaje im nowy wymiar. - Jack Linkleter, Prezes Linkleter Enterprises w Costa Mesa, Kalifornia
Myślenie wizualne 2.0. Skuteczna komunikacja

49,90 zł 36,67 zł


Żyjemy w dobie prezentacji PowerPoint, które choćby były przepiękne i niezwykle fascynujące pod względem merytorycznym – nie zaskakują formą. Idąc na wykład lub szkolenie, spodziewamy się, że będą nam prezentowane slajdy! Oczekujemy nawet, że po owym szkoleniu lub wykładzie otrzymamy te slajdy, tak by nie musieć notować. Dotarliśmy więc do momentu, gdzie zaskakuje nas trener, mówca, wykładowca czy menedżer w dużej firmie, który nie przynosi prezentacji z rozszerzeniem .ppt, a narzędzia, jakie ma przy sobie, to jedynie mazaki. Karolina Jóźwik jako trener biznesu, który 90 procent swojego czasu pracy spędza w sali szkoleniowej, stała się nałogowcem eksperymentowania. Tym razem zaprasza na przygodę z MYŚLENIEM WIZUALNYM. By w pełni zrozumieć i wykorzystać tę książkę, potrzebne będą: • dobry humor, • dystans do świata, • kilka kolorowych mazaków, • głowa pełna inspiracji. BAWCIE SIĘ DOBRZE! Przed wami mnóstwo inspiracji rysunkowych, trenerskich, prezenterskich… sami zresztą zobaczcie.
Koszty i wyniki w systemie controllingu...

44,90 zł 35,92 zł


Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesów transportu, przeładunku i magazynowania, która przejawiała się zastosowaniem odpowiednich innowacji technologicznych. Z upływem czasu pojawiła się w logistyce perspektywa zarządzania, która obecnie osiągnęła stopień rozwoju określany zarządzaniem łańcuchem dostaw. Z perspektywy zarządzania logistyka postrzegana jest poprzez wdrożone w przedsiębiorstwie określone struktury, instrumenty i procesy zarządzania, które - aby mogły poprawnie funkcjonować - powinny być wspierane przez system dostarczający informacje, którym jest controlling logistyki. Analiza procesów logistycznych pod kątem ich pomiaru oraz oceny kosztów i wyników, a następnie optymalizacja tych procesów, stały się istotne, ponieważ zwiększyła się nie tylko liczba działań logistycznych, lecz także poszerzył się ich zakres. Powodem takiego stanu rzeczy był transfer logistyki na rynek i w ten sposób stopniowe wyodrębnianie się na nim podmiotów gospodarczych specjalizujących się w świadczeniu usług logistycznych iw rezultacie powstanie sektora Transport - Spedycja - Logistyka {TSL).
Kwalifikacja A.68/AU.68 Odpowiedzi EKONOMIK

8,40 zł 7,52 zł


Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie"

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka