Dobre Książki

Praca i biznes

Marka modowa.

59,90 zł


Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

99,00 zł 86,13 zł


Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego […]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. „Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego” jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia […]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce. Prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem). Dr hab. Mikołaj Herbst Uniwersytet Warszawski Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych
Nauka o organizacji

60,00 zł 45,00 zł


Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowa­nia organizacji. Jest on adresowany do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawo­wa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji, - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu, - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego, - poznanie głównych tendencji zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność.
Konsultant zarządzania jakością

45,00 zł 33,75 zł


Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp. Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.). Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Stres w pracy menedżera

51,00 zł 38,25 zł


Współczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami przedsiębiorstw, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków. W książce skoncentrowano się na zagadnieniu stresu menedżerskiego, przedstawiając go teoretycznie oraz w odniesieniu do przeprowadzonych badań empirycznych. Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów: • rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowania • wymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach • czynniki i obszary stresu w zawodzie menedżera • syndrom wypalenia zawodowego u menedżerów • sposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacji • uwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresu • wskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów. Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej. Książka adresowana jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, specjalistów działów HR, doradców personalnych, trenerów, coachów, studentów kierunków biznesowych (zarządzanie, psychologia biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi).
Sukces mimo przeciwności. Audiobook

17,90 zł


Miliarder obdarzony przez los niezwykłą wyobraźnią i zmysłem marketingowym. Wielokrotny rekordzista świata. Filantrop. Łowca talentów. Charyzmatyczny przywódca. „Doktor Yes”. Reformator przemysłu muzycznego i lotniczego. Ryzykant, który wielokrotnie spoglądał śmierci w oczy. Autor hasła „screw it, let’s do it!”, czyli „chrzanić, zróbmy to!” Przemytnik. Skandalista. Mąż i ojciec. Właściciel wyspy na Karaibach. Wielbiciel imprez i twórca setek firm skupionych pod szyldem Virgin. Ale przede wszystkim człowiek, który biznes potraktował jak zabawę i zbił na tym majątek. Dzisiaj mówi otwarcie, że „nie ryzykujesz, nie zyskujesz”. Czyżby on sam był szczęściarzem i paradoksem rachunku prawdopodobieństwa, który pomimo podnoszenia stawki i ciągłego ryzyka, zdołał utrzymać się na powierzchni i pomnażać kapitał? Richard Branson bez wątpienia należy do najbardziej oryginalnych postaci światowego biznesu ostatniego półwiecza. Chłopak z dysleksją, który miał olbrzymie problemy z nauką w szkole, od zera zbudował majątek, którego wartość w 2017 roku magazyn Forbes wycenił na 5,2 mld dolarów. Czyta Łukasz Konopek
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

49,00 zł 36,01 zł


Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa.

49,00 zł 36,01 zł


Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów gospodarki finansowej przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono zagadnienie gospodarki finansowej w kontekście bieżących decyzji finansowych, zaprezentowano instrumenty finansowe umożliwiające przedsiębiorstwu pozyskanie środków na pokrycie bieżących potrzeb finansowych. Wyjaśniono problematykę zarządzania składnikami majątku obrotowego, ze wskazaniem na współczesny wymiar polityki kredytowej przedsiębiorstwa, przedstawiono strategie finansowania przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania kapitałem obrotowym netto, jak również omówiono zagadnienie płynności finansowej. Analizie poddano również istotę oraz rodzaje ryzyka operacyjnego działalności przedsiębiorstwa.
Inspektor ochrony danych

136,50 zł 125,58 zł


Jakie są kompetencje, obowiązki i odpowiedzialność w ramach prowadzonego nadzoru nad systemem ochrony danych osobowych? Jakie zmiany w tym zakresie przewidują przepisy rozporządzenia ogólnego Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych, które muszą być stosowane od dnia 25 maja 2018 r.? Kompleksowy poradnik omawiający w sposób praktyczny wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z pełnieniem funkcji inspektora ochrony danych (IOD), który zastąpi ABI od 25 maja 2018 r. W książce m.in.: sprawdzanie systemu ochrony danych i sprawozdanie z jego przeprowadzenia, narzędzia do pełnienia nadzoru, dokumentacja ochrony danych, rejestr zbiorów prowadzonych przez inspektora. Publikacja zgodna z najnowszą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. Dodatkowo: wzory najbardziej przydatnych wzorów dokumentów zamieszczonych w suplemencie elektronicznym (zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows).
Audyt marketingowy

46,00 zł 34,50 zł


Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: - obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, - metod i narzędzi stosowanych w audycie, - miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, - relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, - stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Budżetowanie w przedsiębiorstwie

51,00 zł 38,25 zł


Informacja jest podstawą racjonalnego działania, wypracowywania pozytywnych rezultatów finansowych oraz skutecznej gry rynkowej. W zmieniającej się rzeczywistości cenną metodą zarządzania – i to zwłaszcza finansami – jest budżetowanie. Celem, jaki przyświecał zespołowi autorskiemu, było stworzenie kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami, a ponadto, wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w praktyce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. W książce przedstawiono problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzono również dyskusje teoretyczne, ale także zamieszczone zostały rozwiązania praktyczne oraz przykłady doświadczeń zagranicznych, które z powodzeniem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej. W książce szczegółowo omawiane są: - system budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie, - procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie, - budżetowanie przychodów i wpływów, - budżetowanie kosztów i wydatków, - procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach, - wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
How Google Works

56,54 zł 49,19 zł


A blink view of what it is to work at one of the world's most successful companies. For that voyeuristic reason alone, it is worth reading — Independent Schmidt and Rosenberg put much of their emphasis on people - how to hire, train, motivate, organise, reward the talent needed to run a company like Google — Financial Times Plenty of tips on managing 'smart creatives' — City AM An informative and creatively multilayered Google guidebook — Kirkus This very popular read see the pair give an entertaining run-down of what working at Google teaches you, and how technology has changed the power balance between firm and consumer . . . food for thought — City AM
WSZYSTKO POD KONTROLĄ GRA W PRACĘ I BIZNES ZWANY ŻYCIEM

39,90 zł 29,32 zł


Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu jako całości. Istnieje jednak spójna metoda, całościowa, a jednocześnie możliwa do zastosowania w dowolnym aspekcie życia i w dowolnej chwili. Obojętnie, czy jesteś prezesem korporacji, matką trójki dzieci, czy studentem kilku kierunków - możesz uniknąć niepotrzebnego stresu i niepowodzeń. Wystarczy zrozumieć, że trzeba szybko wprowadzić zmiany i zastosować GTD - metodę, dzięki której miliony ludzi odzyskało kontrolę nad swoim życiem i odniosło sukces. Metoda Getting Things Done okazała się skuteczną odpowiedzią na potrzeby rzeszy zestresowanych i przemęczonych menedżerów różnego stopnia. Po latach David Allen, twórca tej metody, odkrył, że jest ona nie tylko systemem osobistej produktywności. GTD ma znacznie szersze zastosowanie - zapewni Ci kontrolę nad wszystkimi aspektami codzienności i z łatwością umieścisz je w obrębie własnych celów i dążeń. Poprzednia książka poświęcona Getting Things Done była zestawem narzędzi. Ta z kolei jest mapą pozwalającą zorientować się, na jakim etapie życia obecnie się znajdujesz i jak dotrzeć tam, gdzie chcesz się znaleźć. W tej książce: modele GTD i podstawy mentalne odzyskiwanie kontroli praca z Horyzontami Skupienia Uwagi panowanie nad celami, zadaniami i zobowiązaniami zarządzanie trudnymi sprawami i finalizowanie ich GTD: oto metoda, która działa!
RODO w 15 krokach

29,00 zł 28,13 zł


Celem poradnika RODO w 15 krokach. Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców jest spójne, przystępne przybliżenie Czytelnikom wymagań unijnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), w szczególności tych praw i obowiązków, które odnoszą się do działalności przedsiębiorców. Autorzy w sposób jasny i praktyczny starali przedstawić prezentowaną problematykę. Mając świadomość ryzyka i stopnia trudności, jaki może sprawić interpretacja i stosowanie RODO przedsiębiorcom, publikację przygotowano tak, by mogła być źródłem dobrej wiedzy i najlepszych praktyk. Dzięki poradnikowi Czytelnik znajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest RODO i czy ma zastosowanie do mojej działalności? Jakie są wyjątki w stosowaniu Rozporządzenia? Jakie nowe procedury muszę przygotować? Jaka odpowiedzialność wiąże się ze stosowaniem nowych przepisów? Co i kiedy muszę zgłaszać organowi nadzorczemu? Czy jestem zobligowany powoływać Inspektora Danych Osobowych (IOD/DPO)? Co zmienia się w kontekście monitoringu i prawa pracy? Opracowanie skierowane jest do szerokiego grona odbiorców, którzy na co dzień mierzyć się muszą z problematyką ochrony danych osobowych. W przejrzystej formie zaprezentowano podstawy i zasady przetwarzania danych osobowych, istotne definicje, nowe prawa i instytucje, a także role głównych aktorów i relacje między nimi. Praktyczny wymiar publikacji, wzbogacony o liczne przykłady, pomoże rozpocząć stosowanie nowych przepisów, a załączone wzory i odniesienia ułatwią ich wdrożenie w codziennej działalności, są to m.in.: wzór obowiązku informacyjnego spełnianego w przypadku pozyskiwania danych bezpośrednio od osoby, informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, wzór rejestru czynności przetwarzania, wzór rejestru kategorii czynności przetwarzania.
RODO Ochrona danych osobowych

129,00 zł 112,23 zł


Prezentujemy Państwu jedyną na rynku publikację, w której przedstawiono szczegółowe porównanie przepisów ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisami zawartymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Przygotowaliśmy ją z myślą o wszystkich, którzy wdrażają nową regulację w swojej działalności. Zmiany przepisów zostały przedstawione w unikalnej, tabelarycznej formule. Publikacja zawiera: •tabelaryczne zestawienie treści przepisów obu ustaw o ochronie danych osobowych i odpowiadających im – pod względem przedmiotu regulacji – przepisów rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych; •wyjaśnienia i komentarze eksperta do każdego zmienionego przepisu wraz z uzasadnieniem prawodawcy, jaki skutek wywiera poszczególna zmiana. Dzięki temu książka jest znakomitym drogowskazem w gąszczu nowej regulacji i znacznie ułatwia zorientowanie się w zmianach, jakie wprowadzają nowa ustawa o ochronie danych osobowych i rozporządzenie o ochronie danych (RODO). Aby sprostać oczekiwaniom profesjonalistów, zmiany przedstawione są w konfiguracji dotychczas obowiązujących przepisów. Tekst przepisów wzbogaciliśmy ponadto o hasła w klamrach opisujące poszczególne artykuły. Niniejsza publikacja adresowana jest zarówno do osób pełniących funkcje administratora i inspektora ochrony danych w organach administracji rządowej i samorządowej, osób zarządzających, kierowników jednostek oraz ich pracowników, jak i do przedsiębiorców, którzy zobowiązani są do gromadzenia danych swoich klientów. Zalety publikacji: Jedyna na rynku publikacja zawierająca szczegółowe porównanie przepisów ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisami RODO. Zmiany przepisów zostały przedstawione w unikalnej, tabelarycznej formule. Każdy nowy lub zmieniony przepis jest opatrzony wyjaśnieniem eksperta.
Work Rules!

56,54 zł 49,19 zł


NEW YORK TIMES BESTSELLERWALL STREET JOURNAL BESTSELLER The Globe and Mail Top Leadership and Management BookForbes Top Creative Leadership Book From the visionary head of Google's innovative People Operations comes a groundbreaking inquiry into the philosophy of work-and a blueprint for attracting the most spectacular talent to your business and ensuring that they succeed. "We spend more time working than doing anything else in life. It's not right that the experience of work should be so demotivating and dehumanizing." So says Laszlo Bock, former head of People Operations at the company that transformed how the world interacts with knowledge.
The One Thing

51,40 zł 44,72 zł


YOU WANT LESS. You want fewer distractions and less on your plate. The daily barrage of e-mails, texts, tweets, messages, and meetings distract you and stress you out. The simultaneous demands of work and family are taking a toll. And what's the cost? Second-rate work, missed deadlines, smaller pay cheques, fewer promotions-and lots of stress. AND YOU WANT MORE. You want more productivity from your work. More income for a better lifestyle. You want more satisfaction from life, and more time for yourself, your family, and your friends. NOW YOU CAN HAVE BOTH-LESS AND MORE. In The ONE Thing, you'll learn to cut through the clutter achieve better results in less time build momentum toward your goal dial down the stress overcome that overwhelmed feeling revive your energy stay on track master what matters to you The ONE Thing is the New York Times bestseller which delivers extraordinary results in every area of your life-work, personal, family, and spiritual. WHAT'S YOUR ONE THING?
The Excellence Dividend

77,12 zł 67,09 zł


Tom Peters, the international bestselling author of IN SEARCH OF EXCELLENCE which has sold over one million copies, concludes his 15 definitive rules on professional excellence and why, today, they are more important than ever. "The Real Deal" Seth Godin, New York Times bestselling author of Linchpin "I'd rather hire someone who has studied [Peters'] writings than someone who has an MBA" Matthew Kelly, CEO of Floyd Consulting and New York Times bestselling author of The Dream Manager "Makes me glad to be alive in 2018" Sally Helgesen, author of The Female Advantage and The Female Vision, co-author How Women Rise The Excellence Dividend is a critical new book from one of today's leading visionaries in business. This year's winner of the Thinkers50 Lifetime Achievement Award and the CEO Reads Lifetime Contribution to the Business Book Industry Award, Tom Peters is one of the world's most revered management gurus and global business thinkers. For decades, he has been preaching the gospel of putting people first, and in today's rapidly changing business environment, this message is more important than ever. Studies show that fewer than one-third of employees feel engaged with their work and that half of all jobs are at risk due to technology. But Peters has a solution: a sustained commitment to excellence combined with a commitment to people. These are, he argues, the only tools for coping with and thriving amidst the tsunami of change facing business today. In The Excellence Dividend, Peters shows that nothing beats a high-quality product or service, designed and delivered by people who are as dedicated to each other as they are to their shared goal. With his unparalleled expertise and inimitable charisma, Peters offers brilliantly simple, actionable guidelines for success that any business leader can immediately implement. After spending four decades in in pursuit of professional excellence, giving more than 3,000 presentations on the subject and working with companies around the world, Peters has delivered a contemporary personal excellence manual for any professional looking to make their mark and face today's business challenges.
Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku

49,00 zł 36,01 zł


Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekście wyzwań, przed którymi stoją kierujący przedsiębiorstwami w XXI wieku. Autorki dokonały rozpoznania problemów i wyzwań pojawiających się przed przedsiębiorcami obecnie i w przyszłości. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba połączenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i niełatwych zagadnień w powiązane ze sobą treści.
Wyzwania wobec rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w gminach na obszarach Natura 2000

68,00 zł 57,80 zł


Przedsiębiorczość we współczesnym społeczeństwie ma ogromne znaczenie nie tylko ekonomiczne, ale również społeczne, gdyż jest istotnym elementem kapitału ludzkiego oraz siłą napędową wszelkich działań, których celem jest wzrost efektywności i uzyskanie przewagi konkurencyjne. Odnosi się to przede wszystkim do sektora małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących swoją działalność na obszarach chronionych (obszary Natura 2000). Do zalet książki należą: - Zwrócenie uwagi na problemy przedsiębiorczości na obszarach Natura 2000; - Przedstawienie systemu obszarów naturowych w Polsce; - Przedstawienie instytucjonalnego wsparcia dla realizacji rozwoju przedsiębiorczości; - Umiejscowienie ochrony środowiska w naukach ekonomicznych; - Wskazanie głównych determinant rozwoju sektora MSP na obszarach chronionych; - Projekcja utworzenia Specjalnych Stref Wsparcia Gospodarczego Obszarów Natura 2000.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka