Dobre Książki

Praca i biznes

Społeczne aspekty zarządzania

27,00 zł 25,65 zł


Celem monografii było wskazanie społecznego aspektu zarządzania przedsiębiorstwem, jego złożoności, ale i konieczności szerszej edukacji studentów i menedżerów w kierunku popularyzowania znaczenia społecznych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, które będzie miejscem tworzenia najlepszych światowych praktyk. W pracy niejednokrotnie pojawia się myśl, że wybory i ich rezultaty w zarządzaniu są osadzone w podstawowych wartościach, a te są przedmiotem socjalizacji, która na poziomie wtórnym dokonuje się w środowisku przygotowującym do przyszłych zawodów.
Potężny ponad miarę

43,70 zł 32,55 zł


Najlepsza autobiografia jaką czytałem. Dlaczego? Bo mowa o Człowieku, który jest jednocześnie niedoścignionym wizjonerem jak i swoiskim partnerem biznesowym. Jeśli inspirują Cię zagraniczne historie sukcesu w stylu Lesa Browna, przeczytaj historie która wydarzyła się w naszym kraju i jest jeszcze mocniejsza! Jakub B.Bączek
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym

39,90 zł 32,32 zł


Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się – wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa? Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.
Siła Pozytywnego "Nie"

39,90 zł 30,52 zł


W dzisiejszym świecie pełnym stresów i konieczności dokonywania nieustannych wyborów presja, by ustępować i mówić „Tak” cały czas rośnie. Efektem tego są stres, przepracowanie i zanik zasad etycznych. Sztuka mówienia „Nie” nigdy nie była tak potrzebna jak dziś. Niewłaściwie powiedziane „Nie” ma często wielką siłę niszczącą, zraża ludzi i wywołuje ich gniew. Dlatego tak ważne jest, by mówić je w odpowiedni sposób. Sekret kryje się w Pozytywnym „Nie”, prostej, sprawdzonej metodzie, której każdy może się nauczyć. Ta niezastąpiona książka pokazuje trzy proste etapy Pozytywnego „Nie”, uczy, jak bronić swoich interesów, przeciwstawiać się agresji i manipulacji ze strony tych, którym odmawiamy, a przede wszystkim, jak dojść do „Tak”. Całe życie jest tańcem „Tak i „Nie”. Codziennie stajemy przed koniecznością odmawiania przyjaciołom, członkom rodziny, szefom, pracownikom, kolegom z pracy, a nawet sobie. To, czy i jak mówimy „Nie” wpływa na jakość naszego życia. Możliwe, że jest to najważniejsze słowo i powinniśmy się nauczyć mówić je taktownie i skutecznie. William Ury to światowej sławy specjalista w zakresie negocjacji. Jest współtwórcą Harvard’s Program on Negotiation, doradcą w Białym Domu i Pentagonie, współpracuje także z największymi amerykańskimi korporacjami. Brał udział w mediacjach w czasie wojny w Czeczenii, Jugosławii i pomagał w rozwiązywaniu wielu kryzysowych sytuacji na całym świecie.
15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

37,00 zł 24,05 zł


Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań. Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć! Z tej książki dowiesz się: Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż w czasie”. Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy? Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności? Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu? Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia. Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności. Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami. Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem. Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
21 niezaprzeczalnych praw przywództwa - Audiobook

45,99 zł 34,26 zł


Co by się stało, gdyby ekspert z ponad czterdziestoletnim doświadczeniem przywódczym zechciał zawrzeć całą swoją wiedzę na temat przywództwa w niewielkiej liczbie zasad przeznaczonych specjalnie dla ciebie? Mogłoby to zmienić twoje życie. John C. Maxwell dokonał właśnie tego w nowym wydaniu książki 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa opracowanym w dziesiątą rocznicę jej pierwszego wydania, łącząc wiedzę zdobytą w okresie ponad czterdziestoletniej praktyki przywódczej z obserwacjami świata biznesu, polityki, sportu, religii i konfliktów militarnych. Rezultatem jest unikalne studium problematyki przywództwa, którego autorem może być tylko ktoś taki jak Maxwell. „Rozwój i upadek nierozłącznie wiążą się z przywództwem – pisze Maxwell. – Prawa te są brzemienne w konsekwencje. Obserwowałem ich działanie w ponad dziewięćdziesięciu krajach całego świata. Zastosuj je, a ludzie pójdą za tobą. Jeśli je zlekceważysz lub pogwałcisz, nie uda ci się nikomu przewodzić. Mam dla ciebie jednak dobrą wiadomość – każdy może je poznać i się nimi kierować.” Opisane przez Johna C. Maxwella 21 niezaprzeczalnych praw przywództwa istnieje i funkcjonuje niezależnie od nas, tak jak prawo grawitacji. Prawa te są inspirujące, motywujące do zmian, zaskakujące, otwierające nowe horyzonty, zmuszające do refleksji, przewartościowujące nasze poglądy, pobudzające do działania. Każdy, kto chce wpływać na otaczającą nas rzeczywistość nie tylko w aspekcie zawodowym, ale także prywatnym, a również chce pracować nad swoim rozwojem, na pewno znajdzie w nich coś dla siebie. Adam Szawłowski prezes zarządu Corex Sp. z o.o. Czyta: Tomasz Kućma
Szef w relacji z zespołem

59,00 zł 38,35 zł


Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku. Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
Pasja wystąpień publicznych

25,00 zł 16,25 zł


Wystąpienia publiczne - na to słowo często ludzi ogarnia paraliż, natomiast każdy z nas może dobrze występować. To nie zawsze talent lecz umiejętność, którą można nabyć. Codziennie występujemy w gronie przyjaciół, rodziny, w pracy - róbmy to dobrze! Osoby które dobrze się komunikują i przemawiają, mają zdecydowanie prostszą drogę rozwoju swojej kariery. Książka zawiera porady, jak przygotować się profesjonalnie do wystąpień publicznych i minimalizować stres.
Style liderów

79,90 zł 66,32 zł


Książka jest oparta między innymi na własnych badaniach naukowych i stanowi bardzo rzetelne, dojrzałe, szczególnie od strony teoretycznej, opracowanie stylów liderów i przywództwa. Jej celem jest próba odpowiedzi na kilka ważnych pytań, które zadaje młoda badaczka: Jakie są cechy charakterystyczne lidera? Jakie style liderów występują w świecie polityki, kultury oraz biznesie? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w danej branży? Jakie czynniki wpływają na styl przewodzenia lidera? Kiedy mowa jest o przewodzeniu, a kiedy o zarządzaniu ludźmi? Autorka opisała, jak powinien zachować się lider w sytuacji kryzysowej oraz czy współpraca lidera z innymi ludźmi buduje tożsamość przywódcy. Książka jest w pełni rekomendowana polskim oraz zagranicznym czytelnikom. Angelica Pegani – autorka książki, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group.Karierę dziennikarską rozpoczęła w 2009 roku w międzynarodowej firmie Flava World Company, jako dziennikarka prasowa. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w Homo Homini Foundation oraz Allure Institute jako specjalista oraz menedżer ds. PR oraz reklamy. Jest przewodniczącą rady fundacji i kierownikiem wykonawczym fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektorem generalnym firmy UBC Entertainment and Management Group w Polsce. Udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji PADMA, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W 2016 roku została członkiem Society of Professional Journalists (SPJ) z siedzibą w Indianapolis, USA.
Szef w roli coacha

44,90 zł 33,45 zł


Z menedżera w coacha Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany i dyskretne ukierunkowanie ku odkrywanym w sobie rozwiązaniom. Tak rozumiany coaching stanie się w najbliższych latach, jak sądzimy, kluczową umiejętnością wymaganą od każdego odpowiedzialnego menedżera. Rozumiesz już, prawda? Twoją rolą jako coacha własnych pracowników nie jest przekonanie ich do swojego zdania. Nie chodzi o narzucenie im Twojego sposobu myślenia. Twoją rolą jest... coaching, czyli nienachalne wspomaganie ich na drodze do samorozwoju. Po co masz poświęcać na to swój czas? Ponieważ to jedyna słuszna metoda zbudowania skutecznego zespołu, rozumianego jako grupa samodzielnych ludzi, potrafiących współpracować ze sobą. Takich, którzy staną się dla Ciebie wsparciem. Z niniejszej książki dowiesz się tego, co Ty, polski szef, powinieneś wiedzieć o wspomaganiu rozwoju swoich pracowników. Trzymasz w ręku przewodnik coacha on the job. Studiuj go uważnie i stosuj zawarte w nim rady, techniki i metody, a zagwarantujesz rozwój. Swoim pracownikom i sobie samemu. Bo kto jest przewodnikiem, ten wiedzie także sam siebie...
Metody doskonalenia procesów zarządzania projektami w organizacji

60,00 zł 51,00 zł


Jednym z istotnych czynników wzrostu efektywności funkcjonowania i rozwoju współczesnych organizacji jest ciągłe doskonalenie procesów zarządzania projektami. Procesy zarządzania projektami mogą być rozpatrywane w kilku aspektach: celowościowym, funkcjonalnym, podmiotowym, strukturalnym oraz instrumentalnym. Szczególną rolę w doskonaleniu procesów zarządzania projektami spełnia aspekt instrumentalny obejmujący metody. Stanowią one usystematyzowane, oparte na naukowych zasadach, sposoby postępowania zmierzające do rozwiązywania konkretnych problemów powstających w trakcie procesu projektowania, w szczególności obejmującego: definiowanie zakresu projektu, analizę preferencji i podejmowania decyzji, zarządzanie czasem i planowanie zasobów, zarządzanie zespołami projektowymi, zarządzanie jakością, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie kosztami (w tym procesów kontroli projektu). Celem opracowania jest przegląd, analiza i ocena wybranych metod zarządzania projektami, omawianych w światowej literaturze przedmiotu i stosowanych w praktyce gospodarczej. Ocena metod zostanie przeprowadzona z punktu widzenia możliwości podnoszenia efektywności realizacji ściśle zdefiniowanych procesów projektowania.
Gabinet dentystyczny Jak chronić dane osobowe pracowników, pacjentów i podwykonawców

69,00 zł 44,85 zł


W książce Gabinet dentystyczny. Jak chronić dane osobowe pracowników, pacjentów i podwykonawców znajdziesz kilkanaście wzorów upoważnień, oświadczeń, umów, rejestrów, zgód, wykazów, wniosków i protokołów. Dzięki temu nie popełnisz żadnych błędów żądając podania w swoim gabinecie danych osobowych. A kary mogą być dotkliwe - od utracenia kontraktu z NFZ do postępowania prokuratorskiego.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

149,00 zł 125,16 zł


W czwartym, zaktualizowanym i rozszerzonym, wydaniu książki, która w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiono: - istotę i ewolucję zarządzania kadrami, - podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych dużych organizacjach, - zarządzanie kompetencjami oraz rozwój zawodowy, - kształtowanie, racjonalizację i restrukturyzację zatrudnienia, - adaptację społeczno-zawodową ludzi w organizacji, - motywowanie, systemy wynagradzania i zasady ich budowy, - wymiarowanie pracy i ocenę pracowników, - kulturę i etykę organizacji w kontekście ZZL, - najważniejsze wyzwania ZZL mające w dużym stopniu charakter zewnętrzny. Autorowi udało się pogodzić szerokie i dogłębne ujęcie tematu z przystępną formą oraz klarownością wywodu - przy opisie zagadnień często złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem publikacji jest obszerny słownik wyjaśniający pojęcia związane z ZZL.
Zarządzanie dokonaniami w organizacjach

54,90 zł 42,82 zł


Współczesne organizacje są ukierunkowane na osiąganie celów gospodarczych. Wymaga to wykazania się odpowiednimi dokonaniami w procesie wdrażania i realizacji przyjętej strategii. Autorzy przedstawili: dokonania przedsiębiorstwa w zarządzaniu, pomiar dokonań przedsiębiorstwa, projektowanie systemu zarządzania dokonaniami, zarządzanie dokonaniami w ujęciu strategicznym i w ujęciu operacyjnym, psychologiczne i etyczne aspekty zarządzania dokonaniami, rolę i formy wynagradzania dokonań kierowniczych, ryzyko w zarządzaniu dokonaniami przedsiębiorstwa, rachunkowość jako źródło informacji w zarządzaniu dokonaniami oraz zarządzanie dokonaniami w sektorze publicznym. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych (szczególnie zarządzania oraz finansów i rachunkowości), a także profesjonalistów (menedżerów, specjalistów w zakresie rachunkowości zarządczej, doradców biznesowych).
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

65,00 zł 53,95 zł


Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Excelu w marketingu Sprawnie zaplanuj i rozlicz kampanie

59,00 zł 43,95 zł


Excel, a w szczególności tabele przestawne, świetnie nadaje się do analizowania danych i tworzenia raportów na potrzeby marketingu. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać narzędzia Excela do analiz marketingowych.
Przedsiębiorczość bez tajemnic

58,80 zł 47,04 zł


Pierwsze wydanie książki Przedsiębiorczość bez tajemnic ukazało się w 2010 roku. Pozycja spotkała się z dużym entuzjazmem Czytelników, którzy niejednokrotnie zwracali uwagę, że praktyczne przykłady zaprezentowane w książce pozwoliły im na rozwiązywanie ich własnych problemów, z którymi borykają się podczas prowadzenia działalności gospodarczej. Te wszystkie ciekawe komentarze zachęciły nas do ponownego wydania tej publikacji, ulepszonej o kolejne pięć lat doświadczeń. Książka podejmuje wielowątkową problematykę związaną z praktyką i pojęciem przedsiębiorczości przede wszystkim w małych i średnich przedsiębiorstwach. Powstała z bardzo osobistej inspiracji i w oparciu o osobiste doświadczenia. Fragment Od Autorów
Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej

55,00 zł 46,75 zł


Publikacja syntetycznie ujmuje tytułowe wielopłaszczyznowe, a także niezwykle bogate obszarowo zagadnienie w jednej publikacji. Zarys wykładu nawiązuje w przeważającej mierze do treści praktycznych, opartych na aktualnych źródłach prawa. Dział pierwszy uwzględnia praktyczną stronę organizacji administracji publicznej w wymiarze administracji państwowej, administracji rządowej i samorządowej. Takie spojrzenie na organizację administracji publicznej w wymiarze trójsektorowym pozwoli adresatom publikacji spojrzeć całościowo na wspomnianą tematykę, ułatwiając tym samym odbiór, poznanie i utrwalenie treści. W drugim dziale książka obejmuje swoją treścią wybrane zagadnienia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania mieniem, a także etyki w administracji publicznej. Założenie jak najszerszej praktyczności publikacji nie mogło oczywiście wyeliminować, choćby w zarysie, odniesienia się w jej treści do podstawowych aspektów teoretycznych organizacji i zarządzania. Adresatami książki są studenci studiów prawniczych, administracyjnych, bezpieczeństwa wewnętrznego, jak również innych kierunków. Publikacja będzie także pomocna tym wszystkim, dla których tytułowe zagadnienie stanowi „obiekt zainteresowań” w aspekcie zawodowym, naukowym, edukacyjnym itp. Drugie wydanie zarysu wykładu zostało zaktualizowane i rozszerzone. Z uwagi na szereg nowelizacji aktów normatywnych przywoływanych w podręczniku treść uwzględnia stan prawny na dzień 1 lipca 2016 r. W podręczniku w stosunku do określonych regulacji prawnych zasygnalizowano także te zmiany, które weszły w życie po 1 lipca 2016 r. Ponadto w zarysie rozszerzone zostały określone treści w ramach informacji podstawowych rozdziału 1 działu I. Natomiast rozdział 3 tego działu obejmujący organizację administracji rządowej rozszerzony został między innymi o zarys zagadnień dotyczących Urzędu Regulacji Energetyki, Polskiej Agencji Kosmicznej, Komisji Nadzoru Finansowego czy organizacji administracji podatkowej. W ramach działu II rozszerzeniu uległ – rzecz jasna w optyce zarysu – rozdział 2 odnoszący się do funkcji zarządzania, jak również rozdział 3 w zakresie zarządzania mieniem w administracji samorządowej.
Kobieta w zarządzaniu

35,00 zł 27,82 zł


Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie współpracy, współuczestnictwa, zaangażowania, zdolność słuchania i przekazywania informacji, umiejętność porozumiewania się, które instynktownie łączą z pracą zawodową. W sprawozdaniu Management in the Millenium (Zarządzanie w XXI wieku) opracowanym przez dziesięć największych firm brytyjskich stwierdzono, iż umiejętności reprezentowane przez kobiety predysponują je na czołowe menedżerskie stanowiska w nadchodzącej epoce przyszłego wieku.
Kultura Toyoty

59,90 zł 44,62 zł


Zarządzanie – Organizacja pracy – HR Kultura Toyoty poświęcona jest „systemom ludzkim”, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są „sercem i duszą” Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: • znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, • rozpocząć proces szkolenia i „uspołeczniania” zatrudnianych pracowników, • ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, • szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, • rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, • nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka