W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
To kompleksowa publikacja dla zarządców nieruchomości, deweloperów, inwestorów i specjalistów branży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać potencjał nowoczesnych technologii. Książka omawia najważniejsze obszary PropTech: od inteligentnych systemów budynkowych, przez automatyzację procesów, po narzędzia analityczne i platformy do komunikacji z najemcami. Autorzy prezentują przykłady wdrożeń, analizę trendów rynkowych oraz wskazówki, jak krok po kroku wprowadzić innowacje w codziennej pracy. To nie tylko przegląd technologii, ale praktyczny plan działania dla nowoczesnego zarządcy.
Kto pociąga za sznurki, z kim spiskuje i jak zyskuje władzę?Niall Ferguson, jeden z najsławniejszych historyków świata, profesor Uniwersytetów Harvarda, Oxfordu i Stanforda, demaskuje hierarchie i sieci, które wpływają na losy świataDzięki wszechstronnemu i mistrzowsko napisanemu dziełu autora bestsellerowej Potęgi pieniądza dowiecie się, co łączy hiszpańskich konkwistadorów, bankierów z rodu Rothschildów, dawne żydowskie elity finansowe, inteligencję z czasów zimnej wojny, fundusze George'a Sorosa i współczesnych islamskich terrorystów.To książka, która jako pierwsza oddaje należne miejsce sieciom powiązań - powszechnej od stuleci i zyskującej na popularności dzięki nowym technologiom formie organizowania się, niedocenianej dotąd przez historyczne źródła.
"Kierowanie zespołem. Kompendium dla menadżerów" to praktyczny przewodnik dla osób zarządzających zespołami - zarówno doświadczonych menadżerów, jak i tych, którzy dopiero przygotowują się do objęcia roli lidera. Książka w przystępny sposób przedstawia kluczowe zasady skutecznego kierowania pracownikami, koncentrując się na realnych wyzwaniach związanych z codziennym zarządzaniem w firmach i instytucjach.Publikacja składa się z siedmiu rozdziałów, które można czytać niezależnie. Autor porusza takie zagadnienia jak: wywieranie wpływu, podejmowanie decyzji, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (w tym z mobbingiem i uzależnieniami), zarządzanie czasem i stresem, a także relacje z przełożonymi i współpracownikami. Książka zawiera również pytania skłaniające do refleksji, pomagające lepiej zrozumieć siebie i swój styl zarządzania.To wartościowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą skutecznie kierować zespołem i rozwijać się jako liderzy - w sposób świadomy, odpowiedzialny i odporny na presję.
To praktyczne kompendium dla pracodawców, specjalistów BHP oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmie. Publikacja omawia obowiązki wynikające z przepisów prawa, metody identyfikacji zagrożeń oraz sposoby ich oceny. Zawiera przykłady wypełnionych kart oceny ryzyka, wskazówki dotyczące wdrażania działań korygujących oraz listy kontrolne. Dzięki temu krok po kroku przeprowadzisz proces oceny ryzyka – skutecznie i zgodnie z wymaganiami prawnymi.
W książce podjęto ważny problem związany z czynnikami ekosystemu przedsiębiorczości i ich wpływem na innowacyjność przedsiębiorstw logistycznych regionu Małopolski. Głównym celem naukowym niniejszej pracy było znalezienie odpowiedzi na pytanie, które czynniki ekosystemu przedsiębiorczości determinują innowacyjność przedsiębiorstw logistycznych regionu Małopolski. Dlatego działania podjęte w celu rozwiązania przedstawionego problemu teoretycznego skoncentrowały się na identyfikacji czynników ekosystemu przedsiębiorczości w odniesieniu do tych przedsiębiorstw.
Jakiego przywództwa potrzebujemy w czasach globalnych kryzysów, błyskawicznych zmian technologicznych i głębokich transformacji społecznych? Książka ta to niezwykła podróż po świecie idei, które kształtują liderów XXI wieku. To fascynująca opowieść o tym, czym naprawdę jest przywództwo – nie tylko w biznesie, ale także w polityce i nauce. Bogusław Chrabota i Paweł Poszytek analizują globalne megatrendy i wyzwania epoki cyfrowej, zestawiając je z doświadczeniami polskich liderów. Marek Belka, Henryka Bochniarz, Jerzy Buzek, Rafał Brzoska, Aleksander Kwaśniewski, Cezary Stypułkowski i Henryk Skarżyński – bohaterowie tej książki – w szczerych rozmowach odsłaniają kulisy decyzji, dylematów i wizji, które ukształtowały ich przywództwo. To lektura obowiązkowa dla prezesów, menedżerów, przedsiębiorców, polityków i wszystkich, którzy chcą zrozumieć, co naprawdę odróżnia liderów transformacyjnych od zwykłych zarządzających. Książka inspirująca, odważna i otwierająca oczy.
Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka. To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent. Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.
W monografii Autorka w sposób nowatorski omawia dziewięć raf psychologicznych, na które może natknąć się menedżer, poprzedzonych rozważaniami współczesnego kontekstu ich pokonywania. Przedstawia także różnorodne zagadnienia, takie jak: dynamiczne przeobrażenie naszego świata, zalew informacji, poczucie stłoczenia czy nadmiar płytkich relacji, a szczególnie obszerny fragment został poświęcony sieci neuronowej. Całość zaś została dobrze osadzona w uznanych teoriach psychologii poznawczej i neuronauki. Zastosowany w książce podział błędów poznawczych na rafy i pułapki stanowi natomiast interesującą próbę klasyfikacji zjawisk w literaturze. Publikacja zawiera ponadto cenne dla menedżerów wskazówki, w jaki sposób unikać lub pokonywać rafy i pułapki. ****** Management Reefs: People Are Different From Screwdrivers In the monograph, the author innovatively discusses nine psychological reefs that managers may encounter, preceded by considerations of the contemporary context for overcoming them. The author also presents a variety of issues, such as the dynamic transformation of our world, information overload, feelings of crowding, and an excess of shallow relationships, devoting a significant section to neural networks... The whole is well grounded in recognised theories of cognitive psychology and neuroscience. The division of cognitive errors into reefs and traps used in the book is an interesting attempt to classify phenomena in the literature. The publication also contains valuable tips for managers on how to avoid or overcome reefs and traps.
Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie – rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y.
Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów.
To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacjiBy poczuć radość w poniedziałkowy poranek...Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, współpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w którym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności.Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.
Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji!
Jak sprawić, by HR realnie współtworzył strategię i wyniki firmy?Michael Armstrong w nowym wydaniu swojego bestsellerowego podręcznika pokazuje krok po kroku, jak zamienić idee strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w działanie. To praktyczny przewodnik po projektowaniu strategii HR w zgodzie ze strategią biznesową, budowaniu systemów o wysokiej wydajności oraz mierzeniu wpływu kapitału ludzkiego na przewagę konkurencyjną.Książka łączy klarowne modele i ramy (m.in. RBV, AMO) z aktualnymi wyzwaniami: doświadczeniem pracownika, dobrostanem, różnorodnością i inkluzywnością, ESG, cyfrowym HR i wykorzystaniem AI. Armstrong nie tylko tłumaczy "co" i "dlaczego", ale przede wszystkim "jak": podaje gotowe sekwencje wdrożeń, pytania kontrolne i wskazówki. Poszczególne rozdziały prowadzą przez kluczowe decyzje: pozyskiwanie i utrzymanie talentów, zarządzanie wydajnością indywidualną i organizacyjną, wynagradzanie, uczenie i rozwój, a także międzynarodowe HR.Dzięki tej książce:nauczysz się budować strategie HR, które realnie wspierają cele biznesowe organizacji;zaprojektujesz wskaźniki i praktyki, które przełożą się na wymierne wyniki;wzmocnisz rolę HR jako partnera biznesowego i lidera zmiany;przygotujesz organizację na zmienność - od pracy hybrydowej po transformację cyfrową.To wyjątkowy podręcznik dla liderów HR, menedżerów i studentów, którzy chcą działać skutecznie. Armstrong porządkuje złożone koncepcje i przekłada je na precyzyjne działania, które zwiększają wpływ HR na sukces organizacji.
Jak udowodnić, że HR realnie napędza biznes? Jak pokazać zarządowi wartość działu, który na co dzień pracuje z ludźmi, a nie z tabelkami finansowymi?HR w erze danych to coś więcej niż rekrutacja i administracja kadrowa. To strategiczny partner biznesu, który dzięki analityce i mierzeniu efektów realnie wpływa na wyniki organizacji. Data-Driven HR Bernarda Marra to praktyczny przewodnik, który pokazuje, jak wykorzystać dane, by zmienić sposób zarządzania ludźmi i przełożyć działania HR na twarde liczby.Autor krok po kroku wyjaśnia, jak mierzyć kluczowe aspekty zarządzania zasobami ludzkimi: od pozyskiwania i utrzymania talentów, przez szkolenia, zaangażowanie i wynagrodzenia, aż po produktywność i dobrostan pracowników. Marr udowadnia, że analityka HR nie jest domeną gigantów technologicznych, każda firma, niezależnie od branży i wielkości, może z niej korzystać.Dzięki praktycznym przykładom, case studies i zestawom gotowych wskaźników czytelnicy nauczą się podejmować decyzje oparte na faktach, a nie intuicji. To przewodnik, który pokazuje, jak przekształcić HR w motor napędowy biznesu - dział, który współtworzy strategię i ma realny wpływ na przyszłość całej organizacji.
Monografia czerpie inspiracje z prac K. Wilbera i J. Wade?a, w których sformułowano teorię integralną. Podstawowy model objaśniający tę teorię to model AQAL. W monografii autor proponuje zaś własny model czterech sekwencji zarządzania, który jego zdaniem odpowiada kolejnym ćwiartkom modelu AQAL i pozwala zakotwiczyć proces zarządzania w obiektywnej rzeczywistości. Pozwala to przedstawić pewną procedurę zarządzania o charakterze teorii - integralną teorię zarządzania. Teoria zawiera osiem podstawowych twierdzeń udowadnianych w kolejnych rozdziałach monografii:1. Wraz z rozwojem epoki przemysłowej coraz większe znaczenie ma rozwój normalizacji i instytucjonalizacji zarządzania, sprzyjający rozwojowi różnych rodzajów organizacji i władzy będącej przejawem obiektywizacji zarządzania, co zmienia się w toku procesu globalizacji (rozdz. 1). 2. W toku globalizacji znaczenia nabiera zarządzanie międzyorganizacyjne sprzyjające rozwojowi specjalizacji i innowacyjności, co poprawia konkurencyjność organizacji (rozdz. 2). 3. Proces zarządzania nierozerwalnie związany jest z ciągłą obiektywizacją, pozwalającą na zakotwiczenie zarządzania w rzeczywistości i weryfikację jej poprawności (rozdz. 3). 4. Proces organizacji w toku rozwoju globalizacji ma tendencje do decentralizacji i rozwoju struktur horyzontalnych, rozwoju zarządzania procesowego i samozarządzania (rozdz. 4). 5. Rozwój procesu globalizacji sprzyja wzrostowi roli i znaczenia miękkich czynników zarządzania (rozdz. 5). 6. Proces globalizacji i decentralizacji struktur organizacyjnych sprzyja powstawaniu i rozwojowi relacji międzyorganizacyjnych, co wzbogaca relacje międzyorganizacyjne o czynniki miękkie, sprzyja rozwojowi nowych rodzajów wyspecjalizowanych organizacji współpracujących w sieciach, rozwija relację czynników miękkich i instytucjonalizację relacji międzyorganizacyjnych sprzyjających rozwojowi samozarządzania, a osłabiających struktury wertykalne, hierarchiczne, scentralizowane - jako mniej efektywne w tych warunkach (rozdz. 6). 7. Rozwój współpracy międzyorganizacyjnej sprzyja powstawaniu struktur międzyorganizacyjnych, takich jak sieci współpracujących organizacji i klastry, co sprzyja ich instytucjonalizacji (rozdz. 7). 8. Współpraca międzyorganizacyjna sprzyja kreacji relacji międzyorganizacyjnych umożliwiających swobodne włączanie i wyłączanie procesów globalizacji i dostarcza instrumentów do stymulowania globalizacji (rozdz. 8).
Uznany ekspert w dziedzinie uczenia się i przywództwa, Jeff Wetzler, oferuje praktyczny i zaskakująco skuteczny sposób na odkrycie, co inni naprawdę myślą, wiedzą i czują. Pytaj prowadzi do mądrzejszych decyzji, bardziej kreatywnych rozwiązań i głębszych relacji.Zbyt często nie dowiadujemy się, co naprawdę leży na sercu i tkwi w umyśle innych, ponieważ nie wiemy, jak zadawać właściwe pytania. Współzałożyciel Transcend, były międzynarodowy konsultant biznesowy i dyrektor Teach for America, Jeff Wetzler pokazuje, jak to naprawić. W Pytaj przedstawia potężną metodę -podejście Ask, wywiedzioną z prostego założenia: dotarcie do tego, co inni naprawdę myślą, wiedzą i czują, jest przełomową supermocą.Jeff Wetzler opisuje, co ludzie miewają w umysłach i sercach, lecz często wolą zachować dla siebie. Przedstawia także kluczowe powody decyzji o przemilczeniu informacji, które mogłyby być cenne dla ciebie i twojej organizacji.Następnie szczegółowo omawia pięć kroków podejścia Ask:Wybierz ciekawość: Jak obudzić w sobie ciekawość, która pomoże ci dokonywać nowych odkryć i nieoczekiwanych powiązań?Zadbaj o bezpieczeństwo: W jaki sposób sprawić, by ludziom było łatwiej mówić ci o trudnych rzeczach?Zadawaj dobre pytania: Jakie pytania pozwolą ci najlepiej skorzystać z mądrości osoby, którą zapytasz?Słuchaj, by zrozumieć: Jak możesz usłyszeć, co ktoś naprawdę próbuje ci powiedzieć?Przemyśl i wróć do rozmówcy: Jak przekuć słowa w czyny?Ostatnia część książki pomoże ci uczynić z pytania codzienną supermoc - dla ciebie, dla twojego zespołu i organizacji, a także dla przyszłego pokolenia i całego społeczeństwa.Przesłanie tej książki jest niezwykle aktualne. W szybko zmieniającym się świecie, w którym sztuczna inteligencja zaczyna odgrywać coraz większą rolę, zdolność uczenia się od innych i nawiązywania z nimi kontaktu jest jedną z najważniejszych, najbardziej satysfakcjonujących i unikatowo ludzkich umiejętności do opanowania.
Wybitni myśliciele, tacy jak Warren Buffett i Charlie Munger, wielokrotnie przypisywali swoje sukcesy posiadaniu rozbudowanej sieci modeli mentalnych - prostych reprezentacji tego, jak działa świat. Przyswojenie nawet niewielkiej liczby takich modeli pozwala szybko identyfikować istotne informacje, wzorce i czynniki, aby móc lepiej odnaleźć się w dowolnej sytuacji: od interpretowania doniesień prasowych po planowanie kolejnych kroków w twojej karierze.W serii "Najważniejsze modele mentalne" Shane Parrish zebrał prawdziwą "drużynę gwiazd" ze świata modeli: Mapa to nie terytorium, Brzytwa Ockhama, Brzytwa Hanlona, Inwersja i inne. Ich opanowanie pomoże ci skuteczniej przewidywać, co się wydarzy, podejmować lepsze decyzje i zwiększyć twoją produktywność. W pierwszym tomie autor przedstawia podstawowe, uniwersalne koncepcje, które powinny leżeć u podstaw jasnego myślenia.Zestaw modeli mentalnych to jeden z najpotężniejszych atutów, w jakie możesz się wyposażyć, aby lepiej rozumować, przewodzić lub tworzyć. "Najważniejsze modele mentalne" to przystępny przewodnik, którego potrzebujesz do stworzenia takiego zestawu.
Ta książka łączy lekkość biografii z precyzją analizy. Kevin Evers, wieloletni redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie jako popową gwiazdę, lecz świadomą architektkę własnego imperium – której decyzje warto analizować tak samo uważnie jak posunięcia Jobsa, Bezosa czy Muska. Biznesowy geniusz Taylor Swift to studium przypadku dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak budować wartość w branży opornej na zmianę, jak projektować ofertę dopasowaną do odbiorcy, reagować na kryzysy bez utraty zaufania i wprowadzać innowacje wtedy, gdy inni się wycofują. Autor pokazuje m.in.: w jaki sposób Taylor Swift przewidziała zmiany w modelu dystrybucji muzyki, zanim zrobiły to wytwórnie, jak stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami z pominięciem pośredników, dlaczego przejęcie praw do katalogu swoich utworów było strategiczną decyzją biznesową, jak piosenkarka precyzyjnie dostosowuje ofertę produktową do segmentów odbiorców, w jaki sposób zarządza reputacją, nie oddając narracji mediom. Oto rzeczowa analiza oparta na narzędziach, które stosują liderzy rynkowi. Żadnego efektu halo – tylko decyzje, działania i ich konsekwencje. Propozycja dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda skuteczna strategia w praktyce. Kevin Evers jest starszym redaktorem w „ Harvard Business Review”. Z pasją do kształtowania przełomowych badań i promowania pionierskich idei redagował bestsellery i nagradzane książki – m.in. na temat wysokiej wydajności, kreatywności, innowacji, cyfrowych zakłóceń, marketingu i strategii. Pisał również popularne artykuły na temat nauki o mózgu, hollywoodzkich przebojów kinowych, sztuki perswazji oraz nieprzewidywalności sukcesu.
Zarządzanie informacją jest obecnie rozumiane jako odrębna sfera zarządzania organizacjami. Od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się posiadania umiejętności dostosowania zadań i funkcji oraz metod organizacji i zarządzania do radykalnie zmieniających się uwarunkowań działalności w kontekście procesów transformacji gospodarek oraz wyzwań technologicznych i informacyjnych wynikających z tych procesów. Jest to szczególne ważne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Racjonalne działania w sferze informacyjnej wśród małych i średnich przedsiębiorstw wymagają stworzenia odpowiednio zorganizowanych struktur i systemów zarządzania na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Problemy związane z zarządzaniem informacją mogą być rozpatrywane w dwóch podstawowych ujęciach: statycznym związanym z zarządzaniem zasobami informacyjnymi, dynamicznym związanym z zarządzaniem procesami informacyjnymi, przy czym oba ujęcia wzajemnie się uzupełniają. W monografii podjęto problem badawczy, ujęty w postaci następującego pytania: Czy, a jeśli tak, to w jaki sposób, małe i średnie przedsiębiorstwa zarządzają informacją w zakresie danych osobowych, z uwzględnieniem ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych, których dane są przetwarzane?. Głównym celem monografii jest opracowanie modelu koncepcyjnego zarządzania informacją w zakresie danych osobowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, a także zweryfikowanie empirycznych ścieżek realizacji tego procesu w ramach poznania naukowego.
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:minimalizować wysiłek klienta,skrócić czas obsługi,zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.
Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec
Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego w 2019 r. cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 40 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2024 r. w dziesięciu obszarach tematycznych: cyfryzacja produkcji i przedsiębiorstw, inżynieria procesów wytwarzania, logistyka i łańcuchy dostaw, inżynieria jakości produkcji i usług, zarządzanie organizacjami i zespołami ludzkimi, efektywność i produktywność przedsiębiorstw, organizacja i zarządzanie produkcją, harmonogramowanie zleceń produkcyjnych, zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi, kształtowanie środowiska i bezpieczeństwo pracy oraz zrównoważony rozwój i ochrona środowiska. Wszystkie prezentowane prace uzyskały pozytywne merytoryczne recenzje szerokiego grona wybitnych ekspertów. Książka jest przeznaczona dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu. W 2026 r. ukaże się ósma edycja tego cyklu z raportami z obecnie prowadzonych badań
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?