W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
If you are an entrepreneur working all hours to build your business but are unsatisfied with the money you make, then this book is for you.
Small Business, Big Profit provides simple and effective strategies that enable you to master your profit margins and build a highly valuable, lucrative business. Shift your mindset from business-driven finances to finance-driven business – and discover how you can make more money, work less hours, and enjoy owning your business
Read this book and understand how to:
• Enjoy your best financial year on record every year
• Stop feeling overwhelmed by finance and gain total financial clarity, control, and peace of mind
• Create a robust financial plan (that actually happens)
• Implement five financial rules that ensure your business always makes money
• Make more money every month without needing to grow your business
Nadzieją na długowieczność, trwałość i stabilność firmy rodzinnej jest jej profesjonalnie opracowana konstytucja, która regulując kwestie nadzoru właścicielskiego, prowadzi do zwiększenia zaufania, jedności rodziny, a tym samym trwałości biznesu rodzinnego. Publikacja ma na celu przybliżenie polskim przedsiębiorcom rodzinnym, czym jest konstytucja firmy rodzinnej, w ramach której firmy rozbudowują poszczególne elementy w taki sposób, aby rodzina zarządzała przedsiębiorstwem przez wiele generacji. Dedykujemy ją tym właścicielom, których zamiarem jest przekazanie firmy następnemu pokoleniu. Naszą intencją jest to, aby właściciele firm, szukający sposobów zwiększających szansę na długowieczność swych firm, znaleźli w tej książce inspiracje do dalszej pracy. Tak jak cenimy polskich kompozytorów, literaturę, sztukę, tak też powinniśmy cenić tych Polaków, którzy tworzą dobrobyt w Polsce i zapewniają nowe miejsca pracy. Ze Wstępu Autorów
Publikacja porusza aktualne zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi, koncentrując się na zaangażowaniu organizacyjnym i efektywności organizacyjnej w kontekście zmian w systemie edukacji. Autorka, opierając się na własnych doświadczeniach i badaniach, pokazuje, jak ważne są zaufanie, odpowiedzialność, komunikacja i docenianie pracowników w budowaniu silnych relacji w miejscu pracy. Książka zawiera praktyczne wskazówki dla dyrektorów placówek oświatowych, menedżerów i liderów zespołów, które pomagają w tworzeniu motywującego środowiska pracy oraz w kształtowaniu świadomego stylu zarządzania. To wartościowa pozycja dla osób działających w obszarze zarządzania w edukacji, HR i rozwoju organizacyjnym, szczególnie w czasach intensywnych zmian i wyzwań.
Monografia w nowatorski sposób łączy dwa istotne tematy współczesnego zarządzania środowiskowego: symbiozę przemysłową - jako narzędzie gospodarki obiegu zamkniętego - oraz greenwashing, czyli pozorne działania proekologiczne wykorzystywane w komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera wyniki badań w polskich MŚP, analizę europejskich wyzwań środowiskowych na przykładzie Bułgarii oraz praktyczne narzędzia oceny autentyczności działań proekologicznych. To cenna pozycja dla menedżerów, specjalistów CSR, analityków rynku i studentów, którzy chcą budować wiarygodny, odpowiedzialny wizerunek organizacji. W dobie rosnących wymagań w zakresie raportowania ESG, książka pomaga zrozumieć, jak unikać greenwashingu i wdrażać rzeczywiste, zrównoważone strategie biznesowe.
HR Business Partnering to coś więcej niż jedna z funkcji w HR. To fundamentalna zmiana w sposobie, w jaki HR wspiera organizację. HR Business Partner to strategiczny doradca, który współpracuje z menedżerami, aby pomagać w osiąganiu celów biznesowych. Żeby skutecznie pełnić tę funkcję, potrzebne są nie tylko umiejętności z zakresu HR, ale także zrozumienie biznesu oraz zdolność do budowania strategicznych relacji i do zarządzania zmianami. Z myślą o wsparciu wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoją rolę i przejść od tradycyjnych, administracyjnych zadań do bardziej strategicznego i proaktywnego partnerstwa biznesowego w HR powstał właśnie Przewodnik po strategicznym HR Business Partneringu. Ma on za zadanie dostarczenie praktycznych wskazówek, narzędzi i najlepszych praktyk, które pomogą skutecznie wdrożyć rolę HR BP w organizacji. W książce autorka omawia m.in.: praktyczne aspekty wprowadzania modelu HR Business Partneringu; kluczowe kompetencje, które powinien mieć HR Business Partner; konkretne narzędzia, które wspierają budowanie efektywnego partnerstwa z menedżerami. W przewodniku przytoczonych zostało 12 historii z życia HR BP, które pokazują, jak wyzwania napotykają HR BP w swojej codziennej pracy i jak sobie z nimi radzą. Patronat: Stowarzyszenie Praktyków HR.
Przedsiębiorstwa rodzinne stanowią najstarszą, a jednocześnie najbardziej powszechną formę działalności gospodarczej. Pomimo bogatych dziejów oraz powszechności przedsiębiorstw rodzinnych historia ich badań jest stosunkowo krótka. Ważne publikacje na ten temat pojawiły się w USA dopiero w latach 70., a zakrojone na dużą skalę badania ich funkcjonowania – w latach 90. XX w. W Polsce pierwsze artykuły poświęcone temu zagadnieniu ukazały się niewiele później. W ciągu ostatniej dekady w Polsce wydano wiele prac dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami rodzinnymi oraz ich roli w gospodarce i społeczeństwie. Mimo to nadal występują znaczne rozbieżności w definiowaniu przedsiębiorstw rodzinnych oraz w ocenie ich udziału w zatrudnieniu i tworzeniu dochodu narodowego.
Prezentowana publikacja ma na celu nie tylko zdefiniowanie kluczowych cech i funkcji przedsiębiorstw rodzinnych, lecz także przedstawienie wyzwań menedżerskich, z którymi obecnie się borykają. Autorka analizuje najnowsze trendy w rozwoju tych firm wynikające z czwartej rewolucji przemysłowej, czyli rewolucji informacyjnej i cyfrowej. Ponadto omawia wyzwania związane z wdrożeniem koncepcji Przemysłu 4.0 oraz prognozowanymi zmianami w ramach idei Przemysłu i Społeczeństwa 5.0. W książce przedstawiono zarówno typowe, lecz zmieniające się problemy ekonomiczne przedsiębiorstw, jak i mniej znane, specyficzne zagadnienia dotyczące zarządzania firmami rodzinnymi. Analizując standardowe i niestandardowe praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych, autorka formułuje praktyczne rekomendacje dla przedsiębiorców. Opierając się na wynikach najnowszych badań przeprowadzonych w Polsce i poza granicą, analizuje obecne wyzwania i trendy związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych. Podejmuje się weryfikacji lub uzupełnienia dotychczasowych ocen, wskazując na pojawienie się nowych tendencji lub zmian nieoczekiwanych przez wcześniejszych autorów.
Monografia jest przeznaczona dla kilku grup czytelników. Pracownicy naukowi znajdą w niej przegląd literatury i wyniki badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwami rodzinnymi. Studenci mogą używać jej jako podstawowego podręcznika na kierunkach związanych z przedsiębiorczością rodzinną i zarządzaniem małymi oraz średnimi przedsiębiorstwami. Osoby zainteresowane problematyką prowadzenia firmy rodzinnej znajdą w książce użyteczne informacje na temat zasad jej tworzenia, sposobów funkcjonowania, możliwości wzrostu, restrukturyzacji, finansowania oraz wyzwań dotyczących sukcesji. Monografia może ponadto zainteresować pracowników instytucji centralnych i samorządowych, odpowiedzialnych za politykę wobec przedsiębiorczości rodzinnej oraz programy jej wspierania.
'The blizzard of excitement, misinformation and pure hype around AI has driven many of us to want an honest guide. If, like me, you’re one of those many, you need to read this book' BRIAN ENO
Is AI going to take over the world? Have scientists created an artificial lifeform that can think on its own? Is it going to replace all our jobs? Are we about to enter an age where computers are better than humans at everything?
The answers to these questions, as the expert authors of The AI Con make clear, are 'no', 'they wish', 'LOL', and 'definitely not'. In fact, these fears are all symptoms of the hype being used by tech corporations to justify data theft, motivate surveillance capitalism, and devalue human creativity.
Packed with real-world examples, pithy arguments and expert insights, The AI Con arms you to spot AI hype in all its guises, expose the exploitation and power-grabs it aims to hide, and push back against it at work and in your daily life.
If you ask the average person who an entrepreneur is, they’ll probably say people like Steve Jobs, Elon Musk or Mark Zuckerberg. But the truth is, you don’t need to know how to code or raise VC money to start a business. There are hundreds of millions of small business owners globally, with most creating simple, straightforward services that customers need.
Nick Huber, founder of The Sweaty Startup and several million-dollar businesses, challenges the prevailing Silicon Valley wisdom by demonstrating that success as a small business owner is based on the essential principle of doing common things uncommonly well. In The Sweaty Startup, Nick offers listeners the simplest, easiest, and lowest-risk path to reclaiming entrepreneurship, generating value, and forging a new path to get ahead on their own terms. By returning to the most foundational business tactics, this book is a refreshing burst of clarity and simplicity in a world that’s obsessed with technology startups, the suffocating squeeze of digital innovation, and the elusive lure of billion-dollar payouts.
Filled to the brim with practical insights, inspiring real-life stories, and actionable advice for aspiring entrepreneurs, Nick will reveal how to create a business that succeeds on the most essential level: making money, consistently and predictably over the long term. His book will redefine entrepreneurship and become the go-to handbook for years to come.
Chciałbyś wiedzieć, w jaki sposób możesz osiągnąć swój indywidualny sukces? Zastanawiasz się, jak to jest – dlaczego niektórym tak szybko się udaje, a innym nie? Jakie jest ich mentalne i praktyczne podejście w biznesie? Jak efektywnie pokonywać trudności? Jakie konkretnie kroki podjąć, by odnieść sukces zawodowy?
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
Jak zacząć swoją drogę do sukcesu?
Jakie wyzwania mogą na ciebie czekać i jak się z nimi zmierzyć?
Jak osiągnąć własny sukces?
Jakie cenne wskazówki mają dla ciebie praktycy biznesu?
W książce znajdziesz również rozdział mojego autorstwa na temat “Komunikacji jako najważniejszego procesu rozwoju osobistego i biznesowego”. Jestem przekonana, że będzie on dla Ciebie cennym drogowskazem na drodze kariery i życia codziennego.
Czy jesteś gotowy, aby poznać sekret sukcesu Polaków w biznesie? Ta lektura jest właśnie dla Ciebie!
Jest to trzeci Tom trylogii “Przedsiębiorcy”, w której opisane zostały historię ludzi zaczynających swoją przygodę w biznesie. Wszyscy współautorzy książki przedstawiają swoje początki oraz opowiadają o problemach, jakie napotkali na swojej drodze do sukcesu. Każdy z czytelników tej książki będzie mógł znaleźć w niej cząstkę siebie, ponieważ do stworzenia tego dzieła zostali wybrani przedsiębiorcy z różnych branż, wieku, płci oraz wykształcenia.
Nadchodzące czasy będą radykalnie różne od tych, w których żyliśmy do tej pory. Niezwykle aktualna książka Raya Dalio wyjaśnia naturę tych zmian oraz pokazuje, jak możemy skutecznie radzić sobie w nowych okolicznościach. Legendarny inwestor Ray Dalio od pięćdziesięciu lat analizuje globalną gospodarkę, starając się zrozumieć najważniejsze czynniki wpływające na jej rozwój. Kilka lat temu zaobserwował pojawienie się wielu niepokojących zjawisk. Ogromne zadłużenia i zerowe lub prawie zerowe stopy procentowe doprowadziły do masowego drukowania pieniędzy w trzech głównych walutach rezerwowych świata. W wielu krajach nasiliły się konflikty społeczne, napędzane przez rozwarstwienie majątkowe, podziały polityczne i różnice kulturowe. Wreszcie powstało nowe mocarstwo światowe (Chiny), które rzuciło wyzwanie dotychczasowemu hegemonowi (USA) i istniejącemu porządkowi światowemu. Ostatni okres obfitujący w podobne wydarzenia to lata 1930–1945. Aby spróbować zrozumieć te zjawiska i przewidzieć dalszy rozwój sytuacji, Dalio zwrócił się do analogicznych przypadków znanych z historii. W swojej najnowszej książce bada najbardziej burzliwe okresy gospodarcze i polityczne wielkich imperiów, ukazując ich rozwój z perspektywy klasycznego Wielkiego Cyklu, warunkującego wzloty i upadki poszczególnych mocarstw. Ujawnia uniwersalne mechanizmy leżące u podstaw tych zmian i stara się spojrzeć w przyszłość, oferując praktyczne zasady, które pomogą przygotować się na to, co nas czeka. Ray Dalio ma talent do rozpoznania kluczowych pytań naszych czasów.To ważny głos w dyskusji i pilne ostrzeżenie dla całego Zachodu. Henry Kissinger
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce. Celem niniejszej pracy jest uporządkowanie siatki pojęciowej związanej z obszarami zainteresowania marketingu politycznego, a w ramach tych obszarów wskazanie miejsca produktu politycznego. Drugim celem jest określenie granic możliwości wykorzystania technik i narzędzi marketingu w polityce. Głównym jednak celem pracy jest pokazanie istniejących podobieństw lub ich braku pomiędzy produktami ekonomicznym i politycznym oraz implikacji płynących z tego tytułu dla wykorzystania marketingu w polityce. Przyjęcie za punkt wyjścia produktu, jako podstawowej kategorii marketingowej, pozwala na wychwycenie występowania ewentualnych innych podobieństw i różnic, w takich obszarach marketingu jak: komunikacja produktów, branding, marketing relacji, cykl życia produktu, pozycjonowanie i innych. Takie podejście pozwala również spojrzeć z innej perspektywy na zachowania "sprzedawców" i "konsumentów" tych produktów. Pobocznym celem pracy jest dostarczenie kandydatom wyborczym, politykom, partiom, sztabom, doradcom oraz analitykom sceny politycznej gotowych, uniwersalnych metod i narzędzi marketingowych, które można skutecznie zastosować w celu promocji produktu politycznego. Stworzenie i dostarczenie praktycznych narzędzi wpłynie na ich upowszechnienie i umożliwi ich szersze zastosowanie przez kandydatów i partie polityczne w ramach profesjonalnie prowadzonych kampanii.
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby rynku.
„Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT” to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku, która krok po kroku przeprowadza czytelnika przez cały proces tworzenia strategii marki – z wykorzystaniem ChatGPT jako narzędzia wspierającego twórcze i strategiczne myślenie.
To nie jest kolejny podręcznik o AI, ani typowy przewodnik brandingowy.
To praktyczne i głębokie połączenie strategicznego myślenia o marce, autentycznego języka wartości oraz sprawczości sztucznej inteligencji. Książka w przystępny sposób prowadzi przez wszystkie etapy tworzenia strategii – od odkrywania esencji marki, przez definiowanie jej wartości, aż po komunikację, która przyciąga i buduje zaufanie. Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, jest to praktyczny warsztat zamknięty w książce.
Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które – jak piszą – „pomaga poukładać myśli, podsumować dotychczasowe działania, wyłuskać to, co najistotniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne”.
Pokazują proces i dają konkretne narzędzia – również w postaci dopracowanych promptów do ChatGPT, ułatwiających analizę, syntezę i kreację.
Książka:
– rozwija kompetencje strategiczne,
– uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności,
– pomaga przejść od chaosu do klarowności,
– pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny,
– jest idealna zarówno dla freelancerów i właścicieli małych firm, jak i zespołów marketingowych w dużych organizacjach.
To pozycja równie wartościowa dla studentów kierunków marketingowych, zarządzania i psychologii biznesu, jak i dla osób pracujących już w branży. Może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.
Środkowy palec to inspirujący przewodnik dla liderów, mentorów i wszystkich, którzy chcą skutecznie docierać do młodego pokolenia. Autor - doświadczony pastor i lider młodzieżowy dzieli się autentycznymi historiami, refleksjami oraz praktycznymi strategiami, które pomagają budować trwałe relacje i kształtować przyszłych liderów. Książka łączy osobiste doświadczenia z konkretnymi narzędziami, które pomogą Ci:Skutecznie mentorować i przewodzić młodzieży, niezależnie od wyzwań.Budować głębokie, autentyczne relacje i odpowiadać na zmieniające się trendy pokoleniowe.Rozwijać zespoły liderów, wzmacniać ich kompetencje i wspierać w trudnych momentach.Komunikować się z młodymi w sposób angażujący i inspirujący. To nie tylko zapis osobistych doświadczeń, ale także praktyczny przewodnik dla tych, którzy chcą z pasją i zaangażowaniem kształtować kolejne pokolenie. Książka pokazuje, że praca z młodzieżą to nie chwilowy zryw, lecz długofalowa misja pełna wyzwań, ale i niezwykłych owoców. Sięgnij po książkę Środkowy palec i stań się częścią tej zmiany!
When you think about communications, you might immediately think about speaking. But listening well is the foundation of leading well; it’s essential if you want people to listen to you. And most leaders have little idea how to go about it.
Janie van Hool has been helping leaders understand the simple but powerful principles of listening conversations to build trust and engagement for more than 20 years. Now she’s showing you how to supercharge your own communication, in just 6 minutes!
Janie van Hool is an award-winning professional actor and communications expert. RADA-trained, she began her career as a professional actor in the theatre and on TV. Her academic research in Performance Psychology together with her experience as a performer has given her a unique perspective on how to articulate messages with confidence and skill, and informed her work as a coach, advisor and skills teacher to business leaders.
You might think you’re not a natural salesperson, but if you don’t get comfortable promoting your business, you’re not going to HAVE a business for much longer. Luckily, Sara Nasser Dalrymple is here to help.
Discover 10 simple principles that you can apply to your business immediately to attract customers with ease. No ickiness, no gimmicks, and all in just 6 minutes!
Sara Dalrymple is a sales trainer and mentor for online business owners and the go-to sales expert for creative small businesses. She has over 18 years of sales experience spanning a corporate career in investment banking and as a small business owner, and has helped hundreds of business owners bring in consistent sales through confident, sleaze-free self-promotion.
If you run a small business, you probably wish you had access to the sophisticated market research techniques that big businesses have at their disposal. Imagine being able to really understand your customers!
Well, now you can. Katie Tucker reveals 10 simple road-tested tools and techniques that big businesses use and which YOU can use immediately to transform your market knowledge, in just 6 minutes!
Katie Tucker is an inspirational product leader with over 12 years’ corporate experience leading teams and delivering stand-out products and services. She’s the founder of Product Jungle, helping small businesses understand customers better. She is also a writer, speaker and author of the Jungle Juice newsletter.
Great teams are highly collaborative, creative and productive, but that doesn’t happen by magic. Discover the small actions that lead to big results in performance and productivity by creating the right culture, because when team members are happier they are more creative and more engaged.
Team culture coach Alison Coward shows you how to take your team from meh to magnificent, in just 6 minutes!
Alison Coward is the founder of Bracket, a consultancy that partners with forward-thinking organisations to help them build high-performing teams. She is a facilitator, coach, trainer and keynote speaker with 20 years’ experience of working in, leading and facilitating creative teams.
Strategy is a plan of action designed to achieve a long-term or overall aim, and there are many areas in business where a decent strategy will be of value. Strategy is not complex, but it can be hard, because of the pain of having to make choices.
In this practical guide, bestselling author Kevin Duncan offers intelligent and quick solutions to tricky business issues through smart strategic thinking and action. He provides 50 smart ideas to help you arrive at your solution (and present it in a way that everyone can understand!).
"Ubezpieczenia komunikacyjne dla flot pojazdów" to kompleksowe opracowanie podejmujące kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem i finansami w przedsiębiorstwach transportowych oraz instytucjach ubezpieczeniowych. Autorzy - Piotr Manikowski i Tomasz Zapart - analizują specyfikę ubezpieczeń flotowych, uwzględniając aspekty praktyczne, technologiczne i regulacyjne. Publikacja porusza kluczowe zagadnienia, takie jak: optymalizacja kosztów polis, nowoczesny underwriting, zastosowanie telematyki i AI w ubezpieczeniach, wpływ zmian prawnych na strategie zarządzania flotą. Monografia jest wartościowym źródłem wiedzy dla brokerów ubezpieczeniowych, menedżerów flot, ekonomistów branżowych oraz osób zainteresowanych innowacjami w ubezpieczeniach komunikacyjnych.
W książce podjęto próbę zdefiniowania zakresu rosyjskiego języka biznesu (RJB) i wyodrębnienia takich jego treści, które okażą się przydatne polskim studentom rusycystyki. Dla zrealizowania tego zamierzenia przeprowadzono trójstopniowe postępowanie badawcze obejmujące: przegląd literatury przedmiotu dotyczącej RJB jako języka specjalistycznego; zbadanie zakresu, jaki RJB przypisują autorzy rosyjskich i polskich podręczników do nauki tej odmiany języka; skonfrontowanie uzyskanych wyników z danymi na temat użycia RJB pozyskanymi od absolwentów filologii rosyjskiej aktywnie wykorzystujących znajomość języka rosyjskiego w swej pracy. Zastosowano metodologię doboru kręgów tematycznych, posługując się klasyfikacjami umieszczonymi na zawodowych portalach internetowych: LinkedIn, Pracuj.pl i Goldenline. Monografia może nie tylko wzbogacić zasób wiedzy przedmiotowej dydaktyków akademickich zaangażowanych w proces nauczania RJB (na kierunkach rusycystycznych oraz pokrewnych: slawistycznych, lingwistyce stosowanej z językiem rosyjskim), ale również posłużyć do przygotowania podręczników do nauki RJB, uwzględniających realne potrzeby współczesnego rynku pracy.
Karolina Gołąbek – absolwentka filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Adiunkt dydaktyczny w Zakładzie Komunikacji Językowej i Kulturowej w Instytucie Filologii Wschodniosłowiańskiej UJ. Nauczycielka języka rosyjskiego. Główne zainteresowania badawcze to szeroko traktowane języki specjalistyczne (ich nauczanie oraz dydaktyka przekładu). Oprócz działalności dydaktycznej i tłumaczeniowej zajmuje się współpracą ze środowiskiem nauczycielskim poprzez udział w projektach naukowo-dydaktycznych, konferencjach krajowych i międzynarodowych. Specjalizuje się w metodyce nauczania języka specjalistycznego (języka biznesu) oraz języka ogólnego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?