
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
-
Autor: Małgorzata Bednarczyk
- ISBN: 9788375561579
- EAN: 9788375561579
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
34,66złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,66 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.