Zachowania konsumentów na rynku
-
Autor: Rudnicki Leszek
- ISBN: 9788320819816
- EAN: 9788320819816
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.7cm
- Język: polski
- Liczba stron: 188
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,97złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,97 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Współcześnie konsument bywa nazywany ?królem systemu ekonomicznego?. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.