Marketing Materiały do ćwiczeń
-
Autor: Rosa Grażyna
- ISBN: 9788325530952
- EAN: 9788325530952
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: C.H. Beck
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 212
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,64złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.
Każdy rozdział składa się:
• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce,
• testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),
• zdań do uzupełnienia,
• zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego