KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

34,40 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,87 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

34,40 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,63 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,39 zł
Okładka książki Podatki w kadrach

179,00 zł 128,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 128,79 zł

Książka jest praktycznym źródłem wiedzy dotyczącym opodatkowania pracowników oraz kwestii z tym związanych. Poruszone zostały w niej zagadnienia dotyczące m.in.: • przychodów ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych i innych na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, • nieodpłatnych świadczeń, • podróży służbowych, • kosztów pracowniczych, • wydatków na rzecz pracowników. W publikacji czytelnik znajdzie również pytania i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości związane z problematyką omówioną w opracowaniu.
Okładka książki Przedsiębiorcze kobiety srebrnej gospodarki

55,00 zł 37,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,24 zł

Kobiety w nauce. Próba wyjścia poza stereotyp jest pierwszą z cyklu książek poświęconych kobietom odważnie przeciwstawiającym się przyjętym stereotypom dotyczącym płci. W monografii autorzy dokumentują praktyki i osiągnięcia kobiet naukowczyń, które z uporem i determinacją pozyskiwały dla siebie przestrzeń w zamkniętym męskim świecie nauki. Kobiety w biznesie to druga część trylogii. Autorki analizują w niej kariery biznesowe kobiet przełamujących bariery i wspinających się na szczyt drabiny korporacyjnej, kierując dużymi przedsięwzięciami biznesowymi. Ich poziom empatii, współpracy i umiejętności komunikacyjnych czyni je skutecznymi liderkami. W niniejszej książce - Przedsiębiorcze kobiety srebrnej gospodarki - siła i inspiracji do nowych wyzwań, trzeciej i zamykającej cykl, poruszono problemy aktywizacji zawodowej kobiet 50+. Na tle rozważań poświęconych koncepcji srebrnej gospodarki przedstawiono postawy i motywacje przedsiębiorcze dojrzałych kobiet. Motywy zakładania biznesu po pięćdziesiątce wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami, a także sytuacją rodzinno-społeczną, zawodową i finansową. Potrzeba zachowania niezależności i chęć utrzymania aktywności zawodowej na rynku pracy to kluczowe motywy, które skłaniają kobiety powyżej 50 + do zakładania własnej działalności gospodarczej. Dobre zdrowie, wiedza, doświadczenie i zdobyte umiejętności to zasoby, które opisane w książce kobiety wykorzystują do tego, by założyć i prowadzić własny biznes.
Opakowanie Informator kadrowy 2024. Stan prawny na 1 czerwca 2024

44,50 zł 33,66 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80 zł

Publikacja „Informator kadrowy 2024” to ponad 80 tabel i zestawień – wszystkie najważniejsze informacje kadrowe skondensowane w wygodnej formie. Wszystkie załączniki zostały zaktualizowane o najnowsze zmiany prawne. Stan prawny publikacji - 01 czerwca 2024r. Ważne wskaźniki, listy kontrolne, zestawienia, przypomnienia – związane z zatrudnianiem, zwalnianiem, obowiązkami pracodawcy, czasem pracy, urlopami, wynagrodzeniami, ochroną rodzicielstwa i kontrolami PIP.
Okładka książki Biznes i zarządzanie LO 2 ZPiR

64,50 zł 54,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,65 zł

Podręcznik napisany prostym i zrozumiałym językiem, przystępnie wyjaśnia złożone zagadnienia ekonomiczne oraz tematy z zakresu zarządzania – zarówno z perspektywy prowadzenia firmy, jak i budżetu domowego. Podręcznik przygotowuje do matury z przedmiotu biznes i zarządzanie w liceum ogólnokształcącym i technikum. Podręcznik składa się z 3 działów: • Finanse osobiste; • Osoba przedsiębiorcza na rynku pracy; • Przedsiębiorstwo. Liczne przykłady bliskie uczniowi w łatwy sposób wyjaśniają złożone zagadnienia. Duża liczba propozycji projektów do realizacji z uczniami oraz przykładowa analiza przypadków biznesowych pokazuje praktyczną stronę biznesu. Zadania projektowe uczą definiowania problemów i kreatywnego poszukiwania rozwiązań, a także pracy zespołowej i zarządzania czasem. Duży nacisk jest położony na kształcenie kompetencji 4K, tj.: kooperacji, komunikatywności, kreatywności i krytycznego myślenia. Bogactwo zadań i ciekawych poleceń po każdym temacie oraz w podsumowaniu działów pomaga w ćwiczeniu wymaganych umiejętności i zachęca do aktywnego udziału w dyskusji.
Okładka książki Sztuczna inteligencja w organizacji

69,00 zł 40,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz? Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ? obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna. Tajemnica sukcesu modelu współpracy człowiek - maszyna kryje się w sformułowaniu "odpowiednio wdrożona sztuczna inteligencja". Autor książki dzieli się w niej opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego, a więc rozpoznanie i hierarchizację funkcji oraz określenie sekwencji czynności we wprowadzaniu sztucznej inteligencji do organizacji. Swoją publikację kieruje do osób, które pracują nad projektami procesów biznesowych, do ekspertów doradzających firmom w zakresie zarządzania innowacjami i wprowadzania zmian, a także do studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami. Skorzystają z niej również właściciele firm, którzy chcą wprowadzać nowości w swoich organizacjach i szukają narzędzi do ich skutecznego wdrażania.
Okładka książki Praktyka zarządzania

99,00 zł 70,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,60 zł

Sztuka zarządzania w przedsiębiorstwie Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: - po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; - po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; - po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego. Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker pokazał światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś do sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze – ta książka w sposób żywy i przystępny pokazuje, co trzeba umieć i co robić, by biznes mógł się udać. Jest to książka fundamentalna i nie bez powodu jej autora nazywa się ojcem założycielem zarządzania (a wręcz – jego papieżem). To rzeczywiście biblia biznesu – żywy poradnik przydatny we wszystkich sprawach biznesowych i związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z myślą, że jesteśmy zapóźnieni. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć – dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu. - Stefan Bratkowski, dziennikarz, publicysta, pisarz Peter F. Drucker?urodził się w Wiedniu w 1909 roku. Zdobywał wykształcenie w Austrii i Anglii. W roku 1929 rozpoczął pracę jako zagraniczny korespondent prasowy i ekonomista w międzynarodowym banku w Londynie. Od 1937 roku pracował w Stanach Zjednoczonych, początkowo jako ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych, a następnie jako konsultant do spraw zarządzania w największych amerykańskich i zagranicznych firmach doradczych. Prawdziwą karierę zrobił jako wykładowca i nauczyciel, najpierw profesor politologii i filozofii w Bennington College, a następnie przez ponad dwadzieścia lat profesor zarządzania w Graduate Business School of New York University. Od roku 1971 był profesorem nauk społecznych w Claremont Graduate School w Kalifornii. Zmarł w roku 2005. Peter F. Drucker jest znany nie tylko ze swoich książek poświęconych zarządzaniu, lecz również z proroczych analiz politycznych, ekonomicznych i społecznych. Jego książki obejmują ponadpięćdziesięcioletnią historię współczesną.
Okładka książki Superwizja - jak chronić się  przed wypaleniem zawodowym i utratą zdrowia

69,00 zł 49,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,65 zł

Superwizja pracy zawodowej stanowi formę profesjonalnego wsparcia i rozwoju w miejscu pracy poprzez systematyczny proces konsultacyjny. Jej celem jest poznanie źródeł osobistych trudności oraz znajdowanie optymalnych rozwiązań dla problemów powstających i rozwijających się w środowisku pracy. Z książki można dowiedzieć się: co to jest superwizja i dlaczego warto z niej korzystać; czym superwizja różni się od innych form wsparcia; kim powinien być superwizor; co oznaczają dobre lub złe praktyki superwizyjne. Autorka przedstawia szerokie możliwości i zakresy zastosowań superwizji w różnych środowiskach zawodowych, zachęcając do powszechnej i regularnej praktyki. Drugie wydanie wzbogacone jest o refleksje związane z czasem pandemii COVID-19 - okresem szczególnie trudnym i potęgującym ryzyko wypalenia. Autorka przytacza wyniki badań w tym zakresie oraz różne praktyki radzenia sobie ze stresem, w tym najnowsze własne doświadczenia superwizyjne. "Celem książki, jak podaje sama Autorka, jest "wyprowadzenie idei superwizji z zaciszy gabinetów psychoterapii w otwartą przestrzeń aktywności zawodowej", co jest szczególnie istotne w okresie postcovidowym. Znalazło to potwierdzenie w wynikach licznych badań empirycznych, do których Autorka się odwołuje w II wydaniu swojej książki. Już sam ten fakt przemawia na korzyść ponownego jej wydania, zwłaszcza że dalekosiężne skutki długotrwałej izolacji społecznej związanej z Covid-19, dotyczą w praktyce groźnych konsekwencji, przejawiających się wypaleniem zawodowym i utratą zdrowia, dla których superwizja stanowi skuteczną pomoc psychologiczną w postaci zachowania zapału do pracy i jej podmiotowości opartej na szacunku relacji międzyludzkich, jako niezbędnych warunków utrzymania dobrostanu psychospołecznego, który według nowego nurtu tzw. Psychologii Pozytywnej jest synonimem." Prof. dr hab. Jan F. Terelak, emerytowany profesor UKSW w Warszawie
Okładka książki Wzlot Białego Orła

49,99 zł 27,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,49 zł

Wzlot Białego Orła. O tym, jak Polska wydobyła się z ubóstwa jest inspirującą lekturą dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak transformacja ustrojowa i wolnorynkowa gospodarka mogą doprowadzić do imponującego skoku cywilizacyjnego. prof. Leszek Balcerowicz W okresie socjalizmu Polska należała do najbiedniejszych krajów Europy. W 1989 roku przeciętny Polak zarabiał ekwiwalent ledwie 50 dolarów miesięcznie co stanowiło jedną dziesiątą zarobków przeciętnego Niemca. Nawet po uwzględnieniu różnic w sile nabywczej pomiędzy tymi dwoma krajami zarobki netto polskich robotników odpowiadały jednej trzeciej zarobków pracowników niemieckich. Jednak dzięki konsekwentnemu programowi prokapitalistycznych reform standard życia w Polsce znacząco wzrósł i w roku 2016 osiągnął poziom 57 procent standardu życia w krajach Europy Zachodniej. Jak Polacy zdołali to osiągnąć i dlaczego transformacja gospodarcza ku kapitalizmowi udała im się zdecydowanie lepiej niż innym byłym krajom socjalistycznym? Jednym z powodów było to, że kapitalistyczne reformy w Polsce były głębsze, szerzej zakrojone i szybciej wprowadzane. Ale zmieniły się nie tylko gospodarka i instytucje zmieniły się także mentalność i zachowania ludzi. Rainer Zitelmann
Okładka książki Zapomnij o pieniądzach i bogać się

49,90 zł 29,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

Zapomnij o pieniądzach i bogać się Bob Proctor - autor międzynarodowego bestsellera Urodziłeś się bogaty (Onepress 2013) Bestseller Boba Proctora Urodziłeś się bogaty zainspirował ludzi na całym świecie, by zaczęli żyć pełnią życia. Nowa książka autora w czasach poważnych zmian ekonomicznych oferuje świeże spojrzenie wszystkim tym, którzy chcą uporządkować swoją codzienność, zaplanować przyszłość i osiągnąć równowagę. (fragment wprowadzenia) To, co masz już za sobą, i to, co jest przed Tobą, to nic w porównaniu z tym, co jest w Tobie. Ralph Waldo Emerson Zapracuj na swój sukces Marzysz o tym, by zdobyć prawdziwą fortunę, ale obawiasz się, że może skończyć się na marzeniach? To, czy uda Ci się je zrealizować, zależy wyłącznie od Ciebie. Dzięki tej książce odkryjesz prawdziwy sekret budowania bogactwa. Nie znajdziesz tu złotych myśli o tym, jak zarobić milion w miesiąc, ale otrzymasz realistyczne strategie dotyczące tego, jak porzucić błędne wzorce myślenia i destruktywne zachowania na rzecz tych właściwych, które mogą przynieść Ci realny zysk. Odnajdziesz tu również zdroworozsądkowe podejście do wszystkich aspektów życia, od wiary we własny potencjał, przez sensowne metody wyznaczania celów, aż po wyzbycie się wymówek hamujących Twój rozwój. Jeśli więc jesteś gotowy na wielką zmianę, zapnij pasy i w towarzystwie tej książki udaj się w pełną doświadczeń podróż, która na zawsze odmieni Twoje podejście do pieniędzy. Poddaj uważnej analizie idee tu zawarte i zastosuj je mądrze. Przed Tobą stoi bowiem szansa na osiągnięcie wszystkiego, czego zapragniesz.    
Okładka książki Superskuteczny prospecting

59,00 zł 34,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje. Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu - tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest "jedynie" pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży! Poznasz: siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów powszechne prawo potrzeby pięć elementów sprzedaży społecznościowej pięciostopniowy model gwiaździsty piramidę poszukiwawczą "Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja". Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..

49,90 zł 29,03 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Okładka książki Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym

49,90 zł 29,22 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,37 zł

Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Paweł Kowalewski Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ? negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.
Okładka książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

69,00 zł 40,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy idąc tropem marketingu 5.0 zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Okładka książki Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu

59,00 zł 36,96 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Ta praktyczna książka pokaże Ci, jak budować swoją przyszłość, dokładnie taką, jaką chcesz! Ken Blanchard, współautor bestsellera Jednominutowy menedżer Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz - codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś! Każdy, kto pragnie odnosić sukcesy, po prostu musi przeczytać tę książkę! Jeff Rosen, wiceprezes U.S. Bank Z tej książki dowiesz się, od czego zacząć tworzenie własnej, wspaniałej przyszłości i w jaki sposób, krok po kroku, osiągnąć taki sukces, jakiego pragniesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o spełnienie zawodowe, awanse, bogactwo, czy też o szczęście w życiu prywatnym, znajdziesz tu kompletny plan, który wystarczy realizować. W odróżnieniu od innych pozycji w tym bestsellerowym poradniku znajdziesz tylko realistyczne, sprawdzone i niezwykle konkretne zalecenia i wskazówki. Przekonaj się, że Twój los spoczywa w Twoich rękach - i podążaj w stronę sukcesu bez granic! Ta książka pokazuje dwanaście konkretnych kroków, dzięki którym niemal natychmiast radykalnie podwyższysz swoje wyniki. Mitch Huhem, były rektor MIT Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie! Peter Drucker
Okładka książki Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę

59,00 zł 34,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku! Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyków, dowiesz się, jak stworzyć markę, której klienci się nie oprą. Autor prowadzi krok po kroku przez proces jej budowania: od zaprojektowania, przez wykonanie, po plasowanie na rynku i pielęgnowanie wzrostu. Ujawnia techniki warsztatowe stosowane przez najlepszych. Wyjaśnia też, jak liderzy marek patrzą na biznes. Ich optyka bowiem różni się od sposobu myślenia większości przedsiębiorców. Książka została napisana w przystępnym, lekkim stylu i zilustrowana dziesiątkami przykładów wprost z rynku.
Okładka książki Data science i Python. Stawianie czoła najtrudniejszym wyzwaniom biznesowym

69,00 zł 40,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Data science i Python. Stawianie czoła najtrudniejszym wyzwaniom biznesowym Data science to nieocenione wsparcie w rozwoju biznesu i działaniach mających na celu poprawę wyników finansowych firmy. Pomaga naukowcom lepiej obserwować i rozumieć otaczający ich świat. Bywa też źródłem świetnej zabawy. Jako analityk danych staniesz się częścią branży, która ciągle rośnie i się rozwija, a to znaczy, że wyzwania, jakie napotkasz, będą coraz ciekawsze i bardziej ekscytujące. Musisz się tylko nauczyć pracować z danymi. Dzięki tej książce dowiesz się, jak pozyskiwać, analizować i wizualizować dane, a potem używać ich do rozwiązywania problemów biznesowych. Wystarczy, że znasz podstawy Pythona i matematyki na poziomie liceum, aby zacząć stosować naukę o danych w codziennej pracy. Znajdziesz tu szereg praktycznych i zrozumiałych przykładów: od usprawniania działalności wypożyczalni rowerów, poprzez wyodrębnianie danych z witryn internetowych, po budowę systemów rekomendacyjnych. Poznasz rozwiązania oparte na danych, przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych. Nauczysz się korzystać z eksploracyjnej analizy danych, przeprowadzać testy A/B i klasyfikację binarną, a także używać algorytmów uczenia maszynowego. Sprawdź, jak w prosty sposób: prognozować popyt optymalizować kampanie marketingowe ograniczać odpływ klientów przewidywać ruch w witrynie internetowej budować systemy rekomendacyjne Data science dla biznesu: czarna magia? Nie z Pythonem!
Okładka książki Lean Marketing

123,00 zł 99,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,57 zł

Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointment. The overwhelm for entrepreneurs, marketers, and business leaders is real. There's a better way. The lean movement has transformed manufacturing and is now revolutionizing marketing. Small, medium, and large businesses are getting bigger and better results with less marketing. In this book, you'll discover: Why many existing marketing techniques have stopped working and what to do instead; The exact tools and tactics you need to build a devastatingly effective marketing system; How to win with a simple, structured, and systemized approach rather than failing with random acts of marketing; How to pivot from bloated, ineffective, and wasteful marketing activities to ones that compel prospects to take action; How to create a strong product-market fit so that your target market intensely desires what you have to offer; How to do marketing you'll be proud of that works without hype, scams, or pressure; How to build a strong brand that creates goodwill and attracts ideal customers. Lean Marketing is a follow-up to the international bestselling phenomenon,The 1-Page Marketing Plan. Stop trying to outshout the other guy. Stop blunt-force conventional marketing tactics that annoy, interrupt, and repel. Stop wasting time with theoretical claptrap that doesn't work in the real world. Get immediate traction by implementing lean marketing.
Okładka książki Business Model Generation

150,00 zł 120,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,42 zł

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation. Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powerful strategic ideas and tools, and makes them easy to implement in your organization. It explains the most common Business Model patterns, based on concepts from leading business thinkers, and helps you reinterpret them for your own context. You will learn how to systematically understand, design, and implement a game-changing business model--or analyze and renovate an old one. Along the way, you'll understand at a much deeper level your customers, distribution channels, partners, revenue streams, costs, and your core value proposition. Business Model Generation features practical innovation techniques used today by leading consultants and companies worldwide, including 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, and others. Designed for doers, it is for those ready to abandon outmoded thinking and embrace new models of value creation: for executives, consultants, entrepreneurs, and leaders of all organizations. If you're ready to change the rules, you belong to "the business model generation!"
Okładka książki Traffic Secrets

79,00 zł 63,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,95 zł

Master the evergreen traffic strategies to fill your website and funnels with your dream customers in this timeless book from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunnels. Russell Brunson, CEO and co-founder of the multi-million-dollar software company ClickFunnels, reveals the classic and foundational direct marketing techniques that will allow you to be at the front of new trends, see opportunities that are invisible to most everyone else and master emerging tactics before most people even know they exist. With step-by-step instructions to master multiple traffic sources, Brunson reveals the market-tested strategies for: · understanding exactly who your dream customer is · discovering where they are congregating · throwing out the hooks that will grab their attention and pull them into your funnels so you can tell them a story and make them an offer. Don't wait for people to come to you. Implement these evergreen traffic strategies now so you can find your people and focus on changing their world with the products and services that you sell
Okładka książki Inteligentne specjalizacje, a budowa..

62,00 zł 41,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,97 zł

Inteligentna specjalizacja to ścisłe powiązanie działalności badawczo-rozwojowej, rozwoju kapitału ludzkiego (kwalifikacji oraz umiejętności pracowników) i specyfiki gospodarczej regionów lub państw. Inteligentne specjalizacje obejmują obszary gospodarki odznaczające się istotnym potencjałem innowacyjnym i rozwojowym, stanowiące jednocześnie pewien mikrosystem gospodarczy bazujący na silnych stronach regionu. Obecnie w Unii Europejskiej inteligentna specjalizacja to istotny pomysł na prowadzenie regionalnej polityki innowacyjnej. Dzięki temu możliwe jest efektywne i sprawne wykorzystanie publicznych środków na inwestycje w sferze badań oraz innowacji. W pracy w szczególności omówiono: główne cechy koncepcji inteligentnych specjalizacji, korzyści, jakie dzięki inteligentnym specjalizacjom uzyskują gospodarki lokalne, politykę regionalną ukierunkowaną na problematykę inteligentnych specjalizacji, wyzwania stojące przed uniwersytetami w kontekście budowy koncepcji inteligentnych specjalizacji i regionów innowacyjnych, rolę klastrów w rozpoznaniu inteligentnych specjalizacji. Praca zatytułowana "Inteligentne specjalizacje a budowa innowacyjnych regionów w warunkach europejskich" jest udaną próbą zmierzenia się z zupełnie nową tematyką. Rozprawa prezentuje w pełni zadowalający poziom prowadzonych dociekań i rozważań merytorycznych w swojej dziedzinie. Posiada bogatą wartość poznawczą w zakresie teorii ekonomicznych i różnych podejść stosowanych w analizie innowacji, innowacyjności i rozwoju regionalnego. Książka posiada dobry poziom naukowy i ma szansę stać się istotną pozycją, po którą sięgać będą naukowcy, menedżerowie, specjaliści z dziedziny nauk ekonomicznych. Prof. nadzw. dr hab. Zbigniew Klimiuk Książka "Inteligentne specjalizacje a budowa innowacyjnych regionów w warunkach europejskich" stanowi interesujące studium teoretyczne koncepcji inteligentnych specjalizacji, charakteryzujące koncepcję oraz jej podstawy teoretyczne. Pokazano teorie z zakresu polityki innowacji i regionalnej, na których bazuje pojęcie inteligentnych specjalizacji, a także jej powiązanie z rolą uniwersytetów i klastrów, jako lokomotyw/kluczowych elementów systemów innowacyjnych i regionalnych. W książce przedstawiono najnowsze podejścia do analizy klastrów, a także stopnia powiązania klastrów z inteligentnymi specjalizacjami. Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Wojnicka-Sycz
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,27 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj