Turystyka jest ważną częścią gospodarki światowej. W książce szczególną uwagę zwrócono na branżę hotelarską, która w czasach pandemii COVID-19 przeżywała ogromny kryzys. W tym czasie branża hotelarska odnotowała poważny spadek rozwoju, a sektor turystyczny uległ przeobrażeniom oraz skutecznej adaptacji do nowych warunków. W opracowaniu zaprezentowano również zagadnienia związane z rekreacją, która pozytywnie wpływa na zdrowie człowieka kształtując jego osobowość i charakter. Prezentowana monografia składa się z czterech części. Część pierwsza publikacji poświęcona została ekonomiczno-społecznym uwarunkowaniom rozwoju turystyki. Przedstawiono w niej podstawowe informacje dotyczące znaczenia gospodarki doświadczeń w turystyce, jak również ukazano istotę kredytowania przedsiębiorstwa turystycznego. W tej części zwrócono również szczególną uwagę na transport psów w turystyce, który w obecnych czasach jest zagadnieniem bardzo ważnym. W części drugiej przybliżono szanse i kierunki rozwoju wybranych rodzajów turystyki. Szczególną uwagę zwrócono na zagadnienia związane z turystyką wiejską, turystyką medyczną i kwalifikowaną. W części tej podkreślono potrzebę większego uwzględniania zainteresowań turystów w kształtowaniu oferty turystycznej. W trzeciej części monografii zaprezentowano wybrane czynniki rozwoju branży hotelarskiej. Zwrócono szczególną uwagę na kategoryzację hoteli, transfer wiedzy jako istotnego aspektu zarządzania. Znaczenie rekreacji ruchowej przedstawiono w części czwartej. Opracowania w niej zawarte dotyczą m.in. osób ćwiczących na siłowniach, jak również organizację obozów sportowych dla dzieci i młodzieży. Książka jest adresowana do studentów turystyki, rekreacji, hotelarstwa, wychowania fizycznego, sportu, zarządzania, a także właścicieli podmiotów gospodarczych wchodzących w skład przemysłu czasu wolnego.
Książka poświęcona jest zagadnieniom inwestycji w agroturystyce i różnorodnej oferty turystycznej z nią związanej. Autorzy analizują dynamiczny rozwój tego sektora, wskazując na jego znaczenie dla lokalnych społeczności oraz potencjał inwestycyjny dla przedsiębiorców zainteresowanych branżą turystyczną. W pierwszym rozdziale omówiono istotę agroturystyki jako formy turystyki wiejskiej, zwracając uwagę na główne cechy, korzyści oraz wyzwania z nią związane. Następnie skupiono się na aspektach inwestycyjnych, prezentując różnorodność możliwości inwestycyjnych w agroturystykę oraz strategie zapewniające sukces na tym rynku. W kolejnym rozdziale ukazano szeroką ofertę turystyczną w ramach agroturystyki. Przedstawiono różnorodność form zakwaterowania, aktywności oraz atrakcji, które mogą być oferowane turystom na terenach wiejskich. Autorzy wskazali także na trendy i innowacje w tej dziedzinie, które mogą stanowić istotny czynnik przyciągający nowych klientów. W dalszej części skupiono się na praktycznych aspektach inwestycji w agroturystykę, prezentując studia przypadków, doświadczenia przedsiębiorców oraz najlepsze praktyki w zakresie zarządzania agroturystyką.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?