KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Transformacja rynku mediów elektronicznych w perspektywie innowacji technologicznych

Transformacja rynku mediów elektronicznych w perspektywie innowacji technologicznych

nowość
  • ISBN: 978-83-208-2665-4
  • EAN: 9788320826654
  • Oprawa: twarda
  • Wydawca: PWE
  • Format: 250x176mm
  • Liczba stron: 220
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 65,71
     zł
    Cena detaliczna:  99,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,71
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Monografia osadzana została w obszarze nauk o komunikacji społecznej i mediach, i z tego też względu dorobek teoretyków i badaczy mediów stanowi jej zasadniczy trzon, ale – w celu nakreślenia szerszej perspektywy badawczej – zaprezentowano również ustalenia i opracowania autorów reprezentujących nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomię. Biorąc pod uwagę, że niniejsze opracowanie ma charakter teoriopoznawczy jego podstawę stanowi systematyczny przegląd literatury. Dokonano zatem ekspozycji aktualnej wiedzy z zakresu transformacji rynku mediów elektronicznych w perspektywie innowacji technologicznych, zidentyfikowane zostały kluczowe obszary zainteresowań badaczy przedmiotu, jak również możliwe stało się wskazanie możliwych do naukowej eksploracji przestrzeni badawczych. Niniejsza praca, jakkolwiek mająca charakter teoriopoznawczy wpisuje się w nurt badań odnoszących się do dyskusji na temat trendów na rynku medialnym w perspektywie transformacji w kontekście innowacji technologicznych. Książka składa się z pięciu rozdziałów, w obrębie których przyjęto następującą logikę wywodu: rozdział pierwszy zawiera ustalenia o charakterze generalnym i określa ramy koncepcyjne pracy, natomiast kolejne trzy rozdziały prezentują – w perspektywie wskazanych koncepcji badawczych i trendów rynkowych – przebieg procesu transformacji na rynku mediów. Ostatni, piąty rozdział poświęcony został zagadnieniu wpływu sztucznej inteligencji na rynek mediów, co nadaje mu w znacznej mierze charakter predykcyjny. Zaprezentowane w monografii podejście badawcze stanowi głos w toczącej się dyskusji o przyszłości rynku mediów, kierunku oraz istocie zachodzących w jego ramach przeobrażeń. Książka skierowana jest zarówno do badaczy zainteresowanych problematyką przeobrażeń zachodzących na rynku mediów, jak i do praktyków, którzy na co dzień zajmują się zarządzaniem przedsiębiorstwami medialnymi, a także decydentów mających wpływ na istotę regulacji prawnych dotyczących mediów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj