„Sztuczna Inteligencja” (AI) stała się słowem roku 2023. Ludzkość zbudowała najpotężniejszą technologię w swojej historii. Technologię, która zmieni świat, w tym świat biznesu. Przedsiębiorstwa, które nie będą potrafiły wykorzystać sztucznej inteligencji w swojej działalności wypadną z rynku. Proces ten już się rozpoczął. I przyspiesza. Na rynku pojawiają się firmy, które korzystając ze zdobyczy tej technologii obniżyły koszty procesów biznesowych o 90 %. Wprowadziły produkty które bez AI nie mogłyby funkcjonować. Działają szybciej, sprawniej, zyskowniej niż konkurencja. Jak wdrożyć AI w swojej firmie. Od czego zacząć? Książka ta jest zbiorem inspiracji dla wszystkich, który chcą wsiąść do ekspresu z napisem „Sztuczna inteligencja”.
Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka "CRM. System czy strategia" to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?