KATEGORIE [rozwiń]

Krzysztof Marzec

Okładka książki NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE WYD. 2

39,90 zł 29,32 zł


Google'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online. Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google! Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM. O autorze Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.
Okładka książki Śpiewamy z Fasolkami piosenki Taty i Mamy

26,90 zł 19,77 zł


Program Tik-Tak powstał w 1983 roku, a wraz z nim zespół Fasolki. Jego twórcy: Ewa Chotomska (Ciotka Klotka) Andrzej Marek Grabowski (Pan Tik-Tak) i kompozytor Krzysztof Marzec (Krzyś Tik-Tak) napisali setki dziecięcych przebojów, które znała cała Polska. Każdy ma jakiegoś bzika Witaminki dla chłopczyka i dziewczynki Mydło wszystko umyje Szczotka, pasta, kubek, ciepła woda Bursztynek, bursztynek znalazłam go na plaży… śpiewali dorośli i dzieci. I śpiewają do dziś! Piosenki Fasolek znalazły się w podręcznikach, na płytach, są śpiewane na koncertach. Mija 35 lat, a Fasolki nadal zachwycają swoimi dawnymi i nowymi przebojami. W tym śpiewniku przy każdej piosence znajdziecie krótkie opowiadanie związane z jej powstaniem. A na dołączonej płycie – Wasze ulubione piosenki! Zapraszamy do: czytania, słuchania, śpiewania, a także tańcowania! Ewa Chotomska, Krzysztof Marzec, Andrzej Marek Grabowski
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj