W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Kariera. Sukces. Szczęśliwe życie. Trzy cele, jedna metoda.ABC rozwoju osobistego dla współczesnych liderów i liderek.Nowoczesne techniki wsparte doświadczeniem Dale Carnegie Training.Chcesz być najlepszą wersją siebie, odnosić sukcesy w biznesie i życiu osobistym, ale nie wiesz jak? Jedno jest pewne: nikt tego za ciebie nie zrobi. To TY musisz przejąć kontrolę.W tym praktycznym i przystępnym podręczniku rozwoju osobistego wnuk Dale'a Carnegiego, autora kultowej książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, oraz dyrektor generalny jednej z najsłynniejszych na świecie firm coachingowych dzielą się swoją wiedzą i bogatą praktyką, badaniami ekspertów, a także ponad setką inspirujących historii przedsiębiorców, menedżerów i przywódców z całego świata.Przejmując kontrolę nad myślami i emocjami, relacjami z ludźmi i swoją przyszłością, zbudujesz wewnętrzną siłę i optymistyczne nastawienie, nauczysz się radzić sobie ze stresem i zarządzać konfliktem, nabierzesz odwagi oraz pewności siebie, otworzysz na zmiany i zdobędziesz zaufanie partnerów.Wyrabiając i utrwalając dobre nawyki, zrealizujesz własne marzenia i zmienisz świat na lepsze."Skuteczny i praktyczny! Joe i Michael napisali nowy klasyk dla współczesnych liderów. Zbuduj karierę i życie, o jakim marzysz dzięki Przejmij kontrolę!"dr Marshall Goldsmith, executive coach zajmujący pierwsze miejsce w rankingu Thinkers50 i autor bestsellerów "New York Timesa" The Earned Life, Triggers oraz What Got You Here Won't Get You There"Przywództwo zaczyna się w sercu lidera. Wymaga pokory, miłości, przyjęcia służebnej postawy, pewności siebie i odporności. Stawiania ludzi na pierwszym miejscu, współpracy i włączania wszystkich. To także przekonująca wizja, inspirowanie innych oraz wspólne osiąganie zaskakujących rezultatów. Przejmij kontrolę daje nam gotowy plan, w jaki sposób możemy wywierać pozytywny wpływ oraz prowadzić szczęśliwsze i bardziej satysfakcjonujące życie. Tę książkę po prostu trzeba przeczytać!"Alan Mulally, były prezes Ford Motor Company i Boeing Company"Dla osób poszukujących wewnętrznej siły, większej pewności siebie i naprawdę znaczących relacji Przejmij kontrolę będzie nieocenionym przewodnikiem".Donna Dale Carnegie, przewodnicząca zarządu Dale Carnegie & Associates"Przeczytaj tę książkę i wracaj do niej - to praktyczne narzędzie, które wszyscy powinniśmy mieć pod ręką".Maria Paula Duque, liderka ds. zrównoważonego rozwoju Microsoft LATAM
Na drodze do sukcesu. Podążaj ścieżką wyznaczoną przez prekursora rozwoju osobistego Kto inny, jeśli nie Napoleon Hill, mógłby wiedzieć lepiej, że sukces znajduje się w zasięgu każdego z nas - również Twoim? Jego przykład - człowieka urodzonego w ubogiej rodzinie, który własnym wysiłkiem zapracował na miano prekursora i twórcy koncepcji rozwoju osobistego - dowodzi, że przy odpowiednim podejściu można osiągnąć swoje cele. Zainspiruj się życiem, a także poradami i wskazówkami Napoleona Hilla zawartymi w tej książce. To zbiór esejów uczniów i współpracowników Napoleona Hilla. Ujęte w ich tekstach spostrzeżenia, wskazówki i cytaty to cenne źródło wiedzy i inspiracji, które pomoże Ci w rozwoju osobistym, realizacji planów i celów, wreszcie osiągnięciu sukcesu finansowego i zawodowego. To uniwersalna pozycja, do której możesz wracać zawsze, gdy poczujesz taką potrzebę - gwarantujemy, że za każdym razem wyniesiesz z lektury cenną wiedzę i nowe wartości! Książka zawiera: eseje uczniów i współpracowników Napoleona Hilla dotyczące szeroko pojętego rozwoju osobistego praktyczne wskazówki ułatwiające realizację celów sposoby na czerpanie z życia satysfakcji metody skutecznego rozwiązywania problemów informacje na temat budowania motywacji porady dla przedsiębiorców, menadżerów, sprzedawców
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.
Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!
Peter Estlin, były burmistrz Londynu
Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.
Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (przepakowanie 2) Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie wnioski dotyczące efektów wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dalej nie ma pojęcia o przyczynach tego stanu rzeczy. Jak zatem może zaproponować zleceniodawcy lepsze rozwiązanie? Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, planuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy. Autor, doświadczony doradca i konsultant, w praktyczny sposób opisuje koncepcję HR Business Partneringu oraz wskazuje, jakie korzyści może ona wnieść do organizacji. Lektura książki pozwoli poznać: wyzwania związane ze zmianami potrzeb i postaw pracowników; pożądane kompetencje i kwalifikacje na stanowisku HR Business Partnera; role i zadania osoby pełniącej funkcję HRBP możliwe ścieżki rozwoju; optymalne rozwiązania w procesie zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów; - dane i wnioski z badań nad koncepcją HR Business Partneringu. Autor prezentuje studia przypadków oraz najlepsze praktyki z polskiego rynku, które mogą być pomocne w wykorzystaniu i wdrożeniu przedstawianych w książce rozwiązań. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów personalnych, kadry menedżerskiej oraz konsultantów HR. Dzięki kompleksowemu ujęciu tematu opracowanie może pełnić funkcję podręcznika dla studentów studiów podyplomowych i MBA kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?Katarzyna Michalak senior consultant w firmie Fuzers, ekspertka w dziedzinie mapowania ścieżek klienta z ponad siedmioletnim doświadczeniem, pasjonatka odkrywania tajemnic, jakie kryją się w zawiłych relacjach między firmami z różnych branż a ich klientami. Ukończyła filologię polską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Wiedzę w obszarze wykorzystania badań marketingowych w biznesie zdobywała w Szkole Consumer Intelligence PTBRiO (obecnie Szkoła Insightów) i od wielu lat z sukcesem stosuje ją w praktyce. Posiadaczka Professional Diploma in CX, dyplomu The CX Academy, który przypieczętował jej kwalifikacje eksperckie. Przez lata współpracowała między innymi z IKEA, mBank, PKO BP, InviMed, Pracuj pl, Nocowanie pl, Crdit Agricole, Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, PZU, Fortum, Euro Bank, Santander Consumer Bank, OLX, Gaspol, Otomoto. Wśród kolegów i koleżanek z branży jest znana z tego, że wie jak efektywnie kreować nowe szanse biznesowe poprzez budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Ukierunkowanie energii ludzi na osiąganie maksymalnej efektywności jest wyjątkową umiejętnością menedżerów. Kurczące się rynki, rosnąca konkurencja, wzrost wymagań klientów, wreszcie ciągły niedobór wysoko wykwalifikowanych i efektywnych pracowników wymuszają na firmach naukę uzyskiwania jak najlepszych efektów przy ograniczonych zasobach. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż wiele osób ma tendencję do unikania wysiłku, a próba zaradzenia temu problemowi przez autorytarne wydawanie poleceń, groźby i krzyki jest z góry skazana na porażkę. Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy "czynnik X" dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne! Brian Tracy jest autorytetem w dziedzinie filozofii sukcesu i wykorzystywania indywidualnego potencjału w rozwoju osobistym. Jest też jednym z najlepszych mówców motywacyjnych na świecie. Wiele jego książek uzyskało status bestsellerów. Mieszka w San Diego w Kalifornii. Praca zespołowa to paliwo, które pozwala zwykłym ludziom na osiąganie niezwykłych rezultatów! Andrew Carnegie
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Przyszło nam żyć w ciekawych czasach! Prawdopodobnie nigdy wcześniej w historii tylu ludzi nie miało możliwości, by się realizować i spełniać marzenia. Równocześnie zmiany w otaczającym nas świecie zachodzą w oszałamiającym tempie. Czy Ty również coraz częściej masz za mało czasu, aby wypełnić wszystkie swoje obowiązki? Czy sukcesy, które odnosisz, okupujesz poczuciem przytłoczenia w pracy i życiu osobistym? A może czerpiesz coraz mniej satysfakcji i przyjemności z tego, co robisz? Sprawdzone rozwiązanie tych problemów jest w zasięgu Twojej ręki! Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał - minuta po minucie i godzina po godzinie. Skup się na tym, co ważne, a uzyskasz wyniki, które naprawdę się liczą!
Niniejsza książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i do różnych celów.
Rachunek kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie to podręcznik adresowany do wszystkich zainteresowanych logistyką i rachunkowością. Zagadnienia teoretyczne poparto w nim praktycznymi przykładami i zadaniami. Do każdego zadania podane jest rozwiązanie. Czytelnik dowie się:
• Jak definiowana jest logistyka,
• Jak jest rola logistyki w jednostce gospodarczej,
• Jak klasyfikuje się i rejestruje koszty w logistyce,
• Co to jest rodzajowy i kalkulacyjny układ kosztów,
• Jakie znaczenie ma zakładowy plan kont,
• Jak klasyfikuje się w przedsiębiorstwie działania i procesy logistyczne,
• Czym jest mapowanie działań i procesów logistycznych,
• Jak sporządza się rachunek kosztów działań,
• Jakie inne modele rachunku kosztów można zastosować w przedsiębiorstwie,
• Jakie są cele i czynniki determinujące oraz ograniczające budżetowanie,
• Jak budżetuje się koszty logistyczne, np. w zakresie sprzedaży, działalności transportowej czy administracyjnej (koszty ogólnego zarządu).
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych. Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Govenment). W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value. Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.
Książka Zasady oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw powstała na podstawie doświadczeń dydaktycznych wynikających z wieloletniego prowadzenia wykładów akademickich z przedmiotu "Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw" oraz przedmiotów pokrewnych. Jest to kompendium wiedzy teoretycznej niezbędnej studentom, słuchaczom studiów podyplomowych, doktorantom i praktykom gospodarczym do samodzielnego przeprowadzenia analiz oraz ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Zakres podręcznika obejmuje zasady przeprowadzania analiz i ocen makroekonomicznego, a także sektorowego otoczenia przedsiębiorstw oraz problematykę analiz i ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Ocena działalności przedsiębiorstwa obejmuje m. in. wstępną i wskaźnikową analizę sprawozdań finansowych, zaawansowane metody analizy wskaźnikowej oraz metody analizy i oceny efektywności inwestycji. Oprócz klasycznej problematyki oceny kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych w podręczniku zawarto szereg autorskich rozważań i propozycji m. in. w zakresie wskaźników rentowności, w szczególności wskaźnika nadwyżki finansowej (cash flow) i wartości dodanej.
W obecnych czasach ryzyko jest zjawiskiem powszechnym, lecz nie do końca znanym. Ponieważ nie da się go wyeliminować z codziennych decyzji, jakie przychodzi nam podejmować, należy je poznać jak najlepiej. Wówczas posiadana przez nas wiedza pozwoli nam nie tyle na skuteczne jego ograniczanie, ale głównie na przewidywanie ewentualnych negatywnych skutków, jakie mogą w pewnych sytuacjach mieć miejsce. Książka stanowi pomoc w zgłębianiu tajników ryzyka rynku akcji. Zawarto w niej zarówno podstawy teoretyczne, jak i przedstawiono praktyczne aspekty inwestowania w warunkach niepewności. Układ publikacji został tak skomponowany, aby przedstawić Czytelnikowi w przejrzysty i kompleksowy sposób koncepcje analizy ryzyka - zarówno technicznej, jak i fundamentalnej. Istotnym walorem tego podręcznika jest fakt przedstawienia, poza klasycznymi metodami, nowych metod analizy ryzyka niestosowanych na krajowych parkietach. Tym samym niniejsza praca stanowi swego rodzaju elementarz dla potencjalnego inwestora giełdowego. Dzięki niej właśnie, w możliwie zwięzły sposób, można zgłębić tajniki nie do końca przewidywalnych zachowań rynkowych, jak również sposobów redukcji ryzyka.
Niniejsza publikacja stanowi rozwinięcie dotychczasowych badań Autora i obejmuje zagadnienia pomiaru i oceny płynności finansowej przedsiębiorstw oraz weryfikacji zagrożenia kontynuacji działalności jednostek gospodarczych. Teoretyczne rozważania na temat płynności finansowej oraz jej znaczenia w przewidywaniu upadłości przedsiębiorstw zostały skonfrontowane z wynikami badań empirycznych dotyczących kondycji finansowej polskich przedsiębiorstw budowlanych. W książce zaprezentowano rozważania na temat wartości normatywnych wskaźników płynności w zależności od wielkości podmiotów gospodarczych, a ponadto ocenie poddano osiągane przez przedsiębiorstwa stopy zwrotu w zależności od realizowanych strategii zarządzania kapitałem obrotowym. Przybliżono także kształtowanie się mierników płynności w podmiotach zagrożonych upadłością.
Książka wprowadza czytelników w świat złożonych kontekstów zmieniającego się charakteru pracy, które powodują powstanie nowego typu relacji pracodawca-pracownik w warunkach nowej organizacji. Stanowi ona próbę zebrania nowatorskich współczesnych myśli oraz rozwinięcia dotychczasowych prac nad kontraktem psychologicznym. Autorki analizują naturę kontraktu psychologicznego i jego znaczenie w kontekście zachodzących relacji w organizacji oraz wskazują, jak zarządzać kontraktem psychologicznym we współczesnej organizacji poprzez użycie różnorodnych narzędzi. Opracowanie podzielone jest na dwie części, które składają się na, z początku teoretyczne, a następnie praktyczne, inspirujące, nowatorskie rozważania na temat przyczyn, konsekwencji i aspektów nowego, wyłaniającego się kontraktu psychologicznego. Kolejne rozdziały są ilustrowane teorią i wynikami badań empirycznych, a także przykładami praktycznych metod rozwiazywania problemów. Unikatowa perspektywa teoretyczna oraz wiedza praktyczna na temat zarządzania kontraktem psychologicznym dedykowane są menadżerom, specjalistom HR, trenerom, coachom, chcącym zastosować kontrakty psychologiczne w swojej praktyce zawodowej oraz rozwijać bardziej świadomie i empatycznie relacje z pracownikami. Praca może okazać się również przydatna pracownikom akademickim, studentom i absolwentom studiów na kierunkach ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
Książka wyznacza ścieżki rozwoju, inspirując do działań, które przyczynią się do większego zrównoważenia i efektywności gospodarki, odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe i środowiskowe. Autorka analizuje monitorowanie gospodarki obiegu zamkniętego, identykując wyzwania oraz proponując konkretne rozwiązania. Przedstawia propozycje wykorzystania zarówno klasycznych, jak i alternatywnych narzędzi zarządzania kosztami, w tym metod i technik koncepcji lean management, w nowym modelu biznesu - gospodarce obiegu zamkniętego. Publikacja jest cennym źródłem wiedzy dla praktyków, menedżerów, a także naukowców i studentów zainteresowanych problematyką zarządzania kosztami i zrównoważonego rozwoju.
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy! To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu: Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!) Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy) Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie) Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych) Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu) To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej od autorki
Przez dane do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji. Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie - wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu. Z poradnika dowiesz się: Czym jest i do czego służy firmom storytelling Jak "zaprzęgać" dane do pracy na Twoją korzyść Jak stosować wizualizację, budować opowieści, przygotowywać raporty czy w wreszcie zarządzać swoim menadżerskim kokpitem w duchu storytellingu
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?