KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Mentoring. Teoria i dobre praktyki

Mentoring. Teoria i dobre praktyki

nowość
  • ISBN: 978-83-8390-274-6
  • EAN: 9788383902746
  • Oprawa: twarda
  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska
  • Format: B5
  • Język: polski
  • Seria: HR
  • Liczba stron: 218
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: 72h
  • Brak ocen
  • 63,95
     zł
    Cena detaliczna:  89,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,23
x
x

Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii. „Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj