
Mentoring. Teoria i dobre praktyki
-
Autor: Sidor-Rządkowska Małgorzata
- ISBN: 978-83-8390-274-6
- EAN: 9788383902746
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer Polska
- Format: B5
- Język: polski
- Seria: HR
- Liczba stron: 218
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 72h
-
Brak ocen
-
63,95złCena detaliczna: 89,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,23 zł
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii. „Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.