Pozycja nr 1 dla trenerów, liderów, menedżerów talentów i profesjonalistów. Wiara w siebie nie rodzi się z prestiżu ani przywilejów… Buduje się ją, gdy ktoś ma uczucie, że jest godzien dokonywania wyborów. Najbardziej rozpoznawalny podręcznik coachingu na świecie, Coaching – trening efektywności Johna Whitmore’a, został przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków. Książka ta wprowadza czytelników w model GROW (Goal, Reality, Options, Will/Way Forward). Whitmore oferuje nowe spojrzenie na tematykę zarządzania i efektywności. Podkreśla, że głównym celem coacha jest rozwijanie świadomości, odpowiedzialności oraz pewności siebie u podopiecznych. Autor zwraca także uwagę, że menedżerowie mogą skutecznie pełnić funkcję coacha, łącząc realizację zadań z rozwijaniem kompetencji swoich pracowników. Ponadczasowa książka. Idealny podręcznik dla ciebie, niezależnie od tego, czy jesteś nowym, aspirującym menedżerem, czy doświadczonym liderem, starającym się podnieść poziom efektywności swojego zespołu. Pozycja wypełniona wskazówkami dotyczącymi zastosowania modelu GROW do coachingu wysokowydajnych zespołów w różnych scenariuszach, uzupełniona o pomocne pakiety pytań, a także dialogi i słowniczek. „Forbes” Książka Coaching – trening efektywności stanowi solidną podstawę dla tych, którzy chcą zrozumieć potencjał i moc coachingu. Szóste wydanie to pozycja obowiązkowa, a co więcej – to książka, którą chce się przeczytać. Zawiera wszelkie aktualizacje, potężną dawkę wiedzy płynącą z licznych studiów przypadków oraz empiryczne dowody na to, że coaching wprowadza fundamentalne zmiany, wywiera trwały wpływ i transformuje społeczeństwa. Magdalena Nowicka-Mook, dyrektorka generalna Międzynarodowej Federacji Coachingu (ICF) Ta piękna książka jest jednocześnie aktualna i ponadczasowa. Aktualna, ponieważ uwzględnia obecny stan wiedzy i najnowsze osiągnięcia w dziedzinie budowania kultury pracy. Ponadczasowa, gdyż czerpie z wiedzy gromadzonej przez wieki i mądrość tę przekazuje. Pełna fascynujących studiów przypadków i praktycznych porad, pozycja Coaching –trening efektywności jest również odświeżająco praktyczna. Amy C. Edmondson, profesorka przywództwa Novartis w Harvard Business School i autorka książkiDobre porażki. Jak popełniać błędy, aby odnieść sukces Caoaching jest najważniejszą umiejętnością w budowaniu relacji lider – zespół w firmie Johnson & Johnson. Jaki jest najlepszy model coachingowy na świecie? Wybraliśmy model GROW sir Johna Whitmore'a. Każda osoba w naszej organizacji ma teraz dostęp do pozycji Coaching –trening efektywności. Sandra Humbles, Chief Learning Officer, Johnson & Johnson
Najbardziej znany podręcznik coachingu na świecie!
„Coaching. Trening efektywności” to książka przełomowa o metodologii coachingu na świecie. Przetłumaczono ją na ponad dwadzieścia języków i sprzedano pół miliona egzemplarzy.
John Whitmore prezentuje model GROW, w przystępny sposób wyjaśnia zasady i przebieg procesu coachingu i metody jego wdrażania. Dużo uwagi poświęca relacjom między coachingiem i przywództwem oraz samemu przywództwu. Podkreśla duże znaczenie inteligencji emocjonalnej i duchowej w osiągnięciu sukcesu.
Podręcznik Whitmore’a pomoże ci odnaleźć nowe sposoby myślenia o zarządzaniu, efektywności oraz ludziach i dostarczy ci wskazówek coachingowych:
Coaching koncentruje się na przyszłych możliwościach.
Celem coacha jest budowanie świadomości, odpowiedzialności oraz wiary w siebie.
Menedżer może być coachem.
Zadaniem menedżera jest wykonanie zadanie i rozwijanie pracowników.
Jakość pracy i potrzeba rozwoju wymagają coachingu.
Liderzy zorientowani na przyszłość muszą reprezentować pewne wartości, być wiarygodni, błyskotliwi i uporządkowani oraz mieć wizje i wyznaczony cel.
John Whitmore to mistrz wyścigów samochodowych oraz twórca coachingu zorientowanego na efektywność. Jest prezesem firmy doradczej Performance Consultants International. Za wieloletnią działalność uhonorowano go tytułem Britain’s Number One Business Coach. Przypisuje mu się największy indywidualny wpływ na rozwój coachingu jako roli zawodowej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?