KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Kapitał ludzki organizacji

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Punktem wyjścia tej publikacji jest przekonanie, że kapitał ludzki organizacji stanowi czynnik warunkujący uzyskanie przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku. Przedstawiono w niej kompleksową oraz przejrzystą i logiczną syntezę wiedzy o kapitale ludzkim, wskazując powiązania między polityką personalną a teorią oraz sprawozdawczością w tej dziedzinie. Skupiono się szczególnie na takich zagadnieniach, jak teoria funkcji personalnej i narzędzia wykorzystywane podczas jej realizacji, inwestycje w kapitał ludzki i oczekiwane z nich korzyści, rachunkowość zasobów ludzkich oraz sprawozdania o stanie kapitału ludzkiego organizacji. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi, a także dla praktyków pragnących poszerzyć swoją wiedzę na temat kapitału ludzkiego, zapoznać się z teorią oraz jej praktycznymi zastosowaniami i dzięki temu usprawnić własne działania na tym polu.
Opakowanie Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr2/2008

31,50 zł 21,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,98 zł

Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr2/2008.
Okładka książki Patologie w środowisku pracy

53,00 zł 42,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

Po raz pierwszy w zwartym opracowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Omówiono pojęcie, przyczyny, mechanizmy psychospołeczne powstawania zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi dotkniętych, ich rodzin i zakładów pracy. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z przedstawionych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i zachowań odbiegających od norm w przedsiębiorstwach i innych typach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby ograniczania tych niekorzystnych zjawisk.
Okładka książki Nowoczesna firma

41,99 zł 33,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,92 zł

Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności decyzyjnej, reformują mechanizmy motywacji i wynagradzania pracowników, decydują, które działania prowadzić samodzielnie, a które zlecać innym wykonawcom, przekształcają systemy informacyjne oraz zmieniają grupowe przekonania, wartości i normy swoich pracowników. W niniejszej książce John Roberts stwierdza, że pomiędzy tymi zmianami występują pewne przewidywalne, istotne związki, które pozwalają na wzrost i poprawę wydajności przedsiębiorstwa. Sukces wynika z równowagi pomiędzy elementami modelu organizacyjnego, strategii konkurencyjnej oraz środowiska zewnętrznego, w którym funkcjonuje firma. Osiągnięcie tego stanu wymaga holistycznego podejścia do problemu. Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Wreszcie książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne. Lektura Nowoczesnej firmy, napisanej przez jednego z czołowych ekonomistów i specjalistów w dziedzinie strategii i organizacji, pozwala na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu. Książka z pewnością zainteresuje zarówno ekonomistów, studentów, jak i menedżerów
Okładka książki Management in Transition

47,00 zł 37,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł

Najnowsza książka prof. Andrzeja K. Koźmińskiego dotyczy głównych problemów zarządzania w gospodarce globalnej, zmian w zarządzaniu w polskich firmach po 1989 r. oraz kształcenia przyszłych menedżerów. Autor przez wiele lat wykładał na uczelniach amerykańskich i z bliska obserwował i analizował wpływ globalizacji oraz nowych technologii na teorię i praktykę zarządzania, dlatego wiele analiz i spostrzeżeń ma bardzo użyteczny charakter. Niezwykle ciekawa w tym kontekście jest analiza działania polskich menedżerów w okresie po 1989 r., zwłaszcza ich umiejętność szybkiego przyswojenia sobie współczesnych metod zarządzania w warunkach nieustannych i głębokich zmian (transformacja ustrojowa, otwarcie polskiej gospodarki na świat, bezpośrednia konkurencja na światowych rynkach). Autor na konkretnych przykładach pokazuje, jak polscy menedżerowie radzili ? i poradzili sobie ? z licznymi wyzwaniami. Końcowa część książki jest poświęcona kształceniu w Polsce przyszłych. Książka jest adresowana zarówno do teoretyków zarządzania, jak i menedżerów poszukujących skutecznych metod zarządzania w warunkach ?wielkiej zmiany?.
Okładka książki Marketing usług turystycznych

45,00 zł 35,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,35 zł

Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Opakowanie Współczesne przedsiębiorstwo

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Wybrane teorie przedsiębiorstwa Zasoby determinujące istnienie przedsiębiorstwa z naciskiem na współczesne ujęcie czynników produkcji Uniwersalne zasady gospodarowania w przedsiębiorstwie, a także przedsiębiorczości stanowiącej zasadniczy czynnik rozwoju w warunkach współczesnej konkurencji Formy organizacyjno-prawne oraz klasyfikacja przedsiębiorstw
Okładka książki Jak pisać CV i list motywacyjny

14,90 zł 9,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,65 zł

Poradnik zawiera ważne informacje dla osób szukających pracy w kraju i za granicą. Autorka, mająca kilkuletnie doświadczenia w rekrutowaniu pracowników, w prosty, przejrzysty i profesjonalny sposób przedstawia, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, napisać najlepsze CV i list motywacyjny. Dodatkowo prezentuje wzory CV po polsku, angielsku i niemiecku (przystosowane do współczesnych wymogów rekrutacji). Pierwsze wydanie cieszyło się dużym zainteresowaniem i otrzymało wiele pozytywnych opinii czytelników.
Okładka książki Anatomia projektu

59,00 zł 30,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł

Projektanci to myślące stworzenia; gromadzą w swoich głowach możliwie jak najwięcej materiału, jeszcze surowego, wymagającego dopiero "obróbki", a następnie tworząc, czerpią z niego. "Anatomia projektu" ukazuje, że nie ma rzeczy nieważnych, bo inspiracją może być wszystko źródła znane i nieznane, zupełnie oczywiste i zdawało by się - niekonsekwentne. Metaforycznie można by powiedzieć, że ta wyjątkowa książka dokonuje jakby sekcji 49 kompletnie ukończonych prac współczesnego graficznego designu. Jeśli zdejmiemy zewnętrzną powłokę, ukaże się szkielet, trzymający razem organa wewnętrzne - a żaden z nich nie może istnieć bez drugiego. Jeżeli usuniemy choćby jedną część, naruszymy całość projektu. To anatomiczne studium uczy, jak bardzo współczesne prace są powiązane z historią designu. Jeden motyw wywodzi się (lub zanika) z drugiego, jedna technika przeradza się w inną, lepszą. Pod zewnętrzną powierzchnią każdego plakatu, opakowania, okładki książki czy billboardu kryje się twórcze DNA, które określa i wyjaśnia, dlaczego dany projekt wygląda właśnie tak, a nie inaczej.
Okładka książki Jak być dobrym menedżerem

52,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,01 zł

Książka zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania, a także praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi: - wyznaczania celów, - podejmowania decyzji, - zarządzania czasem, - komunikacji, - motywowania pracowników, - delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań.
Okładka książki Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania

44,90 zł 35,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł

Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania to praktyczny poradnik dla menedżerów, chcących specjalizować się w zarządzaniu projektami biznesowymi. Jeśli powierzono ci tego typu projekt i zastanawiasz się w jaki sposób wywiązać się ze swoich obowiązków, nie ryzykując zwolnienia – ta książka jest dla ciebie. Jeżeli jesteś odpowiedzialny za duże projekty, wymagające dotrzymania określonych terminów i zarządzania budżetem, zdecydowanie powinieneś zapoznać się z tą publikacją. Tematyka zarządzania projektami jest w niej ujęta od strony praktycznej, a opisane techniki, porady oraz strategie oparte są na wieloletnim doświadczeniu autora. Niniejsza publikacja obejmuje następujące zagadnienia: • czym są projekty i dlaczego czasem kończą się fiaskiem, • wyszukiwanie problematycznych obszarów w przejętych projektach, • opracowywanie nowych projektów od podstaw oraz przebudowywanie już istniejących, • tworzenie realistycznych planów, • zarządzanie projektami zespołowymi i kontrolowanie kierunku, w którym zmierza projekt.
Okładka książki Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

56,90 zł 42,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,98 zł

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.
Okładka książki Zarządzanie profesjonalistami

46,90 zł 35,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,44 zł

W książce zaprezentowano koncepcję zarządzania pracownikami wiedzy, czyli wysokiej klasy fachowcami, charakteryzującymi się m.in.: - wysokimi kompetencjami, - efektywnością działania, - rzetelnością, - uczciwością, - chęcią ciągłego rozwoju, - elastycznością działania, samodzielnością, - kreatywnością, - łatwością adaptacji do zmian. Według tej koncepcji dla każdej kategorii pracowników wiedzy (tj. pracowników kluczowych, menedżerów procesów wiedzy, dojrzałych specjalistów, obiecujących talentów) autor proponuje odmienny zestaw metod zarządzania. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów ds. zarządzania ludźmi oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Pomoc publiczna a rozwój firmy

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

szanse i zagrożenia Książka poświęcona roli pomocy publicznej w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku. Jest to temat szczególnie ważny i aktualny z racji wielu realizowanych obecnie programów wspieranych pomocą publiczną. Autorzy przedstawiają możliwości, jakie dają przedsiębiorcom środki pomocy publicznej w różnych dziedzinach. Charakteryzują szczegółowo rodzaje, formy i zasady udzielania pomocy publicznej, aktualne programy pomocowe, z których można skorzystać, jak również mechanizmy przyznawania pomocy publicznej oraz sposoby jej obliczania. Dodatkowym walorem tej pozycji jest ukazanie konkretnych obszarów działalności gospodarczej, w których pomoc publiczna może być użytecznym narzędziem wspierającym szybszy rozwój przedsiębiorstwa. Książka adresowana jest głównie do praktyków – przedsiębiorców, którzy szukają sposobów zewnętrznego wsparcia swojej działalności gospodarczej, może również zainteresować podmioty udzielające pomocy publicznej i nadzorujące rezultaty wydatkowania środków, a także studentów kierunków biznesowych, uczelni ekonomicznych i technicznych.
Okładka książki Coaching prowokatywny

41,00 zł 26,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,56 zł

Coaching Prowokatywny i Terapia Prowokatywna to taka metoda, w której coach/terapeuta odgrywa adwokata diabła - udziela bzdurnych rad, kwestionuje postępy, pracowicie 'nie pamięta' i 'nie rozumie', czasem nawet 'nie słyszy'. Maluje barwne, stereofoniczne i namacalne obrazy tego, jak klientowi nie uda się zmienić, przejść barier, których doświadcza... I co się wtedy dzieje? To samo, co zwykle: klient nie wierzy coachowi, robi dokładnie odwrotnie niż terapeuta czy coach doradza, i wkracza na ścieżkę rozwoju, przekraczania własnych ograniczeń. Wbrew swojemu 'szalonemu terapeucie' i 'szalonemu coachowi' bardzo szybko osiąga cele terapii czy coachingu. A wszystko po to, żeby temu 'pokręconemu' coachowi/terapeucie pokazać, jak bardzo się myli w negatywnej ocenie klienta. Działa? Działa! Jeszcze jak!!! Książka świetnie uzupełnia się z "Terapią Prowokatywną" Franka Farrelly'ego i Jeffa Brandsma. A gdy jeszcze dodać nagrania DVD z sesji prowokatywnych samego Franka Farrelly'ego - Czarodzieja z Wisconsin - to tak rozszerzysz twój repertuar coacha, terapeuty, menedżera, rodzica, przyjaciela :-D Potężna dawka humoru, konfrontacji i życzliwości... Zrób sobie prezent. (i jeszcze komu?)...   Fragment książki Wstęp Mia i Ronald od lat prowadzili przyjemną restaurację. Często jeszcze długo po zamknięciu goście zostawali z nimi na drinka. Kiedy Ronald kilkakrotnie w ciągu dnia zemdlał i spadł ze stołka barowego, pojawiło się podejrzenie, że coś jest nie tak. W końcu restauracja zbankrutowała, więc siedzą teraz razem u psychologa. „No tak", mówi Ronald, patrząc niewinnie swomi niebieskimi oczami. „Może faktycznie byłem trochę przemęczony. Grypa, czy coś ...". Mia w tym samym czasie stanowczo kręci głową i patrzy na nas nienawistnym spojrzeniem. „Sami teraz widzicie, wszystkiemu zaprzecza." Przewraca oczami do góry i głęboko wzdycha. Roland chce mimo to otworzyć nową działalność gastronomiczną. Mia nie ma już na to ochoty. Nie chce znowu przechodzić przez kolejne stany napięciowe. Gdybyśmy byli zwykłymi, tradycyjnymi terapeutami, w tym momencie rozmowy przytaknęlibyśmy pełni zrozumienia i z westchnieniem przyznali, że Mia wcale nie ma łatwo. Że odczuwa silną frustrację i takie tam. Tylko że my nie jesteśmy już tradycyjnymi terapeutami. Jesteśmy coachami prowokatywnym - zajmujemy się udzielaniem pomocy w sposób prowokatywny, czyli taki, który rzadko wydaje się mieć coś wspólnego z pomaganiem. „Aha", mówimy do Mii. „Małe dzieci stają się dorosłe. Ronald to twoje dziecko, mały chłopczyk uzależniony od ciebie. On sam zupełnie tak tego nie widzi, po to jest przecież jego Mamma Mia. Ale co zrobisz, kiedy on w końcu dorośnie? Według nas, Mia, to dla niego dobry moment, aby opuścił dom". „Tak", podśmiechuje się Mia. „Wszystko się zgadza. Kiedy są już dorosłe, musisz je wypuścić na wolność, co?" „A ty, Ronald", mówimy dalej, „dla ciebie przyszedł czas, aby odejść. Chciałbyś tylko jeszcze raz przyjść do psychologa, żeby potem móc powiedzieć, że naprawdę próbowałeś wszystkiego. I masz rację, w takim wypadku masz zawsze alibi...". Ronald patrzy przed siebie otępiałym wzrokiem i wzrusza ramionami. „Cóż", mówi po dłuższej chwili. „Właściwie... to tak". „Szybko doszliście do sedna", stwierdza Mia. Zajmowanie się coachingiem lub terapią prowokatywną to taka forma pracy, która działa w oparciu o mięśnie śmiechowe. To zaś bardzo dobrze działa na obie strony rozmowy: coach czerpie przyjemność z pracy, pomimo ciężaru „cierpienia psychicznego", przez które się przebija, a klient doświadcza niezwykłego przeżycia - czerpie „przyjemność" z własnych problemów. Jednak coaching prowokatywny to o wiele więcej, niż tylko wyśmiewanie się z ludzkich absurdów, kuriozów życia i wzajemnej walki tej dwójki. W praktyce prowokatywny styl pomagania często przynosi szybkie, bezpośrednie i rewolucyjne efekty. Podczas sesji ludzie często już w pierwszych dwudziestu minutach wyraźnie się zmieniają i uwalniają się od tłamszących ich modeli życia, z którymi zmagali się od lat. Chcemy podzielić się z wami - z tobą, coachu prowokatywny, i z tobą, zainteresowany czytelniku - entuzjazmem, z jakim stosujemy tę metodę. Poza tym nadszedł czas na powiew świeżości w świecie pomocy psychologicznej. Psychologowie, pracownicy społeczni, a dziś także trenerzy, konsultanci i coachowie o wiele za długo muszą roztaczać wokół siebie zrozumienie, akceptację i poważny styl życia. W rezultacie nie tylko terapeuci się wypalają, ale także ich klienci zostają pozbawieni prawdziwego międzyludzkiego kontaktu.    Coaching Prowokatywny Spis treści Do polskiego czytelnika 7 Wstęp 9 1. Ciągnij osła za ogon! Prowokatywna wizja człowieka 11 2. Właśnie o tym chcę rozmawiać! Czynniki Farrelly'ego: podwaliny stylu prowokatywnego 29 3. O czym to rozmawialiśmy? Jakie są stale zachowania coacha prowokatywnego? Czynniki Farrelly'ego, część l 41 4. W porządku, nie wkurza cię to, ale mógłbyś go żywcem obedrzeć ze skóry W jaki sposób coach prowokatywny reaguje na poszczególne zachowania klienta Czynniki Farrelly'ego, część 2 55 5. A dałem z siebie wszystko... Relacja prowokatywna 71 6. Ludzie to psy Ogólne narzędzia prowokatywne Czynniki Farrelly'ego, część 3 85 7. Światło elektryczne to bzdura Skuteczność coachingu prowokatywnego 97 8. Być może zwykli ludzie mają tego dość... Prowokatywne reakcje na problemy Czynniki Farrelly'ego, część 4 103 9. Trzymasz się jeszcze, czy mam dzwonić po karetkę? Reakcje prowokatywne dotyczące koncepcji siebie Czynniki Farrelly'ego, część 5 111 10. Ale czy to nie twoja własna wina?! Strategiczne zagrania prowokatywne Czynniki Farrelly'ego, część 6 117 11. Telewizory, przewodnicy i „głupawka" Procesy wewnętrzne coacha Czynniki Farrelly'ego, część 7 129 12. Sorry, że moja praca sprawia mi przyjemność Coaching prowokatywny jako świat wywrócony do góry nogami 137 13. W myślach słyszałem, jak znowu się śmiejesz! Skuteczne czynniki coachingu prowokatywnego 147 Bibliografia 161
Okładka książki Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

60,90 zł 46,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,00 zł

W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesie zarządzania zasobami ludzkimi i znajdują się w centrum zainteresowania menedżerów, którzy powinni umieć wykorzystać motywacyjne możliwości w nich tkwiące. W książce autor - profesor i ekspert w zakresie wynagradzania pracowników z dużym doświadczeniem praktycznym - omawia w przystępny sposób wszystkie aspekty związane z tym zagadnieniem, takie jak kształtowanie wynagrodzeń na szczeblu gospodarki w kontekście tempa wzrostu gospodarczego, inflacji i bezrobocia, w sferze budżetowej oraz w przedsiębiorstwach, a także koncepcje wynagradzania według stanowisk pracy, kompetencji i efektów pracy. Walorem opracowania jest umiejętne połączenie aspektów teoretycznych z praktyką w polskiej gospodarce.
Okładka książki Instytucje otoczenia biznesu

50,00 zł 40,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami finansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.
Okładka książki Rozwiązywanie konfliktów

39,90 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Jest to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim rady pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdziesz tu wskazówki w zakresie tego, jak radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.
Okładka książki Dekada Wal-Marta

42,00 zł 32,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofii opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Waltona w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.
Okładka książki Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości

59,00 zł 42,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

Rynek finansowy i jego instrumenty w obliczu globalizacji Inwestycje i ryzyko w działalności gospodarczej Problemy wyceny wartości przedsiębiorstwa Finansowe aspekty zarządzania aktywami niematerialnymi System informacyjny rachunkowości w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj