Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie – CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego – i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktyczne rady oraz zestaw skutecznych i sprawdzonych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy. Przywołuje wiele przykładów biznesowych oraz poglądy na kwestię przywództwa menedżerów odnoszących spektakularne sukcesy biznesowe.
Nowy model wysokiej efektywności CEO opiera się na metodach budowania oraz maksymalizowania długookresowej wartości dla akcjonariuszy.
Można go łatwo zaadaptować w dowolnej firmie. Po przeczytaniu tego poradnika czytelnicy będą potrafili odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.:
? Na czym polega funkcja CEO?
? Jakie są cechy prezesów odnoszących sukcesy?
? Jak zostać szefem firmy i kiedy należy zrezygnować z funkcji CEO?
? Jakie są przyczyny sukcesów i niepowodzeń dyrektorów zarządzających?
? Jak zbudować dobre relacje z pracownikami, kontrahentami i akcjonariuszami?
? Jakie powinny być cele strategiczne efektywnych prezesów?
Publikacja przeznaczona jest zarówno dla osób pełniących w firmie najwyższe funkcje zarządcze, jak i dla menedżerów dążących do objęcia takich stanowisk oraz tych wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jaką rolę w XXI wieku ma odgrywać szef przedsiębiorstwa.
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
Jak zdobyć lojalnych klientów?
Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania: Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? Co charakteryzuje geniusza biznesu? Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
• stworzyć wyróżniające się marki,
• wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
• zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
• odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
• zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.
Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
Jak zdobyć lojalnych klientów?
Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?