Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
-
Autor: Mruk Henryk
- ISBN: 9788376018904
- EAN: 9788376018904
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
- Liczba stron: 172
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
51,00złCena detaliczna: 63,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.