Geniusz konsumenta
Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
-
Autor: Fisk Peter
- ISBN: 9788376015842
- EAN: 9788376015842
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.4x24.5cm
- Język: polski
- Seria: BIZNES
- Liczba stron: 368
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
76,00złCena detaliczna: 93,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.
Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
Jak zdobyć lojalnych klientów?
Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.