W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach.
John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z tobą Złotymi myślami przywództwa. Po prawie czterdziestu latach bycia liderem odkrył on złotą żyłę, wobec czego ty nie musisz już tego robić. W każdym z dwudziestu sześciu rozdziałów ukryta jest bryłka szlachetnego kruszcu. Razem składają się na sześciomiesięczny program mentoringu, przeprowadzany przez prawdziwego eksperta od spraw przywództwa.
W książce tej poruszono między innymi takie oto tematy:
• Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów
• Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy
• Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie dawaj
• Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie
• Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem — zdecyduj teraz, jakie ono będzie
Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szczegółowe ćwiczenia oraz „Czas mentoringu” – część przeznaczoną dla tych, którzy chcą pomagać innym w rozwoju z wykorzystaniem tej książki.
Zdobywanie wiedzy na temat przywództwa przypomina odkrywanie złotej żyły. Nie chodzi jednak o gromadzenie nic niewartych kamieni, tylko szlachetnego kruszcu. Znajdziesz go właśnie tutaj.
Każdego roku niezliczone rzesze ludzi proszą o radę międzynarodowego eksperta w dziedzinie przywództwa, Johna C. Maxwella. Jak jeden człowiek może uczyć tak wiele osób rozproszonych po całym świecie? Odpowiedzią jest właśnie ta książka.
Przywództwo. Złote zasady to – jak do tej pory – najbardziej osobista książka Maxwella. Znalazło się w niej wiele historii opisujących porażki i sukcesy; są w niej też „złote bryłki” mądrości, które autor zdobył w ciągu swojego życia. John Maxwell chce się tym wszystkim z tobą podzielić. Każdy rozdział przypomina indywidualną sesję, w której mentorem jest człowiek uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa.
„Od lat chciałem napisać tę książkę. Przyrzekłem sobie jednak, że nie powstanie ona, dopóki nie przekroczę sześćdziesiątki – mówi Maxwell. – Pragnąłem opisać w niej najtrudniejsze lekcje przywództwa, jakie otrzymałem od życia, by można je było wykorzystać do rozwoju liderów. Przesiałem wiele piachu, by dokopać się do złota”.
Początkującym liderom przydadzą się podstawy zawarte w Złotych myślach przywództwa. Liderzy doświadczeni wykorzystają bardziej zaawansowane idee Maxwella. Przywódcy, którzy są również mentorami, posłużą się tą książką, by wychowywać kolejne pokolenia liderów. Wszyscy mogą skorzystać z zawartej w niej mądrości.
O AUTORZE
John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 13 milionach egzemplarzy. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów w wielu różnych krajach. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP i INJOY Stewardship Services.
Każdego roku wygłasza on przemówienia skierowane do ludzi w firmach z listy Fortune 500, przywódców rządowych, ambasadorów Narodów Zjednoczonych. Zapraszają go organizacje tak różne, jak United States Military Academy w West Point czy National Football League.
Jego książki zostały uznane za bestsellery przez „New York Times”, „Wall Street Journal” i „Business Week”. John Maxwell został uznany przez portal Leadershipgurus.net za Największego Światowego Guru Przywództwa. Był także jednym z zaledwie dwudziestu pięciu autorów i artystów, którzy znaleźli się w Galerii Sław Amazon.com, stworzonej z okazji dziesięciolecia istnienia portalu. Każda z jego trzech książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy.
Niniejsza książka jest wynikiem wykładów Autora w ramach przedmiotu zarządzanie projektem informatycznym dla studentów informatyki. Również liczne ekspertyzy i opracowania, które Autor wykonał stanowiły inspirację do jej napisania.
Podręcznik zawiera opis licznych metod wspomagających zarządzanie projektem informatycznym. Czytelnik nie znajdzie tu rozważań teoretycznych na temat metod zarządzania projektami - w tym celu odsyłamy do licznej literatury przedmiotu. Zostały tutaj natomiast opisane popularne metody stosowane do wspomagania zarządzania projektem informatycznym.
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:
- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie ?Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy?. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę przewodnika merytorycznego, swoistego kompendium wiedzy. Biorąc to pod uwagę zespół podjął prace nad jej przygotowaniem.
Wiedza o innowacjach, którą przekazujemy w tej publikacji może być adaptowana w wielu dziedzinach działalności menedżerskiej. Treść książki prezentuje w szerszej perspektywie problematykę innowacji we współczesnym przedsiębiorstwie. Dostarczamy menedżerom instrumentów pomagających w tworzeniu strategii innowacji. Może też służyć studentom szkół wyższych, a również słuchaczom studiów podyplomowych.
Drogi Przedsiębiorco.
Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję!
Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać ? doskonale trafiłeś.
Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki ? nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!
Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!
Outsourcing zakłada, że wszelka działalność przedsiębiorstwa nienależąca do jego kluczowej aktywności jest zlecana na zewnątrz.
Autor przedstawił w książce:
outsourcing w świetle współczesnych tendencji w zarządzaniu
rodzaje i formy outsourcingu
przesłanki stosowania outsourcingu
obszary zastosowania outsourcingu
wpływ outsourcingu na działanie przedsiębiorstwa
zarządzanie outsourcingiem
perspektywy rozwoju outsourcingu w krajach rozwiniętych i w Polsce
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Właściwie wiadomo, jak mamy się zachowywać w trakcie sprzedaży; mamy okazywać oczarowanie, wypisywać korzystne oferty i zawsze być miłym w stosunku do klienta. Tak. Właściwie... Ale znamy też ów przykry, krępujący głos w nas, który mówi: Sprzedawanie nie jest dla ciebie! Żaden klient do ciebie nie przyjdzie! Albo: Mam być wciąż grzeczny? Jakież to uciążliwe! Gucio tak do nas przemawia. To jego głos.Gucio to drań żyjący w nas. Nie ma zielonego pojęcia o sprzedawaniu, za to wiele uprzedzeń oraz negatywne, wewnętrzne nastawienie. Lepiej więc będzie, jeśli najpierw wyjaśnimy mu, jak funkcjonuje proces sprzedawania towaru. Do tego dołączyliśmy 100 ilustrowanych porad - po przeczytaniu których każdy drań stanie się wspaniałym sprzedawcą!
W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z różnorodnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy – od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones.
Fragment książki
Kiedy robi się coś ważnego, zawsze się coś przeoczy. W przypadku przedsiębiorczości pochłania nas wizja, a zapominamy o pieniądzach. Czasami zajmujemy się klientami, a zapominamy o pracownikach. Pochłania nas życie, a zapominamy o śmierci. Czy to nie dziwne, że tak bardzo potrafimy zamknąć się na to, co najważniejsze? Dlatego z uwielbieniem podchodzę do tej książeczki. Zawiera ona bowiem wspaniałą opowieść o tym, co w przedsiębiorczości najważniejsze.
Po latach badań przedsiębiorczości jednego mogę być pewien: sukcesy łatwiej omawiać niż osiągać. W Stanach Zjednoczonych co roku blisko milion osób zakłada działalność gospodarczą. Niestety, co najmniej 40 procent firm upada przed upływem dwunastu miesięcy, 80 procent zamyka działalność w ciągu pięciu lat, a 96 procent nie przetrwa dziesięciolecia.
Do najpoważniejszych przyczyn upadku przedsiębiorstw należy fakt, że zakładają je technicy, a więc ludzie, którzy opanowali jakąś umiejętność i to, co robią, sprawia im przyjemność. Elektrycy, pisarze, fotograficy albo programiści popełniają fatalny błąd, bo dalej robią to, co lubią, a ignorują inne ważne aspekty działalności.
Tego błędu pomoże ci uniknąć Jednominutowy przedsiębiorca. Blanchard i Huston w sposób zarówno pouczający jak i fascynujący koncentrują się na trzech zasadniczych sprawach, którymi musisz się zająć, żeby odnosić sukcesy jako przedsiębiorca.
Pierwsza z nich to finanse. Wielu przedsiębiorców wypada z rynku, bo nie umieją panować nad pieniędzmi. Mają wyższe wydatki niż przychody, nie ściągają należności i nie rozumieją, że o ich sukcesie decydują pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Druga zasadnicza sprawa to fakt, że sukces zależy od pracowników. Zachęcanie ich do przejmowania odpowiedzialności odciąża przedsiębiorcę, który nie musi robić wszystkiego samodzielnie. Jeśli twoi ludzie czują się zmotywowani, stają się kimś w rodzaju współwłaścicieli i chętniej otaczają klientów szczególną troską.
I w ten sposób dochodzimy do trzeciego ważnego elementu składającego się według Blancharda i Hut-sona na sukces przedsiębiorcy: otaczanie troską klientów. Pod względem technicznym możesz być mistrzem świata, ale jeśli nie troszczysz się o klientów, daleko nie zajdziesz.
Jednominutowy przedsiębiorca pomaga zrozumieć, że wprawdzie sukcesy łatwiej omawiać niż osiągać, ale skupienie się na kilku ważnych rzeczach znacznie podnosi prawdopodobieństwo powodzenia, a przy okazji daje wiele radości.
Michael Gerber, przedsiębiorca, a także autor The E-Myth, The E-Myth Reuisited i Awakening the Entrepreneur Within
Umiejętne zarządzanie ryzykiem warunkuje sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstw. Różne rodzaje ryzyka, na jakie narażone są przedsiębiorstwa, powstają zarówno w otoczeniu, jak i w samym przedsiębiorstwie, będąc konsekwencją istniejącej struktury organizacyjnej, procedur działania, doboru pracowników czy obszaru prowadzonej działalności.
jak zdobyć przewagę na rynku
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
O AUTORZE
Paweł Patkowski – absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion, doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Praktyk z bogatym doświadczeniem. W agencji reklamowej Lintas zajmował się obsługą takich klientów, jak: Unilever, Polkomtel, Casio, Bank Śląski, Telekomunikacja Polska, Castrol. Następnie dyrektor marketingu Browarów Brok S.A. W latach 2001-2007 szef marketingu Adidas Poland. Obecnie wicedyrektor komunikacji marketingowej Polkomtel S.A.
OPINIE
Ta interesująca i inspirująca książka wnosi nowe spojrzenie i wzbogaca wiedzę na temat zasad, mechanizmów, narzędzi budowania potencjału konkurencyjnego marki i zarządzania nim. Sposób ujęcia tematu, wartka narracja, przejrzystość i przystępność tekstu czyni z niej atrakcyjną pozycję dla wielu odbiorców – właścicieli firm, menedżerów poszukujących skutecznych i efektywnych sposobów budowania strategii konkurencji; specjalistów public relations, promocji i marketingu; osób działających na rynkach i w sektorach finansowych; wreszcie dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Pasja Autora, jego głęboka wiedza teoretyczna, praktyczna i dydaktyczna przebija z kart książki i udziela się Czytelnikom.
- Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa
Na tle wielu publikacji na temat wykorzystania marki produktu jako skutecznego narzędzia konkurowania, książkę Pawła Patkowskiego wyróżnia przedstawienie innowacyjnego sposobu budowy potencjału konkurencyjnego marek. Mechanizmy skutecznego konkurowania oraz osiągania sukcesu na współczesnych rynkach Autor ukazuje z perspektywy działań związanych z kształtowaniem marki. Komunikatywny sposób przekazu, liczne przykłady oraz interesująca treść sprawia, że warto ją polecić szerokim kręgom Czytelnikom, a zwłaszcza praktykom z przedsiębiorstw.
- Prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów na złożony problem realizacji strategii. Tylko 10% strategii przedsiębiorstw jest realizowanych z sukcesem, najczęstszą zaś przyczyną porażek na tym polu są błędy popełniane na etapie ich wdrażania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autorów innowacyjny model wdrażania strategii – SEF (Strategic Execution Framework), którego podstawą jest właściwe zarządzanie portfelem projektów strategicznych.
Większość publikacji z zakresu zarządzania strategicznego dostępnych na polskim rynku, koncentruje się na etapie formułowania strategii, niewiele z nich jednak podkreśla decydujące znaczenie fazy implementacji strategii. Książka M. Morgana,
R. E. Levitta, W. Malka wypełnia tę istotną lukę.
W książce została przedstawiona nowoczesna koncepcja zarządzania, jaką jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Jej istotą jest synchronizowanie przepływu strumieni produktów, informacji i środków finansowych w celu powiększania wartości dostarczanych produktów lub usług od momentu ich powstawania, przez
fazy zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, aż do obsługi ostatecznych klientów.
Świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku powoduje wzrost zainteresowania tą problematyką wśród krajowych środowisk naukowych jest bowiem szansą dla przedsiębiorstw, które wyczerpały już indywidualny potencjał rozwoju. W książce omówiono:
- teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw,
- procedury, organizację i strategie łańcuchów dostaw,
- benchmarking i ocenę łańcuchów dostaw,
- zarządzanie łańcuchami dostaw w Japonii i w Europie.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, ale powinna także zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw.
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu.Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.
Książka zawiera odpowiedzi na następujące pytania:
Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?
Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?
Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło?
Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie?
Autorki podają wiele przykładów i prezentują ciekawe wyniki badań, zachęcając liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów.
Odpowiada m.in. na następujące pytania:
* Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego?
* Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo?
* Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym?
* Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli?
* Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie?
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.
Gdzie w organizacji jest moje miejsce? Dlaczego zawsze czuję się odpowiedzialny za to, co mnie nie dotyczy? Co mogę zrobić, by zmiany ruszyły we właściwym kierunku? Jak określić obowiązki nowego menedżera? Jak przewidzieć reakcję rynku na nowy produkt?
To zaledwie kilka przykładów z tysięcy pytań na temat pracy, jakie zadali uczestnicy systemowych ustawień organizacyjnych. Wprowadzenie ustawień systemowych często przynosi zaskakujące i zupełnie nieoczekiwane odkrycia w pracy i organizacji.
Książka jest zbiorem takich odkryć, zawiera przykłady z życia i relacje osobistych doświadczeń. Lekko napisana, zawsze w kontakcie z rzeczywistością, ofiaruje czytelnikom skupienie, zrozumienie oraz wiele stymulujących i inspirujących porad.
Chodzi nie o to, ile pieniędzy zarobisz, ale o to, co zrobisz z tymi pieniędzmi po zakończeniu pracy.
Jeśli ktoś używa więcej władzy, niż ma do tego prawo z powodu zajmowanego stanowiska lub osobistej wartości, rządzi autorytarnie. Traci wówczas autorytet.
Jeśli nie szanuje się założyciela organizacji, ma to wpływ na morale pracowników i na ich identyfikację z firmą. Obie te rzeczy są zredukowane. Organizacja powinna mieć taką strukturę, by ludzie nie przeszkadzali sobie nawzajem w wykonywaniu pracy.
Bert Hellinger
Wykorzystaj każdą sekundę to nie jest kolejna książka na temat organizacji czasu. Jej autor Robert. W. Bly, dyrektor Centrum Komunikacji Technicznej i autor 40 książek na temat biznesu wychodzi poza utarte schematy dobrej organizacji czasu i proponuje szeroki wybór strategii i taktyk pozwalających na osiągnięcie sukcesu bez stresu i wykonanie więcej pracy w krótszym czasie. Autor objaśnia metody maksymalizacji wykorzystania czasu i produktywności poprzez właściwe ustalenie priorytetów, tworzenie odpowiednich schematów czasowych i przezwyciężenie chęci do odkładania czekających nas zadań na później. Porusza kwestie właściwego wykorzystania zasobów energii i dbania o zdrowie poprzez stosowanie odpowiedniej diety, ćwiczeń fizycznych i planowanie odpoczynku. Omawia też najnowsze metody zbierania informacji i efektywnego przekazywania wiadomości we współczesnym świecie. Jego rady poparte są przykładami z własnej działalności i osiągnięciami uznanych autorytetów na polu biznesu. Rady dotyczące organizacji czasu obejmują: - Sposoby eliminacji złych nawyków i działań, które nas opóźniają. - Trzy rodzaje list pozwalające na właściwe zorganizowanie priorytetów. - Metody skutecznego radzenia sobie z nadmiarem pracy biurowej. - Opanowanie sztuki mówienia "nie". - Radzenie sobie z nadmiarem informacji. Wprowadzenie technik proponowanych przez autora zapewni wykonanie wszystkich zadań w terminie, poprawi jakość kontaktów z klientami, zredukuje napięcie i stres w pracy, w wyniku czego będziemy mieli więcej czasu dla siebie, domu i rodziny, co z kolei zaowocuje lepszym samopoczuciem, a przecież to właśnie ono jest głównym - choć tak zaniedbywanym - celem naszych codziennych wysiłków. Książka Wykorzystaj każdą sekundę uczy, jak zamienić czas z pełnego stresu WROGA w spokojnego PRZYJACIELA. Nie zwlekaj! Rozpocznij tę metamorfozę NATYCHMIAST.
Problem - rozwiązanie to japoński bestseller przygotowany z myślą o dzieciach, ale rozchwytywany przez czytelników poradników biznesowych na całym świecie. Ken Watanabe, japoński ekspert w zakresie doradztwa biznesowego, w zabawny sposób odsłania przed czytelnikami tajemnice korporacyjnych sposobów znajdowania najlepszych rozwiązań. Uczy planować i podejmować optymalne decyzje w rożnych sytuacjach zawodowych i prywatnych.
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego
- sporządzenie planu badań
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
- wzdrożenie podjętej decyzji
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?