KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Badania rynku

Badania rynku

Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

  • Autor: Pfaff Dietmar
  • ISBN: 9788361655886
  • EAN: 9788361655886
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: BC.edu
  • Format: 16.5x23.6cm
  • Język: polski
  • Seria: ABC PROFESJONALISTY
  • Liczba stron: 184
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 23,74
     zł
    Cena detaliczna:  38,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,74
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj