Badania rynku
Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
-
Autor: Pfaff Dietmar
- ISBN: 9788361655886
- EAN: 9788361655886
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: BC.edu
- Format: 16.5x23.6cm
- Język: polski
- Seria: ABC PROFESJONALISTY
- Liczba stron: 184
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,74złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,74 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego
- sporządzenie planu badań
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
- wzdrożenie podjętej decyzji