W książce opisane zostały zagadnienia zrównoważonego rozwoju i ESG w uczelniach. Istotnym walorem publikacji jest wskazanie wytycznych budowy wizerunku „zielonych uniwersytetów” odpowiadającego oczekiwaniom pokoleń Z i Alfa. Autorzy podkreślają znaczenie profesjonalizacji zarządzania oraz komunikacji. Książka może być przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą rozwijać ideę Green Universities w praktyce. Kierowana jest do osób zarządzających uczelniami, a także do studentów i wykładowców kierunków społecznych akcentujących ideę zrównoważonego rozwoju i ESG.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?