Mali mogą więcej
Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
-
Autor: Antczak Gabriela
- ISBN: 9788374881494
- EAN: 9788374881494
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Placet
- Format: 16,5x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 168
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
16,46złCena detaliczna: 25,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,46 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Drogi Przedsiębiorco.
Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję!
Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać ? doskonale trafiłeś.
Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki ? nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!
Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!