KATEGORIE [rozwiń]

Maitland Alison

Okładka książki Ja.Dobra.Zła

39,90 zł 24,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Międzynarodowy bestseller. Jak daleko pada jabłko od jabłoni? Matka Annie jest seryjną morderczynią dzieci. Sposobem na przerwanie tych krwawych łowów jest oddanie jej w ręce policji. I czyni to jedyna osoba, która o tym wie – Annie. Jednak nie zawsze co z oczu, to z serca. Im bliżej procesu matki, tym bardziej tajemnice przeszłości odbierają Annie spokój. Jest w rodzinie zastępczej, ma nową tożsamość i nowe imię – Milly. Nowe życie. Teoretycznie może zostać, kim zechce. Ale jej matka jest seryjną morderczynią. Niedaleko pada jabłko od jabłoni? Dobra ja, zła ja. Jest przecież córką swojej matki. Nowa „Dziewczyna z pociągu”. Ten psychologiczny thriller Ali Land jest bardzo mocny, nie można się oderwać. „Cosmopolitan” Niepokojące. Ali Land odsłania najciemniejszą stronę ludzkiej duszy. Najlepszy thriller tego roku! „Guardian” Mroczny, świetnie napisany debiut. Przerażająca historia! „Daily Mail” Tekst Ali Land jest bardzo interesującym odkryciem. Mroczny, niepokojący i pięknie napisany thriller. Czy czytelnik może chcieć czegoś więcej! Sarah Pinborough Wciąga od pierwszej strony! „Elle” Przerażająca, fascynująca, całkowicie wciągająca Rok 2017 należy do Ali Land – niesamowity debiut! „Grazia” Ali Land - po ukończeniu studiów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracowała przez dziesięć lat, jako pielęgniarka zarówno w szpitalach, jak szkołach w Wielkiej Brytanii i Australii. Zajmowała się głównie zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży. Obecnie skupia się na swojej karierze pisarskiej, mieszka w zachodnim Londynie.
Okładka książki Kobiety i ich wpływ na biznes

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Publikacja zawiera odpowiedzi na następujące pytania: Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku? Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet? Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło? Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie? Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj