Wizja marki
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
-
Autor: Taylor David
- ISBN: 9788376015705
- EAN: 9788376015705
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 276
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
56,75złCena detaliczna: 73,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,75 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.