
Marketing międzynarodowy
-
Autor: Limański Andrzej Drabik Ireneusz
- ISBN: 9788376412351
- EAN: 9788376412351
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16,5x23,5 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 416
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
54,87złCena detaliczna: 70,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,87 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:
- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.