Kobiety i ich wpływ na biznes
Nowa rewolucja gospodarcza
- ISBN: 9788326402999
- EAN: 9788326402999
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - PRAKTYCZNE PORADNIKI
- Liczba stron: 328
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,90złCena detaliczna: 63,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu.Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.
Książka zawiera odpowiedzi na następujące pytania:
Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?
Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?
Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło?
Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie?
Autorki podają wiele przykładów i prezentują ciekawe wyniki badań, zachęcając liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.