Marketing banku
-
Autor: Jacek Grzywacz
- ISBN: 9788376412344
- EAN: 9788376412344
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 15.5x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,85złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,85 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.