KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Psychologia rynku dla doradców finansowych

89,00 zł 63,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,80 zł

Książka "Psychologia rynku dla doradców finansowych" przedstawia m.in.: - Jak rozpoznać profil ryzyka danego klienta? - Jak wybrać optymalną alokację aktywów dostosowaną do profilu ryzyka danego klienta? - Które produkty inwestycyjne są optymalne z punktu widzenia podstaw psychologicznych klienta? - W jakiej sytuacji lepszą decyzją jest przebudowa portfela w trakcie procesu inwestycyjnego, a kiedy należałoby wyjść z rynku lub podjąć większe ryzyko? - Jakie są powszechnie stosowane zasady w zakresie obsługi klientów i w jakich sytuacjach nie należy ich stosować? - Jak dopasować alokację aktywów do konkretnego etapu życia klienta? "Psychologia rynku dla doradców finansowych", poprzez zaprezentowanie wielu praktycznych przykładów umożliwia doradcom poprawę jakości oferowanych przez nich usług, na każdym etapie procesu zarządzania bogactwem klientów.
Okładka książki Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka

48,00 zł 42,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,73 zł

Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: - zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; - obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; - formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; - poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Dlaczego warto studiować podręcznik? Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Okładka książki Podnoszenie kwalifikacji zawodowych

40,95 zł 26,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,53 zł

Publikacja zawiera tekst nowelizacji Kodeksu pracy i ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z omówieniem obowiązujących od 16 lipca 2010 r. regulacji. Jest niezbędnym źródło wiedzy na temat m.in. nowych uprawnień kształcących się pracowników, obowiązków pracodawców, umów szkoleniowych, zwrotu kosztów nauki. Dzięki zawartym przykładom upewnią się Państwo, jak stosować nowe zasady w praktyce. Dnia 16 lipca 2010 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z dniem 11 kwietnia 2010 r. stracił bowiem moc obowiązującą art. 103 Kodeksu pracy. W związku z tym zaistniała potrzeba zmiany uchylonych przepisów. I tak, w dniu 20 maja 2010 r. została uchwalona ustawa o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, którą 8 czerwca br. podpisał Marszałek Sejmu pełniący obowiązki Prezydenta RP.
Opakowanie Informatyka gospodarcza tom 4

99,00 zł 76,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,72 zł

Czterotomowe dzieło o zastosowaniach gospodarczych informatyki, ale nie tylko w obszarze zarządzania, lecz szerzej ? jako narzędzie wsparcia aktywności gospodarczej. Stanowi kompendium podstawowej wiedzy zarówno dla menedżerów rozważających różny zakres stosowania informatyki, jak i dla studentów, którzy na rozmaitych uczelniach, zdobywając zawód i specjalizację, powinni być przygotowywani do świadomego posługiwania się systemami informatycznymi oraz formułowania wobec nich swoich wymagań. Dzieło jest podzielone na cztery tomy. Tom 4 Część pierwsza jest poświęcona najprężniej rozwijającej się dziedzinie informatyki ? wykorzystywaniu Internetu, natomiast w drugiej pokazano, w jakich aspektach należy zarządzać przedsięwzięciami informatycznymi. Tom czwarty zamyka część trzecia, na którą składają się trzy eseje na temat perspektyw informatyki: problemów teoretycznych, trendów technicznych i rozwoju zastosowań.
Okładka książki Decyzje Perspektywa psychologiczna i ekonomiczna

51,45 zł 36,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,94 zł

Przymiotnikiem, który chyba najczęściej towarzyszy słowu ?decyzja?, jest przymiotnik ?racjonalna?, bądź ?nieracjonalna?. Ten pierwszy przymiotnik chętnie stawiamy wtedy, gdy mówimy o decyzjach własnych, ten drugi ? wtedy, gdy mówimy o decyzjach innych. Ale to nie ta stronnicza praktyka zadecydowała o tytule obecnej książki. Zadecydował powszechnie przyjęty podział teorii decyzji na normatywną i opisową. Pierwsza formułuje zasady racjonalnego podejmowania decyzji, druga pokazuje błędy popełniane przy podejmowaniu decyzji. Poza zatarciem ostrych granic między teorią normatywną i opisową, w badaniach nad podejmowaniem decyzji nastąpiła ostatnio jeszcze jedna charakterystyczna zmiana. Tradycyjnie normatywną teorią decyzji zajmują się ekonomiści, matematycy lub logicy, a teorią opisową ? przede wszystkim psycholodzy. Ostatnio jednak, w ramach tzw. ekonomii eksperymentalnej (zwanej także behawioralną), coraz więcej ekonomistów zaczęło zajmować się nie tylko normatywną, ale także opisową teorią decyzji. (?) nie wykluczając studentów innych kierunków nauk społecznych (socjologii, politologii, zarządzani, czy marketingu), książka ta była pisana przede wszystkim z myślą o studentach psychologii i ekonomii. To z ich strony oczekiwałbym nie tylko przyswojenia sobie, lecz także kontynuacji badań opisanych w tej książce. Ilekroć się to zdarzy, wysiłek włożony w tę pracę uznam za opłacalny. (ze Wstępu)
Okładka książki Innowacyjna Polska w Europie 2020

67,90 zł 49,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,97 zł

Zakładając, że Polska chce być podmiotem w Europie, dążyć do poprawy swego miejsca w gospodarce Unii Europejskiej i do zachowania wartości europejskiego modelu polityczno-społecznego, muszą być rozszerzone i umocnione działania zmierzające do przyspieszenia rozwoju kraju, a jest to możliwe tylko dzięki wprowadzeniu gospodarki, społeczeństwa i państwa na drogę zintegrowanego kształtowania cywilizacji wiedzy. Wymaga to powszechnego zrozumienia konieczności fundamentalnej transformacji społeczno-gospodarczej, a więc głębokich zmian systemowych. Może ona być źródłem wielkich korzyści społecznych i gospodarczych, ale ? w przypadku jej zaniechania ? źródłem trudności i popadnięcia w zacofanie. Konieczne jest poznanie wyzwań, jakie stoją przed krajem, przeanalizowanie sposobów i metod sprostania im, opracowanie długookresowej kompleksowej strategii strukturalnych zmian funkcjonowania gospodarki, społeczeństwa i państwa oraz ich konsekwentne wdrażanie z aprobatą zdecydowanej większości społeczeństwa. Innowacyjność szeroko rozumiana przejawia się w tym, że motorem napędowym rozwoju kraju staje się zintegrowany system, w którym są realizowane nie tylko innowacje technologiczno-produktowe, lecz przede wszystkim świadomie działa bardziej wykształcone, zdrowe i walczące o swoje prawa społeczeństwo oraz sprawne, efektywne państwo.
Okładka książki Venture Capital sposoby dezinwestycji

59,00 zł 42,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,47 zł

Venture capital - sposoby dezinwestycji jest pierwszą na polskim rynku publikacją analizującą możliwości dezinwestycji przeprowadzanych przez fundusze venture capital oraz private equity zarówno na rynkach światowych, jak i na rynku polskim. Problem ten był dotychczas, w dostępnych na polskim rynku pracach, traktowany z reguły marginalnie. Niniejsza publikacja zmierza do wypełnienia tej luki w prezentacji inwestycji kapitału wysokiego ryzyka. Książka oparta jest na bardzo aktualnym i bogatym materiale źródłowym, rzadko spotykanym w podobnych opracowaniach. Publikacja pokazuje również efektywność funkcjonowania wymienionych funduszy oraz sposoby wyceny przedsiębiorstw udziałowych. Ogromną zaletą książki są badania empiryczne przeprowadzone na wielu płaszczyznach funkcjonowania funduszy venture capital, a w szczególności transakcji dezinwestycji przeprowadzanych na polskim rynku.
Okładka książki Asystentka na europejskim rynku pracy

39,90 zł 24,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,45 zł

Książka ukazuje ewolucję zawodu sekretarki i asystentki w Polsce, w Europie i niektórych krajach pozaeuropejskich. W wyniku tej ewolucji zawód sekretarki stał się ważny w wspieraniu procesu zarządzania. Jego ranga systematycznie wzrasta, a powołany przez Komisję Europejską EUROAST podjął inicjatywę ujednolicenia kwalifikacji, kompetencji i certyfikacji zawodu w Europie. Książka jest przeznaczona dla osób zatrudnionych na wszystkich stanowiskach wspierających proces zarządzania: sekretarek/asystentek, pracowników administracyjnych i kierowników biur oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem. Powinni po nią także sięgnąć szefowie, aby przekonać się, że kwalifikacje podwładnych stale rosną i należy je wykorzystać przy budowaniu sukcesu firmy. Halina Füchsel jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Ukończyła Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znane jako ?Ogrodowa?), a następnie Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Kilka lat temu uzyskała tytuł doktora, a w 2010 r. tytuł menedżera jakości na studiach podyplomowych. Przez wiele lat była wykładowcą na ?Ogrodowej? oraz w Warszawskiej Szkole Zarządzania - Szkole Wyższej. Obecnie prowadzi szkolenia w zakresie pracy biurowej dedykowane głównie asystentkom i kierownikom biur. Jest inicjatorką założenia w Polsce filii stowarzyszenia European Management Assistants. Obecnie jest jego przewodniczącą.
Okładka książki Podstawy zarządzania operacyjnego

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter spoteczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwagę na kwestie kadrowe. W książce w sposób kompleksowy zostały omówione następujące zagadnienia: * zasady organizacji działalności operacyjnej, * mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, * podejmowanie w ich obszarze decyzji strategicznych, * planowanie zadań i zasobów, * organizowanie procesów wytwórczych w czasie i przestrzeni, * logistyka procesów wytwarzania, * kształtowanie jakości w procesie wytwarzania, * organizacja pracy, * szkolenie, motywowanie i ocenianie pracowników. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków organizacji i zarządzania oraz dla osób zajmujących kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwie, zwłaszcza działających w sferze operacyjnej.
Opakowanie Nowe zasady podnoszenia kwalifikacji przez pracowników

59,00 zł 50,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,62 zł

Stan prawny listopad 2010 r. Nowe przepisy Kodeku pracy dotyczące podnoszenia kwalifikacji przez pracowników budzą duże kontrowersje. W prawie pracy nie ma podmiotu właściwego do wydania w ich zakresie powszechnie wiążącej wykładni. Niniejsza książka jest swoistym przewodnikiem przygotowanym w oparciu o stanowiska Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Państwowej Inspekcji Pracy oraz orzecznictwo Sądu Najwyższego. W publikacji zostały zamieszczone przykłady rozwiązań zagadnień z zakresu podnoszenia kwalifikacji przez pracowników, także w formie pytań i odpowiedzi, które od dnia obowiązywania nowych przepisów pojawiły się w praktyce zawodowej. Książka ma służyć pomocą zarówno pracodawcom, jak i pracownikom w kwestiach prawa do urlopu szkoleniowego, dodatkowych świadczeń, czy rozliczania kosztów związanych z dokształcaniem się pracowników. Pracodawcy dowiedzą się również na co zwrócić szczególną uwagę przy sporządzaniu umowy o podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz jakie zostały wprowadzone zmiany dotyczące zwolnienia podatkowego dla pracowników korzystających ze szkoleń finansowanych przez pracodawcę.
Opakowanie Informacja turystyczna

39,00 zł 30,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,22 zł

Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki! Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Okładka książki Innowacje. Następny krok twarda

59,00 zł 35,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku „Innowacje. Następny krok” opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje. Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje: Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
Okładka książki Marketing w ochronie zdrowia

40,01 zł 32,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,33 zł

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Okładka książki Sztuka prezentacji w nauce biznesie polityce Br

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł

Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim stresem? Jak poradzić sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć? Jak się zachować? Przeczytanie tej książki powinno pomóc wszystkim, którzy się boją. Może nie każdy zostanie świetnym mówcą, ale z pewnością może uniknąć licznych błędów. Warto nie tylko skorzystać z tych rad. Niektóre elementy można i należy przećwiczyć samemu. Każdy ma szansę nauczyć się efektownej prezentacji. Autor zdobywał tę wiedzę na własnych błędach, ale także uczył się od najlepszych prezenterów i trenerów medialnych. Książka jest poradnikiem, ale także tekstem do czytania. Dla każdego. Moje życie jest pasją. Pasją poznania i pasją pokazywania świata. W telewizji, w radiu, na wykładach i spotkaniach z młodzieżą. Dla ciekawego doświadczenia lub nowego urządzenia mogę jechać z kamerą na koniec świata. Od 35 lat prezentuję najciekawsze osiągnięcia naukowców i inżynierów. W radiu, telewizji i w prasie. Chcę pokazać, że nauka jest piękna. Barwna, atrakcyjna i porywająca. Polscy naukowcy, inżynierowie i przedsiębiorcy są znakomici i ambitni. Muszą się jednak dobrze prezentować. Staram się w tym pomóc. - Wiktor Niedzicki Sztuka prezentacji to książka, którą czyta się jednym tchem, a potem wielokrotnie wraca do wybranych tematów, znajdując w nich ciągle coś nowego, odkrywając dla siebie nowe wskazówki i prawdy. (…) Zastosowanie podanych w książce wskazówek z pewnością niejednemu przyniesie wiele satysfakcji osobistej, która przełoży się na satysfakcję zawodową i być może finansową. - prof. Hanna Gulińska Książkę należy przeczytać po raz pierwszy w całości, a potem traktować ją jako podręcznik. Nie ma żadnej wątpliwości, że skorzystanie z rad Autora znacznie zmniejszy prawdopodobieństwo kompromitacji każdego, kto bardzo chce lub musi występować publicznie. - prof. Andrzej Orłowski
Okładka książki Partnerstwo w budownictwie

34,90 zł 21,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48 zł

W ciągu ostatnich lat w budownictwie nastąpiło wiele zmian, a powszechną praktyką stało się szybkie i efektywne wykonawstwo budynków i infrastruktury na światowym poziomie. Osiągnięto to dzięki odejściu od tradycyjnych metod, początkowo poprzez zastosowanie technik zarządzania przedsięwzięciem budowlanym (zarządzania projektami), a następnie partnerstwa. W książce przedstawione zostały definicje, cele, zasady i procedury strategicznego partnerstwa, a także praktyczne aspekty tej metody współpracy ? wspólne ustalanie i realizowanie celów, podejmowanie decyzji, działania na rzecz zwiększenia wydajności, czy utrzymywanie partnerstwa w kolejnych projektach. Autorzy wskazują: ? jakie korzyści przynosi partnerstwo dla wszystkich stron kontraktu, ? w jaki sposób powinny przebiegać procesy decyzyjne, ? jak dobierać firmy partnerskie, ? jakie są zasady tworzenia zespołów partnerskich, ? jakie kompetencje i umiejętności są wymagane, aby osiągnąć wysoką efektywność. Zrozumienie tego nowego podejścia do zarządzania w budownictwie umożliwi inwestorom skuteczne wykorzystanie rozwiązań, które oferuje przemysł budowlany, a studentom ? lepsze przygotowanie się do wykonywania różnych zawodów w tym sektorze gospodarki.
Okładka książki Zadawaj dobre pytania, zatrudniaj najlepszych ludzi

52,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,01 zł

Potrzebujesz pracownika? Już nie musisz korzystać z usług firm doradztwa personalnego. Wystarczy, że sięgniesz po tę książkę. Rekrutacja nie będzie już dla Ciebie stratą czasu, a początkiem rozwoju Twojej firmy. Autor książki Ron Fry, uznany specjalista w zakresie zatrudniania, prowadzi czytelnika krok po kroku przez proces rekrutacji. Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak: napisać ogłoszenie o pracę, aby być atrakcyjnym dla najlepszych kandydatów, przeglądać oferty i wybrać z nich te najciekawsze, zadawać pytania, aby dowiedzieć się możliwie dużo o kandydacie. Rozmowa kwalifikacyjna jest wyzwaniem dla obu stron. Bardzo często trudno jest tylko na podstawie aplikacji i krótkiej pogawędki z kandydatem podjąć decyzję o związaniu się z daną osobą. Z niniejszą książką zobaczysz, że w tak krótkim czasie można dość dobrze poznać kandydata i wybrać najlepszego! Doskonała i praktyczna lektura zarówno dla szefa małej firmy, jak i specjalisty ds. rekrutacji.
Okładka książki Bankowość

62,90 zł 41,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,38 zł

Autor przedstawił najważniejsze problemy bankowości, ujęte w sposób syntetyczny, a w niektórych przypadkach — bardzo skrótowy. W praktyce każdy rozdział, a niekiedy nawet podrozdział mógłby zostać uzupełniony i przekształcony w osobną książkę. Dlatego też niniejszą pracę należy traktować jako wprowadzenie do bankowości. Specjalista może uzupełnić swoją wiedzę, studiując opracowania z interesującej go dziedziny, np. poznając prawne aspekty zabezpieczeń . Publikacja ta jest skierowana przede wszystkim do studentów i pracowników banków. Została tak napisana, by móc służyć jako podręcznik akademicki do „Bankowości”, a także przedmiotów specjalistycznych o zbliżonej tematyce, a mianowicie do „Kredytów”, „Polskiego systemu bankowego” i „Zarządzania bankiem komercyjnym”.
Okładka książki Marketing sensoryczny

57,90 zł 42,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,14 zł

Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności. Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.
Okładka książki Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo

18,20 zł 12,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,49 zł

Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji i wizji oraz wyboru strategii, których różne rodzaje omówiono w publikacji.
Opakowanie Ubezpieczenia non-life

79,00 zł 56,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,64 zł

W książce Ubezpieczenia non-life szczegółowo przedstawiono klasyczne oraz nowoczesne ubezpieczenia majątkowe począwszy od komunikacyjnych przez ogniowe, ubezpieczenia utraty zysku, po ubezpieczenia finansowe, w tym ubezpieczenia kredytu kupieckiego. Wyjaśniono istotę i rodzaje ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej oraz zagadnienia dotyczące odpowiedzialności cywilnej sprawcy szkody, z podaniem licznych przykładów z praktyki gospodarczej. Wskazano znaczenie wymienionych ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa. W publikacji wyjaśniono kwestie gospodarki finansowej zakładu ubezpieczeń majątkowych, z uwzględnieniem wymogów Solvency II oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości, metody zintegrowanego zarządzania ryzykiem ubezpieczyciela, znaczenie audytu, a także teoretyczne i praktyczne problemy reasekuracji. Scharakteryzowano rynek ubezpieczeń majątkowych oraz jego zmiany spowodowane kryzysem. Książka jest przeznaczona dla: pracowników przedsiębiorstw odpowiedzialnych za ubezpieczenia, specjalistów zarządzania ryzykiem, brokerów ubezpieczeniowych, doradców finansowych, pracowników zakładów ubezpieczeniowych podnoszących swoje kwalifikacje. Stanowi także przydatne źródło wiedzy, które może być wykorzystywane przez studentów studiów ekonomicznych, jak również na szkoleniach i studiach podyplomowych dotyczących problematyki ubezpieczeń majątkowych.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj