KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł
Okładka książki Private Banking marketing jakość sprzedaż

59,00 zł 42,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
Okładka książki Dopasowanie człowiek-organizacja i tożsamość organizacyjna

20,50 zł 14,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł

Dopasowanie człowieka i środowiska, w którym on działa, a ściślej pracownika i zatrudniającej go organizacji ma podstawowe znaczenie dla powstania poczucia związku z firmą, czyli tożsamości organizacyjnej. Autorka książki omawia różne spojrzenia na proces budowania dopasowania człowiek?organizacja: dopasowanie do zawodu, dopasowanie do stanowiska pracy i, najbardziej szczegółowo, dopasowanie do konkretnej firmy i pracodawcy. Przedstawia wyniki badań wskazujące, jak wiele istotnych dla pracownika, jego współpracowników i całej organizacji postaw i zachowań wiąże się z dopasowaniem: zadowolenie z pracy, zaangażowanie organizacyjne, pomaganie współpracownikom i lojalność. Jednak najważniejszą konsekwencją dopasowania jest tożsamość organizacyjna, której powstanie zmienia sposób, w jaki pracownik spostrzega relację między sobą a organizacją.
Okładka książki Wystąpienia perswazyjne biznes media polityka Br

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Biznes, media, polityka Akademia Rozwoju Osobistego Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie. W swojej książce autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum – od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczest­nikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopot­liwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wska­zała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą. Wystąpienia perswazyjne powinny być lekturą obowiązkową dla każdego pre­legenta, wykładowcy, polityka, menedżera… oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie. Umiejętność występowania publicznego, przemawiania i wygłaszania mów w różnych okolicznościach, prezentowania opinii oraz przekonywania do swoich idei to element, bez którego nie sposób wyobrazić sobie współczesnego lidera, menedżera, polityka. Okazuje się, że obecnie nie wystarczy już po prostu mówić, głosić czy przedstawiać: należy czynić to w sposób odpowiedni i dostosowany do oczekiwań odbiorców, a przede wszystkim ciekawy, niebanalny i obrazowy. Czy trudno jest mówić tak, aby osiągnąć zamierzony cel? Czy można przemawiać w sposób, który zapewni nam nie tylko uwagę i zainteresowanie słuchaczy, ale także ich szacunek? Jak zachwycić swoją mową i olśnić wystąpieniem? Czy trudno jest oczarować, a nawet porwać publiczność? W jaki sposób skutecznie przekonać innych do swoich poglądów, wzbudzić poklask i wywołać entuzjazm? - Elżbieta Żurek Elżbieta Żurek – trener, konsultant, wykładow­ca i praktyk komunikacji korpo­racyjnej oraz interpersonalnej. Jedna z niewielu osób w Polsce profesjonalnie zajmujących się kształtowaniem wizerunku publi­cznego. Osobisty trener i dorad­ca w zakresie wystąpień (także w środkach masowego przeka­zu) dla liderów, menedżerów, rzeczników, mówców oraz innych przedstawicieli świata biznesu, polityki i mediów. Współpracuje ze znanymi polskimi oraz międzynarodowy­mi firmami doradczymi. Przygotowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe. Wykładowca akademicki. Autorka książek: Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel oraz Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem.
Okładka książki Coaching. Prowadź swoją drużynę ku zwycięstwu

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł

Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości? Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem połączyli siły, by w książce Każdy jest trenerem przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy. Filozofię przedstawioną w książce można sprowadzić do prostego skrótu, odwołującego się do najważniejszych zasad skutecznego przywództwa: C – conviction-driven, czyli wierność przekonaniom Nigdy nie rezygnuj ze swoich przekonań! O – overlearning, czyli nieustanne uczenie się Ćwicz aż do osiągnięcia doskonałości! A – audible-ready, czyli reagowanie na zmiany sytuacji Zmieniaj plan, jeśli sytuacja tego wymaga! C – consistency, czyli konsekwencja w działaniu Reaguj w sposób przewidywalny! H – honesty-based, czyli uczciwość Zamieniaj słowa w czyny! Shula i Blanchard, naprawdę zgrany duet, razem wyjaśniają istotę założeń składających się na powyższy skrót. Najpierw Shula wyjaśnia, jak zasady te przekładają się na pracę na boisku, a później Blanchard tłumaczy, jak może je wykorzystać lider. Na końcu książki zamieszczony został test umożliwiający dokonanie oceny poziomu własnych kompetencji coachingowych. Każdy jest trenerem to książka, która pomoże ci odkryć w sobie pierwiastek doskonałości. O AUTORACH Ken Blanchard jest światowej klasy konsultantem, liderem organizacji i autorem bądź współautorem wielu książek, w tym bestsellerowego Jednominutowego menedżera. Don Shula sześciokrotnie stawał do walki o Super Bowl – pięciokrotnie z drużyną Miami Dolphins i raz z Baltimore Colts. Nikomu przed nim nigdy się to nie udało. Magazyn „Sports Illustrated” przyznał mu tytuł Człowieka Sportu roku 1993, pragnąc uczcić w ten sposób trenera mającego na swoim koncie największą liczbę zwycięstw. W styczniu 1996 trener Shula ogłosił, że kończy swoją 25-letnią pracę z Miami Dolphins i przechodzi na emeryturę.
Okładka książki Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

39,00 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł

Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo ? w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.
Okładka książki Jakościowe metody badań marketingowych

39,90 zł 32,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków – pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.
Okładka książki Komunikacja społeczna a wyzwania współczesności

40,00 zł 32,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,32 zł

Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna ? związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa ? będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna ? dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa ? podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
Okładka książki Zarządzanie Kanony i trendy

45,00 zł 35,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,42 zł

Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliści i menedżerowie, zorientowani na ciągłe doskonalenie swej wiedzy i praktyki zarządzania, powinni posługiwać się swoistym kodem zasad, reguł czy powinności, uwzględniającym humanistyczny i społeczny kontekst podejmowanych decyzji. Proponowany podręcznik łączy sprawdzone klasyczne rozwiązania organizacyjno-zarządcze z tymi koncepcjami współczesnego zarządzania, które w przewidywaniach autorów zostały już (albo zostaną wkrótce) pozytywnie zweryfikowane w praktyce. W związku z tym, że efektywne zarządzanie rozgrywa się obecnie przede wszystkim w sferze czynników wiedzopochodnych. Autorzy kładą zasadniczy nacisk na te koncepcje, metody, modele i procesy, które służą odpowiedniemu zarządzaniu wiedzą, a co za tym idzie - powiększaniu wartości kapitału intelektualnego organizacji
Okładka książki Rachunek kosztów w zarządzaniu organizacjami

49,00 zł 35,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14 zł

Jeśli myśleli Państwo, że rachunek kosztów to dziedzina zarezerwowana tylko dla specjalistów, trudna lub nieciekawa, to mamy dla Was niespodziankę - oto najnowsza pasjonująca książka, która pomoże optymalizować koszty w zarządzanych spółkach lub jednostkach każdemu menedżerowi. Oddajemy do Państwa dyspozycji prawdziwą perełkę wśród akademickich podręczników, która usatysfakcjonuje nawet zupełnych laików w tej dziedzinie i na użytecznych przykładach z życia pokaże w sposób przystępny, jak za pomocą rachunku kosztów skutecznie podnosić wartość firmy i umiejętnie planować niezbędne wydatki w celu maksymalizacji zysków. W obliczu coraz większej konkurencji prawidłowy rachunek kosztów to dziedzina, bez której trudno w dzisiejszych czasach prowadzić działalność gospodarczą i osiągać sukcesy na rynku. Ich poziom kształtowany jest przez decyzje podejmowane na różnych szczeblach zarządzania podmiotami gospodarczymi. Dlatego problem poprawnej ich kalkulacji, a także oceny skutków różnorakich decyzji nabiera szczególnego znaczenia. Opanowanie bowiem tej sztuki znacznie ułatwia zarządzanie i zwiększa efektywność podejmowanych decyzji menedżerskich. W książce zaprezentowano dwa podejścia rachunku kosztów: księgowe i ekonomiczne, jednocześnie ukazując podobieństwa i różnice obu tych aspektów. Każdy z rozdziałów poświęcony poszczególnym zagadnieniom rachunku kosztów uzupełniono przykładami praktycznymi. Na końcu każdego z nich do dyspozycji Czytelników jako bonus zamieszczono zadania do samodzielnego rozwiązania. Pozycja przeznaczona jest dla studentów kierunków zarządzania oraz finansów i rachunkowości. Może być również wykorzystywana przez słuchaczy studiów podyplomowych i MBA. Przede wszystkim będzie jednak użyteczna dla praktyków gospodarczych, a w szczególności dla menedżerów, analityków finansowo-księgowych i specjalistów od rachunkowości zarządczej i controllingu.
Okładka książki Regulacja konkurencji a konkurencja regulacyjna

44,90 zł 28,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55 zł

Ekonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej coraz większej liczby instytucji. Ekonomista nie jest ostatecznym arbitrem wyboru społecznego. Może wszakże pokazać konflikt wartości i celów, a także, jak efektywnie realizować cele społeczne, nie marnując rzadkich zasobów. Książka składa się z dwóch części: pierwsza z nich jest poświęcona problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji oraz polityki integracji społecznej. W polityce konkurencji wnikliwej analizy wymaga podejście ekonomiczne w prawie konkurencji, które przybliża orzecznictwo do rzeczywistości. Stwarza to szanse szybszej harmonizacji prawa i racjonalizacji konkurencji regulacyjnej. Dotyczy to w szczególności rynków technologii IT i komunikacji elektronicznej. W polityce integracji społecznej podbudowę teoretyczną zapewnia nie tylko ekonomia instytucjonalna, ale także tzw. ekonomia społeczna, koncepcja ordoliberalizmu i społecznej gospodarki rynkowej, jak również społecznej odpowiedzialności (i etyki) biznesu. Książka zainteresuje przedsiębiorców, zwłaszcza działających na rynkach nowych technologii, pracowników naukowych i studentów kierunków prawa, ekonomii i zarządzania, a także polityków i praktyków instytucji publicznych zaangażowanych w ocenę skutków regulacji. Ta interesująca książka prezentuje wszechstronne spojrzenie na kluczowe wyzwania wdrażania ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji do procesu legislacyjnego. Autor podejmuje próbę zastosowania tej wiedzy i metodologii do polityki i prawa konkurencji, jak również stabilności finansowej i integracji społecznej, wnosząc oryginalny wkład do współczesnej debaty o polityce regulacyjnej państwa w dobie globalizacji oraz oceny szans i zagrożeń harmonizacji prawa i konkurencji regulacyjnej. - prof. dr hab. Wiesław Czyżowicz, Szkoła Główna Handlowa, Polskie Stowarzyszenie Ekonomicznej Analizy Prawa Prof. dr hab. Włodzimierz Szpringer – profesor Szkoły Głównej Handlowej (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Wykładowca i ekspert z zakresu bankowości i prawa bankowego, polityki i prawa konkurencji, prawnych i ekonomicznych zagadnień e-biznesu, prawa nowych technologii oraz ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji. Współpracuje z Consumer Finance Network (European Credit Research Institute), European Consumer Debt Network, European Coalition for Responsible Credit, European Financial Inclusion Network. Wykładał jako Visiting Professor na uniwersytetach niemieckich, kierował polską grupą badawczą European Network for Better Regulation (ENBR) – VI Program Ramowy UE. Członek Rady Programowej kierunku Ekonomiczna analiza prawa w SGH. Autor ponad 200 publikacji naukowych i licznych ekspertyz, m.in. dla Komisji Przyjazne Państwo Sejmu, Rządu RP, UOKiK, UKIE, ZBP, KPF i SKEF. Prof. Szpringer jest autorem książek: Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie – od e-commerce do e-businessu (2005), Kredyt konsumencki i upadłość konsumencka na rynku finansowym UE (2005), Europejskie regulacje bankowe (1997), Ocena skutków regulacji – poradnik OSR, doświadczenia, perspektywy (pod red. W. Springera, W. Rogowskiego, 2007), Wpływ wirtualizacji przedsiębiorstw na modele e-biznesu (2008), Społeczna odpowiedzialność banków. Między ochroną konsumenta a osłoną socjalną (2009).
Okładka książki Techniki menedżerskie skuteczne zarządzanie firmą

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Skuteczne zarządzanie firmą Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy. Coraz większa profesjonalizacja zarządzania wyraża się w dobrej znajomości metod i technik menedżerskich. Posiadanie tej kompetencji legitymizuje menedżera w środowisku, podnosi jego prestiż społeczny, dowartościowuje, ale przede wszystkim zwiększa skuteczność i efektywność kierowania zespołami ludzi oraz zarządzania jednostkami organizacyjnymi. Przedstawione w książce techniki wpisują się w nowe orientacje i koncepcje zarządzania, takie jak: zarządzanie zmianami, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą w organizacji. Przystępny, komunikatywny sposób prezentacji treści, a także praktyczne porady Autorów, jako uznanych konsultantów, mają dla Czytelników nieocenioną wartość. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa Jan D. Antoszkiewicz – prof. zw. dr hab., dziekan Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (Clark University). Współzałożyciel i członek Rady Programowej Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Prezes firmy Leo May Consulting. Doradca prezesów Wytwórni Papierów Wartościowych, Banku PKO S.A., T.P. S.A., Petrochemii, Huty Częstochowa oraz mniejszych firm i banków. Autor wielu ekspertyz, analiz, projektów restrukturyzacji przedsiębiorstw i kształcenia kadr oraz kilkudziesięciu książek z dziedziny zarządzania. Zbigniew Pawlak – doktor nauk ekonomicznych, pracownik SGH oraz Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania. Autor i współautor ponad 150 publikacji z zakresu organizacji i zarządzania. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się doradztwem z zakresu zarządzania dla przedsiębiorstw. Prezes zarządu firmy konsultingowej Management Consulting Centre PARTNER. Doradzał zarządom wielu przedsiębiorstw i grup kapitałowych. Autor i współautor kilkuset opracowań: ekspertyz, opinii, projektów inwestycyjnych, strategii rozwojowych i wycen przedsiębiorstw.
Okładka książki Instrumenty nadzoru korporacyjnego w spółce akcyjnej

129,00 zł 117,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 117,12 zł

To pierwsze w polskiej literaturze prawniczej studium stawiające sobie za cel kompleksową, całościową analizę problematyki nadzoru korporacyjnego na tle jego ekonomicznych i prawno-instytucjonalnych uwarunkowań. Problematyka nadzoru korporacyjnego stanowi przedmiot ciągłego zainteresowania różnych dyscyplin naukowych, leżących na styku prawa i ekonomii.
Okładka książki Marketing bez tajemnic

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia: jak połączyć formuły 4P i 4C, na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, jak kształtować własny rynek, jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, dlaczego opłaca się być uczciwym. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
Okładka książki Zarządzanie talentami

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,51 zł

Zbierz wokół siebie utalentowany zespół! Jak rozpoznać talent? Jak wydobywać ze zdolnych osób to, co najlepsze? Jak motywować utalentowany Zarządzanie talentami jest pozycją niezbędną dla menedżerów, którzy chcą efektywnie wykorzystać możliwości zdolnych pracowników, a dzięki temu osiągnąć wyjątkowe wyniki. Alan Robertson i Graham Abbey wyjaśniają: jakimi cechami wyróżniają się wyjątkowe osoby, jakie mają potrzeby i pragnienia związane z pracą, jak należy wchodzić z nimi w relacje, motywować ich i kierować ich zadaniami, dlaczego firmy mają do nich ambiwalentny stosunek. Autorzy nie ukrywają, że zarządzaniu talentami towarzyszą napięcia związane z różnicami między oczekiwaniami zdolnych osób a wymogami organizacji. W błyskotliwy i zabawny sposób pokazują jednak, jak strategicznie podołać temu zadaniu. Dzięki ich wskazówkom nie tylko będziesz potrafił w pełni wykorzystać potrzebny firmie potencjał intelektualny pracowników, lecz także udoskonalisz swoje zdolności przywódcze.
Okładka książki Przejdź na wyższy poziom

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł

Tajemnica sukcesu liderów „Przejdź na wyższy poziom” jest przewodnikiem zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych menedżerów. Autor dostarcza praktycznych wskazówek, które pomogą zarządzającym osiągnąć doskonałość pracy. Wykorzystaj je w swojej karierze, aby piąć się w górę i rozwijać!
Okładka książki Kapitał konwersacyjny

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł

Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull. Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów. ? Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla konsumentów. ? Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka mogła stać się liderem rynku. ? Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty pantoflowej i zarządzaj nim! ? Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych za kształtowanie doświadczeń.
Okładka książki Potyczki prawne dyrektora szkoły

51,45 zł 41,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,06 zł

Potyczki prawne dyrektora szkoły to książka, która w sposób lekki i przystępny prowadzi czytelnika przez istotne problemy prawne związane z codziennie realizowanymi zadaniami, pomagając je zrozumieć i rozwiązać zgodnie z literą prawa.
Okładka książki Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej

45,00 zł 34,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,81 zł

W publikacji scharakteryzowano aspekty organizacyjno-prawne i funkcjonalne zarządzania kryzysowego. Zwrócono również uwagę na rolę logistyki w tym obszarze. Znaczną część poświęcono problematyce planowania, a w tym zakresowi planowania cywilnego, planom zarządzania kryzysowego i jego załącznikom funkcjonalnym. Obszerną cześć poświęcono również polskim i zachodnim mapom topograficznym oraz zasadom ich czytania w sytuacjach kryzysowych. Jeden z rozdziałów odnosi się do bardzo ważnego obszaru w zarządzaniu kryzysowym – komunikacji ze społeczeństwem. Przedstawiono w nim rolę mediów, obieg informacji oraz metody i techniki komunikacji. Całość materiału służyć ma propagowaniu wiedzy w zakresie działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych, a także podnoszeniu świadomości na temat odpowiedzialności cywilnej. Sytuacje kryzysowe nie są jedynie problemem administracji państwowej, ale całego społeczeństwa i podejmowanie działań w przypadku ich wystąpienia jest obowiązkiem każdej osoby.
Okładka książki Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować...

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. Dzięki nim stał się osobą, którą inni stawiają sobie za wzór, podejmując decyzję o przejęciu kontroli nad własnym życiem. W książce Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania – i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Umiejętność dobrego przemawiania to: • zdobycie szacunku w innych i nowych kontaktach • zwrócenie na siebie pozytywnej uwagi wpływowych osób które mogą otworzyć ważne drzwi na drodze rozwoju życia osobistego i zawodowego • pewne prezentowanie siebie co może przyspieszyć wspinaczkę po szczeblach kariery dzięki • wywieranie wrażenia osoby bardziej uzdolnionej i inteligentnej w porównaniu z osobami, które tego nie potrafią. W poradniku Mów i zwyciężaj odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: • stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, • od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, • wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, • przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, • zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, • radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, • kończyć z mocą, autorytatywnie. Treść książki wykracza poza podstawowe informacje na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie skutecznego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko skutecznie się komunikować, ale także w mistrzowski sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu. Ta niezwykła książka – pękająca w szwach od sprawdzonych strategii, a nawet zawierająca specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele. Wielu błędne zakłada, że ludzie dzielą się na dwa rodzaje: tych, którzy urodzili się pewni siebie, z umiejętnością zręcznego przemawiania do tłumu bez jednej kropli potu na czole, oraz na tych, którzy może i mają wspaniałe pomysły, ale łatwo wpadają w popłoch i z trudnością wyrażają własne myśli, stojąc w obliczu publiczności. Ale jest dobra wiadomość – sztukę przemawiania można systematycznie przyswajać, a jeśli kieruje tobą silne pragnienie, dyscyplina i determinacja, nie mówiąc już o nauczycielu w postaci jednego z najwspanialszych mówców, ty także możesz stać się utalentowanym prelegentem. Jeśli chcesz być świetnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najlepszych z najlepszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej niż Brian. –Mark Victor Hansen, współautor książek Jednominutowy milioner oraz Złam kod milionerów Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W swojej nowej książce Mów i wygrywaj ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek. – Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera Brian Tracy jest jednym z odnoszących największe sukcesy na świecie mówców i konsultantów z dziedziny rozwoju osobistego i zawodowego. Przemawia co roku do ponad 250 000 osób. Jego firma Brian Tracy International, z siedzibą w San Diego, ma przedstawicielstwa działające w 32 krajach.
Okładka książki Czym (nie) jest coaching?Prawdy i mity o coachingu

24,90 zł 15,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,60 zł

Prawdy i mity o coachingu Początkowo „coachingiem” nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem „coachingiem” zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej oprocesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli „trening” umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting… I o takim coachingu jest ta książka. Intrygujące, budzące ciekawość, nieco tajemnicze i od pew­nego czasu bardzo modne słowo - coaching. Pojawiło się w naszym języku jako próba opisania czegoś odmiennego od już istniejących sposobów oddziaływania na drugiego człowieka. W miarę powstawania w Polsce kolejnych szkół coachingu pojęcie to zaczęło ewoluować i nabierać nowego znaczenia, wyrażając określoną postawę życiową, podejście do drugiego człowieka i formę wspierania go - inną niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring czy konsulting. Autorki, odwołując się do wielu przykładów z własnej praktyki, pokazują, dlaczego coaching jest wyjątkowo piękną metodą współpracy - niezwykle inspirującą i rozwijającą tego, kto się jej poddaje. W niniejszej książce znajdziesz rzetelną wiedzę i ogromne doświadczenie przedstawione lekko i z ogromnym poczu­ciem humoru. Czym nie jest coaching Spis Treści O autorkach Wstęp wstępny Katarzyna Rybczyńska Wstęp poważny Monika Zubrzycka-Nowak Koziot ofiarny na dywaniku u szefa Katarzyna Rybczyńska Coaching to nie krytyka ani wytykanie błędów Sylwia Monostori Coaching to nie pouczanie ani „wymądrzanie się" Monika Zubrzycka-Nowak Coaching to nie instruktaż Monika Zubrzycka-Nowak Coaching to nie szkolne nauczanie Monika Zubrzycka-Nowak Coaching to nie trenowanie Sylwia Monostori Coaching to nie konsulting Katarzyna Rybczyńska Coaching to nie doradztwo Katarzyna Rybczyńska Coaching to nie terapia Monika Zubrzycka-Nowak Coaching to nie schlebianie Sylwia Monostori Coaching to nie umacnianie egoizmu ani narcyzmu Monika Zubrzycka-Nowak Postawa coacha Monika Zubrzycka-Nowak Tematy na coaching Monika Zubrzycka-Nowak Jak wybrać właściwego coacha Monika Zubrzycka-Nowak Na dobre zakończenie Katarzyna Rybczyńska
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj