Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, opisuje wszystkie aspekty coachingu kadry kierowniczej (executive coaching). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty tego procesu i jak zadbać o to, aby był on wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- czym jest coaching kadry kierowniczej,
- jakie są różnice między coachingiem, doradztwem osobistym i konsultingiem,
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
- jak dopasować coaching do potrzeb firmy i jej pracowników.
Autor przedstawia zagadnienie coachingu z trzech perspektyw: coacha, menedżera go zatrudniającego (sponsora) oraz klienta lub uczestnika.
Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Omawia dokładnie:
- czym jest coaching kadry kierowniczej,
- co składa się na kontekst organizacyjny coachingu,
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
- co powinien wiedzieć potencjalny coach.
Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?