KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Teoria i praktyka

  • ISBN: 9788325519193
  • EAN: 9788325519193
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: C.H. Beck
  • Format: 16.3x23.6
  • Język: polski
  • Seria: EKONOMIA
  • Liczba stron: 180
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 31,57
     zł
    Cena detaliczna:  39,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,57
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: ? informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, ? informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, ? zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, ? modele zarządzania informacją rynkową. Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych ? zwłaszcza uczelni technicznych ? na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj