KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing wyd. 2011 Szulce WSiP

Marketing wyd. 2011 Szulce WSiP

Szkoła ponadgimnazjalna

  • Autor: Szulce Halina Magdalena Florek Tomasz Żyminkowsk
  • ISBN: 9788302119064
  • EAN: 9788302119064
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: WSiP
  • Format: 17x24 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 256
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 42,34

     zł

    47,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia: 22/2006
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj