KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

  • ISBN: 9788387870362
  • EAN: 9788387870362
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 240
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,10
     zł
    Cena detaliczna:  48,01 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,10
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj