Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu
-
Autor: Kossecki Paweł
- ISBN: 9788387870362
- EAN: 9788387870362
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,10złCena detaliczna: 48,01 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,10 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:
- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?