KATEGORIE [rozwiń]

Kossecki Paweł

Okładka książki Wycena aktywów niematerialnych do celów prawnych

169,00 zł 120,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 121,33 zł

W publikacji autor udziela odpowiedzi na pytanie, jak wyceniać aktywa niematerialne - prawa autorskie, patenty, znaki towarowe i know-how - do szeroko pojętych celów prawnych. Bazując na swoim doświadczeniu zawodowym, omawia najpopularniejsze metody wyceny, ich zalety i wady. Wskazuje, że sporządzenie dobrej wyceny, wyważającej interesy stron, w wielu przypadkach pozwala uniknąć kosztownych i czasochłonnych sporów sądowych oraz doprowadzić do ugodowego zakończenia spraw. Autor porusza w szczególności następujące zagadnienia: uwarunkowania określania stawek organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi z uwzględnieniem najnowszej nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawodawstwa unijnego; kryteria określania odszkodowania za naruszenie praw autorskich; wycena aktywów technologicznych, wyników prac B+R, domen internetowych, patentów i know-how; określanie wartości do celów podatkowych - rozliczanie ulg podatkowych: IP Box i ulgi B+R; wycena marki i praw do znaku towarowego. Książka przeznaczona jest dla adwokatów i radców prawnych specjalizujących się w prawie autorskim i szacowaniu odszkodowań. Zainteresuje także doradców podatkowych, księgowych oraz menedżerów zajmujących się sprawami finansowymi. Może również stanowić lekturę uzupełniającą dla studentów finansów, bankowości, zarządzania i kierunków związanych z mediami oraz nowymi technologiami, ułatwiając im zrozumienie czynników wpływających na wartość autorskich praw majątkowych.
Okładka książki Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

48,01 zł 33,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02 zł

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,63 zł
Okładka książki Sól

22,31 zł
39,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,28 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Opakowanie Carcassonne Big Box 7

192,57 zł
249,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 192,57 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,45 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj