Celem publikacji jest wskazanie, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując pracowników do funkcjonowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku, by zderzenie odmiennych poglądów, przekonań, systemów wartości, perspektyw postrzegania, schematów odczuwania, myślenia oraz wnioskowania nie prowadziło do istotnych zaburzeń w obrębie procesu komunikowania się, a w rezultacie - do spadku efektywności współdziałania osób wywodzących się z różnych środowisk narodowych i kulturowych.
Główne z omawianych zagadnień to:
- proces komunikowania się i jego modelowe ujęcia,
- efektywność procesu komunikowania się w organizacji,
- zarządzanie w warunkach zróżnicowania kulturowego organizacji,
- kulturowy wymiar komunikowania się - zależność kultury i komunikacji,
- szkolenia komunikacyjne - ich rola i zasady projektowania.
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych. Wiąże się ono z projektowaniem, wdrażaniem i obsługą systemów wynagrodzeń uwzględniających potrzeby zarówno firmy, jak i jej grup interesów. Ogólnym zadaniem zarządzania wynagrodzeniami jest sprawiedliwe i spójne wynagradzanie pracowników zgodnie z tworzoną przez nich wartością, w sposób ułatwiający firmie realizację celów strategicznych.
Książka Michaela Armstronga to kompleksowy podręcznik dla każdego, kto zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii, polityki i procedur dotyczących wynagradzania pracowników lub chce zdobyć wiedzę w tym zakresie. Jego treść jest zgodna ze standardami zawodowymi w zakresie wynagradzania pracowników opracowanymi przez Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). Stanowi on cenną pomoc dla wykładowców i studentów, a specjalistom ds. zasobów ludzkich i zarządzania wynagrodzeniami oferuje wiele porad i wskazówek.
W podręczniku przedstawiono zarówno ramy pojęciowe, jak i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami. Czytelnik znajdzie tu wiele informacji o najważniejszych teoriach i najlepszych praktykach wynagradzania pracowników. Są one przedstawione w sposób przejrzysty i zrozumiały, uzupełnione listami kontrolnymi, diagramami i podsumowaniami.
Oto najważniejsze tematy omówione w książce:
* podstawowe założenia i ramy pojęciowe zarządzania wynagrodzeniami
* wartościowanie stanowisk pracy i zależności między nimi
* struktura płac i kategorii zaszeregowania
* płace uwarunkowane sytuacyjnie
* zarządzanie wynagrodzeniami wybranych grup pracowników
* świadczenia pracownicze i programy emerytalne
* procedury i przypadki dotyczące zarządzania wynagrodzeniami
Przedstawiono ponadto wyniki badań przeprowadzonych przez firmę e-reward oraz przykłady ponad 30 najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania wynagrodzeniami. Ważne zagadnienia, takie jak budowanie zaangażowania, programy premiowania czy wynagradzanie pracowników wiedzy zostały przedstawione w nowym świetle.
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
• jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
• co to jest analiza strategiczna,
• jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
• jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.
Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Książka wprowadza w tajniki zarządzania talentami. Jej autorzy - doradcy wielu międzynarodowych korporacji, takich jak Xerox, Oracle, Ford - podpowiedzą ci, jak:
- rozpoznać, kiedy twoi ludzie dobrze pracują (a kiedy nie!),
- zmierzyć ich pracę, aby wprowadzać dalsze udoskonalenia i utrzymać jej satysfakcjonujący poziom,
- pomóc pracownikom rozwijać profesjonalne umiejętności,
- odkryć ich potencjał i maksymalnie go rozwinąć,
- przyciągnąć do firmy ludzi obdarzonych dużymi zdolnościami,
- zatrzymać najlepszych.
Talenty są wszędzie. Trzeba tylko wiedzieć, jak je znaleźć i jak nimi pokierować!
Ta publikacja pokazuje, jak rozwinąć w sobie talent do wydobywania z podwładnych tego, co w nich najlepsze.
Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, opisuje wszystkie aspekty coachingu kadry kierowniczej (executive coaching). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty tego procesu i jak zadbać o to, aby był on wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- czym jest coaching kadry kierowniczej,
- jakie są różnice między coachingiem, doradztwem osobistym i konsultingiem,
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
- jak dopasować coaching do potrzeb firmy i jej pracowników.
Autor przedstawia zagadnienie coachingu z trzech perspektyw: coacha, menedżera go zatrudniającego (sponsora) oraz klienta lub uczestnika.
Russell E. Palmer dzieli się w książce swoim doświadczeniem zdobytym podczas sprawowania funkcji lidera jednej z największych firm audytorskich na świecie, rektora Wharton School oraz właściciela firmy inwestycyjnej.
Autor udziela menedżerom cennych wskazówek dotyczących różnych aspektów przywództwa: sposobu kierowania pracownikami, radzenia sobie z kryzysem czy wprowadzania zmian kultury korporacyjnej. Opisane w publikacji zagadnienia zilustrowane są przykładami z praktyki różnych organizacji: biznesowych, non profit i akademickich.
Dzięki publikacji dowiesz się, jak:
? skutecznie wprowadzać strategiczne zmiany,
? sprawnie reagować w sytuacji kryzysu,
? osiągnąć sukces w sytuacji dużego zróżnicowania grup interesów,
? stworzyć organizację równoprawnych partnerów.
Autorami książki są wykładowcy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami prowadzonych przez Instytut Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy wspólnie z Kujawsko-Pomorskim Stowarzyszeniem Zarządców Nieruchomości w Bydgoszczy. W swoich opracowaniach prezentują tematy związane zarówno z ich zainteresowaniami naukowymi, jak i praktycznymi problemami przedstawianymi przez studentów w ramach zajęć.
W publikacji omówiono takie zagadnienia, jak:
- zarządzanie a administrowanie nieruchomościami,
- polityka mieszkaniowa,
- podatki i opłaty w obrocie nieruchomościami,
- ekonomiczne podstawy rynku nieruchomości,
- funkcjonowanie wspólnot mieszkaniowych,
- zarząd nieruchomością przez zarządcę przymusowego w postępowaniu w przedmiocie ogłoszenia upadłości,
- umowy o korzystanie z cudzej rzeczy,
- związki pomiędzy procesem budowlanym a ochroną środowiska,
- zarządzanie nieruchomością zabytkową,
- obowiązki właścicieli nieruchomości w zakresie postępowania z odpadami komunalnymi,
- środowiskowe uwarunkowania wywłaszczenia nieruchomości,
- sylwetka i status prawny zarządcy nieruchomości,
- odpowiedzialność za wykroczenia w związku z zarządzaniem nieruchomościami.
Adresatami publikacji są studenci studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych, w ramach których poruszane są problemy z zakresu prawa nieruchomości lub zarządzania nieruchomościami. Książka zainteresuje również uczestników praktyk zawodowych organizowanych przez zrzeszenia zarządców nieruchomości oraz zarządców nieruchomości.
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.
Autorka w monografii:
? prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
? identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
? charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
? wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.
Zwalczanie zakażeń szpitalnych jest wyzwaniem stojącym nie tylko przed szeregowymi pracownikami ochrony zdrowia, ale także ich kierownikami, komitetami ekspertów (również międzynarodowych), laboratoriami diagnostycznymi. Wprowadzenie właściwych metod zapobiegawczych zależy od wiedzy i przekonania co do konieczności stosowania procedur przestrzegania higieny.
W książce zaprezentowano przegląd zagadnień dotyczących uwarunkowań prawnych i organizacyjnych zapobiegania zakażeniom. Ponadto omówiono etiologię, patogenezę i szybką diagnostykę zakażeń oraz specyfikę zakażeń na poszczególnych oddziałach ? co jest szczególnie ważne w działalności oddziałów intensywnej opieki medycznej oraz szpitalnych oddziałów ratunkowych.
Publikacja stanowi kontynuację refleksji naukowej zapoczątkowanej wydaniem podręcznika Zakażenia szpitalne. Wybrane zagadnienia (2012). Skierowana jest do lekarzy, pielęgniarek oraz pozostałej służby medycznej; przydatna będzie także studentom medycyny.
Stan prawny na 1 kwietnia 2013 roku.
W książce w sposób kompleksowy i przystępny omówiono zagadnienia związane z odpowiedzialnością pracowniczą, zarówno kompensacyjną, jak i niekompensacyjną. Analizie poddana została odpowiedzialność materialna, porządkowa oraz dyscyplinarna.
Autorka wykorzystuje bogate orzecznictwo Sądu Najwyższego, które pozwala wyjaśnić wiele wątpliwości interpretacyjnych oraz kontrowersji pojawiających się na płaszczyźnie stosowania odpowiedzialności pracowniczej. Walor praktyczny zwiększają liczne przykłady oraz wzory pism i umów związanych z przedstawioną tematyką.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do pracodawców. Pogłębiona analiza przepisów prawa oraz wykorzystane bogate orzecznictwo sądowe powoduje, że z opracowania mogą korzystać również przedstawiciele zawodów prawniczych ? sędziowie, adwokaci, radcy prawni.
Stan prawny na 1 maja 2013 roku.
Organizacja ma charakter społeczny, co oznacza, że o jakości jej funkcjonowania decyduje czynnik ludzki, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i zbiorowym. Jeśli organizacja chce się rozwijać, musi zwiększać efektywność poszczególnych osób, zespołów roboczych i większych grup działających w jej strukturze. Książka ta stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników. Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Opierając się na modelu zwiększania efektywności HPI (Human Performance Improvement), wskazuje konkretne propozycje działań dla zarządów, kadry menedżerskiej i przedstawicieli działów HR.
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z promocją usług medycznych.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją.
W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
- mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym,
- zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia,
- zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy,
- doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem.
Stan prawny na 1 kwietnia 2013 roku.
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji.
Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę, wyceny elastyczności zarówno decyzyjnej, jak i wynikającej z cech ocenianej inwestycji (elastyczności inwestycji), kompleksową prezentację metody skorygowanej NPV-ANPV, opis metodyki ekonomicznego (społecznego) rachunku efektywności inwestycji, zagadnienia związane i podejmowaniem decyzji finansowej dotyczącej inwestycji, a także o prezentację wielokryterialnego podejścia do oceny atrakcyjności inwestycji.
W publikacji szczegółowo omówiono:
* koncepcją prowadzenia współczesnego rachunku efektywności inwestycji,
* identyfikacje., pomiar i wycenę korzyści oraz kosztów inwestycji,
* konstrukcję algorytmów i formuł przepływów pieniężnych netto,
* formułowanie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji,
* wykorzystywanie określonych metod oceny opłacalności i analizy ryzyka inwestycji,
* zakres stosowalności poszczególnych metod rachunku efektywności inwestycji w polskiej i światowej praktyce gospodarczej,
* adaptacje, metodyki do nowych uwarunkowań i wymagań.
Książka jest przeznaczona dla potencjalnych inwestorów, menedżerów dokonujących oceny efektywności inwestycji (projektów), analityków finansowych i decydentów z różnych branż, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Meritum HR to profesjonalny i kompleksowy poradnik z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. W sposób przystępny przedstawia zagadnienia związane z podstawowymi czynnościami funkcji personalnej, a także rozbudowane aspekty zarządzania pracą.
Celem publikacji jest ułatwienie osobom zajmującym się w swojej pracy zawodowej zarządzaniem zasobami ludzkimi, korzystania i stosowania użytecznej wiedzy z obszaru HR.
Zawiera:
- kompleksowe omówienie tematyki HR w jednej publikacji bez konieczności sięgania do innych rozproszonych źródeł i informacji na ten temat,
- warsztat narzędziowy, czyli zestaw wzorów dokumentów (regulaminów, procedur), a także formularze ułatwiające i porządkujące wybrane przedsięwzięcia HR, przykłady: procedury postępowania, arkusze, itp.
Autorami są specjaliści-praktycy z zakresu HR: doradcy personalni, trenerzy, psychologowie, szkoleniowcy i twórcy programów szkoleniowych.
Czytelnik ma możliwość korzystania ze zgromadzonych w publikacji materiałów w sposób przystępny i szybki dzięki zastosowanym zabiegom edytorskim, takim jak:
- układ treści umożliwiający łatwe odszukanie informacji poprzez podział na zwięzłe fragmenty,
- wyraźne wyodrębnienie przykładów,
- zamieszczone do praktycznego wykorzystania wzory dokumentów, procedur, regulaminów itp.
- szczegółowy indeks rzeczowy, przyjazna szata graficzna.
Drugie wydanie zostało uzupełnione i rozszerzone o takie zagadnienia, jak m.in.:
- szczegółowa matryca systemu opisu stanowisk pracy,
- uniwersalny formularz planowania zatrudnienia i wynagrodzeń w organizacji,
- uzupełniony zestaw pytań przykładowych w procesie rekrutacji,
- formularz referencji pracownika,
- poszerzone przykłady wartościowania stanowisk pracy,
- testy psychologiczne - jako wsparcie procesu rekrutacji,
- zarządzanie talentami - ze szczegółowym omówieniem struktury procesu,
- powiązanie zarządzania zasobami ludzkimi z zarządzaniem jakością w organizacji,
- ocena pracowników w systemie MBO (Management by Objectives).
Podręcznik zawiera aktualne i kompleksowe omówienie wszystkich aspektów związanych ze stanowieniem oraz stosowaniem prawa finansów samorządowych z uwzględnieniem regulacji prawa unijnego i krajowego, rozstrzygnięć nadzorczych regionalnych izb obrachunkowych i sądów administracyjnych oraz literatury przedmiotu.
W książce przedstawiono najważniejsze zagadnienia systemu finansowego jednostek samorządu terytorialnego, w tym:
– zasady, zakres i strukturę tego systemu;
– gospodarkę budżetową z uwzględnieniem wszystkich etapów procedury budżetowej;
– dochody i wydatki jednostek samorządu terytorialnego;
– dług i deficyt ze szczególnym uwzględnieniem indywidualnego wskaźnika zadłużenia, który trzeba wyliczyć od 2013 r.;
– sprawozdawczość, nadzór i kontrolę nad jednostkami samorządu terytorialnego;
– odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Publikacja przeznaczona jest dla studentów oraz doktorantów prawa, administracji i ekonomii. Zawarte w opracowaniu wskazówki dotyczące prawidłowego interpretowania i stosowania przepisów prawa będą przydatne pracownikom jednostek samorządu terytorialnego i regionalnych izb obrachunkowych.
Stan prawny na 1 marca 2013 roku.
Publikacja zawiera opis możliwych ról, jakie docelowo mogą pełnić nauczyciele oraz dyrektorzy szkół, łącząc kompetencje przydatne w nauczaniu szkolnym z umiejętnościami niezbędnymi do pracy z dorosłymi w szkole i poza szkołą. Są to role trenera i coacha. Lektura książki zapewni czytelnikowi:
• wiedzę na temat nowych możliwości, jakie przynosi rynek usług edukacyjnych,
• rozwój posiadanych kompetencji w celu podjęcia nowych zadań na rynku usług edukacyjnych,
• możliwość rozwinięcia swoich kompetencji interpersonalnych,
• uporządkowanie wiedzy na temat podstawowych metod pracy nauczyciela, trenera i coacha.
Publikacja została wzbogacona o podręczny zestaw technik i narzędzi przydatnych do wykorzystania podczas lekcji oraz szkoleń.
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli, którzy poszukują nowych ról, zamierzają rozwijać swoje dotychczasowe kompetencje i poszerzać możliwości zawodowe o obszar pracy z dorosłymi w ramach prowadzenia szkoleń bądź coachingu.
Rozmowa kwalifikacyjna jest bardzo ważnym etapem procesu poszukiwania pracy. Wiedza o mechanizmach przeprowadzania rozmowy i odpowiednie przygotowanie się do niej to niezbędne warunki jej właściwego przebiegu i dobrych efektów.
O tym, jak z sukcesem wykorzystać szansę bezpośredniego spotkania z potencjalnym pracodawcą, traktuje ten poradnik.
Szczególną uwagę zwrócono na następujące zagadnienia:
- przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej,
- przebieg standardowego spotkania rekrutacyjnego,
- rodzaje rozmów kwalifikacyjnych,
- pytania najczęściej zadawane przez osoby rekrutujące,
- pytania, jakie może zadać kandydat,
- skuteczne metody autoprezentacji,
- działania po rozmowie kwalifikacyjnej.
Każdy z tematów został wzbogacony o konkretne przykłady oraz praktyczne wskazówki, które mogą pomóc kandydatowi w przygotowaniach do tego ważnego spotkania.
Poruszona została także tematyka testów psychologicznych oraz innych procedur oceny kandydatów w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, takich jak Assessment Center.
W publikacji noblista koncentruje się na sytuacjach, w których adwersarze czy przeciwnicy, choć są w konflikcie, jednocześnie mają z reguły wspólny interes.
Teoria strategii konfliktu zakłada, że gracze ? w dążeniu do tzw. równowagi ? w sytuacjach konfliktowych kierują się przede wszystkim tym, co robią ich konkurenci, bądź swoimi wyobrażeniami o planach drugiej strony, a także przewidywaniami przewidywania przewidywań. Takimi sytuacjami mogą być negocjacje, pertraktacje czy zwykłe targowanie cen, ale też stan wojny i zagrożenia wojną, przestępcze zastraszanie, wymuszenie czy negocjacje milczące w okolicznościach niepełnej informacji i braku komunikacji. Schelling przedstawia typowe struktury takich sytuacji, ilustrując je przykładami ?gier?, takich jak: rozliczenia finansowe między ludźmi, ustalanie nagrody dla znalazcy portfela, pierwszeństwo przejazdu w korku ulicznym, karcenie własnych dzieci, współczesna strategia terroru czy odwieczna instytucja zakładników.
?Schelling nie kwestionuje matematycznych podstaw i dorobku teorii gier. Twierdzi natomiast, że ? w dążeniu do matematyzacji ? autorzy teorii gier skupiają się na pewnym wycinku interakcji strategicznych, a pomijają mnóstwo innych rzeczywistych sytuacji o ogromnym poznawczym i praktycznym znaczeniu. Strategia konfliktu jest próbą choćby szkicowego wypełnienia tej luki w sposób odpowiadający naturze samego przedmiotu, tzn. nie matematyczny, ale wnikliwy i twórczy. I na tym polega główna wartość książki, za którą autor otrzymał Nagrodę Nobla?.
Profesor Leszek Balcerowicz
Książka jest pierwszą w Polsce pozycją wydawniczą, która w kompleksowy i interdyscyplinarny sposób odnosi się do problematyki wdrożenia i stosowania koncepcji szczupłej rachunkowości (lean accounting) jako warunku koniecznego zapewnienia pełnej skuteczności i efektywności działania w przedsiębiorstwach stosujących koncepcję szczupłej produkcji (lean manufacturing) lub szczupłego zarządzania (lean management). Głównym zadaniem publikacji jest popularyzowane praktycznej i innowacyjnej wiedzy w tym zakresie.
Oprócz objaśnienia i analizy koncepcji, metod i narzędzi szczupłego zarządzania i szczupłej rachunkowości zawarto tu liczne opisy i studia przypadków z korporacji globalnych działających w Polsce i za granicą, które już wdrożyły i stosują omawianą koncepcję.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?