Geniusz marketingu
-
Autor: Fisk Peter
- ISBN: 9788326431159
- EAN: 9788326431159
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.5x25.0cm
- Język: polski
- Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Liczba stron: 416
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
72,71złCena detaliczna: 99,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,71 zł
Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
• stworzyć wyróżniające się marki,
• wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
• zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
• odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
• zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.