KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Geniusz marketingu

Geniusz marketingu

  • Autor: Fisk Peter
  • ISBN: 9788326431159
  • EAN: 9788326431159
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 17.5x25.0cm
  • Język: polski
  • Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
  • Liczba stron: 416
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 72,71
     zł
    Cena detaliczna:  99,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,71
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
• stworzyć wyróżniające się marki,
• wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
• zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
• odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
• zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj