Zarządzanie w mediach
-
Autor: Kowalski Tadeusz
- ISBN: 9788326444777
- EAN: 9788326444777
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: SERIA AKADEMICKA
- Liczba stron: 310
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,00złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.
Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:
- zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
- analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
- kształtowanie portfolio firm medialnych,
- opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
- marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.