Zarządzanie w mediach
- 
                        Autor: Kowalski Tadeusz
 - ISBN: 9788326444777
 - EAN: 9788326444777
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: Wolters Kluwer
 - Format: 17.0x24.0cm
 - Język: polski
 - Seria: SERIA AKADEMICKA
 - Liczba stron: 310
 - Rok wydania: 2013
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    35,92złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. 
Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:
- zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
- analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
- kształtowanie portfolio firm medialnych,
- opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
- marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.
W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.