KATEGORIE [rozwiń]

Górska-Warsewicz Hanna

Okładka książki Działalność gospodarcza w gastronomii Podręcznik Gastronomia tom 3

67,80 zł 58,88 zł


Zakres: PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej) w branży gastronomicznej Podręcznik do nauki: podstaw działalności gospodarczej w zawodach kucharz oraz technik żywienia i usług gastronomicznych, umiejętności potrzebnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze gastronomicznym, tworzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Okładka książki Polityka turystyczna. Powstanie, rozwój, główne...

54,90 zł 36,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: • istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, • obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, • podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, • wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, • oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, • promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej.
Okładka książki Marketing żywności

89,00 zł 65,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych. Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia: ? specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych, ? charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności ? produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji, ? informacja rynkowa ? istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj