KATEGORIE [rozwiń]

Kowalski Tadeusz

Okładka książki Atlas hub i innych grzybów nadrzewnych

125,00 zł


Książka zawiera opisy 200 gatunków grzybów nadrzewnych powodujących rozkład drewna. Opisy przedstawiono w kolejności alfabetycznej polskich nazw grzybów z podziałem na dwie grupy. W pierwszej części zaprezentowano gatunki wytwarzające mniej lub bardziej trwałe owocniki w postaci tzw. hub, należące do gromady podstawczaków. W drugiej przedstawiono inne grzyby nadrzewne wytwarzające owocniki widoczne gołym okiem, czasem niewielkie i zwykle nietrwałe, systematycznie należące zarówno do podstawczaków, jak i workowców. W charakterystyce gatunków uwzględniono wygląd owocników, jak również rodzaj zarodnikowania, wiadomości dotyczące występowania i znaczenia danego gatunku, ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju zgnilizny, jaki powodują. Zawarto także informacje o ochronie gatunkowej grzybów i ich statusie, kategorii zagrożenia według Czerwonej listy roślin i grzybów Polski. Zwrócono również uwagę na gatunki trujące. Przy opisach prezentowane są zdjęcia najczęściej występujących form owocników poszczególnych gatunków w różnych fazach rozwojowych, z uwzględnieniem ich zmienności wewnątrzgatunkowej. Ogółem w książce zamieszczono ponad 900 fotografii. Atlas ten przeznaczony jest dla osób zainteresowanych przyrodą, a zwłaszcza wszelkimi aspektami dotyczącymi grzybów.
Okładka książki Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego

39,90 zł 29,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W dobie turbulentnego i coraz mniej poddającego się predykcji otoczenia, jak również konkurencji o ograniczone i często nieimitowane zasoby szczególnego znaczenia nabiera potrzeba kreowania pożądanego wizerunku organizacji publicznej. Konstatacja ta odnosi się także do wizerunku pracodawcy samorządowego. Pozyskanie oraz utrzymanie zdolnych pracowników stanowi przejaw dbałości o zasoby ludzkie. To dzięki zaangażowaniu oraz kreatywności urzędników samorządowych można skutecznie osiągać zakładane cele organizacyjne. Badania, których wyniki przedstawiono w niniejszej książce, zawierają analizę i przedstawienie determinant wizerunku pracodawcy samorządowego, jego ograniczeń oraz kierunkowych propozycji doskonalenia wizerunku organizacji samorządowej. Zbysław Dobrowolski – profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor ekonomii, doktor habilitowany w dziedzinie nauk o zarządzaniu, autor dziesiątek publikacji naukowych (w tym kilkunastu monografii wydanych w Polsce i za granicą), prakseolog. Badał patologie organizacyjne, zjawiska etnocentryzmu publicznego, problematykę kontroli publicznej i funkcjonowanie spółek Skarbu Państwa. Uczestniczył w prestiżowym stażu w instytucji kontrolnej amerykańskiego Kongresu oraz w szkoleniach w instytucji kontrolnej brytyjskiego parlamentu. Podejmował działania jako ekspert Międzynarodowej Organizacji Najwyższych Organów Kontroli (INTOSAI). Napisał unikatowe monografie o naczelnym organie kontroli państwowej USA oraz najwyższych organach kontroli państwowej w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Pełnił funkcję redaktora światowego periodyku „International Journal on Governmental Financial Management” wydawanego w USA. Był liderem Grupy Roboczej ds. Walki z Korupcją i Praniem Pieniędzy INTOSAI, ekspertem OECD oraz finansowanego przez Unię Europejską projektu usprawnienia funkcjonowania instytucji kontrolnej w Albanii. Współuczestniczył w doskonaleniu działania naczelnych organów kontroli państwowej w kilkunastu krajach. Współtworzył kilka światowych wytycznych i standardów INTOSAI. Tadeusz Kowalski – doktor, dziekan Wydziału Studiów Społeczno-Ekonomicznych Łużyckiej Szkoły Wyższej im. Jana Benedykta Solfy, autor licznych opracowań naukowych poświęconych problematyce zarządzania publicznego.
Okładka książki Zarządzanie w mediach

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj