Po drugie klient
- ISBN: 9788326445989
- EAN: 9788326445989
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
- Liczba stron: 296
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,34złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:
- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.
Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.