Uczony autor uważnie śledzi to, co w myśli filozoficznej, teoretyczno-literackiej czy estetycznej kulturowego kręgu zachodnioeuropejskiego daje się widzieć w świetle niezwykle intrygującego związku komunikacji, powstania języka i polityczności rozumianej przez autora na wzór nowoczesny, oświecony, obywatelski i demokratyczny. Taka interdyscyplinarna perspektywa - która jest jednocześnie szeroka, bo sięga po dorobek wielu dyscyplin i niezwykle skupiona, bo koncentruje się na wybranym splocie problemowym: związku komunikacji i polityczności - stara się wydobywać z historii myśli perełki refleksji ludzkiej, po to, aby stworzyć ciąg niezwykle inspirujących rozbłysków.
Z recenzji prof. dra hab. Jarosława Płuciennika
Książka wpisuje się w program badawczy konsekwentnie realizowany przez prof. Mateusza Niecia. Zawarte w niej analizy postrzegać należy jako kontynuację i rozwinięcie wcześniejszych dociekań autora (…). Podobnie jak w recenzowanej książce wyraźny jest w tych monografiach zdecydowanie autorski i wysoce oryginalny sposób prowadzenia wywodu i modelowania narracji.
Z recenzji dra hab. Marka Rembierza
Prezentowana książka jest jak tygodnik opinii, w którym sąsiadują poważne analizy z krótkimi notkami, informacje przeplatają się z komentarzami, pojawiają się rysunki. Książka została podzielona na działy, w których pogrupowano zagadnienia dotyczące polityki, kultury i techniki. Autor prezentuje aktualne poglądy i sądy naukowe. Podejmuje próbę zmierzenia się z tym co ważne i aktualne, oddzielenia od tego co minione. Nauka odkrywa sensy historii i je tłumaczy. W książce Autor analizuje sens pojawienia się i rozwoju mediów masowych w cywilizacji. Podręcznik adresowany jest do pracowników naukowych oraz studentów wydziałów politologicznych, historii oraz filologii polskiej.
Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego.
W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję komunikowania politycznego w nowoczesnym państwie, uwzględniając takie zagadnienia jak:
– komunikowanie polityczne wczesnej metropolis,
– dzieje i charakterystyka kampanii wyborczej,
– propaganda polityczna i public relations,
– marketing polityczny,
– kampanie społeczne.
Publikacja adresowana jest do studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej, a także do pracowników naukowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?