KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Strategia

69,00 zł 57,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Strategia to nowoczesny podręcznik do teorii gier, niezbędny każdemu studentowi ekonomii, metod ilościowych, zarządzania czy stosunków międzynarodowych. Dzięki połączeniu formalnej analizy z przystępnym językiem ułatwia zrozumienie zjawisk rynkowych oraz ludzkich zachowań w sytuacjach strategicznych. Uczy także logicznego myślenia i rozwija intuicję. W książce czytelnik znajdzie: przykłady zastosowania teorii gier w organizacji rynków, handlu, negocjacjach oraz polityce, wiele interesujących przykładów zachowań strategicznych związanych z zawieraniem, realizacją, a także łamaniem kontraktów, zadania pozwalające utrwalić przedstawiony materia), wyjaśnienie matematycznych podstaw najważniejszych pojęć teorii gier.
Okładka książki Podręcznik coachingu

69,00 zł 48,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podręcznik coachingu zawiera kompletny zestaw narzędzi, technik i informacji pomocnych w pracy coacha. Zaprezentowano w nim zasady treningu personalnego wraz ze wskazówkami, jak je stosować w dowolnej sytuacji szkoleniowej - począwszy od treningu biznesowego po bardziej holistyczny trening rozwoju osobistego.Podręcznik coachingu zawiera kompletny zestaw narzędzi, technik i informacji pomocnych w pracy coacha. Zaprezentowano w nim zasady treningu personalnego wraz ze wskazówkami, jak je stosować w dowolnej sytuacji szkoleniowej - począwszy od treningu biznesowego po bardziej holistyczny trening rozwoju osobistego. W książce przedstawiono: - kluczowe aspekty procesu coachingu wraz z opisem możliwości ich doskonalenia, - "ścieżkę treningu" - prostą strukturę skutecznej rozmowy coachingowej, - opis pojawiających się w trakcie rozmowy coachingowej barier i sposobów ich pokonywania. Autorka krok po kroku opisuje proces treningu, prezentując nowe spojrzenie na typową rozmowę coachingową - od powitania do pożegnania. Daje wiele praktycznych wskazówek, ćwiczeń oraz przykładów wypowiedzi przydatnych podczas sesji coachingowych, które pomogą w osiągnięciu większej wprawy i skuteczności.
Okładka książki W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa z płytą CD

79,00 zł 63,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wycena przedsiębiorstwa, dotychczas kojarzona głównie z jego sprzedażą, obecnie coraz częściej rozpoczyna proces zarządzania wartością. Poszczególne etapy modelu wyceny zostały opisane w wielu książkach. W tej publikacji podjęto jednak próbę przedstawienia koherentnego modelu DCF pozwalającego na połączenie ich w całość, począwszy od wyboru metody, a skończywszy na weryfikacji wyników. Zbudowanie takiego modelu nie jest możliwe bez użycia technik iteracyjnych. Model DCF, oparty na iteracyjnym podejściu do wyceny przedsiębiorstwa, zaprezentowany został w rozdziale piątym. Inne metody wyceny mają jedynie uzupełniać lub weryfikować wycenę dokonaną za pomocą podejścia dochodowego. Są to przede wszystkim metody porównawcze. Książkę tę wyróżnia, oprócz prezentacji spójnego modelu wyceny opartego na technikach iteracyjnych, praktyczne podejście do wyceny. Może ona służyć jako przewodnik objaśniający krok po kroku, jak dokonać wyceny przedsiębiorstwa. Kolejne etapy prac to wybór metody, analiza danych historycznych, tworzenie założeń do prognoz, generowanie dokumentów finansowych pro forma, obliczanie przepływów gotówkowych, szacowanie wartości przedsiębiorstwa, przeprowadzanie analiz scenariuszowych i wrażliwości, stosowanie dyskont, weryfikacja i interpretacja wyników. Niemal w każdym rozdziale znajduje się studium przypadku lub przykład ilustrujący opisaną metodę. Do książki dołączono model DCF na CD - uproszczoną wersję modelu używanego przez autora w praktyce gospodarczej.
Okładka książki Coaching kadry kierowniczej

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Omawia dokładnie: - czym jest coaching kadry kierowniczej, - co składa się na kontekst organizacyjny coachingu, - na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać, - co powinien wiedzieć potencjalny coach. Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.
Okładka książki Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem autora, w najbliższych latach umiejętność ta stanie się atutem każdego menedżera. W interesie przedsiębiorstwa leży zwiększanie kreatywności i zaangażowania jednostek, imperatywem staje się permanentne kształcenie i rozwój. Zachodzące w świecie pracy zmiany nie pozwalają już na narzucanie pracownikom gotowych rozwiązań i zachowań. Przeciwnie, wymagają współdziałania, negocjacji i partnerstwa. Niezbędny jest dialog społeczny między wzajemnie szanującymi się stronami: kierownictwem i pracownikami. Przestrzeganie kontraktu społecznego stanowi dziś kluczowy element dynamiki organizacji i warunek realizacji jej misji. Organizacja powinna dążyć do pełnego wykorzystania zdolności i umiejętności ludzkich i stawać się twórczą, uczącą się społecznością. Nowoczesne kierowanie ludźmi wymaga jednak zmiany nastawienia. Potrzebny jest klimat emocjonalny sprzyjający zaufaniu, gotowości do współpracy, otwartemu komunikowaniu się i uczciwej wymianie informacji.
Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe

99,00 zł 82,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA. Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: ? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, ? nieformalny patronat, guanxi i wasda, ? globalizacja kontra lokalizacja, ? e-komunikacja, ? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, ? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, ? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.
Okładka książki Nowoczesne techniki sprzedaży

159,00 zł 116,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.
Okładka książki Zarządzanie strategiczne

79,00 zł 61,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.
Opakowanie Prawne aspekty karcenia małoletnich

99,00 zł 80,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W prezentowanej publikacji autorzy opracowali zagadnienie karcenia dzieci w ujęciu prawniczym, rozszerzonym o perspektywę socjologiczną i psychologiczną. Problem poddano analizie nie tylko z punktu widzenia prawa karnego, ale także prawa konstytucyjnego, międzynarodowego i rodzinnego. Podjęto się wykładni obowiązujących polskich przepisów, włączając w to zmiany obowiązujące od 1 sierpnia 2010 r., w tym wprowadzony do prawa rodzinnego przepis zakazujący stosowania wobec dzieci kar cielesnych, ale wskazano także na istotne regulacje wybranych państw obcych, historyczne akty prawne oraz projekty i kierunki zmian normatywnych w Polsce i Europie.
Okładka książki Ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie

109,00 zł 88,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

To pierwszy na polskim rynku wydawniczym komentarz do ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Publikacja - poza obszernym omówieniem przepisów ustawy - przedstawia również jej genezę oraz istotę zjawiska przemocy, w tym policyjne i sądowe dane statystyczne, a także modelowe rozwiązania funkcjonujące w Europie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Wynikające z ustawy obowiązki i zadania przedstawicieli organów samorządu terytorialnego, funkcjonariuszy Policji, prokuratorów i sędziów przedstawione zostały w kontekście zobowiązań międzynarodowych Polski, określonych w ratyfikowanych konwencjach i traktatach. W publikacji omówione zostały także instytucje i procedury wynikające z ostatniej, uchwalonej w 2010 r., nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz innych aktów prawnych, jak gminne zespoły interdyscyplinarne czy - wzbudzające wiele kontrowersji na etapie prac sejmowych - odebranie dziecka z rodziny przez pracownika socjalnego oraz zakaz stosowania kar cielesnych. Książka zawiera również przydatne teksty aktów prawnych - ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i wydanych do niej aktów wykonawczych oraz Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
Okładka książki Uwolnij wartość swojej firmy

99,00 zł 80,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka zawiera wiele praktycznych porad na temat tego, jak osiągnąć maksymalne korzyści z transakcji, a przy tym ujawnić prawdziwą wartość firmy.Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji Niniejsza książka porusza zagadnienia zarówno planowania wyjścia z inwestycji, jak i zarządzania transakcją. Daje spojrzenie na wszystkie aspekty, z jakimi powinien się zapoznać właściciel przedsiębiorstwa, aby skutecznie zaplanować i zrealizować zakończenie własnej działalności w biznesie. Książka zawiera wiele praktycznych porad na temat tego, jak osiągnąć maksymalne korzyści z transakcji, a przy tym ujawnić prawdziwą wartość firmy. Autorem niniejszej książki jest Les Nemethy, który uczestniczył w sprzedaży setek przedsiębiorstw w roli zarówno doradcy finansowego, prawnika, jak i menedżera. Od ponad 10 lat prowadzi firmę, która świadczy przedsiębiorcom usługi doradcze w zakresie wyjścia z inwestycji, pozyskiwania dodatkowych źródeł kapitału, tworzenia aliansów strategicznych czy sprzedaży udziałów.
Okładka książki Statystyka dla menedżerów

59,00 zł 43,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: - etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, - postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, - wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, - miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych. - metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji, -narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.
Okładka książki Reumatologia praktyczna

89,00 zł 72,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dolegliwości układu mięśniowo-szkieletowego są prawdopodobnie najczęstsza przyczyną zgłaszania się po poradę lekarską. Zamiarem autorów było przygotowanie podręcznika zawierającego najistotniejsze informacje z zakresu diagnostyki i leczenia. W każdym rozdziale zaprezentowano obowiązujące kryteria diagnostyczne, podstawowe dane różnicujące oraz zalecenia dotyczące terapii. W opracowaniu można znaleźć cenne informacje na temat najnowszych metod leczenia z zastosowaniem leków biologicznych. Publikacja zawiera liczne ilustracje stanowiące doskonałe uzupełnienie dla prezentowanych tresci. Publikacja jest przeznaczona dla studentów różnych kierunków medycznych oraz lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej; zainteresuje ona również specjalistów reumatologów.
Okładka książki Profesjonalizm w uczeniu

39,00 zł 31,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Profesjonalizm w uczeniu. Jak osiągnąć sukces to zbiór praktycznych i mądrych zasad prowadzących do osiągnięcia stanu profesjonalizmu nauczycielskiego. Czy i w jakim stopniu powodzenie w pracy nauczyciela jest rezultatem wrodzonego talentu, intuicji czy charyzmy, a w jakim stopniu jest rezultatem umiejętności nabytych drogą ciężkiej pracy i ćwiczeń? Celem książki Profesjonalizm w uczeniu jest pomoc w budowaniu takich relacji z klasą, rodzicami, innymi nauczycielami oraz dyrektorem, aby osiągnąć sukces, a marzenia o własnym profesjonalizmie spełniły się. Okazuje się, że przedstawione zasady są ponadnarodowe i warto skorzystać z dobrych doświadczeń autorów zagranicznych. Z książki Profesjonalizm w uczeniu dowiecie się: jakie są atrybuty profesjonalnego nauczyciela, co skłania dyrektora szkoły do zatrudnienia danego kandydata, dlaczego niektórzy odnajdują się w pracy nauczyciela z łatwością, a innym przychodzi to z trudem, jak budować dobre relacje z dyrektorem, innymi nauczycielami, uczniem, rodzicem, jak dbać o własny rozwój i zadowolenie z pełnionej roli. Książka porusza wiele zagadnień, które uważane są za tak oczywiste, że często są pomijane: pewność siebie, używany język, stosowny ubiór, ale również takie, które mogą stanowić nowość w myśleniu, np.: opieka mentorska, znajomość prawa, dostosowanie metod do celów, przedsiębiorczość i wiele innych. Profesjonalizm w uczeniu to ważna lektura dla nauczycieli, którzy chcą być mistrzami w swoim zawodzie, oraz dla dyrektorów, którzy dbają o wysoki poziom jakości nauczania i o profesjonalizm działania kadry.
Okładka książki Ocena efektywności szkoleń

59,00 zł 47,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zarządzający wszelkiego typu organizacjami wymagają, by pracownicy działów szkoleń, działów personalnych, konsultanci i instruktorzy potrafili dowieść, że planowane i przeprowadzane szkolenia są inwestycjami przynoszącymi firmie określone korzyści. Książka zawiera wskazówki, jak zapewniać efektywność szkoleń i jak ją oceniać, a więc jak mierzyć i uzasadniać wartość szkoleń.
Opakowanie Zarządzanie silną marką

69,00 zł 50,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Icjalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów, * semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Okładka książki Prasa i konstytucja

99,00 zł 80,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wolność prasy w ujęciu Konstytucji z 1997 r. autor odczytuje jako zasadę ustrojową (jedną z naczelnych zasad prawnych ustroju politycznego państwa), ale i jako wolność obywatelską, która stwarza określone prawa podmiotowe. Dualizm ten powoduje, że perspektywa rozważań jest bardzo szeroka. Z jednej strony obejmuje zagadnienie roli i znaczenia wolności prasy w demokratycznym państwie prawnym, z drugiej ? typowe, czy raczej klasyczne, wątki towarzyszące problematyce wolności i praw, takie jak dopuszczalne ramy ustawowego ich ograniczania czy rozstrzyganie o pierwszeństwie w sytuacji, gdy znajdą się w kolizji z innymi konstytucyjnymi prawami (wolnościami) jednostek. Publikacja jest pierwszym kompleksowym omówieniem wolności prasy z pozycji prawa konstytucyjnego. Zostały w niej przedstawione i rozwinięte także liczne teoretyczne oraz praktyczne kwestie związane z funkcjonowaniem środków masowego przekazu w obszarze prawa cywilnego, karnego i administracyjnego. Stan prawny na 1 stycznia 2011 roku
Okładka książki Gry szkoleniowe - Materiały dla trenerów zestaw 2 z płytą CD

259,00 zł 196,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Unikalny zestaw gier przydatnych w treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń. Zbiór zawiera opisy 77 zaawansowanych gier szkoleniowych wspomagających aktywne uczenie się oraz stymulujących zmianę zachowań i postaw.
Okładka książki Przedsiębiorczość

63,00 zł 56,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Glinka i Gudkova traktują przedsiębiorczość jako proces równoległy do cyklu życia firmy. Jest to podejście amerykańskie, wypracowane w grupie Babson College i rozpropagowane przez takich autorów, jak Timrnons czy Churchill. Jest to pierwszy w literaturze polskiej podręcznik należący do tego nurtu. Książka wyraźnie nawiązuje do pionierskich prac Profesora Stefana Kwiatkowskiego, który jako pierwszy spośród polskich uczonych zwrócił uwagę na ten „procesowy" aspekt przedsiębiorczości i byt w skali globalnej pionierem międzynarodowych porównawczych badań nad przedsiębiorczością intelektualną. Książka jest Mu dedykowana i wpisuje się w Jego szkole naukową, co jest godnym odnotowania, rzadkim wydarzeniem w świecie akademickim, Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja K. Koźmińskiego
Okładka książki Prawne i bioetyczne aspekty testów genetycznych

105,00 zł 76,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prezentowana monografia stanowi interdyscyplinarne studium poświęcone zastosowaniom analizy ludzkiego DNA w celach medycznych oraz pozamedycznych. W książce poruszone zostały m.in. kwestie związane z diagnostyką preimplantacyjną i prenatalną, zasadami wykonywania testów genetycznych w celach medycznych, wykorzystywaniem danych genetycznych (przede wszystkim w ubezpieczeniach i zatrudnieniu) oraz genetycznej identyfikacji indywidualnej i policyjnych baz DNA. autorka przedstawia i analizuje obowiązujące w tym zakresie standardy międzynarodowe (wiążące i stanowione), regulacje Unii Europejskiej i wybrane unormowania krajowe. Podejmuje również próbę identyfikacji obszarów, w których zbierają się odkrycia i zastosowania genetyki z problematyką praw człowieka. Publikacja wpisuję się tym samym w niezwykle aktualny nurt dyskusji na temat bioetycznego wymiaru ochrony praw jednostki.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj