KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Tworzenie wartości przez dział HR

Tworzenie wartości przez dział HR

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR (np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecana firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role. Jak mają tego dokonać? Zdaniem Dave'a Ulricha i Wayne'a Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników. Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości. Radzą, aby wartości te osiągać poprzez: - wybieranie działań, które tworzą największą wartość, - właściwe kierowanie działem HR przez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną, - rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy, - dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy, - obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj