KATEGORIE [rozwiń]

Tony Hsieh

Okładka książki Dawaj innym szczęście

49,90 zł 36,67 zł


Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project 10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę: 1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat. 2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze. 3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów. 4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu. 5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę. 6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności. 7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków. 8. Chcesz zbudować coś szczególnego. 9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu. 10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę. *** Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję. Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu. Lance Armstrong
Okładka książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku...MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 29,32 zł


W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej.Ścieżka pasji, zysku i celu •    Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. •    Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. •    Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. •    Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. •    Aaa, i zarabiaj pieniądze… Ścieżka pasji, zysku i celu Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. – Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracySpis Treści 01. Przedmowa 02. Wprowadzenie Część I. ZYSKI 03. Rozdział 1. W poszukiwaniu zysków 04. Rozdział 2. Coś wygrywasz, coś tracisz 05. Rozdział 3. Różnorodność Część II. ZYSKI I PASJA 06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje. 07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju Część III. ZYSKI, PASJA l CEL 08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom 09. Rozdział 7.Decydująca gra
Okładka książki Strategia i marketing. Pakiet audio 3 CD MP3 - Audiobook
audiobook

74,90 zł 55,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ?czerwony ocean? rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie ?błękitnych oceanów? bezspornej przestrzeni rynkowej ? doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem ?innowacji wartości? ? prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt. Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh. W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu ? i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan. Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
Okładka książki Dawaj innym szczęście

59,90 zł 44,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ścieżka pasji, zysku i celu Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne  w  Zappos,  internetowej  firmie  detalicznej,  która  zarabia  ponad  miliard  dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej.  Prowadzone  w  szybkim  tempie  i  realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy W  tej  fascynującej  (i  często  zabawnej)  książce  Tony  objaśnia,  jak  przekuł  swoje  przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project 10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:  10.  Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.   9.  Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.   8.  Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.   7.  Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.   6.  Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.   5.  Chcesz stworzyć silniejszą kulturę  firmową, która uczyni twoich pracowników  i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.   4.  Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.   3.  Chcesz zbudować coś szczególnego.   2.  Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.   1.  Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę. Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję. Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It W  Dawaj  innym  szczęście  Tony  odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu. Lance Armstrong W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów  dolarów.  Następnie  dołączył  do  Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”. Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora www.DeliveringHappinessBook.com albo odwiedzić go na  twitter.com/dhbook
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka