Strategie produktu
Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
-
Autor: Rutkowski Ireneusz P.
- ISBN: 9788320819359
- EAN: 9788320819359
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 380
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,34złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
? analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
? elementach strategii produktu,
? metodach analizy i oceny oferty produktowej,
? strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.